Przebudowa rynku w Katowicach

Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach i informacjach prasowych itp. - dział newsmana...
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#101 Post autor: hanys76 » 17 kwie 2012, 19:41

Łukasz pisze:
hanys76 pisze:
Łukasz pisze:Takie pytanie techniczne. W jaki sposób będą zawracać Helmuty "na rynku"?
Przed rynkiem na Warszawskiej zrobią, przelotkę na drugi tor zapewne. Helmut zmieni tor ,motorowy pulpit i jazda do Zawodzia.
To jak oni zamierzają to zrobić? Będą płyty wyciągać?
Wygląda na to że innego wyjścia niema, żeby zabudowac zwrotnice trzeba wyciągnąc płyty , tylko ciekawe w którym miejscu to będzie zrobione, jak ostatni przystanek będzie na wysokości Szkolnej.Do rynku jeszcze mają kawałek,ale i tak wszędzie są płyty.

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

#102 Post autor: Przemek » 17 kwie 2012, 22:29

Przecież ma być zwrotnica nakładkowa, żadnych płyt nie będą rozbierać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#103 Post autor: Boguś » 19 kwie 2012, 11:30

hanys76 pisze:Na linii 15 zostaje jeden plan obsługiwany przez Zawodzie, narazie nie wiadomo czy będzie tu nadal kursowac helmut.
Ja tam widzę tylko Będzin aż na 7 pociągach.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#104 Post autor: mark40 » 20 kwie 2012, 18:36

W pierwszym momencie zdziwiłem sie, ze przed zajezdnia w Batorym jest dziwny i spory ruch tramwajów. A to przecież zajeżdżają się już pierwsze składy z Zawodzia :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#105 Post autor: KZKGaPowicz » 20 kwie 2012, 21:22

Zarówno linia 7, jak i 33 mają być w całości obsługiwane "żelazkami", ciekawe skąd Stroszek tyle ich weźmie (wiem, że kilka poc. "7" będzie z Chorzowa Batorego)? Ponadto nie widać, aby linia 40 miała być obsługiwana składami 111N; na linii kursować będą same Helmuty.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Flash
Posty: 74
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#106 Post autor: Flash » 20 kwie 2012, 22:14

KZKGaPowicz pisze:wiem, że kilka poc. "7" będzie z Chorzowa Batorego)?
Wg. rozkładu jazdy to trzy pociągi w tym jeden nocny. Będzie zmniejszona liczba pociągów.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#107 Post autor: grillmaster » 20 kwie 2012, 22:16

KZKGaPowicz pisze:Zarówno linia 7, jak i 33 mają być w całości obsługiwane "żelazkami", ciekawe skąd Stroszek tyle ich weźmie (wiem, że kilka poc. "7" będzie z Chorzowa Batorego)?
#620 i #716 już są na Stroszku. Więc będzie cyganione.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#108 Post autor: hanys76 » 21 kwie 2012, 10:50

Kolejny idiotyczny kwiatek w rozkladzie 11 na dni wolne. Pociąg 1117 kursuje od 4.15 do 8.06 po czym ma zjazd na zajezdnię. O 8.50 ten sam pociąg wyjeżdza ponownie na trasę i robi jedno kółko, do Chebzia i zjezdza drugi raz. W starym rozkładzie coś podobnego było w dni robocze z 1118. Czemu to ma służyc niemam pojęcia.
Na 19 ma byc 12 pociągów na samych składach, do tego 5 pociągów na 6 , dwa składy na 5 i prawie nic nie zostanie na rezerwie. Czarno to widze, chyba że uda się coś pożyczyc.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#109 Post autor: TŚ25 » 21 kwie 2012, 17:13

A jest w ogóle jakiś skład 111N na Zawodziu ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#110 Post autor: adam86 » 21 kwie 2012, 17:24

TŚ25 pisze:A jest w ogóle jakiś skład 111N na Zawodziu ?
Jest.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#111 Post autor: Boguś » 22 kwie 2012, 20:43

Dzisiaj przejechałem sobie przez Rynek.

Nakładki torowe już są gotowe. Perony na tymczasowym przystanku są zrobione ze zwykłych płyt.

Nad łącznikiem przy Teatrze oraz nad torami z i do Zawodzia nie ma już sieci trakcyjnej.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#112 Post autor: hanys76 » 23 kwie 2012, 22:06

Pociąg nocny 611 w kursie o 3.05 z Placu Sikorskiego dojezdza o 3.58 do Batorego. Ale wygląda na to że nie zjeżdza do zajezdni, tylko o 4.04 jedzie dalej. Po dojechaniu do ratusza zawraca do Katowic i z Placu Wolności zjeżdza już do zajezdni. Ciekawe czy faktycznie taki śmieszny kurs robi czy to błąd w rozkładach. Ale wygląda na to że taki kurs się odbywa.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#113 Post autor: Penny » 30 kwie 2012, 11:31

Przez weekend zdemontowano łuk z Warszawskiej w kier. Ronda. Na ul. św. Jana rozpoczęła się wymiana instalacji wod-kan i gazowej. Po majówce rozpocznie się utwardzanie nawierzchni pod torowisko.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#114 Post autor: Łukasz » 06 maja 2012, 09:44

W jakim celu jest rozbierany przystanek przy Teatrze w kierunku Zawodzia?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#115 Post autor: Penny » 09 maja 2012, 13:06

Łukasz pisze:W jakim celu jest rozbierany przystanek przy Teatrze w kierunku Zawodzia?
Jeżeli dobrze widzę na katowice-rynek_zagosp.pdf, to na projekcie przebieg kilku metrów torowiska jest inny, niż obecnie. Poza tym pewnie pod torowiskiem znajdują się przyłącza do instalacji, które też są wymieniane przy okazji tego remontu.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#116 Post autor: TŚ25 » 09 maja 2012, 17:32

Przydałby się przystanek Katowice Plac Wolności w kierunku Rynku.
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#117 Post autor: Penny » 09 maja 2012, 17:52

TŚ25 pisze:Przydałby się przystanek Katowice Plac Wolności w kierunku Rynku.
A po co przystanek w odległości 150 metrów od tego przy dworcu? Myślę, że to tylko wniesie kolejne opóźnienia szczególnie na liniach 6, 11 i 19. Na te linie można wsiąść po przeciwnej stronie. A na 7 i 20 niestety trzeba się troszkę pofatygować.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#118 Post autor: TŚ25 » 09 maja 2012, 17:59

No można przystanek przy Dworcu PKP przesunąć bardziej w strone Rynku, tu chodzi o linie 7 i 20 oraz wyjeżdżające z Batorego.
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#119 Post autor: Łukasz » 09 maja 2012, 19:40

Penny pisze:
Łukasz pisze:W jakim celu jest rozbierany przystanek przy Teatrze w kierunku Zawodzia?
Jeżeli dobrze widzę na katowice-rynek_zagosp.pdf, to na projekcie przebieg kilku metrów torowiska jest inny, niż obecnie. Poza tym pewnie pod torowiskiem znajdują się przyłącza do instalacji, które też są wymieniane przy okazji tego remontu.
To w takim razie specjalnością miasta jest płacenie dwa razy za to samo.

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#120 Post autor: Slim » 09 maja 2012, 20:39

TŚ25 pisze:No można przystanek przy Dworcu PKP przesunąć bardziej w strone Rynku, tu chodzi o linie 7 i 20 oraz wyjeżdżające z Batorego.
A przystanek Sobieskiego zlikwidować?

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#121 Post autor: TŚ25 » 09 maja 2012, 20:47

A niby czemu zlikwidować ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#122 Post autor: Slim » 09 maja 2012, 20:51

TŚ25 pisze:A niby czemu zlikwidować ?
Ponieważ tworzenie nowego przystanku bez jego likwidacji nie ma sensu. Tak samo można powiedzieć że przydałby się drugi przystanek Sobieskiego tylko po co? obecne przystanki są wystarczające.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#123 Post autor: Boguś » 09 maja 2012, 20:53

Slim pisze:
TŚ25 pisze:A niby czemu zlikwidować ?
Ponieważ tworzenie nowego przystanku bez jego likwidacji nie ma sensu. Tak samo można powiedzieć że przydałby się drugi przystanek Sobieskiego tylko po co? obecne przystanki są wystarczające.
Bo tak właściwe to przystanki Sobieskiego i Dworzec PKP można zlikwidować i uruchomić jeden przystanek przy Placu Wolności.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#124 Post autor: memphis » 09 maja 2012, 23:08

Boguś pisze:Bo tak właściwe to przystanki Sobieskiego i Dworzec PKP można zlikwidować i uruchomić jeden przystanek przy Placu Wolności.
Zlikwidować przystanek pod dworcem kolejowym? Zapomniałeś, że obecna rozpierducha kiedyś się jednak skończy, a obok Vagina Market będzie jednak wejście na perony kolejowe ;-)

Przystanki powinny być tam gdzie potrzebują ich pasażerowie, żeby była dobra dostępność, szczególnie w ścisłym centrum.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#125 Post autor: Penny » 22 maja 2012, 21:40

Zlikwidowano w zeszłym tygodniu torowisko na długości całego przystanku. Dzisiaj wyłożono nowe podtorze. Po co ta wymiana, to nadal nie wiem... Jak dla mnie - wyrzucanie kasy w błoto.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#126 Post autor: Łukasz » 23 maja 2012, 09:16

Penny pisze:Zlikwidowano w zeszłym tygodniu torowisko na długości całego przystanku. Dzisiaj wyłożono nowe podtorze. Po co ta wymiana, to nadal nie wiem... Jak dla mnie - wyrzucanie kasy w błoto.
Czego się spodziewać po mieście. Przecież przystanek na Granicznej (kierunek Zawodzie) był, jak dobrze pamiętam, trzy razy budowany i rozbierany zanim powstał w docelowym kształcie.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#127 Post autor: grillmaster » 23 maja 2012, 22:33

Łukasz pisze:
Penny pisze:Zlikwidowano w zeszłym tygodniu torowisko na długości całego przystanku. Dzisiaj wyłożono nowe podtorze. Po co ta wymiana, to nadal nie wiem... Jak dla mnie - wyrzucanie kasy w błoto.
Czego się spodziewać po mieście. Przecież przystanek na Granicznej (kierunek Zawodzie) był, jak dobrze pamiętam, trzy razy budowany i rozbierany zanim powstał w docelowym kształcie.
A jak było z przystankiem Zawodzie Łączna? Podczas remontu najpierw go wybudowali węższego, a potem na nowo stawiali.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#128 Post autor: Penny » 24 maja 2012, 07:58

grillmaster pisze:
Łukasz pisze:
Penny pisze:Zlikwidowano w zeszłym tygodniu torowisko na długości całego przystanku. Dzisiaj wyłożono nowe podtorze. Po co ta wymiana, to nadal nie wiem... Jak dla mnie - wyrzucanie kasy w błoto.
Czego się spodziewać po mieście. Przecież przystanek na Granicznej (kierunek Zawodzie) był, jak dobrze pamiętam, trzy razy budowany i rozbierany zanim powstał w docelowym kształcie.
A jak było z przystankiem Zawodzie Łączna? Podczas remontu najpierw go wybudowali węższego, a potem na nowo stawiali.
OK, ale to było w ramach jednego projektu i za pieniądze wykonawcy. A tutaj idzie podwójna kasa. Najpierw budowano w ramach modernizacji odcinka Rynek - Zawodzie, a teraz zburzono i buduje się od nowa w ramach drugiego projektu, tj. przebudowa Rynku. Pomijam już, że koszt poszerzenia przystanku jest dużo mniejszy, niż wybudowanie torowiska od podstaw.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#129 Post autor: Łukasz » 24 maja 2012, 09:18

Penny pisze:OK, ale to było w ramach jednego projektu i za pieniądze wykonawcy. A tutaj idzie podwójna kasa. Najpierw budowano w ramach modernizacji odcinka Rynek - Zawodzie, a teraz zburzono i buduje się od nowa w ramach drugiego projektu, tj. przebudowa Rynku. Pomijam już, że koszt poszerzenia przystanku jest dużo mniejszy, niż wybudowanie torowiska od podstaw.
To w takim razie gdzie można skargę składać?

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#130 Post autor: adam86 » 24 maja 2012, 11:15

Jesli już to do RIO.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#131 Post autor: Penny » 24 maja 2012, 18:29

Obecnie miejsce przystanku na Warszawskiej wygląda tak, jak w załączniku. Przywieziono dzisiaj nowe szyny.
Załączniki
_DSC7503.jpg

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#132 Post autor: rifi » 25 maja 2012, 02:17

A co tym dwu i pół letnim szynom dolegało że nowe przywieżli? Czy za dużo pieniędzy jest przeznaczone na remont torowiska na Rynku że trzeba stosunkowo świeże szyny wymieniać na nowe? Czy nie lepiej było przeznaczyć te pieniądze na remont innego odcinka torowiska? :twisted:

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#133 Post autor: Penny » 25 maja 2012, 05:50

rifi pisze:A co tym dwu i pół letnim szynom dolegało że nowe przywieżli?
Cześć zniszczono przy demontażu przystanku - były przecież zalane żywicą w prefabrykowanych płytach, których też nie ma. Nawet betonową ławę pod nimi zdemontowano. No a druga sprawa, to są przecież potrzebne na odbudowę skrzyżowania i łuku pod Zenitem, bo przed Zenitem torowisko już częściowo jest.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#134 Post autor: rifi » 25 maja 2012, 13:44

A swoją drogą jak te szyny tam będą położone? Bo przecież one leżą na betonach

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#135 Post autor: adam86 » 25 maja 2012, 15:32

rifi pisze:A swoją drogą jak te szyny tam będą położone?
Główką do góry.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#136 Post autor: Penny » 25 maja 2012, 18:45

rifi pisze:Bo przecież one leżą na betonach
Tzn. jak? Bo ja nie bardzo rozumiem.

Dzisiaj utwardzono podłoże i wyłożono matę wibroakustyczną. Rozpoczyna się kładzenie szalunku (załącznik).
Załączniki
_DSC7514.jpg
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#137 Post autor: adam86 » 25 maja 2012, 18:48

Jemu pewnie chodzi o to że tam jest beton wylewany, z którego wystają kotwy.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#138 Post autor: Penny » 31 maja 2012, 11:43

Dość szybko postępują prace przy wylewaniu ławy. Od połowy czerwca zacznie się wylewanie ław w ul. św. Jana.

EDIT: Torowisko jest już przymocowane.
Załączniki
_DSC7805.JPG
foto krzywe, ale nie chciałem wypaść z okna :P
foto krzywe, ale nie chciałem wypaść z okna :P

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#139 Post autor: hanys76 » 18 cze 2012, 11:31

zielona budka tramwajarska zniknęla z rynku Zapewne przewiezli ją na Zawodzie. Obiekt jakby nie patrzec kultowy, ciekawe jakie będą jego dalsze losy.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#140 Post autor: Penny » 18 cze 2012, 18:28

Prace biegną w oczach ;) Zdjęcie wykonałem w sobotę. Natomiast dzisiaj wylano już ławy betonowe pod przyszły łuk w kierunku Brynowa.
Załączniki
_DSC7820.jpg

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#141 Post autor: Łukasz » 20 cze 2012, 19:41

Na rynku od strony Brynowa są już zamontowane rozjazdy.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#142 Post autor: Łukasz » 02 lip 2012, 20:11

Nie za bardzo wiem gdzie to wrzucićCięcia

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#143 Post autor: Penny » 02 lip 2012, 20:47

Największy ubaw sprawiło mi to głupie tłumaczenie:
"Daniel Muc, rzecznik projektu przebudowy, jako powód takiej decyzji podaje życzenie władz Teatru Śląskiego, które chciały, by plac przed gmachem był nieco większy."
Szkoda tylko, że jakoś Teatrowi nie przeszkadzało przybliżenie o około 10 metrów torowiska osi północ-południe...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TŚ25
Posty: 295
Rejestracja: 12 gru 2009, 19:37
Lokalizacja: Katowice-Szopienice

#144 Post autor: TŚ25 » 02 lip 2012, 20:48

Wiadomo już od kiedy będą nowe rozkłady na III Etap remontu, znaczy to właściwie, kiedy się on zaczyna ?
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D

POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#145 Post autor: Penny » 02 lip 2012, 20:49

TŚ25 pisze:Wiadomo już od kiedy będą nowe rozkłady na III Etap remontu, znaczy to właściwie, kiedy się on zaczyna ?
W planu robót od września. Wszystko zależy od tego, czy się wyrobią.

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#146 Post autor: Iwo » 02 lip 2012, 23:33

hanys76 pisze:zielona budka tramwajarska zniknęla z rynku Zapewne przewiezli ją na Zawodzie. Obiekt jakby nie patrzec kultowy, ciekawe jakie będą jego dalsze losy.
Jest nowa...
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#147 Post autor: Boguś » 04 lip 2012, 20:52

Penny pisze:Największy ubaw sprawiło mi to głupie tłumaczenie:
"Daniel Muc, rzecznik projektu przebudowy, jako powód takiej decyzji podaje życzenie władz Teatru Śląskiego, które chciały, by plac przed gmachem był nieco większy."
Szkoda tylko, że jakoś Teatrowi nie przeszkadzało przybliżenie o około 10 metrów torowiska osi północ-południe...
Teatrowi nawet nie przeszkadza zielony warzywniak ustawiony przed samym wejściem :mryellow: .
Również Krzysztof Sobański, dyrektor ds. przewozów KZK GOP, przyznaje, że dotychczasowe obietnice o utrzymaniu tych linii mogą okazać się nieaktualne. - Decyzji jeszcze nie ma, ale na pierwszy rzut oka wydaje się to mało sensowne. Ludzie jadący od strony Zawodzia będą się przecież mogli przesiadać na rynku - twierdzi.
Przecież od dawna było wiadomo, że od Zawodzia nic nie pojedzie na Koszutkę. A, że kierownictwo w TŚ myślało inaczej, to pogratulować.

A tak na poważne, to dlaczego o układzie komunikacyjnym w Centrum decyduje dyrektor Teatru.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#148 Post autor: Penny » 04 lip 2012, 21:00

Boguś pisze:A tak na poważne, to dlaczego o układzie komunikacyjnym w Centrum decyduje dyrektor Teatru.
JA myślę, że to po prostu jest ściema, którą kryje się zatwardziałość osób decyzyjnych w tej sprawie. A najbardziej mnie bulwersuje postawa TŚ, która powinna apelować na takie kretyństwa. Ale w sumie Spółce to jest wszystko jedno, bo myślą sobie: "nieważne, jakie trasy - kasa za wozokilometry jest". Jednak niestety odpływ części pasażerów i tak się odbije na pracy przewozowej, bo nigdy nie będzie argumentów, żeby ją zwiększać.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#149 Post autor: Boguś » 04 lip 2012, 21:29

Penny pisze:Ale w sumie Spółce to jest wszystko jedno, bo myślą sobie: "nieważne, jakie trasy - kasa za wozokilometry jest". Jednak niestety odpływ części pasażerów i tak się odbije na pracy przewozowej, bo nigdy nie będzie argumentów, żeby ją zwiększać.
Dlatego to całe towarzystwo w TŚ należy czym prędzej przegonić.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#150 Post autor: Penny » 03 sie 2012, 08:41

Na ul. św. Jana torowisko już jest położone. Skręt przy Zenicie też jest kompletny. Pozostaje przyłączyć torowisko przed wiaduktem kolejowym na skrzyżowaniu z ul. Dworcową i na skrzyżowaniu ze Staromiejską. Byłby już możliwy przejazd techniczny.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości