Ślepe tory?

Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach i informacjach prasowych itp. - dział newsmana...
Wiadomość
Autor
puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#201 Post autor: puschel » 17 cze 2009, 00:04

Tylko, że przez Frankiewicza to będą cierpieć pracownicy zajezdni bo się ich pozwalnia i takie będą mieli podziękowanie za sumienną pracę. Tak więc widzi misie Franka i dej całej bandy rządzącej GOP-em przyczynia się do wzrostu bezrobocia w Polsce.
Puschel

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#202 Post autor: puschel » 17 cze 2009, 00:06

Jaki problem, żeby T1 kursowało nadal do Chebzia jak obecnie?
Przypuszczam, że chciano uratować kilka etatów.
Puschel

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#203 Post autor: Penny » 17 cze 2009, 00:10

puschel pisze:
Jaki problem, żeby T1 kursowało nadal do Chebzia jak obecnie?
Przypuszczam, że chciano uratować kilka etatów.
Ja rozumiem, że w Gliwicach robi się niewesoło, ale nie uratuje się etatów, skoro do piachu pójdzie połowa pociągów z linii 11 ;/ Nie bronię tu Zawodzia - chodzi jedynie o fakt, że sumarycznie w firmie zatrudnienie się nie zmieni wprowadzając Twoją propozycję trasy 1 i 11, a zdecydowanie pogorszy się oferta przewozowa.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 00:18 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#204 Post autor: ff » 17 cze 2009, 00:13

puschel pisze:Tylko, że przez Frankiewicza to będą cierpieć pracownicy zajezdni bo się ich pozwalnia i takie będą mieli podziękowanie za sumienną pracę. Tak więc widzi misie Franka i dej całej bandy rządzącej GOP-em przyczynia się do wzrostu bezrobocia w Polsce.
Niestety tak. Nikt inny tylko Frankiewicz jest za to odpowiedzialny i powinno to być nieustannie na tapecie w Waszych dyskusjach. Choć on ma dla niektórych propozycję zostania kierowcą PKM-u, bo wiadomo że ta firma zdobędzie ustawione nowe zlecenie. I nie ma co się łudzić, że likwidując tak duży odcinek zwolnień nie będzie i da się to przykryć zmianami organizacyjnymi. Wszelkie zakusy na obsługiwanie innych linii to oprócz tego, że pozbawione eksploatacyjnego rozsądku, mogą się przyczynić do ograniczenia zatrudnienia lub konieczność przerzutów w pozostałych zakładach z czego nie wiem czy byliby tam zadowoleni. Już teraz obsługa 18-tki, a zwłaszcza 30-tki przez Gliwice jest pewnym nieporozumieniem i wynika to raczej tylko z wolnych rąk do pracy na zachodzie sieci.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#205 Post autor: luki » 17 cze 2009, 00:23

Rozdzieranie 11-tki na dwie części to jednak jest trzeba przyznać bardzo pokręcony pomysł. Zresztą już pisałem, a także i inni, kręcące kółka 1-ki na Chebziu, pozbawienie trasy 11 składów i bezpośredniego połączenie Lipin, Piaśnik i 3-go Maja z Katowicami.

Skoro chcecie ratować etaty, to proponuję o przejęciu przez Gliwice chociażby połowy linii 9 i/lub części 17 (po powrocie na stałą trasę). W wersji bardziej pojechanej jest też 11-tka, a zawsze Zawodzie się odciąży, ale za to Gliwicki tabor aż do Katowic ciągać to nie jest też za dobry pomysł, lepsza już 9-tka, bo zawsze są dwa odcinki dojazdowe i nie aż tak długie. Ponadto na terenie Zabrza można by spróbować wyżebrać jakieś dodatkowe kursy, chociażby marnego 35.

Co do Bytomia, to swoje oszczędności np. na składach z 9-tki, można by wykorzystać dla połatania solówek na 7 i 19, a także jakichś innych uzupełnień.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#206 Post autor: puschel » 17 cze 2009, 00:25

Mnie jest osobiście żal tych młodych ludzi którzy dopiero od niedawna pracują jako motorowi. Przyjmując się do Tramwajów Śląskich myśleli, że będą mieli stałą pracę.. itd.. a tu ..rozczarowanie. Kolega FF słusznie napisał, że winny jest Frankiewicz, ale KZK GOP też nie jest bez winy, a nawet napiszę tak.. jakby prezydentem Zabrza był dalej Urbańczyk, to Zabrze też zostałoby bez tramwajów - on ma po prostu uczulenie na ten środek transportu i dopuki będzie prezesem GOP-u nie ma co liczyć z ich strony na przychylność.
Puschel

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#207 Post autor: puschel » 17 cze 2009, 00:31

Skoro chcecie ratować etaty, to proponuję o przejęciu przez Gliwice chociażby połowy linii 9 i/lub części 17 (po powrocie na stałą trasę). W wersji bardziej pojechanej jest też 11-tka, a zawsze Zawodzie się odciąży, ale za to Gliwicki tabor aż do Katowic ciągać to nie jest też za dobry pomysł, lepsza już 9-tka, bo zawsze są dwa odcinki dojazdowe i nie aż tak długie. Ponadto na terenie Zabrza można by spróbować wyżebrać jakieś dodatkowe kursy, chociażby marnego 35.
Na 17 też nie ma zgody GOP-u, ale z tą linią 9 to nie głupi pomysł.
Puschel

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#208 Post autor: rafalurbino18 » 17 cze 2009, 06:35

Na linii 30 można wprowadzić takt 20-minutowy i wcisnąć jeszcze jeden pociąg. Podobnie z 35tką. Oczywiście co do tej pierwszej linii to i bez tych cięć w Gliwicach powinno się to zrobić, bo wkurzające są te luki 40-minutowe. Niestety - są to tylko 2 pociągi więcej i da to niewiele... Nie przeliczałem tego, ale wydaję mi się, że lepszym wyjściem byłaby linia 1 z zajezdni Gliwice do Chebzia na przemian z składem na linii 4. Wtedy z Biskupic jeździłaby linia 35. Pociągów do obsługi byłoby zatem więcej. Także wprowadzanie składów na piątkę nie byłoby najlepszym wyjściem dla załogi.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#209 Post autor: Penny » 17 cze 2009, 09:12

rafalurbino18 pisze:Nie przeliczałem tego, ale wydaję mi się, że lepszym wyjściem byłaby linia 1 z zajezdni Gliwice do Chebzia na przemian z składem na linii 4.
No to można przecież utworzyć jedną linię ;) A po drugie problem polega na tym, że składy ponoć nie mogą jeździć przez tuneliki.

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#210 Post autor: Basia » 17 cze 2009, 10:06

Penny pisze:A po drugie problem polega na tym, że składy ponoć nie mogą jeździć przez tuneliki.
Ale ty wymyśliłeś , dlaczego składy by nie mogły jeździć przez tuneliki?. Przecież kiedyś jak był remont w chebziu (chyba na mijance) to tam kursowały 111N w składzie i miały przystanek zaraz za tunelami . Tu chodzi o to że na chebziu nie ma miejsca na tyle wagonów na torze linii 1,18. Skład 1ki plus 18ka to już za dużo w tym miejscu.

A co do tych plotek że 1ka ma niby kursować do Chorzowa czy gdzieś tam to wydaje mi się faktycznie śmieszne. Jaki by był bałagan na chebziu jakby 1ka jechała za 18ką i potrzebny byłby przelot , to 18 ka miała by się rozpłynąć w powietrzu chyba , bo np. tor obok będzie zajmować 17ka i nie będzie gdzie cofnąć. Za duży bałagan by był.
A naszych motorowych Gliwickich jakoś tam nie widzę , większość jeździ na jednej linii i woleli by iść na L4 niż na 18ke np. (dalej co niektórzy nie mają przeszkolenia na te linie bo bali sie przyjść i brali L4 :?) To co dopiero mówić o jakiejś 1ce do Chorzowa.

W gliwickiej zajezdni jest nadmiar motorowych, służby które są dwu zmianowe są teraz dzielone na trzy zmiany średnio po około 5 godz. a do tego jeżdżą zasilający . To właśnie tym zasilającym powinno się zredukować etaty.

Szkoda tylko tych młodych co nie mają umowy na stałe , bo im najłatwiej rozwiązać umowę, wygasa poprzednia umowa żegnamy. Co niektórzy młodzi jeżdżą lepiej od tych starych i są bardziej sumienni , ale niestety takie jest życie i może dla nich zabraknąć miejsca u nas lub dostaną ultimatum przeniesienie do innej zajezdni.


Pozdrawiam
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#211 Post autor: luki » 17 cze 2009, 11:31

Dziś trwa podobno już zbieranie podpisów o odwołanie prezydenta Franka. Miałem cynk od znajomego który się podpisał :)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#212 Post autor: Karol » 17 cze 2009, 11:38

Basia pisze: W gliwickiej zajezdni jest nadmiar motorowych, służby które są dwu zmianowe są teraz dzielone na trzy zmiany średnio po około 5 godz. a do tego jeżdżą zasilający . To właśnie tym zasilającym powinno się zredukować etaty.
A cóż takiego zrobili ci zasilający, że tak się chcesz ich pozbyć?

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#213 Post autor: Basia » 17 cze 2009, 12:03

Karol pisze:
Basia pisze: W gliwickiej zajezdni jest nadmiar motorowych, służby które są dwu zmianowe są teraz dzielone na trzy zmiany średnio po około 5 godz. a do tego jeżdżą zasilający . To właśnie tym zasilającym powinno się zredukować etaty.
A cóż takiego zrobili ci zasilający, że tak się chcesz ich pozbyć?
Zasilaki maja pełny etat na sieci , wozowni , odcinku lub za kontrolerów i dyspozytorów. Im to jednak nie wystarczy i tym sposobem zwykly pełnoetatowy motorowy dostaje w niedziele 6godz. a taki zasilak 9. A nawet w dni robocze kiedy motorowych jest nadmiar to zasilaki jeżdżą i maja tez długie szychty a motorowy maja krótkie i później brakuje godzin .
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#214 Post autor: KZKGaPowicz » 17 cze 2009, 12:42

A co myślicie o wprowadzeniu do KZK GOP tzw. Młodzieżowego Zarządu KZK GOP czy coś podobnego rodzaju, podobnie jak jest z Radą Miasta i Młodzieżową Radą Miasta?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#215 Post autor: memphis » 17 cze 2009, 18:07

Basia pisze:Ale ty wymyśliłeś , dlaczego składy by nie mogły jeździć przez tuneliki?.
Jest zakaz jazdy składem przez tuneliki ze względów bezpieczeństwa. Chodzi o to, że w przypadku zderzenia czołowego nie ma możliwości ewakuacji pasażerów z pierwszego wagonu w składzie. Nawet naukom jazdy nie wolno tędy jeździć.
Przecież kiedyś jak był remont w chebziu (chyba na mijance) to tam kursowały 111N w składzie
Ale był to jedyny pociąg który tam kursował, więc nie miał się z czym zderzać.
i miały przystanek zaraz za tunelami . Tu chodzi o to że na chebziu nie ma miejsca na tyle wagonów na torze linii 1,18. Skład 1ki plus 18ka to już za dużo w tym miejscu.
Bez problemu trzy wagony (a nawet więcej) mieszczą się na tym torze, do ukresu.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#216 Post autor: adam86 » 17 cze 2009, 22:06

puschel pisze:Tylko, że przez Frankiewicza to będą cierpieć pracownicy zajezdni bo się ich pozwalnia i takie będą mieli podziękowanie za sumienną pracę. Tak więc widzi misie Franka i dej całej bandy rządzącej GOP-em przyczynia się do wzrostu bezrobocia w Polsce.
Tylko zapominasz, że tym samym pozbawiłbyś pracy kolegów z innych zajezdni. Aha, i tak jeszcze małe przypomnienie, tramwaj nie jest po to, żebyś miał pracę.
KZKGOP 1779

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#217 Post autor: Basia » 17 cze 2009, 22:50

memphis pisze:Jest zakaz jazdy składem przez tuneliki ze względów bezpieczeństwa. Chodzi o to, że w przypadku zderzenia czołowego nie ma możliwości ewakuacji pasażerów z pierwszego wagonu w składzie. Nawet naukom jazdy nie wolno tędy jeździć.
No tak kolejne zakazy se wymyślasz , aż głowa boli jak się takie pierdoły czyta. A jak twierdzisz że na pewno jest taki zakaz to przedstaw mi jakiś dokument o tym mówiący.

Nauki jazdy jakoś normalnie tam śmigają i nikt nie mówi o żadnym zakazie. Jak by tak bylo to i holować by się tam nie mogło.
memphis pisze:Bez problemu trzy wagony (a nawet więcej) mieszczą się na tym torze, do ukresu.
Pieprzysz głupoty , jak stoją tam trzy solówki to ludzie maja problem żeby przejść między wozami jak wychodzą np. z 11ki i idą na jedynkę . Jak bys miał chociaż blade pojecie to bys wiedział że tam nie można podjechać do ukresu , jak się zajedzie troszkę dalej to 11ka lub 9ka wybija lusterkiem szybę w tramwaju co tam stoi. można dojechac tylko do kostki .

No ale co tu dużo pisać i tłumaczyć jak ty jesteś wszystko wiedzący i na tramwajach się znasz najlepiej ze wszystkich :?

//Basiu z umiarem proszę i bez nerwów ;-) (Peter)
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 07:25 przez Basia, łącznie zmieniany 2 razy.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#218 Post autor: memphis » 17 cze 2009, 23:24

Basia pisze:No tak kolejne zakazy se wymyślasz , aż głowa boli jak się takie pierdoły czyta. A jak twierdzisz że na pewno jest taki zakaz to przedstaw mi jakiś dokument o tym mówiący.
Ale wystarczy się zorientować w temacie, a dopiero potem wytykać komuś od pierdół.
Nauki jazdy jakoś normalnie tam śmigają i nikt nie mówi o żadnym zakazie. Jak by tak bylo to i holować by się tam nie mogło.
O tym ile przepisów, zakazów, czy zwykłych zasad zdrowego rozsądku jest codziennie łamanych w TŚ można by książkę napisać.
Pieprzysz głupoty
Ktoś tu kiedyś pisał o kulturze dyskusji...
, jak stoją tam trzy solówki to ludzie maja problem żeby przejść między wozami jak wychodzą np. z 11ki i idą na jedynkę
Chyba logicznie jak stoi trzeci wagon to trzeba go ominąć? Nie piszę o tym, że stojące trzy wagony to jest wspaniałe i dogodne rozwiązanie.
. Jak bys miał chociaż blade pojecie to bys wiedział że tam nie można podjechać do ukresu , jak się zajedzie troszkę dalej to 11ka lub 9ka wybija lusterkiem szybę w tramwaju co tam stoi. można dojechac tylko do kostki .
Skoro nie ma skrajni to znaczy, że ukres jest wcześniej, tak jak w paru innych miejscach na sieci (choćby w Szopienicach na Chemicznej).

"Jakbyś miała blade pojęcie" to byś pamiętała, że bodajże w 2003 roku na 18-tce jeździły 2x111N dojeżdżające do pętli w Chebziu (od Bobrka), stały razem z 29 na stanowisku i nikt od tego nie umarł.
No ale co tu dużo pisać i tłumaczyć jak ty jesteś wszystko wiedzący i na tramwajach się znasz najlepiej ze wszystkich :?
Pewnie, lepiej się samemu wykreować na wszechwiedzącego i nie podejmować dyskusji. Po co w takim razie uczestniczysz w forum _dyskusyjnym_? Żeby sobie przytakiwać nawzajem przy wypisywaniu numerków wagonów na linii?

Nie wiem skąd u Was (u niektórych użytkowników) taka agresja wobec innych dyskutantów, którzy mają inne zdanie na jakiś temat. Od razu wyjeżdżanie z argumentami ad personam, obrażanie (się i innych). Rozumiem, że praca w TŚ (lub interesowanie się tramwajami w GOP) są stresujące, ale bez przesady. Apeluję o spokojną i rzeczową dyskusję, a nie wzajemnie obrzucanie się obelgami.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#219 Post autor: Penny » 17 cze 2009, 23:39

Basia pisze:(...) nikt nie mówi o żadnym zakazie. Jak by tak bylo to i holować by się tam nie mogło.
Pozwolę sobie wtrącić, że jak się holuje wozy, to co najmniej jeden z nich jest bez pasażerów i być może dlatego dozwala się jazdę składem. W końcu awaria to siła wyższa i względnie rzadkie zjawisko w stosunku do planowych kursów ;]

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#220 Post autor: ff » 18 cze 2009, 09:16

W tramwajach zajezdni Gliwice (może tylko w żelazkach) są poprzyklejane kartki (4 na wagon) z informacją:
[center]REFERENDUM
w sprawie odwołania Prezydenta i Rady Miasta Gliwice

TAK
DLA TRAMWAJU

NIE
DLA PREZYDENTA[/center]
(duże uproszczenie z mojej strony - "tak" jest po lewej w zielonym kółku, "nie" po prawej w konturach znaku STOP)

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#221 Post autor: Basia » 18 cze 2009, 10:00

memphis pisze:"Jakbyś miała blade pojęcie" to byś pamiętała, że bodajże w 2003 roku na 18-tce jeździły 2x111N dojeżdżające do pętli w Chebziu (od Bobrka), stały razem z 29 na stanowisku i nikt od tego nie umarł.


Nie wiem czy to dokładnie w 2003 r. czy trochę wcześniej to było. Ale na 100% wiem , że to o czym ty piszesz nie miało miejsca bo mianowicie jak na 18ce jeździły skład 111N to :
po pierwsze od osiedla pod brzozami do rudy południowej,
po drugie 29 kursował tam jeden i tylko przystanku za tunelami,
więc jest nie możliwe żeby akurat stał na chebziu skład 111N na linii 18 akurat na chebziu.
Nie było innych przypadków żeby 18ka jeździła w składzie 111N .
memphis pisze:O tym ile przepisów, zakazów, czy zwykłych zasad zdrowego rozsądku jest codziennie łamanych w TŚ można by książkę napisać.
Więc jeżeli dalej twierdzisz że jest zakaz jazdy pod tunelikami w składzie , to znajdź dokument o tym mówiący , bo MKM maja to do siebie że lubią wymyślać różne zakazy i nakazy wiec chce mieć potwierdzenie od władzy.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#222 Post autor: KZKGaPowicz » 18 cze 2009, 10:52

Basia pisze:Nie wiem czy to dokładnie w 2003 r. czy trochę wcześniej to było. Ale na 100% wiem , że to o czym ty piszesz nie miało miejsca bo mianowicie jak na 18ce jeździły skład 111N to :
po pierwsze od osiedla pod brzozami do rudy południowej,
po drugie 29 kursował tam jeden i tylko przystanku za tunelami,
więc jest nie możliwe żeby akurat stał na Chebziu skład 111N na linii 18.
Tak, zgadzam się z tym stwierdzeniem.
Pod wieczór przestawały kursować 111N na linii nr 18, a zaczęła kursować eNka na linii PN233.
Basia pisze:Nie było innych przypadków żeby 18ka jeździła w składzie 111N.

Z tego, co wiem to linia nr 18 jeździła jeszcze w międzyczasie obsługiwana składami 111N. Było to w dniach: od popołudnia w sobotę 24.06.2006. r. do niedzieli 25.06.2006. r. (cały dzień). Wtedy na linii nr 18 kursowały dwa składy 111N #341+#342 oraz #373+#613 z powodu podpinania kawałka nowego torowiska przy małym "Tesco" w Szombierkach. Wtedy kursowała ona na trasie Bobrek Os. Pod Brzozami - Chebzie Pętla. Tramwaje linii nr 1 jeździły oczywiście jak zwykle obsługiwane solówką. Oto zdjęcia z TWB:
1. http://phototrans.eu/14,105858,0.html
2. http://phototrans.eu/14,105856,0.html
3. http://phototrans.eu/14,105857,0.html
4. http://phototrans.eu/14,105854,0.html
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#223 Post autor: Basia » 18 cze 2009, 11:21

KZKGaPowicz pisze:Z tego, co wiem to linia nr 18 jeździła jeszcze w międzyczasie obsługiwana składami 111N. Było to w dniach: od popołudnia w sobotę 24.06.2006. r. do niedzieli 25.06.2006. r. (cały dzień). Wtedy na linii nr 18 kursowały dwa składy 111N #341+#342 oraz #373+#613 z powodu podpinania kawałka nowego torowiska przy małym "Tesco" w Szombierkach. Wtedy kursowała ona na trasie Bobrek Os. Pod Brzozami - Chebzie Pętla. Tramwaje linii nr 1 jeździły oczywiście jak zwykle obsługiwane solówką. Oto zdjęcia z TWB:
1. http://phototrans.eu/14,105858,0.html
2. http://phototrans.eu/14,105856,0.html
3. http://phototrans.eu/14,105857,0.html
4. http://phototrans.eu/14,105854,0.html
Może dlatego tego nie zapamiętałam bo trwało to tak krótko :oops:
Ciekawe czy jeździły one do samego Chebzia , bo na tej trzeciej zwrotnicy są jaja jak 11ka jedzie na drugi bigiel , a co dopiero jak 111ki d*** spięte. Chyba że zwrotnica była wtedy wyłączona.

Pozdrawiam.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#224 Post autor: luki » 18 cze 2009, 11:42

Basia pisze:Ciekawe czy jeździły one do samego Chebzia , bo na tej trzeciej zwrotnicy są jaja jak 11ka jedzie na drugi bigiel , a co dopiero jak 111ki d*** spięte. Chyba że zwrotnica była wtedy wyłączona.
Na pewno robiły kółeczko na Chebziu. Sam na nie zapolowałem wówczas w okolicy dworca http://www.tramwaje.slask.pl/2006/06/2401.jpg
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#225 Post autor: memphis » 18 cze 2009, 13:12

Basia pisze:Nie wiem czy to dokładnie w 2003 r. czy trochę wcześniej to było. Ale na 100% wiem , że to o czym ty piszesz nie miało miejsca bo mianowicie jak na 18ce jeździły skład 111N to :
po pierwsze od osiedla pod brzozami do rudy południowej,
po drugie 29 kursował tam jeden i tylko przystanku za tunelami,
więc jest nie możliwe żeby akurat stał na chebziu skład 111N na linii 18 akurat na chebziu.
Nie było innych przypadków żeby 18ka jeździła w składzie 111N .
Od 19.03 do 4.07.2001 trwał remont Dworcowej w Chebziu, ale to jest inna sytuacja.

Natomiast pierwszy przypadek 2x111N na 18-tce aż do Chebzia to dni 28-29.07.2001. Nie wiem co wtedy robiono (nie potrafię odkopać informacji o tym), ale mam zdjęcie na dowód:
http://www.silesiatransport.eu/pub/111N_18.jpg
Wówczas 18-tka jeździła na trasie Chebzie Pętla - Bobrek Os. Pod Brzozami (gdzie korzystała z przystanku z poprzedniego remontu), a do Bytomia jeździły zatramwaje T-5 OIDP.

Później jeszcze, jak już wspomniano, w 2006 roku przy okazji remontu torów przy Tesco w Szombierkach była podobna sytuacja.
Więc jeżeli dalej twierdzisz że jest zakaz jazdy pod tunelikami w składzie , to znajdź dokument o tym mówiący , bo MKM maja to do siebie że lubią wymyślać różne zakazy i nakazy wiec chce mieć potwierdzenie od władzy.
Nie wiem czy istnieje jakikolwiek dokument w tej sprawie. Być może nie był to zakaz tylko zalecenie. Takich sytuacji też jest dużo, np. na śp. pętli w Żychcicach był "zakaz" wjeżdżania na drugi tor, bo podobno nie było skrajni - i też nie ma to żadnego potwierdzenia. Co do Chebzia to informacja o zakazie była mi przekazywana wiele lat temu bezpośrednio z dyrekcji ruchu PKT - nie mam podstaw, żeby podważać te informacje.

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#226 Post autor: Basia » 18 cze 2009, 13:42

memphis pisze:Nie wiem czy istnieje jakikolwiek dokument w tej sprawie. Być może nie był to zakaz tylko zalecenie. Takich sytuacji też jest dużo, np. na śp. pętli w Żychcicach był "zakaz" wjeżdżania na drugi tor, bo podobno nie było skrajni - i też nie ma to żadnego potwierdzenia. Co do Chebzia to informacja o zakazie była mi przekazywana wiele lat temu bezpośrednio z dyrekcji ruchu PKT - nie mam podstaw, żeby podważać te informacje.
Więc oficjalnego zakazu nie było , a co nie jest zabronione jest dozwolone. Tak to jest że kiedyś ze względów bezpieczeństwa były różne zakazy ale one już dawno straciły ważność , tak jak np. zakaz mijania na wiadukcie czy pod nim w nowej instrukcji już tego nie ma a w starej ponoć było.


A kto wie może KZK GOP przychyli się do tej dziwnej propozycji 1ki skład do Chorzowa i wtedy będą kursować składy przez tuneliki. :-) .
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#227 Post autor: luki » 18 cze 2009, 13:52

Basia pisze:A kto wie może KZK GOP przychyli się do tej dziwnej propozycji 1ki skład do Chorzowa i wtedy będą kursować składy przez tuneliki. :-) .
Nie no błagam :mryellow: Niech będzie już skład na 1 ale do Chebza, ale naprawdę cięcie 11-tki kosztem 1-ki która by musiała w obie strony machać kółka na Chebziu to jest dość szalony pomysł. To prawie tak, jakby linię 5 z Zabrza skierować do Wrocławskiej Pętli.

Najbardziej racjonalny ruchem było by jednak przejęcie chociaż 4 składów na 9-tkce. Jakby się kto miał czepiać tunelików to zawsze można jechać przez Zabrze jak 5-tka z kółeczkiem na Lompach.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#228 Post autor: Penny » 18 cze 2009, 15:22

luki pisze:
Basia pisze:A kto wie może KZK GOP przychyli się do tej dziwnej propozycji 1ki skład do Chorzowa i wtedy będą kursować składy przez tuneliki. :-) .
Nie no błagam :mryellow: Niech będzie już skład na 1 ale do Chebza, ale naprawdę cięcie 11-tki kosztem 1-ki która by musiała w obie strony machać kółka na Chebziu to jest dość szalony pomysł. To prawie tak, jakby linię 5 z Zabrza skierować do Wrocławskiej Pętli.
To już lepiej, żeby wyrażono zgodę na składy przez tuneliki. Chociaż ratunkiem dla motorowych nie jest zwiększenie taboru, ale zwiększenie częstotliwości kursowania, żeby było więcej pociągów w ruchu. Tylko niestety za sprawą linii 18 nie da się zbytnio zmienić częstotliwości.
luki pisze:Najbardziej racjonalny ruchem było by jednak przejęcie chociaż 4 składów na 9-tkce. Jakby się kto miał czepiać tunelików to zawsze można jechać przez Zabrze jak 5-tka z kółeczkiem na Lompach.
Już lepiej uzyskać zgodę na tuneliki niż nabijać tyle kilometrów na wyjazd tramwaju. Na linię 9 by się te składy spowrotem przydały - fakt - , ale lepiej byłoby dać 4 pociągi z linii 17 do Gliwic, a 4 pozostawić dla Stroszka (wersja na "po remoncie na Lipinach" i póki odcinek linii 7 przez Łagiewniki nie funkcjonuje). Wtedy nie traci się wozokilometrów na wożenie powietrza. Stroszek wstawiałby pociągi linii 17 od Chorzowa, a Gliwice od Chebzia.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#229 Post autor: ff » 18 cze 2009, 17:50

memphis pisze:Natomiast pierwszy przypadek 2x111N na 18-tce aż do Chebzia to dni 28-29.07.2001. Nie wiem co wtedy robiono (nie potrafię odkopać informacji o tym), ale mam zdjęcie na dowód:
http://www.silesiatransport.eu/pub/111N_18.jpg
Wówczas 18-tka jeździła na trasie Chebzie Pętla - Bobrek Os. Pod Brzozami (gdzie korzystała z przystanku z poprzedniego remontu), a do Bytomia jeździły zatramwaje T-5 OIDP.
:arrow: http://groups.google.pl/group/pl.misc.t ... aebc?hl=pl

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#230 Post autor: memphis » 18 cze 2009, 18:15

Ooo, o to właśnie mi chodziło :mryellow:
Wtedy nie traci się wozokilometrów na wożenie powietrza. Stroszek wstawiałby pociągi linii 17 od Chorzowa, a Gliwice od Chebzia.
Od dłuższego czasu tendencja rozkładowców jest raczej odwrotna, dojazdy się wydłuża, likwiduje się obsługę linii przez więcej niż jedną zajezdnię i wstawia pociągi na drugi koniec trasy kursami handlowymi o 3 nad ranem. Wszystko oczywiście w trosce o pasażera.

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#231 Post autor: puschel » 18 cze 2009, 22:53

Nie ma zgody KZK GOP-u na tworzenie innych linii, prawda jest taka - Zajezdnia Gliwice zmierza do likwidacji i fertich. Panowie motorowi czas szukać zatrudnienia gdzie indziej bo w TŚ nie ma przyszłości. Tak więc jak ja nie będę jeździł na tramwajach to szanowny kolega Adam86 nie będzie miał o czym pisać czego serdecznie mu życzę.
Puschel

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#232 Post autor: Basia » 18 cze 2009, 23:07

puschel pisze:Zajezdnia Gliwice zmierza do likwidacji i fertich
Drogi kolego nie popadajmy w panikę, likwidują tramwaje tylko na terenie Gliwic , zajezdnia i cala reszta zostaje. Trza się z tym liczyć że parę osób może stracić prace , ale Ty jako stary i dobry pracownik nie powinieneś się martwić bo cię nie zwolnią , gorzej z tymi co nie maja umowy na stałe.


Pozdrawiam :)
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#233 Post autor: ff » 18 cze 2009, 23:07

Tylko, że tramwaje w sąsiednim Zabrzu mają przyszłość i tam linie nie znikną, a ewentualna bytomska konkurencja też nie ma atrakcyjnego położenia, zwłaszcza teraz kiedy jest zamknięta linia 7. Zajezdnia zapewne zostanie, tylko trochę okroją załogi. Ale przecież jeszcze może się odbędzie referendum, może będzie powszechna mobilizacja i się uda go wywalić? ;)

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#234 Post autor: puschel » 18 cze 2009, 23:38

Jeżeli Gliwice zlikwidują tramwaj, to nie mam pewności co do innych miast - Stania (prez, Rudy Śląskiej) zaś coś ostatnio gadał, że jak Gliwicom się uda, to on ponowi prośbę o likwidację osiemnastki. Myślę,że problemem nie jest Frankiewicz, ani Koppel, czy Baran, ale Urbańczyk i jak jego się pozbawi władzy w GOP-ie to Tramwaje wreszcie odetchną, zauważcie, że za kadencji Śmiałka nie było takiej nagonki na TŚ.
Puschel

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#235 Post autor: Basia » 19 cze 2009, 00:02

A propos referendum , to zeskanowałam Biuletyn informacyjny na temat referendum tylko nie wiem jak go tu wstawić bo zawsze zdjęcia wstawiałam na zapodaj.net , a coś to nie działa. Jak ktoś ma jakiś pomysł gdzie to wstawić to czekam na propozycję , bo chciałam to tu zamieścić.


Pozdrawiam ;)
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#236 Post autor: Penny » 19 cze 2009, 00:16

Basia pisze:Jak ktoś ma jakiś pomysł gdzie to wstawić to czekam na propozycję.
Proponuję skorzystać z opcji "Załącz plik", która wyświetla się w momencie, kiedy piszesz post. Klikasz w guzik "Przeglądaj...", wybierasz plik, naciskasz "Dodaj załącznik" i jak skończysz już pisać posta, tradycyjnie naciskasz "Wyślij" ;)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#237 Post autor: memphis » 19 cze 2009, 07:48

puschel pisze:za kadencji Śmiałka nie było takiej nagonki na TŚ.
Śmiałek nie likwidował linii (bo wtedy jeszcze nikt się nie odważył na takie kroki) za to sukcesywnie i konsekwentnie ograniczał wozokilometry (cięcia - spadek z 23 mln w 2000 roku do 18,8 w 2004) i zwiększał koszty (solówki - wskaźnik ukrotnienia spadł z 1,47 w 2000 roku do 1,16 w 2004), więc swój udział też ma.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#238 Post autor: adam86 » 19 cze 2009, 09:40

puschel pisze: Myślę,że problemem nie jest Frankiewicz, ani Koppel, czy Baran, ale Urbańczyk i jak jego się pozbawi władzy w GOP-ie to Tramwaje wreszcie odetchną, zauważcie, że za kadencji Śmiałka nie było takiej nagonki na TŚ.
Przecież Urbańczyk z Frankiewiczem się nie lubią. Jakby Urbańczyk sie nie zgodził na likwidację, to Gliwice by wyszły z KZK i tramwaju i tak by tam nie było.
KZKGOP 1779

Basia
Posty: 93
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:19
Lokalizacja: Gliwice

#239 Post autor: Basia » 19 cze 2009, 09:45

Referendum dla Gliwic. Biuletyn Informacyjny
Ps Penny dzięki za pomoc :)
Załączniki
strona 4
strona 4
strona 3
strona 3
strona 2
strona 2
strona 1
strona 1
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#240 Post autor: KZKGaPowicz » 19 cze 2009, 10:46

puschel pisze:Jeżeli Gliwice zlikwidują tramwaj, to nie mam pewności co do innych miast - Stania (prez, Rudy Śląskiej) zaś coś ostatnio gadał, że jak Gliwicom się uda, to on ponowi prośbę o likwidację osiemnastki. Myślę,że problemem nie jest Frankiewicz, ani Koppel, czy Baran, ale Urbańczyk i jak jego się pozbawi władzy w GOP-ie to Tramwaje wreszcie odetchną, zauważcie, że za kadencji Śmiałka nie było takiej nagonki na TŚ.
To wtedy dla gliwickiej zajezdni będzie katastrofa. Jeżeli po krótkowzrocznej decyzji pana prezydenta Andrzeja Stani i przychylności KZK GOP linia nr 18 zostanie zlikwidowana i zajezdnia w Gliwicach nie otrzyma do obsługi innych linii i jej pociągów, to większa część pracowników (motorniczych) będzie musiała w najlepszym przypadku przenieść się do innych zajezdni.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#241 Post autor: Penny » 19 cze 2009, 10:56

KZKGaPowicz pisze:(...) to większa część pracowników (motorniczych) będzie musiała w najlepszym przypadku przenieść się do innych zajezdni.
Na mój rozum, to motorowi z Gliwic nie mają zbytnio czego szukać w innych zajezdniach, bo w innych zajezdniach i tak już motorowi są "poupychani" gdzie się da - po ograniczeniach w Będzinie dodano po jednym pociągu do prawie wszystkich zagłębiowskich linii, żeby Ci ludzie mieli gdzie pracować. Z punktu widzenia spółki, to TŚ niczego nie zyskuje - tramwaj stojąc na pętli, albo mając wydłużony czas jazdy między koncówkami nie zarabia na siebie więcej. A motorowemu nie płaci się od kilometrów, tylko od czasu pracy - kosztefektywność obecnych rozkłady jazdy maleje - te magiczne postoje po ponad pół godziny... Jedynym ratunkiem jest po prostu zwiększenie pracy przewozowej, która jak wiadomo jest ustawicznie zmniejszana przy każdej okazji.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#242 Post autor: ff » 19 cze 2009, 18:22

No a im więcej pracowników (śmiało już teraz może być ich mniej skoro w Gliwicach z powodu nadmiaru ludzi służby są 3-zmianowe), tym więcej chorobowych, tym więcej trzeba kupić zapowiadanych ciuchów służbowych itp. Ale widocznie firmę na to stać.

EDIT 08.07

Wygląda na to, że jeszcze w sierpniu tramwaje po Gliwicach będą jeździć. Niestety w artykule znowu wypowiada się imć Jarzębowski, który potrafi tylko podnosić ciśnienie.
Gazeta Wyborcza pisze:Autobusy, które zastąpią połączenia tramwajowe w Gliwicach, będą jeździły tylko do granicy z Zabrzem. Wyjadą na ulice najpewniej z początkiem września.

Skąd wątpliwość co do daty? Urzędnicy tłumaczą, że muszą jeszcze wyłonić firmę autobusową, która zastąpi tramwaje.

- Procedury przetargowe mają swoje rygory i terminy. Do tego dochodzi głos dotychczasowego przewoźnika. Ten też ma swoje prawa i trudno oczekiwać, że z nich zrezygnuje. Najprawdopodobniej autobusy zastąpią tramwaje pod koniec sierpnia - podkreśla Marek Jarzębowski, rzecznik gliwickiego magistratu.

W Tramwajach Śląskich zgadzają się na 30 sierpnia lub 1 września. Wtedy tramwaje nr 1 i 4, zamiast pokonywać całą trasę od Wójtowej Wsi przez centrum Gliwic, będą od razu skręcały w stronę Zabrza i Rudy Śląskiej. - To najwcześniejszy termin zgodny z opinią prawną dotyczącą naszej umowy z KZK GOP - mówi Bolesław Knapik, dyrektor wykonawczy Tramwajów Śląskich.

Gliwice postanowiły zrezygnować z tramwajów, bo były zbyt drogie. Miasto tłumaczyło, że nie będzie wydawało dziesiątków milionów złotych na remonty przestarzałych wagonów i naprawę zaniedbanych torowisk. Tramwaje zastąpią autobusy, które mają kursować z tą samą częstotliwością. Nowa linia A4 będzie jednak jeździć tylko do zajezdni przy ul. Chorzowskiej, tuż przy granicy z Zabrzem. Tam trzeba będzie przesiąść się na tramwaj albo inny autobus.

- Jest tu sporo miejsca, a przystanek autobusowy i tramwajowy sąsiadują ze sobą. Nic szczególnego w związku z przygotowywaną zmianą nie trzeba więc robić - mówi Jarzębowski.

Planowana trasa autobusowa na odcinku od zajezdni przy ul. Chorzowskiej do pętli tramwajowej na Wójtowej Wsi będzie pokrywała się dokładnie z trasą tramwaju. Przystanki mają być dokładnie w tych samych miejscach. Dalej autobus będzie wjeżdżał w ul. Dolnej Wsi, zakręcał na skrzyżowaniu z ul. Słowackiego, Kosów, Zygmunta Starego i wracał ul. Słowackiego w kierunku ul. Daszyńskiego. Na ul. Dolnych Wałów tor jazdy pod prąd zostanie wydzielony wyłącznie dla autobusów i oznakowany. W drugą stronę ruch autobusów będzie się odbywał tak jak pozostałych pojazdów. Ul. Dolnych Wałów zostanie ulicą jednokierunkową.

Według wstępnych wyliczeń oszczędności ze zamiany tramwajów na autobusy mają przynieść minimum 2 mln zł rocznie.

Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#243 Post autor: luki » 08 lip 2009, 23:40

OKOT pisze:Zaskarżenie uchwały Zarządu KZKGOP w/s likwidacji tramwajów w Gliwicach do Samorządowego Kolegium Odwoławczego

...

1. Podstawa zaskarżenia

Art. 99 pkt 1a oraz art. 91 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. 1990 Nr 16, poz. 95) z dnia 1990-03-08.
2. Zaskarżane uchwały Zarządu KZKGOP z dn. 26.05.2009

* nr 23/2009 w sprawie: „Określenia udziału komunikacji tramwajowej w obsłudze transportowej KZKGOP”
*
nr 24/2009 w sprawie „Reorganizacji oferty przewozowej na ciągu komunikacyjnym Gliwice - Zabrze

3. Przedmiot zaskarżenia

Wymienione uchwały są wzajemnie sprzeczne ze sobą oraz niezgodne z obowiązującą umową nr PO/85/PZ/597/DO/735/08 z dn. 30.12.2008 pomiędzy KZKGOP i Tramwajami Śląskimi SA, do której się odnoszą. Obie uchwały są niezgodne również z uchwałą Zgromadzenia Ogólnego KZKGOP nr XCIV/50/2008 w sprawie: „Przyjęcia Strategii działania KZKGOP na lata 2008 – 2020” .

4. Uzasadnienie
I) Wzajemna sprzeczność uchwał 23/2009 i 24/2009:
...

II) Niezgodność z umową zawartą przez KZKGOP z Tramwajami Śl. na świadczenie przewozów
...

III) Niezgodność z uchwałą Zgromadzenia Ogólnego KZKGOP dot. Strategii rozwoju Związku na lata 2009-2020
...

V) Wnioski i pytania

* Podjęte uchwały przez Zarząd KZKGOP mogą być sprzeczne z prawem. Przedstawiono dowody, które naszym zdaniem to potwierdzają. Zdecyduje o tym jednak Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie do 10.07.br. Od tej decyzji przysługuje odwołanie do Sądu Administracyjnego.
* Interesujące jest dlaczego w takim pośpiechu likwiduje się komunikację tramwajową w Gliwicach, pomijając przewidziany tryb rozwiązania umowy z Tramwajami Śl.?
...

Informacja z ostatniej chwili:

Otrzymaliśmy wiadomość, że sprawa naszego odwołania została przekazana do Wojewody Śląskiego. Czekamy zatem na decyzję Wojewody. O rozstrzygnięciu niezwłocznie poinformujemy!
Polecam lekturę:...Komitet Obrony Tramwajów...
Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 00:23 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#244 Post autor: Kuba » 09 lip 2009, 00:15

Hahaha nieźle.
Jak to pójdzie do sądu i KOT wygra sprawę to KZK ma grzywnę albo KZK zlikwidują i powstanie coś nowego.
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#245 Post autor: adam86 » 09 lip 2009, 11:14

Kuba pisze:Hahaha nieźle.
Jak to pójdzie do sądu i KOT wygra sprawę to KZK ma grzywnę albo KZK zlikwidują i powstanie coś nowego.
I po co wypisujesz takie brednie? Dowiedz się co to jest sąd administracyjny.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#246 Post autor: Kuba » 09 lip 2009, 11:55

adam86 pisze:
Kuba pisze:Hahaha nieźle.
Jak to pójdzie do sądu i KOT wygra sprawę to KZK ma grzywnę albo KZK zlikwidują i powstanie coś nowego.
I po co wypisujesz takie brednie? Dowiedz się co to jest sąd administracyjny.
Powiedział co wiedział...

Każdemu mówisz co robić, a sam nic nie robisz ;> Dowiedz się tu dowiedz się tam. A samemu wytłumaczyć na spokojnie to nie łaska?
Szkoda słów na kogoś takiego jak ty, bo na wszystko znajdziesz odpowiedź, choćby miało to być durnowate 'ROTFL' ...
Dalej gadał z Tobą nie będę.
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#247 Post autor: adam86 » 09 lip 2009, 12:51

Kuba pisze: A samemu wytłumaczyć na spokojnie to nie łaska?
A co google zlikwidowali?
Szkoda słów na kogoś takiego jak ty, bo na wszystko znajdziesz odpowiedź, choćby miało to być durnowate 'ROTFL' ...
Dalej gadał z Tobą nie będę.
No właśnie, najpierw jeden z drugim wypisujecie takie totalne brednie, a potem się dziwicie, że ktoś Was bierze za mało poważnych.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#248 Post autor: luki » 09 lip 2009, 14:35

Kuba pisze:Jak to pójdzie do sądu i KOT wygra sprawę to KZK ma grzywnę albo KZK zlikwidują i powstanie coś nowego.
Grzywny raczej nie dostaną, a nawet jakby mieli przypadek bankructwa, to zawsze stworzyć mogą nowy związek, a stary postawić w stan likwidacji - dalej było by to samo.
Po prostu sąd zbada sprawę, i jak wyjdą racje komitetu, to decyzja o likwidacji tramwajów podjęta przez KZKGOP zostanie odwołana. Czy uratuje to tramwaje ? Co najwyżej może opóźnić sprawę, myślę, że Franek i tak dopnie swego nim (jeśli w ogóle) go wywalą.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#249 Post autor: R_G » 09 lip 2009, 23:32

Ja przepaszam że znów to zrobię ale
"Każdemu mówisz co robić, a sam nic nie robisz ;> Dowiedz się tu dowiedz się tam. A samemu wytłumaczyć na spokojnie to nie łaska?
Szkoda słów na kogoś takiego jak ty, bo na wszystko znajdziesz odpowiedź, choćby miało to być durnowate 'ROTFL' ...
Dalej gadał z Tobą nie będę."
Choć z gościem co to napisał nie gadam kilka miesięcy to i tak się z nim zgadzam.

Znowu zamiast przedstawić jakieś konkretne rozwiązania to odwołujesz do Google ...
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#250 Post autor: adam86 » 10 lip 2009, 16:29

R_G pisze: Znowu zamiast przedstawić jakieś konkretne rozwiązania to odwołujesz do Google ...
Jakie zaś konkretne rozwiązania mam przedstawiać? Niech się dzieciak nauczy szukać informacji.
KZKGOP 1779

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości