Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

Dyskusje o wagonach E1.
Wiadomość
Autor
Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#101 Post autor: Karix26 » 25 kwie 2012, 10:57

E1 powinny iść na 21, gdzie od gołonogu jest ful ale rzeczywiście skład 105N jest pojemniejszy.

PS jeszcze trzy są w trakcie RB więc nic nie wiadomo...
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#102 Post autor: Boguś » 25 kwie 2012, 13:46

Karix26 pisze:E1 są fajne i pojemne, ale trzeba było najpierw wyremontować tory i przed wprowadzeniem do eksploatacji zrobić testy.
Przecież robili testy.
Karix26 pisze:E1 powinny iść na 21, gdzie od gołonogu jest ful ale rzeczywiście skład 105N jest pojemniejszy.
Torowisko na Gołonogu jest w fatalnym stanie.
Karix26 pisze:PS jeszcze trzy są w trakcie RB więc nic nie wiadomo...
Nie pisz bzdur. Wszystkie E1 zostały już zrobione. Obecnie w ZURze jest tylko #924, który przyjechał na naprawę lub wymianę wózków. Za jakiś czas przyjedzie kolejne 10 sztuk E1.
Karix26 pisze:Mam pytanie do redakcji czy można by zrobić temat odnośnie doczepy Lohner c3?
A po co, skoro TŚ nie kupi żadnej doczepy.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#103 Post autor: Karix26 » 25 kwie 2012, 15:18

Tak było niedawno w bazie taboru.
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#104 Post autor: Slim » 25 kwie 2012, 23:03

Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#105 Post autor: Penny » 25 kwie 2012, 23:09

Slim pisze:Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.
W normalnym kraju byłby to pretekst do remontu nasypu i wiaduktu ;)

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#106 Post autor: R_G » 25 kwie 2012, 23:25

W normalnym kraju wiaduktu już dawno by nie było...
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

JoRG112
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#107 Post autor: JoRG112 » 25 kwie 2012, 23:34

Dobra.
W takim razie, skoro nasz kraj jest nienormalny, to do psychiatryka z nim. :lol:
A tak na serio, to wiadukt by pewnie budowali od podstaw nowy w normalnym kraju. :eye:
KPM- Kwiat Polskiej Młodzieży :lol:

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#108 Post autor: Karix26 » 26 kwie 2012, 11:10

U nas to zawsze znajdą pretekst :cry:
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Szociu
Posty: 183
Rejestracja: 07 mar 2011, 16:21
Lokalizacja: Silesia

#109 Post autor: Szociu » 26 kwie 2012, 21:04

Slim pisze:
Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.
Akurat na wiadukcie tory są w miarę ok. ;) Jednak torowcy wolą pilnować takich stromych miejsc. Były plany jego rozbiórki, gdyż nie ma już racji bytu (zlikwidowana linia kolejowa na dole), ale coś się to rozmyło. Miał być też remont najgorszego odcinka Porąbka Szkoła - Porąbka Dworzec (wg. planów TŚ na zeszły rok), zobaczymy może coś zrobią z tym.

Szociu
Posty: 183
Rejestracja: 07 mar 2011, 16:21
Lokalizacja: Silesia

#110 Post autor: Szociu » 26 kwie 2012, 21:52

#927 wygląda na wypożyczony do Będzina (dziś na wieczornym 26).

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#111 Post autor: Boguś » 28 kwie 2012, 16:39

Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
Ze względu na słabą podstację, E1 mają zakaz wjazdu na Kazimierz.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#112 Post autor: adam86 » 28 kwie 2012, 18:29

No dalece nie tylko winna jest podstacja:P
KZKGOP 1779

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#113 Post autor: Karix26 » 05 maja 2012, 15:57

Mam pytanie czy #929,935 i #936 już jeżdżą?
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

DW
Administrator
Posty: 8042
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#114 Post autor: DW » 05 maja 2012, 16:55

Karix26 pisze:Mam pytanie czy #929,935 i #936 już jeżdżą?
Owszem. #929 i #936 na liniach obsługiwanych przez zajezdnię Będzina, a #935 przez zajezdnię Gliwice.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#115 Post autor: Karix26 » 05 maja 2012, 22:20

Wszystkie jeżdżą na 26?
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#116 Post autor: Boguś » 06 maja 2012, 15:08

Karix26 pisze:Wszystkie jeżdżą na 26?
DW wyraźnie Ci napisał.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#117 Post autor: Karix26 » 06 maja 2012, 17:39

DW Napisał że na liniach Będzińskich a nie na której linii, ale ok
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#118 Post autor: TŚ25 » 06 maja 2012, 19:09

A Wiedeńczyki jeżdżą na innej linii Będzińskiej, niż 26 ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#119 Post autor: Boguś » 06 maja 2012, 20:20

TŚ25 pisze:A Wiedeńczyki jeżdżą na innej linii Będzińskiej, niż 26 ?
Nie jeżdżą.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#120 Post autor: Karix26 » 06 maja 2012, 20:25

To ile ich jeździ na 26?
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#121 Post autor: Boguś » 06 maja 2012, 20:32

Karix26 pisze:To ile ich jeździ na 26?
http://tramwaje.wpk.katowice.pl/

Policz sobie, masz wszystkie dane.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#122 Post autor: TŚ25 » 06 maja 2012, 21:30

Boguś pisze:
TŚ25 pisze:A Wiedeńczyki jeżdżą na innej linii Będzińskiej, niż 26 ?
Nie jeżdżą.
Wiem, to pytanie było skierowane do: Karixa26
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

DW
Administrator
Posty: 8042
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#123 Post autor: DW » 07 maja 2012, 10:34

Karix26 pisze:Wszystkie jeżdżą na 26?
E1 z zajezdni Będzin jeżdżą tylko na linii 26 (w dni robocze 6 z 10 wagonów), zaś te z zajezdni Gliwice jeżdżą tylko na linii 1 (5 z 7 wagonów).

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#124 Post autor: Karix26 » 07 maja 2012, 16:42

Dzięki za odpowiedź.
Dziś jechałem do szkoły #929. Baza taboru na WPK już nie jest aktualizowana
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#125 Post autor: Penny » 07 maja 2012, 17:55

Karix26 pisze:Baza taboru na WPK już nie jest aktualizowana.
Serdecznie zapraszamy do pracy :) Wystarczy się zgłosić.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#126 Post autor: Karix26 » 08 maja 2012, 10:42

Chętnie, ale gdzie?
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#127 Post autor: KZKGaPowicz » 26 maja 2012, 09:49

16.05.2012 r. ostatni raz na trasie zaobserwowano wagon #935.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

JoRG112
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#128 Post autor: JoRG112 » 10 cze 2012, 16:11

Dzisiaj w Sosnowcu (Sielec Park) wyleciał na zwrotnicy tył E1.
Najprawdopodobniej wózek jezdny nie skręcił...
Oto dwa zdjęcia dokumentujące:

Obrazek

Obrazek

Ruch w obie strony wstrzymany został łącznie na godzinę.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez JoRG112, łącznie zmieniany 1 raz.
KPM- Kwiat Polskiej Młodzieży :lol:

hanys76
Posty: 8735
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#129 Post autor: hanys76 » 10 cze 2012, 20:59

fotka zrobiona przez Michała J. na miejscu wykolejenia .

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#130 Post autor: Boguś » 20 cze 2012, 21:17

Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.

Karix26
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2012, 19:07
Lokalizacja: Mysłowice

#131 Post autor: Karix26 » 20 cze 2012, 21:20

Wiadomo kiedy przyjdą kolejne sztuki?
tramwaj 26 Mysłowice-Milowice

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#132 Post autor: KZKGaPowicz » 21 cze 2012, 08:36

Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.

Wyjechał już wagon #935.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#133 Post autor: rafalurbino18 » 21 cze 2012, 09:26

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.
Akurat na czwórkę to nie są najodpowiedniejsze wagony, bo są za duże, ale wysyłanie ich do Będzina jest chyba gorszym pomysłem. Niestety E1 wśród pasażerów linii 26 nie ma zbyt dobrej opinii. Każdy wie jaki jest stan infrastruktury w Zagłębiu i puszczanie kolejnych wiedeńców na te tory może nasilić ilość wykolejeń, których już teraz jest aż nadto. Dla większości pasażerów to i tak jest "nowy tramwaj", ale codzienna obawa przed tym, czy się dojedzie do pracy/szkoły powoduje odpływ pasażerów. Linia 26 jest dla wielu mieszkańców jedynym środkiem transportu do centrum Sosnowca, więc nie przesiądą się oni do autobusów, ale pomyślą o zakupie samochodu. A potem odzyskać się ich już nie zdoła :/ W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5365
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#134 Post autor: luki » 21 cze 2012, 12:02

Mi się wydaje, że na Zagłębiu TŚ nieco się pośpieszyło z tymi Wiedeńcami. Nie wiem czy testy trwały za krótko czy akurat mieli pecha i wyszło to dopiero podczas pierwszego słynnego pokazu.
Dużo lepiej sprawują się Wiedeńczyki trasie 1-tki, zresztą dużo lepsze jest torowisko to widać na oko, nie trzeba żadnej filozofii. Wystarczyłoby się wstrzymać te dwa trzy lata, Wiedeńce dać do Katowic i Gliwic, a na Zagłębiu zrobić porządek z tymi torowiskami. A tak prędzej się te wozy rozlecą niż tory wymienią, co tam nie było - ramy wózków już pękały.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
martin
Posty: 69
Rejestracja: 19 paź 2011, 21:39
Lokalizacja: Lüdenscheid

#135 Post autor: martin » 21 cze 2012, 16:35

rafalurbino18 pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.
Akurat na czwórkę to nie są najodpowiedniejsze wagony, bo są za duże, ale wysyłanie ich do Będzina jest chyba gorszym pomysłem. Niestety E1 wśród pasażerów linii 26 nie ma zbyt dobrej opinii. Każdy wie jaki jest stan infrastruktury w Zagłębiu i puszczanie kolejnych wiedeńców na te tory może nasilić ilość wykolejeń, których już teraz jest aż nadto. Dla większości pasażerów to i tak jest "nowy tramwaj", ale codzienna obawa przed tym, czy się dojedzie do pracy/szkoły powoduje odpływ pasażerów. Linia 26 jest dla wielu mieszkańców jedynym środkiem transportu do centrum Sosnowca, więc nie przesiądą się oni do autobusów, ale pomyślą o zakupie samochodu. A potem odzyskać się ich już nie zdoła :/ W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.
Skoro juz sie na nie zdecydowali to tez uwazam, ze nie ma sensu ich wysylac do Zaglebia, wielkoscia pasowalyby na 9/17 ale pewnie ich tam nie dadza ze wzgledu na brak mozliwosci awaryjnego wjazdu na Armii Krajowej. Wie ktos ile dokladnie ich kupili i w jakim okresie maja zostac sprowadzone?
Pozdrawiam :-)

NIE POZWOLMY LIKWIDOWAC LINII TRAMWAJOWYCH!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GM6XVvV4CuI

Dawid71552
Posty: 410
Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

#136 Post autor: Dawid71552 » 21 cze 2012, 19:54

Poza tym to na linii 9 też mogły być za małe zwłaszcza w godzinach szczytu. Zwłaszcza, że jeżdżą tam solówki co jest dla mnie chore. Ale ponoć od września mają wrócić składy. Czy tak będzie to się okaże.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#137 Post autor: Boguś » 24 cze 2012, 12:09

martin2601 pisze:Wie ktos ile dokladnie ich kupili i w jakim okresie maja zostac sprowadzone?
Będzie 10 sztuk. Po 5 sztuk pójdzie do Gliwic i Będzina.
rafalurbino18 pisze:W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.
Gdyby nie wystające płyty w Biskupicach, to E1 mogłyby jeździć w dni wolne na 5.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#138 Post autor: mark40 » 24 cze 2012, 14:38

Boguś pisze:Będzie 10 sztuk. Po 5 sztuk pójdzie do Gliwic i Będzina.
Na pewno 10? W przetargach były zamówienia kompletów siedzeń i innego wyposażenia do 8 wagonów.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#139 Post autor: TŚ25 » 24 cze 2012, 14:43

Bo te dwa będą na części ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#140 Post autor: mark40 » 24 cze 2012, 16:25

A wagony na częsci idą też do tych zajezdni? Wcześniejsze helmuty stoją w Batorym.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#141 Post autor: TŚ25 » 24 cze 2012, 16:59

Jeden stoi w Gliwicach(w Maju go widziałem), a ten na Będzin stoi chyba jeszcze nadal w Batorym...
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#142 Post autor: Boguś » 25 cze 2012, 17:23

mark40 pisze: Wcześniejsze helmuty stoją w Batorym.
Jeden jest w Katowicach.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#143 Post autor: Damian_1947 » 26 cze 2012, 13:01

W Batorym stoi Wiedeniec #4828 bodajże, nie jestem pewien ale wygląda na świeżo przywieziony. Obok stała laweta i pilot.
EDIT: 29.06 Poprawiłem nr taborowy. Sorki za pomyłkę ;)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#144 Post autor: Peter » 30 cze 2012, 09:48

Dzisiaj zwróciłem uwagę, że #937 ma nieoryginalny pantograf. Zamontowano OTK-2 :) -> Link
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 08:25 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#145 Post autor: KZKGaPowicz » 30 cze 2012, 12:53

Boczny wyświetlacz wagonu #934 słabo świeci (zauważone w dzień) w porównaniu z pozostałymi wagonami tego typu (sprawdzone w tych samych warunkach).
Ponadto wczoraj na bocznym wyświetlaczu #924 wyświetlały się jakieś "esy floresy" na napisach kierunkowych (bodajże tylko tych "pływających").
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#146 Post autor: KZKGaPowicz » 14 sie 2012, 23:23

Do Gliwic przybył E1 #939.

Edycja, dnia 16.08.2012:
W Gliwicach jest w tej chwili: 8 E1, w ruchu: 7, na linii: 5.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 10:40 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#147 Post autor: Penny » 04 wrz 2012, 08:57

Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#148 Post autor: rafalurbino18 » 13 wrz 2012, 18:46

Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.
Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#149 Post autor: Boguś » 14 wrz 2012, 20:17

rafalurbino18 pisze:
Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.
Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.
Na T4 mogą trafić.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#150 Post autor: rafalurbino18 » 15 wrz 2012, 09:40

Boguś pisze:
rafalurbino18 pisze:
Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.
Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.
Na T4 mogą trafić.
Wiem o tym, że mogą trafić na T4, ale zasadniczo dziwi mnie to, czemu jeszcze tam nie jeżdżą. Skoro brakuje solówek, to mogliby je ściągnąć z czwórki w zamian za E1. Chyba, że nastąpi to lada dzień, albo jakieś wiedeńce stoją i chcą zachować rezerwę.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości