Protram 205 WrAs w GOPie!

Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach i informacjach prasowych itp. - dział newsmana...
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#1 Post autor: Peter » 07 maja 2009, 19:03

Ponoć wrocławski 205WrAs #2710 ma przyjechać do Gliwic "bronić" tramwajów. Jest już zapakowany na lawetę a za imprezę płaci TŚ.
Wyczytałem te informacje na dwóch forach.
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#2 Post autor: Marcin » 07 maja 2009, 19:31

Peter pisze:Ponoć wrocławski 205WrAs #2710 ma przyjechać do Gliwic "bronić" tramwajów. Jest już zapakowany na lawetę a za imprezę płaci TŚ.
Wyczytałem te informacje na dwóch forach.
Hmm ostatnio było o tym na zebraniu ale myślałem że tylko na plotkach się skończyło.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#3 Post autor: memphis » 07 maja 2009, 20:22

Peter pisze:Ponoć wrocławski 205WrAs #2710 ma przyjechać do Gliwic "bronić" tramwajów. Jest już zapakowany na lawetę a za imprezę płaci TŚ.
Wyczytałem te informacje na dwóch forach.
Nie do Gliwic, a do Chorzowa. A biorąc pod uwagę nastawienie Frankiewicza do tramwajów to jego przyjazd ma z tym luźny związek. Przyjedzie jutro rano albo pojutrze rano. A płaci za to chyba jednak Protram (przynajmniej w części).

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#4 Post autor: luki » 07 maja 2009, 20:34

Przyjedzie jutro rano albo pojutrze rano.
Dość wcześnie. Czy będzie on się wozić po sieci ?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#5 Post autor: Marcin » 07 maja 2009, 20:42


memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#6 Post autor: memphis » 07 maja 2009, 21:18

luki pisze:Czy będzie on się wozić po sieci ?
Chyba tak, ale kiedy jak, gdzie i w ogóle to nie wiadomo jeszcze.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#7 Post autor: mark40 » 09 maja 2009, 12:44

205-ka w Chorzowie
Obrazek

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: DW » 09 maja 2009, 14:21

W DPD memphis pisze:jazda próbna - 2710 :P

Protram wyjechał ok. 9:15, bez przeszkód dotarł do zajezdni Chorzów Batory, gdzie zawrócił, po czym wykonał kurs do placu Wolności i z powrotem, po czym został odstawiony w hali wozowni w Chorzowie Batorym. Najbliższy wyjazd - w poniedziałek.
Z tego co się dowiedziałem to nie wiadomo, czy będzie on jeździł liniowo czy nie. Jeśli tak to prawdop. na 6 lub... 15 :shock: Chociaż na odcinku do Zagórza to by się chyba rozleciał :P
A jeszcze co do celu jego przybycia to właśnie miał jeździć po Gliwicach, aby promować tramwaje, ale jednak nie przewidziano tego, że jest to niemożliwe m.in. z uwagi na wystające w skrajni perony przystankowe...

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#9 Post autor: luki » 09 maja 2009, 14:24

Byle by tylko całe to zamieszanie nie skończyło się niczym. Skoro już tu jest to trzeba go wykorzystać :)

Myślę, że 15-tka to nawet ciekawa opcja bo pasażerowie w Szopienicach i Sosnowcu zobaczyli by wieszcze jakiś nowy i niskopodłogowy tabor.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#10 Post autor: Marcin » 09 maja 2009, 15:23

DW pisze:Jeśli tak to prawdop. na 6 lub... 15 :shock: Chociaż na odcinku do Zagórza to by się chyba rozleciał :P
No i dla mnie bomba :)

Nie no Dominik bez przesady aż tak źle tam nie jest xd.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 09 maja 2009, 16:23

Więcej fotek z jazdy próbnej tutaj :arrow: 1 2 3 4 5
*SDIP (U.N.O.)

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#12 Post autor: Kamil » 09 maja 2009, 20:42

DW pisze:Z tego co się dowiedziałem to nie wiadomo, czy będzie on jeździł liniowo czy nie. Jeśli tak to prawdop. na 6 lub... 15 :shock:
On będzie jeździł od środy na 6 przez dwa tygodnie a w poniedziałek i we wtorek będzie jazdy próbne przechodził na trasie Chorzów Batory->Katowice Plac Wolności.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#13 Post autor: Marcin » 12 maja 2009, 17:00

Prawdopodobnie jutro wyjedzie na poc. 607

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#14 Post autor: hanys76 » 12 maja 2009, 17:37

Są pierwsze problemy z protramem, podczas przejazdu przez Bytom utknął na Placu Sikorskiego.

http://www.phototrans.eu/14,324832,0.html

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#15 Post autor: Peter » 12 maja 2009, 17:44

Moim zdaniem dużo problemów to sprawia wbrew pozorom nie infrastruktura, lecz sam wagon, który nie ma skosów pudła u dołu i haczy...

Zdjęcie z Pl. Sikorskiego jak napisał autor MephiR z około godziny 15:00 :arrow: Foto
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#16 Post autor: hanys76 » 12 maja 2009, 18:40

Jak donosi N obecnie torowcy wraz ze służbą drogową, szlifują krawędź peronu w łuku. Wagon nadal stoi na Sikorskim i czeka.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#17 Post autor: ff » 12 maja 2009, 20:39

Już jest wszystko w porządku. Wagon przejechał przez katowicki Rynek podobno na Brynów o godzinie 19:50. Za nim od strony Chorzowa jechały wstrzymane karliki na 6 - 810 z poc. 607 i 815 z poc. 608. Testy są kontynuowane. Często na jego temat słychać w TŚ FM.

EDIT 20:43

Nie pojechał na Brynów, bo przed chwilą wyjechał ze Stadionu w kierunku Katowic. Musiał zawrócić na pl. Wolności lub pl. Miarki.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#18 Post autor: hanys76 » 13 maja 2009, 18:28

http://www.tvs.pl/informacje/11044/ Materiał o protramie ,w tv Silesia.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#19 Post autor: Peter » 13 maja 2009, 18:40

Przypuszczam, że położenie krawężników na łuku w kierunku Katowic na Pl. Sikorskiego dostosowywano tylko do skrajni wagonów 102N, 105N i 116Nd ;-) Pytanie czy lepiej dostosowywać całą infrastrukturę do konkretnego wagonu czy może w przyszłości zakupić wagony, które spokojnie się wpiszą w skrajnię obecnie eksploatowanych wagonów lub będą od tego pomijalnie małe odchyłki? Ja bym wybrał to drugie :-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#20 Post autor: luki » 13 maja 2009, 19:30

Jak najbardziej te drugie. Co do tego Sikoraka, to zapewne nie brano pod uwagę takich konstrukcji jak 205-tka, no bo po co ;) No i zamawiając jakieś nowe wagony (w przyszłości jeśli w ogóle) to chyba głupotą by było potem wszystkie skrajnie i przystanki robić.

Zresztą jak to było z citadisami, nie było też czasem gdzieś jakichś komplikacji, czy w miarę pasowały. ?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#21 Post autor: ff » 13 maja 2009, 19:42

Na stronie tramwajów jest notka.
tram-silesia.pl pisze:Gość na górnośląskich szynach

Z Wrocławia do siedziby Tramwajów Śląskich S.A. przyjechał wagon Protram 205WrAs. Od 13 maja testowany będzie na linii nr 6. Tramwaj jest nieco wyższy, a także dłuższy od wagonów którymi podróżują pasażerowie na Śląsku i w Zagłębiu. Ma ponad 26 metrów długości, czyli niemal 2 razy tyle, co popularne 105-tki, jest też prawie o 2,5 metra dłuższy od tramwaju 116Nd zwanego potocznie "Karlikiem". Tramwaj jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - część niskopodłogowa stanowi 21% powierzchni podłogi wagonu i wyposażona została w specjalną wysuwaną platformę. Wagon 205WrAs posiada nowoczesny układ napędowy, zapewniający pojazdowi odpowiednie przyśpieszenie, niezbędną w ruchu miejskim żwawość i możliwość odzysku energii elektrycznej przy hamowaniu. Zmodernizowany jest system otwierania drzwi a pasażerowie natomiast mają do dyspozycji wygodne siedzenia. Kierujący tramwajem motorniczy wykonuje swoją pracę w klimatyzowanej kabinie, przód wagonu został tak zaprojektowany aby kierujący nim miał jak najlepszą widoczność.

205WrAs to rodzimy produkt, powstał we wrocławskim Protramie, jego cena jest o ok. połowę niższa od ceny nowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów oferowanych obecnie na rynku. I co ważne - tramwaj ten nie wymaga gruntownej modernizacji tras tramwajowych. Testowany wagon Protram 205WrAs będzie kursował na linii nr 6 pomiędzy Katowicami a Bytomiem do 21 maja. Niewykluczone, że więcej takich wozów pojawi się w aglomeracji przed Euro 2012.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#22 Post autor: Marcin » 13 maja 2009, 19:44

ff pisze:Na stronie tramwajów jest notka.
tram-silesia.pl pisze:Gość na górnośląskich szynach

Z Wrocławia do siedziby Tramwajów Śląskich S.A. przyjechał wagon Protram 205WrAs. Od 13 maja testowany będzie na linii nr 6. Tramwaj jest nieco wyższy, a także dłuższy od wagonów którymi podróżują pasażerowie na Śląsku i w Zagłębiu. Ma ponad 26 metrów długości, czyli niemal 2 razy tyle, co popularne 105-tki, jest też prawie o 2,5 metra dłuższy od tramwaju 116Nd zwanego potocznie "Karlikiem". Tramwaj jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - część niskopodłogowa stanowi 21% powierzchni podłogi wagonu i wyposażona została w specjalną wysuwaną platformę. Wagon 205WrAs posiada nowoczesny układ napędowy, zapewniający pojazdowi odpowiednie przyśpieszenie, niezbędną w ruchu miejskim żwawość i możliwość odzysku energii elektrycznej przy hamowaniu. Zmodernizowany jest system otwierania drzwi a pasażerowie natomiast mają do dyspozycji wygodne siedzenia. Kierujący tramwajem motorniczy wykonuje swoją pracę w klimatyzowanej kabinie, przód wagonu został tak zaprojektowany aby kierujący nim miał jak najlepszą widoczność.

205WrAs to rodzimy produkt, powstał we wrocławskim Protramie, jego cena jest o ok. połowę niższa od ceny nowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów oferowanych obecnie na rynku. I co ważne - tramwaj ten nie wymaga gruntownej modernizacji tras tramwajowych. Testowany wagon Protram 205WrAs będzie kursował na linii nr 6 pomiędzy Katowicami a Bytomiem do 21 maja. Niewykluczone, że więcej takich wozów pojawi się w aglomeracji przed Euro 2012.
To samo napisane jest w Echo Miasta pod tytułem "Lepszy od Karlika".

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#23 Post autor: hanys76 » 13 maja 2009, 20:06

Butthead przerobił zdjęcie protrama w barwy tś , nawet to ciekawie wygląda . Tylko te paski jakoś nie pasują .

http://kmtm.tram-silesia.pl/misc/817.jpg

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#24 Post autor: Marcin » 13 maja 2009, 20:38

Hmm no nie powiem ciekawie, paski psują efekt ale tak właśnie wyobrażałem sobie nasze malowanie na protramach.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#25 Post autor: Kuba » 13 maja 2009, 20:58

Fajnie również wygląda na różowo ;D
Próbowałem uzyskać czerwony kolor w PS lecz nie wyszło ;P
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#26 Post autor: memphis » 13 maja 2009, 22:03

luki pisze:Jak najbardziej te drugie. Co do tego Sikoraka, to zapewne nie brano pod uwagę takich konstrukcji jak 205-tka, no bo po co ;) No i zamawiając jakieś nowe wagony (w przyszłości jeśli w ogóle) to chyba głupotą by było potem wszystkie skrajnie i przystanki robić.
Przede wszystkim kompletnym idiotyzmem jest przystanek na łuku, od tego trzeba zacząć. A po drugie to akurat protramowe 204/205 zaprojektowano bez skosów pudła na dole, co skutkuje potencjalnymi problemami ze skrajnią. Nie wiem co było powodem takiego projektu, poza uproszczeniem.
Zresztą jak to było z citadisami, nie było też czasem gdzieś jakichś komplikacji, czy w miarę pasowały. ?
Jak na początku 2000 roku dwa warszawskie 116Na/1 jechały do Zawodzia (chorzowska estakada była w remoncie i nie można było lawetą po niej jeździć) to były problemy na większości przystanków z peronami z płyt EPT. Wtedy już to poprawiono doraźnie. Jak 116Nd wyjechał pierwszy raz (15.07.2000) to w dwóch miejscach OIDP był kłopot, ale kowole usunęli zawadzający krawężnik i było dobrze. Na pozostałych odcinkach tras chyba nie było jakichś większych kłopotów, jeśli chodzi o skrajnię. Zauważcie jednak, że 116Nd w porównaniu do 205 zupełnie inaczej zachowuje się w łukach (wózek pod środkowym członem, a nie pod przegubami).

Tak w ogóle to robienie telewizyjnej sensacji z tego powodu, że na jednym łuku trzeba było krawężnik przestawić to jest paranoja.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#27 Post autor: Kuba » 14 maja 2009, 16:08

Na śląskie tory wyjechał nowy tramwaj

Wagon Protram 205 Wr-As od dzisiaj jeździ na linii nr 6 z Katowic do Bytomia. Tramwaj wyprodukowany we wrocławskim Protramie nie rzuca na kolana futurystyczną sylwetką, ale według zapewnień fachowców spełnia wszystkie najnowocześniejsze wymagania.

Jego atutem jest cena. Tramwaj kosztuje około 3,4 mln zł, czyli prawie połowę tego, co inne niskopodłogowe wagony dostępne na rynku. Skąd ta różnica? W Protramie 205 niskopodłogowa jest tylko środkowa część, wyposażana w specjalną wysuwaną platformę ułatwiającą wsiadanie osobom niepełnosprawnym. Przez pierwsze i ostatnie drzwi pasażerowie będą już musieli wspinać się po wysokich schodach.

- Dzięki temu wyżej są też zawieszone wózki kołowe, co sprawi, że nie powinny mieć problemu poruszając się na wysłużonych śląskich torowiskach - podkreśla Bolesław Knapik, dyrektor wykonawczy w Tramwajach Śląskich.

Tramwaj ma też oszczędny układ napędu, a system rekuperacji pozwala odzyskać część energii podczas hamowania. 26-metrowy wagon jest o prawie 2,5 m dłuższy od karlików, najnowocześniejszych obecnie tramwajów, które jeżdżą po aglomeracji. W Protramie klimatyzowana jest tylko kabina motorniczego, ale na plus dla podróżnych można zaliczyć wygodne pojedyncze siedzenia. Teraz pasażerowie karlików śmieją się, że część siedzeń jest w sam raz na jedną osobę z torbą.

- Rzeczywiście takie miejsca półtoraosobowe nie sprawdziły się. Dlatego rezygnujemy z tego rozwiązania - przyznaje Knapik i dodaje, że oprócz parametrów technicznych, spółka w ocenie testowanego tramwaju liczy również na opinie pasażerów. Tramwaj będzie kursował między Katowicami a Bytomiem do 21 maja.

Tramwaje Śląskie już od dłuższego czasu szukają następcy karlików. Okazja nadarzyła się, kiedy spółka wywalczyła unijny grant na remont torowisk i modernizację taboru. Do 2012 roku za 160 mln zł chce kupić 20-30 nowych tramwajów. O tym jakie wagony będą ostatecznie jeździły na Śląsku rozstrzygnie przetarg, który zostanie ogłoszony w połowie roku.
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,3501 ... amwaj.html
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 75
Rejestracja: 22 maja 2007, 20:10
Lokalizacja: Brynów

#28 Post autor: Sadorg » 14 maja 2009, 16:15

>> Galeria || [ 662+617 ]

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#29 Post autor: luki » 14 maja 2009, 16:31

Kilka zdjęć wrzuciłem tu :arrow: http://www.forum.tramwaje.slask.pl/albu ... ?cat_id=29

Dopisane:
Ten skład L w tle to #131+132 który później padł na Korfantego ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#30 Post autor: Peter » 15 maja 2009, 18:22

Dzisiaj się przejechałem tym Protramikiem ;-) Konstrukcja wydaje się być solidna i przestronna, szczególnie gdy się stoi w przegubie i patrzy w dół na człon niskopodłogowy. Porównując do 205WrAs Karliki, są one po prostu za delikatne na takie torowiska stąd nie ma się co dziwić, że się rozsypują.
Rzeczywiście 205WrAs może być dobrym rozwiązaniem zanim nie wyremontuje się większości torowisk, choć jednak nie wiem jak po miesiącach eksploatacji będą zachowywać się w nich przeguby i czy elementy konstrukcyjne nie będą też pękać. Jeżeli torowiska nie zostaną w większości wyremontowane, to kupowanie kolejnych super niskaczy z 70-100% niskiej podłogi to znowu będą pieniądze wyrzucone w błoto. Doświadczenia już mamy...
Generalnie 205WrAs to taki czołgowaty tramwaj, który jednak można polubić a podoba mi się już ze względu na rozplanowanie wnętrza :-)

Co do 100% niskiej podłogi to całkiem możliwe, że linia 20 może się okazać jako pierwsza na to gotowa wbrew pozorom, oczywiście po remoncie ul. Armii Krajowej ;-)
*SDIP (U.N.O.)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#31 Post autor: rafalurbino18 » 17 maja 2009, 10:36

Na stronie TŚ w dziale Komunikaty pojawiła się sonda na temat wagonu Protram 205WrAs. Do oceny (1-5 pkt) poddano 7 rzeczy :
1. Wygoda podróżowania
2. Wygląd ogólny
3. Dostępność dla niepełnosprawnych
4. Proporcje miejsc siedzących i stojących
5. Ogólny wystrój wnętrza
6. Czytelność wyświetlanych komunikatów
7. Sposób zapowiadania przystanków

-> http://tram-silesia.pl/?id=html/news/wy ... m&dzial=14

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#32 Post autor: Peter » 17 maja 2009, 20:26

Głosowałem chyba wczoraj i szczerze mówiąc zapomniałem jak w niektórych punktach :-)

Filmik o 205WrAs kolegi N :arrow: Link
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#33 Post autor: luki » 17 maja 2009, 20:46

Ja głosowałem średnio na 4. Gdzieniegdzie na 5, a niektóre niestety na 3, ale nie będę się już tu rozpisywał czym się kierowałem...

Ale ogólnie rzecz biorąc jednak wydaje mi się, że taki wóz byłby nawet fajny dla nas. Przynajmniej na razie póki nie możemy sobie pozwolić na coś bardzo niskiego, a na pewno lepsze byłaby taka 205-tka niż remonty stopiątek. Jest odpowiednik składu stopiątek i do tego ma niską podłogę i to jest naprawdę coś dla nas.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#34 Post autor: Sebastian22 » 18 maja 2009, 19:01

Nie wie ktoś czy on jezdzi do czwartku włącznie czy nie? Bo akurat ten dzień mam wolny co mógłbym go wypróbować.....

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#35 Post autor: DW » 18 maja 2009, 20:43

Sebastian22 pisze:Nie wie ktoś czy on jezdzi do czwartku włącznie czy nie?
Najprawdopodobniej tak. Jedynie jutro będzie miał przerwę z powodu meczu na Śląskim, ale możliwe, że rano zrobi parę kółek.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#36 Post autor: rafalurbino18 » 19 maja 2009, 06:49

DW pisze:
Sebastian22 pisze:Nie wie ktoś czy on jezdzi do czwartku włącznie czy nie?
Najprawdopodobniej tak. Jedynie jutro będzie miał przerwę z powodu meczu na Śląskim, ale możliwe, że rano zrobi parę kółek.
Tak? Mecz jest dopiero o 20, więc stosunkowo późno jak widzę. Szkoda, bo po szkole chciałem go złapać. Ani jutro, ani czwartek mi nie pasują :-x

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#37 Post autor: Marcin » 19 maja 2009, 10:53

rafalurbino18 pisze:Tak? Mecz jest dopiero o 20, więc stosunkowo późno jak widzę. Szkoda, bo po szkole chciałem go złapać. Ani jutro, ani czwartek mi nie pasują :-x
Ale ZTCW mówiono że nie wyjedzie wogóle tego dnia, przyczyną miał być właśnie ten mecz.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#38 Post autor: DW » 19 maja 2009, 15:24

Marcin pisze:
rafalurbino18 pisze:Tak? Mecz jest dopiero o 20, więc stosunkowo późno jak widzę. Szkoda, bo po szkole chciałem go złapać. Ani jutro, ani czwartek mi nie pasują :-x
Ale ZTCW mówiono że nie wyjedzie wogóle tego dnia, przyczyną miał być właśnie ten mecz.
Wczoraj w "Protramie" usłyszałem, że nie wiadomo czy wyjedzie tylko rano, czy może w ogóle, więc stąd to przypuszczenie.
I zresztą trafne, bo jednak jeździ/ł :P
hanys76 w DPD pisze:Wagon 2710 wstawił się na pociąg 604 i teraz, już planowo jedzie na Brynów. Musiał na stadionie zawrócic, za nim jechał do zajezdni wagon 810 który do tej pory kursował na 604.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#39 Post autor: Sebastian22 » 21 maja 2009, 15:47

Dziś też śmigał - ludzie jak komentują że nowy tram - dość spore zainteresowanie jest. Sam pojazd bardzo ciekawy, mysle ze TS powinno sie nimi zainteresować, zwłaszcza że cenowo na pewno jest konkurencyjny z np. Bombardierem czy Alstomem.

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#40 Post autor: Kamil » 22 maja 2009, 18:47

Protram nie pojechał wczoraj w nocy do wrocławia, cały czas stoi na zajezdni i nie jest załadowany na lawetę

luksus
Posty: 474
Rejestracja: 11 gru 2007, 16:40
Lokalizacja: Chorzów

#41 Post autor: luksus » 25 maja 2009, 19:49

Dziś około 15.00 był już załadowany.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#42 Post autor: rafalurbino18 » 12 cze 2009, 11:32

Na stronie TŚ pojawiły się wyniki przeprowadzonej niedawno sondy:
Wyniki sondy na temat testowego wagonu z Wrocławia

Dziękujemy za udział w sondzie! Poniżej prezentujemy wyniki sondażu - są to średnie noty wystawione przez głosujących. Ocena
1. Wygoda podróżowania - 4.5919
2. Wygląd ogólny - 4.4694
3. Dostępność dla niepełnosprawnych - 4.3240
4. Proporcje miejsc siedzących i stojących - 4.5219
5. Ogólny wystrój wnętrza - 4.5674
6. Czytelność wyświetlanych komunikatów - 4.6095
7. Sposób zapowiadania przystanków - 4.5639

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#43 Post autor: Marcin » 12 cze 2009, 11:35

Hmm te wyniki sondy już od kilku tygodni (?) wiszą na stronie tś.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#44 Post autor: rafalurbino18 » 12 cze 2009, 11:50

Marcin pisze:Hmm te wyniki sondy już od kilku tygodni (?) wiszą na stronie tś.
Musiałem coś przeoczyć. Nikt na forum o tym nie pisał, a wczoraj sobie o tej sondzie przypomniałem. Sprawdziłem dzisiaj stronę TŚ i zauważyłem, że są wyniki. Tak więc mogły być już 2/3 tygodnie temu, gdyż sama sonda została ogłoszona w środku maja. Co do samych wyników to dość wysokie ;)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#45 Post autor: R_G » 12 cze 2009, 14:12

Wagon został oceniony na dobry z plusem tylko co z tego skoro najpr. i tak Skody nie będą jeździły po naszych torowiskach.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#46 Post autor: luki » 12 cze 2009, 21:13

Marcin pisze:Hmm te wyniki sondy już od kilku tygodni (?) wiszą na stronie tś.
Są już jakoś od 3 czerwca jak nie wcześniej.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#47 Post autor: ff » 12 cze 2009, 21:38

Nie ma się co licytować od kiedy one tam są. Ja je znam od dzisiaj, a gdyby nie Rafał pewnie długo bym ich jeszcze nie poznał :)

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#48 Post autor: mark40 » 13 lip 2010, 22:23

Solaris szykuje tournée po niektórych miastach. GOP podobno ma być pierwszy, gdzie pojawi się na testach.

Awatar użytkownika
Big0s93
Posty: 573
Rejestracja: 22 lut 2009, 19:37
Lokalizacja: Sosnowiec

#49 Post autor: Big0s93 » 14 lip 2010, 15:27

Skąd to info?
"Jestem niczym zbłąkany pasażer.
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej."
~Ja

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#50 Post autor: puschel » 14 lip 2010, 17:47

mark40 pisze:Solaris szykuje tournée po niektórych miastach. GOP podobno ma być pierwszy, gdzie pojawi się na testach.
No, ale to by musiał jeździć tylko na odcinku Zawodzie - Rynek, albo Pętla Słoneczna, bo gdzie indziej się rozleci. :)
Puschel

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości