Wieści z Elbląga

Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach itp.
Wiadomość
Autor
R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Wieści z Elbląga

#1 Post autor: R_G » 10 sie 2008, 22:17

"Za pomocą karty będzie można zapłacić za przejazd autobusem, tramwajem, parking i muzeum. Zakład Komunikacji Miejskiej rozpoczął prace nad projektem biletu elektronicznego.
- Chcemy zamienić bilet papierowy na elektroniczny, w formie karty bankomatowej - przyznaje dyrektor ZKM Lechosław Bartosik. Wdrożenie systemu zostanie podzielone na dwa etapy.
- Jako pierwsi biletem elektronicznym będą się posługiwać pasażerowie kupujący bilety okresowe oraz studenci, uczniowie, emeryci, czyli uprawnieni do ulg i bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską - mówi Bartosik. Nie znikną od razu bilety papierowe. Będą funkcjonowały jeszcze jakiś czas, razem z elektronicznym. - Nadal będzie można wykupić przejazd u kierowcy lub motorniczego - dodaje Bartosik. - Natomiast w autobusach i tramwajach pojawią się konduktorzy z czytnikami, którzy będą sprawdzali bilety elektroniczne. Prawdziwa rewolucja zapowiada się dopiero wtedy, gdy ZKM wejdzie w drugi etap projektu. Wówczas w pojazdach pojawią się specjalne kasowniki. Za ich pomocą użytkownik elektronicznego biletu będzie mógł zapłacić za przejazd oraz od razu sprawdzić stan konta. - Ten bilet będzie funkcjonował na zasadzie karty telefonicznej prepaid - wyjaśnia Bartosik. - Kartę będzie można doładować w kilkudziesięciu punktach, jakie w przyszłości pojawią się na terenie miasta. Posiadaczem biletu elektronicznego będzie mógł stać się każdy, kto wypełni wniosek i złoży go w ZKM. - Wnioski będą dostępne w ZKM, w punktach sprzedaży biletów oraz na naszych stronach internetowych - informuje Bartosik. - Skierujemy ofertę do instytucji kultury i sportu, aby w przyszłości biletem można było też płacić za wejście do kina czy teatru lub na mecz. ZKM chce pod koniec tego roku ogłosić przetarg na wdrożenie tego systemu. - Oznacza to, że pierwsze bilety elektroniczne pojawią się w 2009 r. Szacuje się, że koszt projektu zamknie się w kwocie 3 mln zł.
Takie rozwiązanie funkcjonuje już m.in w Gdańsku. Za pomocą karty miejskiej można tam zapłacić za przejazd tramwajem i autobusem. Starsi mieszkańcy Elbląga odnoszą się do projektu sceptycznie. - Za dużo tych kart jest teraz - mówi Zdzisław Michalski. - Nie wiem, czy będę potrafił się taką kartą posługiwać. Mam 76 lat. Nie mam konta w banku. Listonosz przynosi mi pieniądze. Przyzwyczaiłem się do normalnych biletów. Po co takie zmiany?" źródło: Dziennik Bałtycki

Trochę techniki i się człowiek gubi :P
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#2 Post autor: rafalurbino18 » 26 cze 2009, 10:31

NIE dla likwidacji tramwajów na Królewieckiej

Mieszkańcy sprzeciwiają się likwidacji linii tramwajowej w ciągu ul. Królewieckiej na odcinku od ul. Teatralnej do ul. Pocztowej. Rozpoczęło się zbieranie podpisów, powstała nawet specjalna strona internetowa poświęcona tej inicjatywie.
Przeciwnicy likwidacji odcinka torowiska postanowili dać jasno ro zrozumienia urzędnikom w elbląskim magistracie, że nie są zadowoleni z coraz częściej przytaczanego w elbląskich mediach projektu. Ich zdaniem projekt spowoduje:
- utrudnienie dostępu mieszkańców miasta do ważnych instytucji i budynków publicznych (np. skomunikowanie osiedli wokół Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz wokół ul. Płk. Dąbka z terenami przemysłowymi przy ul. Stoczniowej i Starym Miastem);
- utrudnienie rozwoju sieci tramwajowej w mieście w dłuższym okresie czasu (zmniejszy się ilość potencjalnych połączeń na terenie śródmieścia);
- de facto podział sieci tramwajowej na dwie części (tylko w dwóch miejscach: na skrzyżowaniu ul. Płk. Dąbka z ul. Obrońców Pokoju i w okolicy Apolitycznego Rogu 2 Maja);
- brak możliwości wytyczenia objazdu w wyniku zdarzeń losowych w śródmieściu, co spowoduje paraliż całej sieci przez długi okres czasu (np. w razie wypadku na nowo wybudowanym odcinku w ciągu ul. 12 Lutego zablokowany będzie ruch na południe od skrzyżowania ul. Płk. Dąbka z ul. Obrońców Pokoju i na północ od ul. 1 Maja).
Organizatorzy akcji 'Nie dla likwidacji tramwajów na Królewieckiej' wyrażają także swoje zdumienie w sprawie braku jakichkolwiek konsultacji społecznych, które ich zdaniem Urząd Miejski i Zarząd Komunikacji Miejskiej powinny były przeprowadzić przed podjęciem decyzji o tak kontrowersyjnej inwestycji. Przeciwnicy podkreślają jednocześnie, że likwidacja odcinka nie została uwzględniona ani w Zintegrowanym programie rozwoju transportu publicznego w Elblągu na lata 2004-2013, ani w Strategii Rozwoju Elbląga, ani w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym na lata 2007-2013 dla miasta Elbląga.
Możliwość składania podpisów pod petycją kierowaną do prezydenta miasta można znaleźć pod adresem http://www.tramwajedlaelblazan.pl.
Źródło -> portal Infotram.pl

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#3 Post autor: KZKGaPowicz » 30 maja 2010, 20:21

info.elblag.pl pisze:Kolizja na godzinę wstrzymała ruch tramwajów

Dziś około godz. 18:30 na Alei Grunwaldzkiej, na wysokości Placu Dworcowego doszło do groźnie wyglądającego zderzenia dwóch pojazdów. Młoda kobieta kierująca alfą romeo podczas manewru zmiany pasa ruchu, uderzyła w dostawczego forda transita i wjechała na torowisko tramwajowe. Kolizja na ponad godzinę wstrzymała ruch tramwajów w kierunku pętli Druska.

Jak dowiedzieliśmy się na miejscu zdarzenia od przybyłych policjantów, kierująca samochodem alfa romeo gwałtowanie zmieniła pas ruchu w wyniku czego doszło do zderzenia drogowego z dostawczym fordem transit. Po zderzeniu alfę romeo zniosło na torowisko tramwajowe. Z pojazdu po uderzeniu w tory urwało się koło. Ruch tramwajów na ponad godzinę został na tym odcinku wstrzymany.

- Kierujący obu pojazdami byli trzeźwi. Kierująca alfą jako sprawca kolizji, została ukarana mandatem karnym. W kolizji nie było poszkodowanych – przekazali nam policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Elblągu.
Źródło
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#4 Post autor: Penny » 04 kwie 2011, 08:00

Internetowa Gazeta Elbląska, 2011-04-01 pisze:Czeka nas rewolucja

Od przyszłego roku komunikacja miejska w Elblągu będzie uporządkowana. Rozkład jazdy, trasy, częstotliwość kursów... wszystko to będzie dopasowane do wymogów pasażerów. Czeka nas rewolucja, która ma przynieść same korzyści. Zapewnia o tym Jan Kantypowicz, dyrektor elbląskiego ZKM.


Trwa wdrażanie systemu Elbląskiej Kart Miejskiej, który odpowiada za rewolucję, jaką zapowiada szef elbląskiego ZKM. To kres ery papierowych biletów oraz mnogości dokumentów okazywanych przy przejazdach ulgowych czy też bezpłatnych. Elbląska Karta Miejska to inteligentny, nowoczesny dokument, dzięki któremu – posiadając zapisane na nim środki – w każdej chwili będziemy mogli skorzystać z przejazdu, niezależnie od braku w pobliżu przystanku punktu sprzedaży biletów, itp. - Wdrożenie całego systemu kosztuje około 5 mln złotych. Ta inwestycja powinna zwrócić się po czterech latach — podkreśla dyrektor ZKM.

Czy System działa?
By jednak ten nowoczesny system mógł funkcjonować, niezbędne jest dopracowanie w najdrobniejszych szczegółach wszystkich urządzeń (komputerów pokładowych, bezstykowych kasowników, systemu GPS), które będą rejestrować ruch pojazdów komunikacji miejskiej. Obecnie nowoczesny sprzęt testowany jest w sześciu tramwajach. W przeciągu dwóch tygodni urządzenia będą montowane w pozostałych tramwajach. Natomiast autobusy doczekają się takiego wyposażenia w maju. Jak zapowiada Kantypowicz, do końca czerwca system powinien być już obecny we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej.

Jako jedni z pierwszych takim „uzbrojonym” w nowoczesny sprzęt tramwajem przejechali się elbląscy dziennikarze. Podczas wycieczki towarzyszył im między innymi Artur Bartnik, główny informatyk ZKM. Szczegółowo objaśniał tajniki EKM: - W kabinie motorniczego zamontowany jest panel sterujący. Za pomocą tego urządzenia motorniczy jest w stanie wybrać kurs, brygadę, czas przejazdu oraz wysyłać wszystkie możliwe komunikaty. Dodatkowo komputer wydaje sygnały dźwiękowe. Jeśli są sytuacje awaryjne, to komputer wydaje komunikat głosowy. Motorniczy nie musi nieustannie śledzić tego, co wyświetla się na ekranie komputera – wyjaśniał. - Drugim elementem, który pojawi się w kabinie motorniczego to tzw. bileterka, dzięki której motorniczy będzie mógł sprzedać bilet. Będzie to namiastka biletu papierowego. To jest rozwiązanie dla osób, które nie posiadają karty miejskiej lub rzadko bywają w Elblągu — dodał.

Zauważalną zmianą dla pasażerów będą nowe kasowniki, choć już tylko z nazwy, bo w przypadku Elbląskiej Kart Miejskiej urządzenia nie będą dziurkowały biletów, ale odczytywały dane z Karty:
- To nowoczesne urządzenia, do których będziemy przykładać kartę. Są na tyle czułe, że nie ma nawet potrzeby wyjmowania karty z portfela – zapewniał podczas przejazdu Jan Kantypowicz. Zaś Michał Górecki, rzecznik ZKM dodał małą ciekawostkę, że wszystkie 444 kasowniki zostały wyprodukowane specjalnie dla ZKM w firmowych kolorach.

Komunikacja "szyta na miarę"
Kolejną innowacją dla pasażerów będzie informacja głosowa, zapowiadająca zbliżające się przystanki. Najważniejszą jednak innowacją wprowadzoną w ramach systemu EKM będzie system GPS i kontrola on –line wszystkich pojazdów. Dzięki temu ZKM będzie miał wręcz drobiazgowe informacje nie tylko o zapotrzebowaniu pasażerów na daną linię, ale także będzie mógł kontrolować przewoźników, na przykład spóźnienia czy choćby brak włączonego ogrzewania. Te informacje mają zapewnić usprawnienie komunikacji miejskiej, tak by była szyta prawie na miarę dla mieszkańców. Niebawem na przystankach (na razie tylko trzech, w tym jedna na Placu Dworcowym, druga koło Sądu) pojawią się elektroniczne tablice informacyjne.

- To jest ostatni etap i zaczniemy go w IV kwartale roku. Uruchomienie nastąpi najpóźniej na początku przyszłego roku. Jedna tablica stanie koło dworca, druga koło sądu przy ul. 1 Maja, rozważamy jeszcze Plac Słowiański. Docelowo będziemy to rozbudowywać — stwierdza dyrektor ZKM Jan Kantypowicz.
źródło

Rynek Kolejowy, 2011-04-05 pisze:Bogatsze wyposażenie pojazdów elbląskiej komunikacji

Komputer pokładowy, GPS i urządzenie do sprzedaży biletów dla motorniczego, kasowniki przystosowane do Elbląskiej karty miejskiej i przycisk antynapadowe - to nowinki techniczne, które mają się pojawić we wszystkich pojazdach elbląskiej komunikacji miejskiej - informuje "Dziennik Elbląski".


Na razie system testowany jest w sześciu elbląskich tramwajach. Wdrożenie go w całej komunikacji będzie kosztować około 5 milionów złotych. Inwestycja ma się zwrócić w cztery lata.
źródło

Polecam również: http://krolewiecka.tramwajedlaelblazan.pl/ oraz podpisanie się pod petycją.
Internetowa Gazeta Elbląska, 2011-04-01 pisze:Darmowa przejażdżka tramwajem retro

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu wspólnie z Tramwajami Elbląskimi, w ramach obchodów Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu zaprasza wszystkich elblążan na darmową przejażdżkę zabytkowym tramwajem Konstal 5N. W dniu 17 września (sobota) tramwaj retro będzie kursował po trasie linii nr 2, od godziny 11:10 do 16:30, jako dodatkowy pojazd obsługujący linię.


Podczas Europejskiego Dnia Bez Samochodu, który będzie obchodzony w Elblągu w dniu 17 września (sobota), wszyscy kierowcy którzy zdecydują się pozostawić swoje auta na parkingach i poruszać się komunikacją miejską, wraz ze swoimi rodzinami, mogą bezpłatnie korzystać z przejazdów tramwajami i autobusami na podstawie ważnego dowodu rejestracyjnego samochodu.

* godziny odjazdów z pętli Druska: 11:10, 12:30, 14:00, 15:35
* godziny odjazdów z pętli Marymoncka: 11:50, 13:15, 14:50, 16:15z
źródło

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#5 Post autor: KZKGaPowicz » 28 lis 2011, 10:00

ELBLĄG.wm.pl pisze:Tramwaje jeżdżą po Elblągu od 116 lat
2011-11-23 08:33:51 (ost. akt: 2011-11-23 09:01:13)

3,88 kilometra - tyle wynosiła łączna długość trasy tramwajów w Elblągu 116 lat temu. Dzisiaj są to niemal 42 kilometry. Od 22 listopada 1895 roku, kiedy pierwsze tramwaje wyjechały na ulice miasta wiele się zmieniło.

Nie tylko długość trasy, ale przede wszystkim jej przebieg.

— Wtedy tory przechodziły przez starówkę, były dwie linie, a tramwaj nr 2 przejeżdżał pod Bramą Targową — mówi Bogdan Kaliński, dyrektor spółki Tramwaje Elbląskie.

W pierwszych latach po mieście jeździło 8 wagonów z 28. miejscami, z czego 12 znajdowało się na tzw. pomostach, czyli pod gołym niebem.


Obecnie w Elbląga jest 5 linii tramwajowych, a niektóre pojazdy mogą pomieścić nawet 125 osób. To czego możemy pozazdrościć podróżującym z 1895 roku, to czas oczekiwania na tramwaj, który wynosił wtedy średnio 7,5 minuty. Dzisiaj najkrócej czekają pasażerowie "czwórki" - około 12 minut.
zg
Źródło
Załączniki
Autor Ryszard Biel.jpg
Autor Ryszard Biel.jpg (9.02 KiB) Przejrzano 1659 razy
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#6 Post autor: Penny » 09 gru 2011, 21:56

infotram.pl: 2011-12-05 pisze:Elbląskie tramwaje z patronami

Elbląskie tramwaje typu 121 N, wyprodukowane przez bydgoską PESĘ, czyli popularne ogórki, otrzymają nazwy zasłużonych dla miasta osób.


Elbląskie tramwaje typu 121 N, wyprodukowane przez bydgoską PESĘ, czyli popularne ogórki, otrzymają nazwy zasłużonych dla miasta osób. Taką propozycję przedstawiły jeszcze latem tego roku radne: Maria Kosecka i Elżbieta Gelert. W tej sprawie dwa razy spotkał się już zespół, który luźnemu pomysłowi ma nadać realny kształt. W zespole znaleźli się radna Maria Kosecka, radny Paweł Nieczuja-Ostrowski, który zastąpił wybraną do Sejmu Elżbietę Gelert, Bogdan Kaliński dyrektor Tramwajów Elbląskich Sp. z o.o., Ryszard Murawski z-ca dyrektora Tramwajów Elbląskich, przedstawiciele Urzędu Miasta: Monika Betcher-Jankowska p.o. dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej, Arkadiusz Kowalczyk główny specjalista ds. wizerunku miasta, Joanna Buzderewicz z-ca dyrektora Departamentu Kultury, Dariusz Targoński z-ca dyrektora Departamentu Edukacji oraz elbląscy historycy Kazimierz Arbart, Lech Słodownik i Ryszard Bożek.

Pierwsze, wrześniowe spotkanie z przedstawicielami Tramwajów Elbląskich dało zielone światło do dalszej merytorycznej pracy. Dyrektor Tramwajów Bogdan Kaliński zadeklarował sfinansowanie przez spółkę tablic z biogramami i napisów na tramwajach.

Podczas drugiego spotkania, które odbyło się 17 listopada br. zaproszeni historycy: Kazimierz Arbart, Lech Słodownik oraz Ryszard Bożek przedstawili propozycję 12 postaci, którzy swoją działalnością zasłużyli się na rzecz Elbląga i regionu. Panowie będą również odpowiedzialni za przygotowanie biogramów, które znajdą się w elbląskich tramwajach. O tym, jak nazwanymi tramwajami pojedziemy zdecyduje plebiscyt, w którym elblążanie będą mogli wypowiedzieć się i wybrać z zaproponowanej przez historyków listy nazwisk. Szczegółowe warunki plebiscytu opracowane zostaną na najbliższych posiedzeniach zespołu. Plebiscyt ma rozpocząć się jeszcze w tym roku.

Przed nadaniem nazw tramwajom w elbląskich szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych przeprowadzona zostanie akcja edukacyjna mająca za zadanie przedstawienie życiorysów i zasług wybranych osób. Dzięki temu młodzi elblążanie będą mogli oddać świadomy głos w plebiscycie.

Propozycje: Włodzimierz Sierzputowski, Józef Lassota, Bolesław Nieczuja-Ostrowski, Ferdynad Schichau, Czesław Klimuszko (o. Andrzej), Georg Jacob Steenke, Józef Karpiński, Henryk Nitschmann, Aleksandra Gabrysiak, Karl Pudor, Stanisław Piekarski, Stanisław Wójcicki.

Jeżeli pomysł uda się wcielić w życie to każdy z tramwajowych patronów będzie miał swój własny wagon. Jego nazwisko zostanie wymalowane na burcie wagonu, zaś w środku tramwajów pojawią się notki biograficzne. Za ich wykonanie zapłaci przewoźnik. Przypomnijmy, że swoich patronów mają również gdańskie Swingi. Każdemu z nowo zakupionych przez ZKM tramwajowi patronuje osoba związana z Gdańskiem.
źródło

Awatar użytkownika
martin
Posty: 69
Rejestracja: 19 paź 2011, 21:39
Lokalizacja: Lüdenscheid

Doszczetnie splonal tramwaj.

#7 Post autor: martin » 15 kwie 2012, 18:52

Około godz. 8:40 na ul. Robotniczej doszło do pożaru tramwaju. Z pojazdu ewakuowano 5 osób. Na miejsce wezwano straż pożarną, policję, a także pogotowie ratunkowe.

Artykul + Foto
Pozdrawiam :-)

NIE POZWOLMY LIKWIDOWAC LINII TRAMWAJOWYCH!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GM6XVvV4CuI

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

Re: Doszczetnie splonal tramwaj.

#8 Post autor: Penny » 04 maja 2012, 04:02

martin2601 pisze:Około godz. 8:40 na ul. Robotniczej doszło do pożaru tramwaju.
Tramwaj idzie do kasacji źródło

Pimpek
Posty: 4218
Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
Lokalizacja: Chorzów

#9 Post autor: Pimpek » 23 cze 2017, 21:57

Rynek Kolejowy w dniu 2017-06-22 pisze:Elbląg z umową na trzy nowe, nietypowe tramwaje

Elbląg zawarł już umowę z poznańskim Modertransem na dostawę trzech nowych, jednoczłonowych, niskopodłogowych tramwajów. Jak będą wyglądały tajemnicze pojazdy, których w Polsce nikt dotąd nie zamawiał, wciąż nie wiadomo.


W środę 21 czerwca Elbląg zawarł umowę na dostawy trzech nowych tramwajów. Co nietypowe, jednokierunkowe pojazdy mają być jednoczłonowe, a ich długość określono na 14-15,5 m. Wymagany udział części niskopodłogowej to co najmniej 30% w stosunku do powierzchni dla osób stojących. Więcej o zamówieniu pisaliśmy tutaj. Jedynym oferentem był Modertrans, który zaoferował pojazdy za ok. ok. 7 mln zł brutto. Wartość jednego tramwaju to 2,275 mln zł brutto.

– W historii naszej firmy pięciokrotnie zwiększyliśmy moce produkcyjne. Wśród naszych realizacji jest również modernizacja elbląskich tramwajów M8C. Natomiast nowe wyprodukowane dla Elbląga tramwaje będą odpowiadać potrzebom miasta, będą to tramwaje częściowo niskopodłogowe i odpowiedniego koloru – opisywali przedmiot zamówienia szefowie firmy Modertrans.

Do tej pory nikt takich tramwajów – jednoczłonowych, częściowo niskopodłogowych – w Polsce nie zamawiał. Elbląg przypomina, że takie pojazdy z powodzeniem są eksploatowane w innych krajach, np. w Czechach. Wciąż nie wiadomo, jak będą wyglądały nowe tramwaje – zgodnie ze specyfikacją zamówienia w ciągu 30 dni od podpisania umowy wykonawca ma dostarczyć zdjęcie, rysunek lub wizualizację obrazujące wygląd wewnętrzny i zewnętrzny wagonu, widok zagospodarowania kabiny motorniczego z pulpitem pokazującym rozmieszczenie urządzeń sterowania i sygnalizacji, a także kartę wstępnej charakterystyki oferowanego tramwaju obejmującą najważniejsze parametry charakteryzujące wagon.

Miasto będzie się starać o dofinansowanie unijne na zakup tych tramwajów. – Przygotowujemy się do startu w konkursie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, chcemy złożyć kompleksowy wniosek na zakup nowych tramwajów i modernizację infrastruktury. Ponadto w chwili obecnej miasto realizuje budowę torowiska przy ulicy Grota Roweckiego i 12 Lutego. Dzięki tym inwestycjom będziemy mogli poprawić komunikację w Elblągu, łatwiej i szybciej skomunikować północne i południowe części miasta – mówił Witold Wróblewski, prezydent miasta. – Podpisywana umowa to działanie wyprzedzające, jeszcze przed ogłoszeniem wyników konkursu unijnego chcemy być już gotowi na zakup nowego taboru – dodał prezydent.

Projekt unijny, który Elbląg chce realizować, obejmuje także modernizację infrastruktury technicznej na terenie zajezdni w zakresie budowy hali wraz z torami wjazdowo-wyjazdowymi. Kolejne zadanie to przebudowa węzła przy dworcu.
źródło

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2440
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#10 Post autor: elot360 » 23 cze 2017, 22:43

Produkt dla Elbląga może nas przygotować na to co my dostaniemy z tej samej grupy.

Awatar użytkownika
#530+540
Posty: 1155
Rejestracja: 10 kwie 2019, 12:57
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wieści z Elbląga

#11 Post autor: #530+540 » 04 kwie 2020, 15:01

Do Elbląga dotarły krótkie bety: http://phototrans.pl/14,1017269,0,Moder ... C_073.html
I jak ;)? Lepsze one czy gammy dla nas? (Mi osobiście bardziej do gustu przypadły te z Elbląga)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2020, 15:01 przez #530+540, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 27: Sosnowiec Karzimierz Górniczy-Porąbka-Klimontów-Dańdówka-Dębowa Góra-Śródmieście-Sielec-Pogoń-Małobądz-Będzin Osiedle Zamkowe. Pozdrawiam, Marek ;)

Albert183
Posty: 21
Rejestracja: 14 mar 2020, 09:14
Lokalizacja: Tychy

Re: Wieści z Elbląga

#12 Post autor: Albert183 » 04 kwie 2020, 15:39

#530+540 pisze:
04 kwie 2020, 15:01
Do Elbląga dotarły krótkie bety: http://phototrans.pl/14,1017269,0,Moder ... C_073.html
I jak ;)? Lepsze one czy gammy dla nas? (Mi osobiście bardziej do gustu przypadły te z Elbląga)
Moim zdaniem te z Elbląga są lepsze.

Awatar użytkownika
IgorMike
Posty: 2276
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:38
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Wieści z Elbląga

#13 Post autor: IgorMike » 06 kwie 2020, 05:22

Albert183 pisze:
04 kwie 2020, 15:39
#530+540 pisze:
04 kwie 2020, 15:01
Do Elbląga dotarły krótkie bety: http://phototrans.pl/14,1017269,0,Moder ... C_073.html
I jak ;)? Lepsze one czy gammy dla nas? (Mi osobiście bardziej do gustu przypadły te z Elbląga)
Moim zdaniem te z Elbląga są lepsze.
A ja się nie zgodzę 🙃
Zagłosuj na stodwójkę z Lego :)

https://ideas.lego.com/projects/7d349fa ... 9341f93729

(Szczegóły na PW)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość