Skąd się wzięły u nas 13N
Skąd się wzięły u nas 13N
Skąd tak właściwie się u nas wzięły wagony 13N?
2 takie są jako lorki.
Było kiedyś więcej takich?
Jeździły liniowo?
Pozdrawiam
2 takie są jako lorki.
Było kiedyś więcej takich?
Jeździły liniowo?
Pozdrawiam
"Jestem niczym zbłąkany pasażer.
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
Re: Skąd się wzięły u nas 13N
Z Konstalu...Big0s93 pisze:Skąd tak właściwie się u nas wzięły wagony 13N?
Lorki ? Dwa wozy służyły jako techniczne, z uciętym dachem, 61R z wieżą (ostatni i na wyginięciu) oraz 107R (skasowany) który przed laty posiadał żuraw.2 takie są jako lorki.
Było i jeździło, poszukaj w necie, są fotki....Było kiedyś więcej takich?
Jeździły liniowo?
Niech będzie moja fatyga:
http://www.phototrans.eu/14,170594,0,Ko ... N_125.html
http://www.phototrans.eu/14,16743,0,Kon ... D_302.html
http://www.phototrans.eu/14,16413,0,Konstal_13N_61.html
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- adekpabianice
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Warszawske trzynastki we flocie Tramwajów Śląskich
Czy Tramwaje Śląskie , kupią ładnie zadbane warszawskie 13N? Bo zapewne Tramwaje Warszawskie wystawią te tramwaje na sprzedaż, czy będą od razu kasować?
Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 16:31 przez adekpabianice, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Warszawske trzynastki we flocie Tramwajów szczecińskich
Jak się ma tytuł tematu do postawionego przez Ciebie pytania?adekpabianice pisze:Czy Tramwaje Śląskie , kupią ładnie zadbane warszawskie 13N? Bo zapewne Tramwaje Warszawskie wystawią te tramwaje na sprzedaż, czy będą od razu kasować?
Co do zakupu 13N to raczej nie przez TŚ.
- adekpabianice
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Prędzej doczekamy czasów, że tam pojedzie skład 105Na:Pmark40 pisze:Sklad 13N jako zabytek to by było coś. Póki co trzeba wyremontować nasze stodwójki, przynajmniej jedną. Potem TŚ moga pomyśleć o sprowadzeniu składu 13N. Może doczekamy czasów gdy linia 2 bedzie kursować częsciej a obsługiwana bedzie (N+ND, 102N, 102Na, 13N).
KZKGOP 1779
Być może 205 uda się przywrócić do życia na wrześniową imprezę. Z pozostałymi (kanciok i 169) sprawa jest trudniejsza, bo potrzebują RK, co kosztuje majątek.mark40 pisze:Sklad 13N jako zabytek to by było coś. Póki co trzeba wyremontować nasze stodwójki, przynajmniej jedną.
Sprowadzić to go trzeba wcześniej, bo w końcu ich brakniePotem TŚ moga pomyśleć o sprowadzeniu składu 13N.
Póki co możemy się doczekać, że wcale nie będą tam zabytki jeździć.Może doczekamy czasów gdy linia 2 bedzie kursować częsciej a obsługiwana bedzie (N+ND, 102N, 102Na, 13N).
- adekpabianice
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Ja pomyślałem żeby sprowadzić 13N jako wagony do normalnego ruchu liniowego, a nie do zabytkowej Lini tramwajowej. Bo jak wiem brakuje wagonów, a jeżeli są to w opłakanym stanie.
I poprawiam zarazem moją wypowiedź.
Czy Tramwaje Śląskie , kupią zadbane warszawskie 13N? Bo zapewne Tramwaje Warszawskie wystawią je na wyprzedaż i będą chcieli też na tym zarobić. Czy Tramwaje Warszawskie nie będą sprzedawać i skasują je?
I poprawiam zarazem moją wypowiedź.
Czy Tramwaje Śląskie , kupią zadbane warszawskie 13N? Bo zapewne Tramwaje Warszawskie wystawią je na wyprzedaż i będą chcieli też na tym zarobić. Czy Tramwaje Warszawskie nie będą sprzedawać i skasują je?
Wszyscy Ci już odpowiedzieli, że wagony 13N nie będą ściągane na liniowe a jak już to ewentualnie jako zabytek. Prędzej zostaną ściągnięte kolejne wagony 105Na z Krakowa po NG.
Planuje się również zakup wagonów dwukierunkowych. Poza tym stan naszych wagonów systematycznie się poprawia dzięki różnego rodzaju remontom. Wystarczy przejrzeć odpowiednie wątki.
Planuje się również zakup wagonów dwukierunkowych. Poza tym stan naszych wagonów systematycznie się poprawia dzięki różnego rodzaju remontom. Wystarczy przejrzeć odpowiednie wątki.
*SDIP (U.N.O.)
Co do stanu:
wolałbym żeby kilka miesięcy dłużej wagon pojeździł i RK, niż byle jakie RB typu #527.
#451 też jest po RB, ale bardzo ładnie zrobiony. Na prawdę kapitalnie.
Tak przy okazji: w Będzinie nie ma ani jednego ZURka, czemu...?
Kiedy coś będzie?
wolałbym żeby kilka miesięcy dłużej wagon pojeździł i RK, niż byle jakie RB typu #527.
#451 też jest po RB, ale bardzo ładnie zrobiony. Na prawdę kapitalnie.
Tak przy okazji: w Będzinie nie ma ani jednego ZURka, czemu...?
Kiedy coś będzie?
"Jestem niczym zbłąkany pasażer.
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
A co to ma wspólnego z wagonami 13N?Big0s93 pisze:Co do stanu:
wolałbym żeby kilka miesięcy dłużej wagon pojeździł i RK, niż byle jakie RB typu #527.
#451 też jest po RB, ale bardzo ładnie zrobiony. Na prawdę kapitalnie.
Tak przy okazji: w Będzinie nie ma ani jednego ZURka, czemu...?
Kiedy coś będzie?
Trochę zszedłeś z tematu...Big0s93 pisze:Co do stanu:
wolałbym żeby kilka miesięcy dłużej wagon pojeździł i RK, niż byle jakie RB typu #527.
#451 też jest po RB, ale bardzo ładnie zrobiony. Na prawdę kapitalnie.
Tak przy okazji: w Będzinie nie ma ani jednego ZURka, czemu...?
Kiedy coś będzie?
Ale co do zakresu prac, to np. #527 miał wykonywaną naprawę powypadkową, przy okazji której wagon przeszedł również inne mniejsze prace (odmalowanie, naprawa dachu).
Natomiast #451 przechodził już większe prace o zakresie RB, lecz oficjalnie była to tylko naprawa. #451 został odnowiony zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz oraz przeszedł inne prace.
Co do ZURków, to Będzin nie zamówił na ten rok żadnego RK, więc na razie ich nie będzie. Może w przyszłym jakiś się nam trafi?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości