Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

Dyskusje o wagonach Citadis 100.
Wiadomość
Autor
polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

#1 Post autor: polaraxa » 28 lis 2015, 15:29

Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2015, 15:58 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

Re: Migracje,wypożyczenia 116Nd

#2 Post autor: Trampesar6 » 28 lis 2015, 15:31

polaraxa pisze:Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811, #815 oraz #816. Dodatkowo od 30.11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7, a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.
Citadisy w Bytomiu i Będzinie? Nie wydaje mi się.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: DW » 28 lis 2015, 15:59

#813 i #814 również przejdą na stan R-4 czy jako wypożyczenie?

Chudy1210
Posty: 52
Rejestracja: 25 sie 2015, 11:20
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Re: Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

#4 Post autor: Chudy1210 » 28 lis 2015, 16:32

polaraxa pisze:Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.
Jakoś ciężko mi uwierzyć w Bytom i Będzin. Trasa na Stroszek je wykończy, w Będzinie też kolorowo nie jest. A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#5 Post autor: DW » 28 lis 2015, 18:23

"Docelowo" może oznaczać "za kilka lat", a wtedy trasa na Stroszek będzie wyremontowana.
Chudy1210 pisze:A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.
Obecnie 20-stka jest skrócona. Po powrocie na zwykłą trasę bez wątpienia na część pociągów powrócą składy.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#6 Post autor: mark40 » 28 lis 2015, 18:46

DW pisze:Obecnie 20-stka jest skrócona. Po powrocie na zwykłą trasę bez wątpienia na część pociągów powrócą składy.
Na skróconej trasie kursuje 8 Karlików. Na normalnej jeśli dobrze pamiętam to 9 pociągów. Wystarczy dodać jednego Karlika (w Zawodziu zostanie 12 Karlików z czego 1 będzie prawdopodobnie zawsze w remoncie) więc jest to możliwe albo jeden skład. A może nawet Twista.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

Re: Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

#7 Post autor: Boguś » 28 lis 2015, 22:06

Chudy1210 pisze:
polaraxa pisze:Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.
Jakoś ciężko mi uwierzyć w Bytom i Będzin. Trasa na Stroszek je wykończy, w Będzinie też kolorowo nie jest. A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.
Akurat o Będzin byłbym spokojny. Po pierwsze szlak z Sosnowca ma być modernizowany w kolejnym projekcie unijnym. Po drugie w Będzinie są również Pesy, więc z Citkami sobie poradzą. A po trzecie w R-1 ma być modernizacja zaplecza technicznego.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#8 Post autor: adam86 » 29 lis 2015, 20:22

W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.
KZKGOP 1779

666
Posty: 468
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#9 Post autor: 666 » 30 lis 2015, 01:40

adam86 pisze:W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.
A niby dlaczego ma tak być? To, że nikt zaplecza nie przeszkolił do obsługi taboru i do wszystkiego trzeba dochodzić samemu jest winą Gliwic? Odnoszę wrażenie, że do tego dążysz.
Czasem przyczyna odstawienia nie musi być usterka, czyli można odstawić na jakiś czas wagon sprawny, np na wymianę porysowanych szyb, wymianę tapicerki siedzeń (ostatnio modne) itp.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#10 Post autor: DTSN » 30 lis 2015, 08:16

Dokładnie zgadzam się z tobą "666" Nie rozumiem TS, powinni zadbać o wszystkie rejony jednakowo, a widać że traktują inne rejony lepiej, a zapominają o tych rejonach gdzie też przydała by się modernizacja zaplecza :/
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#11 Post autor: adam86 » 30 lis 2015, 23:04

666 pisze:
adam86 pisze:W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.
A niby dlaczego ma tak być? To, że nikt zaplecza nie przeszkolił do obsługi taboru i do wszystkiego trzeba dochodzić samemu jest winą Gliwic? Odnoszę wrażenie, że do tego dążysz.
Nie, dążę do tego, że ta smieszną spółeczką rządzi jakas banda ograniczonych palantów, która z takimi wskaźnikami gotowości technicznej przez 5 minut nie zagrzałby miejsca w jakimkolwiek innym zakładzie komunikacyjnym. Po co u nas sie kupuje nowe wagony, jak połowa z nich grzeje miejsce w zajezdni. Nikogo z pasazerów nie obchodzi czy to wina prezesa, czy pana Edzia z wozowni, któremu nikt nie powiedział jak obslugiwac te wagony.
KZKGOP 1779

666
Posty: 468
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#12 Post autor: 666 » 01 gru 2015, 01:48

A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 nie ma żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 666, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#13 Post autor: mi4chal744 » 01 gru 2015, 07:25

666 pisze:A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 niema żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Tu się zgadzam z 666 bo nowe wagony dają na Będzin bądź Zawodzie. Fakt z Katowic dali nam citadisy (15 letnie) i uważają, że nam to wystarczy. Tak samo z betami chcą dać do Będzina a teraz nie wiedzą na jaką linię je puścić.. Moim zdaniem jest to nie fair. W tym momencie Gliwice ma najstarszy tabor, bo ewentualnie te citki z 2000 roku. A najstarszy AŻ z 1972 roku. No ewentualnie te 6 moderusów z 2014 dali im z łaski, żeby nie narzekali. A Będzin ma Pesy z 2015 oraz ma mieć bety z 2015 r. Tak samo Zawodzie tak samo ma Pesy z 2015 i moderusy z 2014 r. Moim zdaniem te bety bardziej się należą zajezdni Stroszek i Gliwice.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#14 Post autor: trajtek » 01 gru 2015, 07:48

mi4chal254 pisze:
666 pisze:A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 niema żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Tu się zgadzam z 666 bo nowe wagony dawają na Będzin bądz Zawodzie. Fakt z Katowic dali nam citadisy (15 letnie) i uważają, że nam to wystarczy. Tak samo z betami chcą dać do Będzina a teraz nie wiedzą na jaką linię je puścić.. Moim zdaniem jest to nie feir. W tym momencie Gliwice ma najstarszy tabór, bo ewentualnie te citki z 2000 roku. A najstarszy AŻ z 1972 roku. No ewentualnie te 6 moderusów z 2014 dali im z łaski, żeby nie narzekali. A Będzin ma Pesy z 2015 oraz ma mieć bety z 2015r. Tak samo Zawodzie tak samo ma Pesy z 2015 i moderusy z 2014r. Moim zdaniem te bety bardziej się należą zajezdni Stroszek i Gliwice..
Pesy są z 2012 ;)

Gliwicom się nic nie należy, bo nie obsługują żadnej linii do jedynego słusznego miasta jakim są Katowice. Oprócz 11, gdzie też długi czas wyjeżdżała z innej zajezdni wiec bez niej by dali rady, więc nam się noc nie należy, oprócz jakichś starych sciepow, których nikt nie chce ;) Widocznie taki los R-4.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#15 Post autor: rifi » 01 gru 2015, 08:27

Pesa pierwsza oficjalnie dotarła do Katowic pod koniec listopada 2013 r. A oficjalnie do ruchu zostały wprowadzone w maju 2014r.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#16 Post autor: Penny » 01 gru 2015, 08:44

666 pisze:No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Większość jest po remoncie kapitalnym. A Moderusy (mam na myśli zmodernizowane 105) w takim razie to też nie są nówki?

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#17 Post autor: grillmaster » 01 gru 2015, 09:19

Penny pisze:Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#18 Post autor: Penny » 01 gru 2015, 10:37

grillmaster pisze:
Penny pisze:Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.
Czyli pozostałe są "tylko" po RB, tak? Sorry w takim razie za słabe ogarnięcie tematu.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#19 Post autor: grillmaster » 01 gru 2015, 11:24

Penny pisze:
grillmaster pisze:
Penny pisze:Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.
Czyli pozostałe są "tylko" po RB, tak? Sorry w takim razie za słabe ogarnięcie tematu.
Tak. RK zaczęły się w tym roku, po tym jak ostatnie Citki (#801, #811 i #816) przeszły RB.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#20 Post autor: trajtek » 01 gru 2015, 12:53

Penny pisze: A Moderusy (mam na myśli zmodernizowane 105) w takim razie to też nie są nówki?
4 składy i 6 solówek, faktycznie ogrom. Podobnie z Żelazkami, mamy aż dwa na 25 wszystkich tego typu wagonów.
rifi pisze:Pesa pierwsza oficjalnie dotarła do Katowic pod koniec listopada 2013 r. A oficjalnie do ruchu zostały wprowadzone w maju 2014r.
Fakt, wcisnął się mi zły klawisz, miałem oczywiście na myśli rok 2013 - w końcu pod koniec listopada 2013 ją zaprezentowano w Zabrzu ;)

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#21 Post autor: polaraxa » 01 gru 2015, 13:00

Rozumiem żale ale proszę nie zapominać o najważniejszym ;zajezdnia jest w niewłaściwym mieście gdyby była w Zabrzu miała by wsparcie i gospodarza.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#22 Post autor: trajtek » 01 gru 2015, 13:06

polaraxa pisze:Rozumiem żale ale proszę nie zapominać o najważniejszym ;zajezdnia jest w niewłaściwym mieście gdyby była w Zabrzu miała by wsparcie i gospodarza.
Zajezdnią zarządza miasto, czy spółka Tramwaje Śląskie?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#23 Post autor: Penny » 01 gru 2015, 14:28

Nie można dzielić wagonów "po równo", ale wg. udziału taboru. Zajezdnia Zawodzie ma więcej pociągów do obsłużenia i są to linie z większymi napełnieniami. Na linii 17 nic więcej poza solówką nie pojedzie, bo Świętochłowice nie zapłacą za to. Z linią 11 jest podobna sytuacja jak z 17. Za inny tabor nie miasto nie zapłaci. Ze Świętochłowickich linii tylko na 7 ma się pojawić lepszy (droższy dla miasta) tabor. Na linii 1 jest pojemny tabor (fakt, że wysoki). Linia 4 ma już Citadisy, których wiele nie trzeba. Więc do polepszenia jakości usług zostaje 3 i 5. Z czego połowę pociągów linii 5 obsługuje Stroszek, na które być może będzie w stanie posyłać Bety. Więc dla kilkunastu pociągów (cała linia 3 i połowa linii 5), które obsługuje Gliwice naprawdę na razie nie opłaca się modernizować całego zaplecza technicznego. Lepiej niech kasa idzie na dalsze modernizacje tras, aby nowy tabor się nie niszczył.

Ja rozumiem, że fajnie by było, jakby każda zajezdnia miała się "dobrze". Nie mniej np. w Batorym całkowicie zajezdnie zlikwidowano i marnuje się dziennie setki wozokilometrów na dojazdy na trasę, gdzie też można było się uprzeć i dla czterech linii remontować zaplecze techniczne. Postanowiono jednak inaczej, choćby dlatego, że za te kilometry płacisz ze swoich podatków, a nie TŚ. Gdyby Spółka sama miała sobie pokrywać takie koszty, to na pewno bardziej by się zastanowiła.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#24 Post autor: mark40 » 01 gru 2015, 18:30

Chłopaki tak płaczą, że w gliwickiej zajezdni nie ma nowego taboru. Ale chyba zapominają, ze tu nie chodzi o to, żeby sobie w zajezdni nowy tabor stał, ale jeździł po trasach gdzie jest to możliwe. Chyba nie ma różnicy dla mieszkańców Zabrza, że Bety jeżdżące na T5 stacjonują w Bytomiu, a nie Gliwicach? Bo co z tego, że w Będzinie stacjonują Pesy skoro żadna nie jeździ po tym mieście, ani w zasadzie nie obsługuje żadnej ważnej linii w Zagłębiu.

W sumie to nawet citadisy nie powinny jeździć na linii 4. Są linie na które nadawały by się bardziej zarówno pod względem infrastruktury jak i pod względem liczby pasażerów. Ale jak już są to niech to są przynajmniej te wagony przed remontami kapitalnymi. Gdy się je zajedzie na trasie 4-ki, potem wyśle na RK. W międzyczasie może w Zabrzu ruszy coś z kolejnymi remontami torowisk

Bety moim zdaniem powinny być wszystkie przydzielone na Bytom lub Gliwice. Wtedy możliwe byłoby ich racjonalniejsze (większe) uruchomienie. Ale z tej strony krzyczą, że chcą nowe tramwaje, z tamtej krzyczą o to samo. TŚ dzielą po kilka do różnych zajezdni i potem w każdej z nich 30% taboru musi stać jako rezerwa. Co za bezsens.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#25 Post autor: Boguś » 01 gru 2015, 22:11

DTSN pisze:Dokładnie zgadzam się z tobą "666" Nie rozumiem TS, powinni zadbać o wszystkie rejony jednakowo, a widać że traktują inne rejony lepiej, a zapominają o tych rejonach gdzie też przydała by się modernizacja zaplecza :/
Po raz kolejny napiszę. W R-4 ma być modernizowane zaplecze. Na stronie TŚ wisiało ogłoszenie o zamówieniu. Inwestycja miała być realizowana w systemie: Zaprojektuj i wybuduj.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#26 Post autor: DTSN » 02 gru 2015, 08:16

No właśnie, wisiało tylko że teraz tego tam nie ma, wycofali się z tego pomysłu ?!
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#27 Post autor: Penny » 02 gru 2015, 11:46

mark40 pisze:TŚ dzielą po kilka do różnych zajezdni i potem w każdej z nich 30% taboru musi stać jako rezerwa. Co za bezsens.
W pełni się zgadzam. Jak się ma 15 wagonów danego typu, to nie powinno się go rozdzielać na różne zajezdnie. Wtedy wystarczy porządnie dostosowane zaplecze techniczne pod konkretny typ taboru tylko na jednej zajezdni. Jak dla mnie Karliki wraz z zapleczem technicznym powinny całkowicie zniknąć z Zawodzia albo całkowicie tam pozostać.

Np. gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki. Linia 5 w połowie obsadzona Betami puszczanymi ze Stroszka (który obsługiwałby też nimi linię 7) i w Zabrzu komunikacja tramwajowa naprawdę miałaby wyższy standard.

666
Posty: 468
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#28 Post autor: 666 » 02 gru 2015, 17:18

Penny pisze:gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#29 Post autor: DWD » 02 gru 2015, 18:24

666 pisze:
Penny pisze:gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.
Karlik bezproblemowo przejechałby całą trasę linii 3. Jedyny problem tkwi w odcinku od Placu Kroczka do samej pętli...

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#30 Post autor: pycio1400 » 03 gru 2015, 02:44

DWD pisze:
666 pisze:
Penny pisze:gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.
Karlik bezproblemowo przejechałby całą trasę linii 3. Jedyny problem tkwi w odcinku od Placu Kroczka do samej pętli...
Hmmm, żeby wagon przejechał po danej linii liczy się nie tylko stan torowiska... Z tego co pamiętam, to zarówno na Mikulczycach, jak i na Makoszowach występują znaczne spadki napięcia, których citek by nie wytrzymał i się zaizolował...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

Seba77
Posty: 11312
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#31 Post autor: Seba77 » 08 sty 2016, 06:15

Nastąpiła wymiana Karlików między Zawodziem a Gliwicami. Do Zawodzia wrócił #813 a do Gliwic poszedł #806.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Seba77, łącznie zmieniany 1 raz.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#32 Post autor: polaraxa » 09 sty 2016, 17:49

#813 wrócił jedynie do czasu zakończenia ekspozycji reklamy. Dodatkowo do R-4 został użyczony #803 w zamian za #814 który został odstawiony do ZUR na RK. I tu jest widoczna różnica w traktowaniu poszczególnych rejonów przez Dyrektora Ruchu. W firmie panuje jeden pogląd pan Dyrektor; R-2 traktuje jak wypożyczalnie R-1 jak zło konieczne ,za to patrzy tylko na R-3 zostawił im 8 nowych BET i R-4 /Katowicom jakoś nikt nie użyczał innych wozów na czas remontów/.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#33 Post autor: mark40 » 09 sty 2016, 19:34

Katowicom nikt nie mógł użyczać wagonów niskopodłogowych, bo wszystkie te były właśnie w... Katowicach.

666
Posty: 468
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#34 Post autor: 666 » 13 sty 2016, 15:55

Chciało by się napisać, że taboru dwukierunkowego też nikt Katowicom nie użyczał, ale to nieprawda.

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#35 Post autor: Slim » 14 sty 2016, 12:52

Chyba zapominacie jak w czasie remontów w Zawodziu brakowało składów, pociągi czasem były bez obsady, a w Bytomiu i Gliwicach nadmiar wagonów stał na placu i bynajmniej za dużo ich było jak na rezerwę.

Wystarczy sobie przypomnieć w jakim stanie wracały helmuty i citadisy z Gliwic.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#36 Post autor: Karol » 14 sty 2016, 19:48

Slim pisze:Chyba zapominacie jak w czasie remontów w Zawodziu brakowało składów, pociągi czasem były bez obsady, a w Bytomiu i Gliwicach nadmiar wagonów stał na placu i bynajmniej za dużo ich było jak na rezerwę.

http://sjp.pwn.pl/slowniki/bynajmniej.html

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#37 Post autor: DW » 18 sty 2016, 09:22

Niedługo przed wysłaniem na remont #814 wszedł na stan zajezdni Gliwice.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#38 Post autor: luki » 18 sty 2016, 22:01

Dziś #816 pojechał na Zawodzie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#39 Post autor: polaraxa » 19 sty 2016, 20:17

#816 pojechał do R-2 na filtrowanie układów hamulcowych oraz profilowanie kół na tokarce podtorowej.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#40 Post autor: mi4chal744 » 10 lut 2016, 19:37

polaraxa pisze:#816 pojechał do R-2 na filtrowanie układów hamulcowych oraz profilowanie kół na tokarce podtorowej.
#816 jest już w Gliwicach.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#41 Post autor: polaraxa » 11 lut 2016, 20:52

Obecnie w R-2 tym samym zabiegom poddaje się #815.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#42 Post autor: grillmaster » 27 maja 2016, 19:29

#803 wrócił do Zawodzia.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#43 Post autor: trajtek » 27 maja 2016, 19:41

grillmaster pisze:#803 wrócił do Zawodzia.
To dobrze, bo dźwięki, jakie wydawał nie sprawiały, że jazda była komfortowa.

A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#44 Post autor: patryk644 » 27 maja 2016, 19:51

Miejmy nadzieje, że #806 za niedługo również wróci do Zawodzia.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#45 Post autor: mi4chal744 » 27 maja 2016, 20:00

trajtek pisze:A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#46 Post autor: grillmaster » 27 maja 2016, 20:53

mi4chal254 pisze:
trajtek pisze:A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.
Przecież jak #806 wróci do Zawodzia, to w przeciwną stronę pojedzie #813.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#47 Post autor: patryk644 » 27 maja 2016, 22:03

grillmaster pisze:
mi4chal254 pisze:
trajtek pisze:A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.
Przecież jak #806 wróci do Zawodzia, to w przeciwną stronę pojedzie #813.
Dokładnie tak miało być.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#48 Post autor: tramwajarze z19 » 10 cze 2016, 09:50

#806 jest w R-2.

[ Dodano: 2016-06-10, 15:50 ]
#813 jest w R-4.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#49 Post autor: mi4chal744 » 11 cze 2016, 21:46

#804 jest w Gliwicach.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

Damien
Posty: 3300
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#50 Post autor: Damien » 14 cze 2016, 15:58

#815 jest w Katowicach.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości