Tramwaje PESA 121N w Elblągu
Tramwaje PESA 121N w Elblągu
Ostatnio to chyba jednak najgłośniej było o sieci elbląskiej, która przy okazji zakupu taboru została rozbudowana.
Jest mnóstwo zdjęć Ogólna, Druska.
Tutaj dane techniczne wagonu 121N.
Fotoreportaż z otwarcia linii
1 2 3 4
Filmik z otwarcia linii Link
Jest mnóstwo zdjęć Ogólna, Druska.
Tutaj dane techniczne wagonu 121N.
Fotoreportaż z otwarcia linii
1 2 3 4
Filmik z otwarcia linii Link
*SDIP (U.N.O.)
Podziwiam ich sieć, mimo iż jest mała w ostatnich latach pokazali że potrafią rozbudowywać linie.
121N jest super, bardziej mi się podoba od tego co ma Warszawa dostać. W sumie jest to prawie na 100% to samo, ale dla Wawy ma być dłuższy.
Ja osobiście wolałbym tę krótszą wersję ale dla Wawy potrzeba pojemnego taboru.
121N to drugi w Polsce niskopodłogowy tramwaj na rozstaw 1000mm.
Jak do tąd jedyne wąskotorowe tramwaje niskopodłogowe w Polsce był w Łodzi.
121N jest super, bardziej mi się podoba od tego co ma Warszawa dostać. W sumie jest to prawie na 100% to samo, ale dla Wawy ma być dłuższy.
Ja osobiście wolałbym tę krótszą wersję ale dla Wawy potrzeba pojemnego taboru.
121N to drugi w Polsce niskopodłogowy tramwaj na rozstaw 1000mm.
Jak do tąd jedyne wąskotorowe tramwaje niskopodłogowe w Polsce był w Łodzi.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Mnie się w 121N nie podoba jego długość - jest stanowczo zbyt krótki! Za to stylistyka jest sympatyczna (choć miss world to IMO nie jest).
Za dużo się solówek naoglądałeś. Krótka wersja absolutnie się nie nadaje do GOP-u, organizmu znacznie większego niż Warszawa.Ja osobiście wolałbym tę krótszą wersję ale dla Wawy potrzeba pojemnego taboru.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Nie obeszło się jednak w Elblągu bez zgrzytu, bo ponoć nowe wagony "ścinały" jakiś zakręt. Nie wiem z czego to wynika, może z nieprawidłowego promienia łuku poziomego lub niedoróbkach w rozstawie szyn.
Pojawiły się już też wagony z numerami #403 i #404 (na razie jazdy próbne). Tak więc chyba mają już 4 sztuki.
U nas możemy chyba jedynie liczyć póki co na dalsze 105Na z Krakowa. Ministerstwo, nasi samorządowcy oraz związkowcy ponieśli raczej dużą klęskę. Sieć oczywiście mamy nieporównanie większą i to jest zrozumiałe, że i problemy są gigantyczne...
Pojawiły się już też wagony z numerami #403 i #404 (na razie jazdy próbne). Tak więc chyba mają już 4 sztuki.
U nas możemy chyba jedynie liczyć póki co na dalsze 105Na z Krakowa. Ministerstwo, nasi samorządowcy oraz związkowcy ponieśli raczej dużą klęskę. Sieć oczywiście mamy nieporównanie większą i to jest zrozumiałe, że i problemy są gigantyczne...
*SDIP (U.N.O.)
Wcale nie mówię że takie krótkie coś chciałbym do GOP, piszę tylko że ta krótsza wersja mi się podoba, jak coś to można by wersje z jazdą ukrotnioną załatwić.Panewniczanin pisze:Za dużo się solówek naoglądałeś. Krótka wersja absolutnie się nie nadaje do GOP-u, organizmu znacznie większego niż Warszawa.
A właśnie, czy 121N dało by się ukrotnić ??
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości