DW pisze:Problem byłby z zajezdnią, bo Zawodzie miałoby ciężko pomieścić tyle wozów (zakładając, że Zawodzie objęłoby obsługę sosnowieckich linii)
Może się wtedy przeproszą z zajezdnią w Batorym
DW pisze:(...) przebudowując 15-stkę na w większości dwutorową będzie jeszcze szybciej.
Taka dwutorowa 15 podobałaby mi się w relacji do Będzińskiej. A kiedyś, gdyby powstało połączenie ul. Braci Mieroszewskich łączące Sosnowiec z D.G. to można pokombinować coś innego
/chociaż T15 z Kato do D.G. sobie nie wyobrażam.
DW pisze:Miejmy nadzieję, że jednak do tego nie dojdzie i zajezdnia Będzin będzie nadal funkcjonować, a cięcia jednak będą mniejsze...
To duża zajezdnia. Tam można by zrobić ZUR, bo jest odpowiednie zaplecze i jak wspomniałem - Batory do reaktywacji. Sorki za off-topic, ale jak widze dzienne wyjazdy linii 7 ze Stroszka na trasę (przed zmianą rozkładów wraz z nocką 10 pociągów) po ~16km w jedną stronę /łącznie: 320 wozokm!/ to mi sie nóż w kapsie otwiera jak słysze o braku kasy na T12... Ja wiem, ze to inne miasto płaci za to, etc, ale chodzi o sam fakt marnowania kasy. Z tego spokojnie połowę dnia na T12 sie uruchomi.