Przebudowa rynku w Katowicach

Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach i informacjach prasowych itp. - dział newsmana...
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#51 Post autor: hanys76 » 27 lut 2012, 22:03

Boguś pisze:
hanys76 pisze:Do wożenia świeżego powietrza z parku ,do centrum więcej nie potrzeba
Nie zapomnij o przecieraniu łącznika przy Rondzie :-P
Który to już raz ta linia jest wskrzeszana ?
W 2004 kursowała tylko do stadionu , potem w 2005 do wakacji jezdziła już do Metalowców. Po wakacjach w 2005 jej trasa stała się egzotyczna, bo kończyła się w krzakach na zajezdni Łagiewniki :-P
Przez jakiś czas była bodajże zawieszona, bo w 2008 znowu się pojawiła. W międzyczasie kursowało to śmieszne 39.W tym roku nadarzyła się okazja żeby, po raz kolejny uruchomic linię widmo.A zwrotnice na rondzie chociaż sprawne? bo podobno sanki są wyłączone i teraz je trzeba uruchomić ponownie. Gorzej z kierowcami jadącymi od Słonecznej ,zdążyli już zapomniec że tam coś skręca w tym kierunku :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#52 Post autor: Boguś » 27 lut 2012, 22:09

hanys76 pisze:W 2004 kursowała tylko do stadionu , potem w 2005 do wakacji jezdziła już do Metalowców. Po wakacjach w 2005 jej trasa stała się egzotyczna, bo kończyła się w krzakach na zajezdni Łagiewniki
W 2004 roku kursowała na trasie Słoneczna - Metalowców co 14 minut. Poza szczytem jeździła jako 23 do Stadionu Śląskiego. Potem ją pocieli na co 28 minut. Po jakimś czasie z 33 zrobili krzak co 56 minut na jednym pociągu.

Planowo linia 33 miała kursować na trasie Słoneczna - Chebzie jako uzupełnienie pociętej 11stki.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#53 Post autor: hanys76 » 27 lut 2012, 22:19

Boguś pisze:
hanys76 pisze:W 2004 kursowała tylko do stadionu , potem w 2005 do wakacji jezdziła już do Metalowców. Po wakacjach w 2005 jej trasa stała się egzotyczna, bo kończyła się w krzakach na zajezdni Łagiewniki
W 2004 roku kursowała na trasie Słoneczna - Metalowców co 14 minut. Poza szczytem jeździła jako 23 do Stadionu Śląskiego. Potem ją pocieli na co 28 minut. Po jakimś czasie z 33 zrobili krzak co 56 minut na jednym pociągu.

Planowo linia 33 miała kursować na trasie Słoneczna - Chebzie jako uzupełnienie pociętej 11stki.
W końcu pocięli ją do taktu 60 minutowego i tak już zostało. A do Chebzia nigdy nie dojechała.Został taki ogryzek na dziwnej trasie,gdzie frekwencja jest prawie zerowa.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#54 Post autor: memphis » 28 lut 2012, 20:44

hanys76 pisze:
TŚ25 pisze:Ciekawe czy wyślą helmuty :)
Piszesz o linii 33 ? zapomnij tam będzie tylko jeden pociąg kursowac i zapewne 1x105N. Do wożenia świeżego powietrza z parku ,do centrum więcej nie potrzeba :)
No ale akurat ma jeździć helmut ;-)

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#55 Post autor: TŚ25 » 28 lut 2012, 21:03

Zobaczymy jak będzie rozkład na stronie TŚ. Ale jak ma jeździć helmut no to trochę przesada
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#56 Post autor: hanys76 » 28 lut 2012, 21:25

TŚ25 pisze:Zobaczymy jak będzie rozkład na stronie TŚ. Ale jak ma jeździć helmut no to trochę przesada
Ten helmut bardziej na 16 się przyda, niż na muchowozie 33.
Ktoś w KZK albo w TŚ ma niezłą wyobraznie.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#57 Post autor: Penny » 28 lut 2012, 22:43

hanys76 pisze:
TŚ25 pisze:Zobaczymy jak będzie rozkład na stronie TŚ. Ale jak ma jeździć helmut no to trochę przesada
Ten helmut bardziej na 16 się przyda, niż na muchowozie 33.
Ktoś w KZK albo w TŚ ma niezłą wyobraznie.
Tutaj pewnie chodzi tylko i wyłącznie o utrzymanie liczby wozokilometrów na czas remontu.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#58 Post autor: hanys76 » 29 lut 2012, 22:13

Kzk na swoim facebokoowym profilu na pytanie dotyczące linii 33 odpowiedziało:
Naszą obecną ofertę przewozową staramy się dostosować do aktualnie istniejących potrzeb. Jesteśmy przekonani, że większość pasażerów będzie usatysfakcjonowana z takiego rozwiązania komunikacyjnego.
Już widzę te tłumy szczęśliwe że jezdzi 33 ze Słonecznej do Stadionu. Kpina z pasażerów i tyle.Jak już te wozokilometry mają byc wykonywane, to trzeba to było np na 16 dołożyc kursów.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#59 Post autor: luki » 01 mar 2012, 18:39

Dziś sieciowcy i pogotowie techniczne dłubało już przy wajchach. Widać przygotowania pod 33 trwają :P
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#60 Post autor: mark40 » 01 mar 2012, 22:13

hanys76 pisze:Już widzę te tłumy szczęśliwe że jezdzi 33 ze Słonecznej do Stadionu. Kpina z pasażerów i tyle.Jak już te wozokilometry mają byc wykonywane, to trzeba to było np na 16 dołożyc kursów.
Byłby 1 kurs/h więcej. Różnica na tyle niezauważalna jak ten 33 kursujący co godzinę :lol: .

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#61 Post autor: memphis » 01 mar 2012, 22:42

mark40 pisze:
hanys76 pisze:Już widzę te tłumy szczęśliwe że jezdzi 33 ze Słonecznej do Stadionu. Kpina z pasażerów i tyle.Jak już te wozokilometry mają byc wykonywane, to trzeba to było np na 16 dołożyc kursów.
Byłby 1 kurs/h więcej. Różnica na tyle niezauważalna jak ten 33 kursujący co godzinę :lol: .
Ale mniej kpin z pasażerów i pośmiewiska na całą Polskę.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#62 Post autor: TŚ25 » 02 mar 2012, 15:11

Jak zwykle, zmiany już od jutra a na stronie TŚ nic nie piszą .
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#63 Post autor: rifi » 03 mar 2012, 03:12

A jednak linia 6 jeden kurs ma z pl. Miarki w kierunku Bytomia o 2.16.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#64 Post autor: hanys76 » 03 mar 2012, 15:26

Prace na rynku i w okolicy ruszyły pełną parą
Link

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#65 Post autor: KZKGaPowicz » 03 mar 2012, 15:43

od 3 III: Katowice – przebudowa Rynku
Z dniem 3 marca 2012 r. w związku z rozpoczęciem prac przy przebudowie Rynku w Katowicach wprowadzone zostaną następujące zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej.

W czasie pierwszego etapu, związanego z przebudową torowiska na ul. św. Jana obowiązywać będą następujące zmiany:

•linia 6 kursować będzie na trasie Bytom Politechnika Śląska – Katowice Rynek – Zawodzie Pętla,
•linia 19 kursować będzie na trasie Stroszek Zajezdnia – Katowice Rynek – Katowice Plac Wolności,
•linia 23 zostaje zawieszona,
•uruchomiona zostaje linia 33 na trasie Chorzów Stadion Śląski – Koszutka Słoneczna Pętla,
•przystanek Katowice Rynek zlokalizowany dotychczas na wysokości DH Zenit przeniesiony zostaje w rejon Muzeum Śląskiego i będzie obsługiwany również przez linie 11, 13 i 14.
W dniach 3-6 marca 2012 r. w związku z zabudową rozjazdów i przygotowaniami do przebudowy linia 16 kursować będzie na trasie Koszutka Słoneczna Pętla – Katowice Rynek – Zawodzie Zajezdnia.

Na trasie Katowice Rynek – Brynów Pętla KZK GOP uruchamia autobusową komunikację zastępczą oznaczoną jako T-16. Autobusy kursować będą następującą trasą: Katowice Rynek – 3 Maja – pl. Wolności – Sądowa – Mikołowska – Andrzeja – Skłodowskiej-Curie – Kopernika – Kościuszki – Brynów Pętla – Kościuszki – pl. Miarki – Kochanowskiego – św. Jana – Katowice Rynek, zatrzymując się po drodze na wszystkich istniejących przystankach (lub na wysokości przystanków tramwajowych).

W nocy z 2/3 marca 2012 r. od godz. 0:00 linie 6, 16 i 19 kursować będą już wg rozkładów jazdy ważnych od 3 marca 2012 r. Ponadto w nocy w okresie od 2/3 do 6/7 marca 2012 r. linia 6 w kursie nocnym (odjazd z Katowic o godz. 2:19) kursować będzie do pl. Wolności zamiast do pl. Miarki.

Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#66 Post autor: TŚ25 » 04 mar 2012, 19:15

Od kiedy zniknął przystanek przy pętli Wschodniej przy Stadionie Śląskim ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#67 Post autor: hanys76 » 04 mar 2012, 19:47

TŚ25 pisze:Od kiedy zniknął przystanek przy pętli Wschodniej przy Stadionie Śląskim ?
Tam nie było nigdy przystanku, zawsze istniał tylko ten na Zachodniej.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#68 Post autor: TŚ25 » 04 mar 2012, 20:06

Ale od sierpnia na 23 był wpisany
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#69 Post autor: hanys76 » 04 mar 2012, 20:37

TŚ25 pisze:Ale od sierpnia na 23 był wpisany
To był błąd w rozkładach , nigdy się tam 23 nie zatrzymywało. Nawet słupka nie było.Po drugie chwilę wcześniej jest przystanek wpkiw , więc ten byłby bez sensu.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#70 Post autor: Boguś » 04 mar 2012, 21:33

rifi pisze:A jednak linia 6 jeden kurs ma z pl. Miarki w kierunku Bytomia o 2.16.
Nie, z Placu Wolności.
KZKGaPowicz pisze:linia 6 kursować będzie na trasie Bytom Politechnika Śląska – Katowice Rynek – Zawodzie Pętla,
W dni robocze Stroszek będzie jeździł na poc.602 i 608.
KZKGaPowicz pisze:linia 19 kursować będzie na trasie Stroszek Zajezdnia – Katowice Rynek – Katowice Plac Wolności.
Zostawili bezsensowne pociągi międzyszczytowe: 1924 i 1932 :shock:

Na 16 obsady wyglądają tak:
162, 164, 166, 168 - 2x105Na (zdjęto skład żelazek)
161, 163, 165, 167 - 116Nd
169 - Pt-8

W dni wolne ma kursować aż 9 pociągów. W niedzielę od 12:57 zaczynają wyjeżdżać poc.162, 164, 166 i 168 obsadzone przez Pt-8. Na poc.169 jest planowa solówka. Reszta to citadisy.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#71 Post autor: rifi » 04 mar 2012, 22:42

Boguś pisze:
rifi pisze:A jednak linia 6 jeden kurs ma z pl. Miarki w kierunku Bytomia o 2.16.
Nie, z Placu Wolności.
KZKGaPowicz pisze:linia 6 kursować będzie na trasie Bytom Politechnika Śląska – Katowice Rynek – Zawodzie Pętla,
W dni robocze Stroszek będzie jeździł na poc.602 i 608.
KZKGaPowicz pisze:linia 19 kursować będzie na trasie Stroszek Zajezdnia – Katowice Rynek – Katowice Plac Wolności.
Zostawili bezsensowne pociągi międzyszczytowe: 1924 i 1932 :shock:

Na 16 obsady wyglądają tak:
162, 164, 166, 168 - 2x105Na (zdjęto skład żelazek)
161, 163, 165, 167 - 116Nd
169 - Pt-8

W dni wolne ma kursować aż 9 pociągów. W niedzielę od 12:57 zaczynają wyjeżdżać poc.162, 164, 166 i 168 obsadzone przez Pt-8. Na poc.169 jest planowa solówka. Reszta to citadisy.





Od 7.03 linia 6 ma jeden kurs do pl. Miarki. Do 6.03 jeżdzi z pl. Wolności.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#72 Post autor: hanys76 » 12 kwie 2012, 12:33

Od 20 kwietnia szykują się ,kolejne zmiany w związku z przebudową rynku.
- W piątek 20 kwietnia zacznie się budowa nowego toru, który będzie prowadził z rynku w ulicę Warszawską. Rozpocznie się też rozbiórka tramwajowego skrętu z ulicy Warszawskiej w Korfantego. Od północy w piątek do poniedziałkowego ranka, tramwaje od rynku do Zawodzia nie pojadą. Będzie kursowac zastępcza komunikacja autobusowa T-40.
To jednak tylko przygrywka do większych zmian. Później pomiędzy rynkiem i Zawodziem będzie kursować tylko nowa, tymczasowa linia tramwajowa nr 40. Składy mają jeździć co pięć minut. Do Zawodzia od strony Szopienic będzie można też dojechać nową linią o numerze 37. inaczej będą jeździć linie nr: 6 (jadąc od strony ronda, skręci na rynku w stronę pl. Wolności), 7 (zamiast na Zawodzie pojedzie na Wełnowiec), 14 (jadąc z Mysłowic, kurs zakończy na pętli w Zawodziu), 15 (jadąc od strony Sosnowca, kurs zakończy na pętli w Zawodziu) i 20 (jadąc od strony Załęża, skręci w stronę ronda i pojedzie na Wełnowiec), a 13 będzie zawieszona.zostanie zlikwidowany przystanek tramwajowy na ulicy Warszawskiej obok Teatru Śląskiego. - Pasażerowie odnajdą go 80 metrów dalej tuż przy skrzyżowaniu Warszawskiej z ulicą Szkolną
Zródło

Ciekawe co z 33, czy zostanie zawieszona przy tych zmianach.
Ale skoro zawieszą 13, to co do Siemianowic ma jezdzic bo tego nie napisali. Bo pisze że zarówno 7 jak i 20 na Wełnowiec. Jedna z tych linii musi jechac aż do Siemianowic, tam też mieszkają ludzie którzy chcą dojechac do pracy.
Ciekawe jak to zostanie rozwiązane.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#73 Post autor: KZKGaPowicz » 12 kwie 2012, 15:00

KZK GOP pisze:NOWE Katowice – II etap przebudowy Rynku – dotyczy linii tramwajowych nr: 6, 7, 11, 13, 14, 15, 16, 19, 20 i 33

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z rozpoczęciem II etapu przebudowy Rynku w Katowicach od 21 kwietnia 2012 r. (sobota) zmienia się organizacja komunikacji tramwajowej w Katowicach. Na skutek prac prowadzonych u wlotu ul. Warszawskiej do Rynku nie będzie możliwości przejazdu dla tramwajów kursujących obecnie trasą do Zawodzia.

Dlatego na odcinku centrum Katowic – Zawodzie będzie kursowała zastępcza linia tramwajowa obsługiwana pociągami dwukierunkowymi, a pozostałe linie zostaną wycofane z tego odcinka na inne trasy.

Linia nr 6 zamiast do Zawodzia zostanie skierowana na Plac Wolności:
Bytom Politechnika Śląska – … – Katowice Rynek – Katowice Dworzec PKP – Katowice Plac Wolności

Linia nr 7 zastąpi linię nr 13 na trasie do Siemianowic:
Łagiewniki Targowisko – … – Katowice Dworzec PKP – Katowice Rynek – … – Siemianowice Plac Skargi

Linia nr 13 zostanie zawieszona, ale na całej jej trasie kursować będzie linia nr 7, a na odcinku do Wełnowca także linia nr 20.

Linia nr 14 zostanie skrócona do Zawodzia:
Mysłowice Dworzec PKP – Zawodzie Pętla

Linia nr 15 zostanie skrócona do Zawodzia:
Zagórze Pętla – Zawodzie Pętla

Linia nr 19 dalej kursuje na zmienionej trasie: Stroszek Zajezdnia – Katowice Plac Wolności

Linia nr 20 zastąpi linię nr 14 na trasie do Wełnowca:
Chorzów Ratusz – … – Katowice Dworzec PKP – Katowice Rynek – … – Wełnowiec Plac Alfreda

Nowa linia nr 37 zastąpi linię nr 7 na trasie do Szopienic:
Szopienice Pętla – Zawodzie Pętla

Nowa linia nr 40 zastąpi inne linie tramwajowe na odcinku z centrum Katowic do Zawodzia:
Katowice Rynek – Zawodzie Zajezdnia

Przystanek tymczasowy Katowice Rynek dla linii nr 40 będzie znajdował się na ul. Warszawskiej, między ulicami A. Mielęckiego i Szkolną. W dalszym ciągu nieczynny będzie przystanek Katowice Graniczna w kierunku Zawodzia.

Linie nr: 11, 16 i 33 będą kursowały według zmienionych rozkładów jazdy.

Zmienione trasy linii tramwajowych przedstawiono w formie graficznej w załącznikach znajdujących się pod komunikatem.


UWAGA!!!

Od godziny 00:00 dnia 21 kwietnia 2012 roku do godziny 04:00 dnia 23 kwietnia 2012 roku (sobota – poniedziałek) w związku z budową tymczasowego rozjazdu w okolicach Rynku na odcinku między centrum Katowic a Zawodziem będzie kursowała zastępcza linia autobusowa nr T-40.


Trasa linii nr T-40: Katowice Plac Wolności – 3 Maja – Rynek – Warszawska (z powrotem: Szkolna – Moniuszki – Al. W. Korfantego – Rynek) – 1 Maja – Zawodzie Zajezdnia

Przystanki linii nr T-40 będą znajdowały się na odcinku od Katowic Placu Wolności do Zawodzia Paderewskiego na dotychczasowych przystankach tramwajowych, natomiast od Zawodzia Ośrodka Sportowego do Zawodzia Zajezdni na istniejących przystankach autobusowych.

Poniżej lista wyjątków:

Katowice Rynek (kierunek Katowice Plac Wolności) – przystanek tymczasowy w rejonie DH Skarbek zamiast przystanku Katowice Rynek (Teatr Śl.)

Katowice Rynek (kierunek Zawodzie Zajezdnia) – przystanek tymczasowy na wysokości dotychczasowego przystanku Katowice Rynek (Teatr Śl.)

Katowice Szkolna – dodatkowy przystanek w kierunku Placu Wolności na istniejącym przystanku autobusowym na ul. Warszawskiej

Katowice Graniczna – przystanek autobusowy dla linii nr T-40 funkcjonuje tylko w kierunku centrum (trasa do Placu Wolności)

Zawodzie Uniwersytet Ekonomiczny – tymczasowe przystanki w rejonie skrzyżowania z ul. Bogucicką

Zawodzie Pętla – przystanek autobusowy dla linii nr T-40 funkcjonuje tylko w kierunku centrum (trasa do Placu Wolności), w kierunku Szopienic przystankiem przesiadkowym jest Zawodzie Zajezdnia

Bilety jednorazowe zachowują ważność na całej długości stałej trasy każdej linii tramwajowej objętej zmianami (linie nr: 6, 7, 13, 14, 15, 19, 20). Pozwala to m.in. na przejazd tramwajem linii nr 16 z Brynowa i dalej nr 6 do Bytomia (stała trasa linii nr 6 : Katowice Brynów – Bytom) czy tramwajem linii nr 14 z Mysłowic, dalej nr 40 do centrum Katowic i nr 7 do Wełnowca (stała trasa linii nr 14 : Mysłowice – Katowice Wełnowiec) na jednym bilecie.



ZAŁĄCZNIKI:

1. Przebudowa Rondo Etap II - Rynek 20 kwiecień 2012 - tramwaje linii 7, 14, 15, 16, 20, 37 oraz 40 - http://www.kzkgop.pl/public_media/fb/fi ... rynek1.pdf

2. Przebudowa Rondo Etap II - Rynek 21 kwiecień 2012 - tramwaje linii 6, 11, 19 oraz 33 - http://www.kzkgop.pl/public_media/fb/fi ... rynek2.pdf

3. Autobusowa komunikacja zastępcza - http://www.kzkgop.pl/public_media/fb/fi ... rynek3.pdf
Źródło
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 15:04 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 2 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#74 Post autor: Boguś » 12 kwie 2012, 15:48

KZKGaPowicz pisze:Linia nr 19 dalej kursuje na zmienionej trasie: Stroszek Zajezdnia – Katowice Plac Wolności
Szkoda, że nikt nie pomyślał o skróceniu 19 do Placu Sikorskiego, a w zamian puścić 6 z Bytomia do Katowic co 7 minut.
KZKGaPowicz pisze:Nowa linia nr 37 zastąpi linię nr 7 na trasie do Szopienic:
Szopienice Pętla – Zawodzie Pętla
A ten krzak, to nie wiem po co. Na trasie Zawodzie - Szopienice wystarczy 14 i 15.
KZKGaPowicz pisze:Linie nr: 11, 16 i 33 będą kursowały według zmienionych rozkładów jazdy.
33 należy wyciąć.

Obawiam się, że po przebudowie Rynku takie 33 może zastąpić 14stkę na odcinku Koszutka - Wełnowiec.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#75 Post autor: TŚ25 » 12 kwie 2012, 16:06

Jeszcze w dodatku 6 na Plac Wolności, to teraz będzie 6/11/19 na Wolności od Rynku w Chorzowie. Mogli 6 lub 19 dać na Plac Miarki.
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#76 Post autor: Penny » 12 kwie 2012, 16:10

TŚ25 pisze:Mogli 6 lub 19 dać na Plac Miarki.
Z uwagi na przepustowość jednotoru nie można dać ani jednej linii więcej niż T16 - dokładnie tak samo jak obecnie.
Boguś pisze:A ten krzak, to nie wiem po co. Na trasie Zawodzie - Szopienice wystarczy 14 i 15.
Pewnie po to, żeby się bilans wozokilometrów zgadzał i żeby nie było społecznego wrażenia, że nagle zabiera się linię tramwajową ;)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#77 Post autor: DW » 12 kwie 2012, 17:07

W związku z kolejnym etapem remontu i odcięciem zajezdni Zawodzie od centrum Katowic większość taboru (i pracowników) przenosi się do zajezdni w Chorzowie Batorym.
Ma tam trafić ok. 90 wozów (w tym Citadisy), które obsługiwać będą linie: 6, 7, 11, 16, 20, 33.
Na Zawodziu zostaną na pewno Helmuty (linia nr 40) oraz zapewne same solówki (na linie 14, 15 i 37).

Trochę potną tramwaje na Zawodzie - zamiast 5 na 15 min (z czego jeden z nich na składzie i jeden obsługiwany Karlikiem) w tym samym czasie przejadą 3 Helmuty.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#78 Post autor: hanys76 » 12 kwie 2012, 17:15

Zyska napewno linia 11 bo w razie awarii, szybciej wyjedzie przez Chorzów podmiana.
Citadisy niestety będą musiały ,wyjezdzac przez Załęże. Co do linii 33 to zapewne helmuty, zostaną zastąpione solówkami.A samą zajezdnię w Batorym chyba trzeba będzie przygotowac technicznie, bo będzie potrzebna większośc torów.Linię 15 zapewne będzie obsługiwac sam Będzin ,bo ja się domyslam wszystkie helmuty będą potrzebne na wahadło. Zobaczymy czy z 16 też zostaną zdjęte helmuty,ale pewnie tak.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#79 Post autor: mark40 » 12 kwie 2012, 20:04

DW pisze:Trochę potną tramwaje na Zawodzie - zamiast 5 na 15 min (z czego jeden z nich na składzie i jeden obsługiwany Karlikiem) w tym samym czasie przejadą 3 Helmuty.
Ale jednak będzie pojemniejszy tabor na tym odcinku, a i same tramwaje powinny być punktualne.

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#80 Post autor: Patryk105 » 12 kwie 2012, 21:08

Dzięki właśnie takim remontom możemy znowu zobaczyć tętniącą życiem zajezdnie w Chorzowie Batorym. Co do chaosu to na pewno będzie w pierwsze dni, a później jakoś to się potoczy ;) .
Pozdrawiam ;)

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#81 Post autor: 37 » 12 kwie 2012, 21:44

Boguś pisze:A ten krzak, to nie wiem po co. Na trasie Zawodzie - Szopienice wystarczy 14 i 15.
Już kiedyś przerabialiśmy 14 i 15 od Zawodzia w takcie 2/13
Teraz przynajmniej tak jest równy, co 5 minut.
DW pisze:jeden obsługiwany Karlikiem) w tym samym czasie przejadą 3 Helmuty.
Ba, czasem nawet aż dwa!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 37, łącznie zmieniany 2 razy.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#82 Post autor: adam86 » 12 kwie 2012, 22:55

Penny pisze:Z uwagi na przepustowość jednotoru nie można dać ani jednej linii więcej niż T16 - dokładnie tak samo jak obecnie.
Bzdura, zamiast 16 co 8 minut, która nie jest tak często potrzebna, można było 6 wysłac na Brynów. Przypominam, że pl wolności, również ma określoną przepustowość.
KZKGOP 1779

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#83 Post autor: DW » 13 kwie 2012, 12:20

37 pisze:
DW pisze:jeden obsługiwany Karlikiem) w tym samym czasie przejadą 3 Helmuty.
Ba, czasem nawet aż dwa!
To są jakieś jaja. W godzinach: 9:30-13:30 i od 16:40 40-tka ma kursować co 7-8 minut :!: A już teraz zdarza się, że w międzyszczycie tramwaje jeżdżą pełne...

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#84 Post autor: adam86 » 13 kwie 2012, 17:27

DW pisze:
37 pisze:
DW pisze:jeden obsługiwany Karlikiem) w tym samym czasie przejadą 3 Helmuty.
Ba, czasem nawet aż dwa!
To są jakieś jaja. W godzinach: 9:30-13:30 i od 16:40 40-tka ma kursować co 7-8 minut :!: A już teraz zdarza się, że w międzyszczycie tramwaje jeżdżą pełne...
Trzeba było przerwy wytworzyć. Ale czemu tylko 6 helmutów sprawnych mają wystawiać?
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#85 Post autor: Boguś » 13 kwie 2012, 21:21

hanys76 pisze:Zyska napewno linia 11 bo w razie awarii, szybciej wyjedzie przez Chorzów podmiana.
Może nie szybciej, ale włączy się w środku trasy.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#86 Post autor: TŚ25 » 14 kwie 2012, 21:39

Pojawił się nowy rozkład linii 33 i będzie ona obsługiwana przez... Stroszek :!:
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Konstal
Posty: 99
Rejestracja: 02 lis 2011, 06:37
Lokalizacja: Stroszek
Kontakt:

#87 Post autor: Konstal » 15 kwie 2012, 09:00

TŚ25 pisze:Pojawił się nowy rozkład linii 33 i będzie ona obsługiwana przez... Stroszek :!:
Wszystkie pociągi będą obsługiwane przez Stroszek ,czy tylko np.3 składy ?
I czy będą jeszcze 33 helmuty ? :-|
Pozdrawiam Konstal :)

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#88 Post autor: hanys76 » 15 kwie 2012, 09:12

Konstal pisze: Wszystkie pociągi będą obsługiwane przez Stroszek ,czy tylko np.3 składy ?
I czy będą jeszcze 33 helmuty ? :-|
O czym ty piszesz. Na 33 są tylko trzy pociągi i raczej będą to solówki a nie składy. Pomyśl logicznie a nie pisz bzdetów. Jak mogą byc helmuty jak Stroszek przejmuje obsługę. Prośba żebyś pisał po Polsku, bo twój post jest napisany w jakiejś dziwnej formie.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 13:48 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#89 Post autor: TŚ25 » 15 kwie 2012, 11:58

Helmuty nie mogą być, bo będą na Zawodziu, a na Stroszek raczej nie dojadą .
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#90 Post autor: DW » 15 kwie 2012, 13:51

Konstal pisze:I czy będą jeszcze 33 helmuty ?
Odpowiadając na postawione pytanie - aż tyle to ich raczej nie sprowadzą :-P (póki co w tym roku będą jeszcze 4 ;) ).

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#91 Post autor: hanys76 » 15 kwie 2012, 18:10

Widac że linia 7 w kilku kursach wyjazdowych, jak i zjazdowych będzie szlifowac łuk na rondzie razem z 33. Pierwszy kurs ze Stroszka do Łagiewnik będzie bardzo długi . Wyjazdowy kurs o 3.36 przez Siemianowice bez postoju będzie trwac do 5.43. Dosyc sporo ,prawie tak jak jedno kółko na 19. Ale motorowi ze Stroszka są już, do tego przyzwyczajeni.
W rozkładzie linii 33 są pozytywne zmiany. Nie będą się już spotykac, dwa pociągi na Metalowców. Ale za to w kierunku Katowic odjazdy będą minutę po 19 . Natomiast w odwrotnym kierunku będzie to jezdzic chwilę przed 11.

Flash
Posty: 74
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#92 Post autor: Flash » 15 kwie 2012, 18:18

Czyli wozy wyjeżdżające z Zawodzia (jeżdżące na liniach 6,7,11,16,20) trafią do Batorego?

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#93 Post autor: hanys76 » 15 kwie 2012, 18:23

Flash pisze:Czyli wozy wyjeżdżające z Zawodzia (jeżdżące na liniach 6,7,11,16,20) trafią do Batorego?
Zgadza się to będzie ciekawy widok wyjeżdzających, z Batorego liniowych citków mknących przez Załęże. Obawiam się tylko o odcinek od Wiśniowej do zajezdni Batory, tory są w strasznym stanie. Można będzie się spodziewac wykolejeń.

Flash
Posty: 74
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#94 Post autor: Flash » 15 kwie 2012, 18:28

A wiadomo coś pro po obsługi linii 40 - czy będą to Helmuty czy 111N z Gliwic?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#95 Post autor: Boguś » 15 kwie 2012, 18:42

Flash pisze:A wiadomo coś pro po obsługi linii 40 - czy będą to Helmuty czy 111N z Gliwic?
6 Helmutów.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#96 Post autor: hanys76 » 15 kwie 2012, 18:48

Na linii 15 zostaje jeden plan obsługiwany przez Zawodzie, narazie nie wiadomo czy będzie tu nadal kursowac helmut. Podejrzewam że zostanie zastąpiony stopiątkami, bo helmuty będą potrzebne na wahadło. Co prawda tylko 6 ale coś musi byc w rezerwie. Możliwe że jakieś 111N zostanie pożyczone na wszelki wypadek. Zobaczymy czy z linii 16 też zostaną zdjęte helmuty, w sumie można je zastąpic citadisami bo będzie ich teraz kilka w rezerwie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#97 Post autor: Boguś » 15 kwie 2012, 19:04

hanys76 pisze:Zobaczymy czy z linii 16 też zostaną zdjęte helmuty, w sumie można je zastąpic citadisami bo będzie ich teraz kilka w rezerwie.
Helmutów nie będzie na 16, bo wszystkie zostają na Zawodziu. Na 16 będą 3 Citadisy.

Na 6 nadal będzie 11 pociągów:
- tylko 5 będzie obsługiwane Citadisami,
- 5 pociągów będzie obsługiwać Stroszek,
- 1 pociąg (prawdopodobnie skład) wyjedzie z Batorego i włączy się przez Chorzów Ratusz

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#98 Post autor: Łukasz » 17 kwie 2012, 19:31

Takie pytanie techniczne. W jaki sposób będą zawracać Helmuty "na rynku"?

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#99 Post autor: hanys76 » 17 kwie 2012, 19:34

Łukasz pisze:Takie pytanie techniczne. W jaki sposób będą zawracać Helmuty "na rynku"?
Przed rynkiem na Warszawskiej zrobią przelotkę na drugi tor zapewne. Helmut zmieni tor, motorowy pulpit i jazda do Zawodzia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#100 Post autor: Łukasz » 17 kwie 2012, 19:36

hanys76 pisze:
Łukasz pisze:Takie pytanie techniczne. W jaki sposób będą zawracać Helmuty "na rynku"?
Przed rynkiem na Warszawskiej zrobią, przelotkę na drugi tor zapewne. Helmut zmieni tor ,motorowy pulpit i jazda do Zawodzia.
To jak oni zamierzają to zrobić? Będą płyty wyciągać?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości