2008.04.18
2008.04.18
601# 804
603# szarak
604# skład weka
605# 814
607# 809
612# solówka w zakładowym
613# 252+253
614# 816
615# 805
616# 811
617# solówka w zakładowym
619# 806
Składy w zakładowym: 602, 606, 618, 620.
Zakarliki- solówki: 609, 610, 611
Solówka na 608 padła , po 9.00 na Brynowie. O 9.28 z zajezdni wysłano po nią, skład w zakładowym. O 9.30 skład przemknął z defektem, na Słoneczną. Po 20 minutach zjechali do zajezdni.
161# 812
162# skład w zakładowym
163# szarak
164# stodwójka 165
165# 262+263
131# 338
132# 782
237# stodwójka 205
Na 20 kręcą się 637+638 oraz 685+686.
153# 756K
157# 759
158# 440+446
96# skład knorr.
603# szarak
604# skład weka
605# 814
607# 809
612# solówka w zakładowym
613# 252+253
614# 816
615# 805
616# 811
617# solówka w zakładowym
619# 806
Składy w zakładowym: 602, 606, 618, 620.
Zakarliki- solówki: 609, 610, 611
Solówka na 608 padła , po 9.00 na Brynowie. O 9.28 z zajezdni wysłano po nią, skład w zakładowym. O 9.30 skład przemknął z defektem, na Słoneczną. Po 20 minutach zjechali do zajezdni.
161# 812
162# skład w zakładowym
163# szarak
164# stodwójka 165
165# 262+263
131# 338
132# 782
237# stodwójka 205
Na 20 kręcą się 637+638 oraz 685+686.
153# 756K
157# 759
158# 440+446
96# skład knorr.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
W dniu dzisiejszym:
Poc. 18 - #788
Poc. 31 - #364+392.
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #655+393
Około 12:08 na Pl. Wolności za jadącym w kierunku Makoszów składem #395+386 pojawił się wagon #608 jadący na linii nr 5 w kierunku Zaborza. Cechą charakterystyczną tego wagonu był połówkowy pantograf. Widać oprócz #458, #742 oraz #744 pojawił się czwarty wagon z takim biglem. Jeśli czegoś nie wiem, to powiedzcie mi, od kiedy #608 ma połówkowy pantograf?
Linia nr 5
Poc. 509 - #420.
Poc. 18 - #788
Poc. 31 - #364+392.
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #655+393
Około 12:08 na Pl. Wolności za jadącym w kierunku Makoszów składem #395+386 pojawił się wagon #608 jadący na linii nr 5 w kierunku Zaborza. Cechą charakterystyczną tego wagonu był połówkowy pantograf. Widać oprócz #458, #742 oraz #744 pojawił się czwarty wagon z takim biglem. Jeśli czegoś nie wiem, to powiedzcie mi, od kiedy #608 ma połówkowy pantograf?
Linia nr 5
Poc. 509 - #420.
Obecnie osiem gliwickich wagonów ma połówkowe pantografy.Rafał z Helenki pisze:Cechą charakterystyczną tego wagonu był połówkowy pantograf. Widać oprócz #458, #742 oraz #744 pojawił się czwarty wagon z takim biglem.
Od 1,5 miesiąca.Rafał z Helenki pisze:Jeśli czegoś nie wiem, to powiedzcie mi, od kiedy #608 ma połówkowy pantograf?
Mamy specjalny temat:
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/viewtopic.php?t=17
O 11:55 przez Sosnowiec Pogoń do zajezdni zjeżdżał wagon #498 z poc. 2608.
Ok. 11:50 z zaj. Będzin wyjechał wagon #450, który pojechał włączyć się na ten poc.
-------
Pojawił sie wagon #553, który nie kursował od trzech tygodni. Z zewnątrz brak zmian.
21: #760, #535, #553, #737, #622, #753, #761 (wszystkie wagony są na swoich przydziałach )
241 - #627
242 - #521
243 - #552
245 - #524
246 - #790
2601 - #595
2602 - #539
2603 - #501
2604 - #665
2605 - #621 (chyba)
2606 - #452
2607 - #527
2608 - #498 -> #450
2609 - #625
2610 - #513
274 - #670+669
275 - #751+752
276 - #755+756
277 - #604+603
#757+758 nie zauważyłem na 27. Po 14-stej widziałem go na poc. 1502.
Ok. 11:50 z zaj. Będzin wyjechał wagon #450, który pojechał włączyć się na ten poc.
-------
Pojawił sie wagon #553, który nie kursował od trzech tygodni. Z zewnątrz brak zmian.
hanys76 pisze:153# 756K
157# 759
158# 440+446
1502 - #757+758Marcin pisze:1501-#680+679
1504-#664+663
1505-#781
1506-#636+635
1507-#759
1508-#440+446
21: #760, #535, #553, #737, #622, #753, #761 (wszystkie wagony są na swoich przydziałach )
(^244)Marcin pisze:24?-#511
241 - #627
242 - #521
243 - #552
245 - #524
246 - #790
2601 - #595
2602 - #539
2603 - #501
2604 - #665
2605 - #621 (chyba)
2606 - #452
2607 - #527
2608 - #498 -> #450
2609 - #625
2610 - #513
273 - #623+624Mika0005 pisze:271 - #631+632
272 - #530+540
oraz
#604+603
#751+752
#755+756
#757+758
274 - #670+669
275 - #751+752
276 - #755+756
277 - #604+603
#757+758 nie zauważyłem na 27. Po 14-stej widziałem go na poc. 1502.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 16:29 przez DW, łącznie zmieniany 3 razy.
EDYCJA 15:47
Poprawki drobne w tekście o 9
502 - #744
503 - #706
504 - #491
505 - #381 - uszkodzony, info poniżej
507 - #470K
508 - #722
510 - #506
511 - #425
512 - #419
513 - #613
603 - #813
611 - #694
612 - #778
614 - brakło w kursie po 13:00 do Sikoraka
617 - #492
618 - #482+483
Na 9 było dużo zamieszania, ale o tym poniżej, przy pociągach które wypadły będzie słowo "był"
91 - #681
92 - veka, prawdop. #644+344
94 - był #467+489
96 - był #471+478
97 - był #773
111 - #313+314
112 - #771
113 - #583+584
114 - #699+700
115 - #250+251
116 - #599+600
121 - #318
122 - #747
124 - #770
1405 - #662
1406 - #769
171 - #707
173 - #791
174 - #716
185 - #654
186 - #658
361 - #579+592
362 - #683
363 - #495+496
364 - #684
365 - jakiś skład, chyba w zakładowym
A teraz co się działo na 9:
Zaczęło się chyba od zjazdu #773 z poc. 97 który o 12:50 przecinał Piaśniki jadąc jako zjazd do Chorzowa, by potem skierować sie na Bytom.
- o 13:50 zastałem natomiast totalnie zablokowany Chorzów Ratusz.
Na torze 36 stały, skład w zakładowym, zapewne 365, za nim 361 #579+592, następnie solówka #709 bez oznakowań.
Na torze 9/17 stał skład #471+478 zdefektowany z poc. 96. Do defektu musiało dojść przed odjazdem o 12:55, lub gdzieś na trasie, bo sprzęg z przodu wskazywał że może coś go tu przyciągało.
Przed zwrotnicą wjazdową na Ratusz nie mający gdzie już wjechać stał skład wagonów #722+#773, czyli poc. 508 i podpięty #773 który godzinę wcześniej jechał jeszcze o własnych siłach.
Do zatrzymania dołączył 362 oraz skład #467+489 z poc. 94 zjeżdżający z powodu wybitej szyby.
- ok. 14:00 składy na 36 się ruszyły i pojechały. Następnie na #709 oraz #722+773 pojechały do Zajezdni Stroszek, 362 #683 wjechał na przystanek i odczekał na odjazd, przyjechał były 94 #467+489 i wyjechał lekko za przystanek, by pewnie sobie podpiąć skład #471+478. Jednak z uwagi że trzeba by się na manewrować, a potem cztereskładem cofać, trochę pokombinowano inaczej. Przybyły w międzyczasie 363 - #495+496, który potem lekko wycofano, by #467+489 po cofnięciu mógł wjechać pod estakadę.
Za defektem #471+478 stały #716 na 174 oraz 91 - #681.
Następnie #681 wycofano by mógł sobie pojechać torem 36, po odjeździe poc. 363.
Gdy tor linii 36 był już wolny, solówka #716 zaczęła ciągnąć defekta do zwrotnicy wjazdowej na Ratusz, a następnie pchała po torze 36, aż pod estakadę gdzie stał #467+489. Następnie spięto skład #467+489+#471+478 (poc. 94+96), który o 14:30 pojechał do Stroszka, natomiast #716 wrócił na 17.
Wnioskując z powyższym z 9 od 13:00 wypadły:
94 - #467+489 - z powodu wybicia szyby
96 - #471+478 - z powodu defektu
97 - #773 - z powodu defektu,
oraz poc 508 - #722 który holował zdefektowanego #773.
natomiast #709 nie wiem z czego był...
- przed 13:00 poc. 505 #381 spóźnił się ponad 5 minut do Piaśnik w kierunku Zabrza.
Jak przyjechał miał uszkodzenia lekkie z prawej strony, oberwany zbity migacz, który spowodował że był prześwit do wnętrza i odwrotnie, oraz porysowany bok poszycia. Chyba w coś przywalił, ale mimo to spóźnił się tylko 5 minut i jechał z ludźmi. W Zabrzu na Lompy zapewne zakończył kurs i sie podmienił lub zjechał bez....
Poprawki drobne w tekście o 9
501 - #461Rafał z Helenki pisze:Poc. 509 - #420
502 - #744
503 - #706
504 - #491
505 - #381 - uszkodzony, info poniżej
507 - #470K
508 - #722
510 - #506
511 - #425
512 - #419
513 - #613
602 - #582+580hanys76 pisze:601# 804
603# szarak
604# skład weka
605# 814
607# 809
612# solówka w zakładowym
613# 252+253
614# 816
615# 805
616# 811
617# solówka w zakładowym
619# 806
Składy w zakładowym: 602, 606, 618, 620.
Zakarliki- solówki: 609, 610, 611
603 - #813
611 - #694
612 - #778
614 - brakło w kursie po 13:00 do Sikoraka
617 - #492
618 - #482+483
Na 9 było dużo zamieszania, ale o tym poniżej, przy pociągach które wypadły będzie słowo "był"
91 - #681
92 - veka, prawdop. #644+344
94 - był #467+489
96 - był #471+478
97 - był #773
111 - #313+314
112 - #771
113 - #583+584
114 - #699+700
115 - #250+251
116 - #599+600
121 - #318
122 - #747
124 - #770
133 - #340hanys76 pisze:131# 338
132# 782
1405 - #662
1406 - #769
171 - #707
173 - #791
174 - #716
185 - #654
186 - #658
361 - #579+592
362 - #683
363 - #495+496
364 - #684
365 - jakiś skład, chyba w zakładowym
A teraz co się działo na 9:
Zaczęło się chyba od zjazdu #773 z poc. 97 który o 12:50 przecinał Piaśniki jadąc jako zjazd do Chorzowa, by potem skierować sie na Bytom.
- o 13:50 zastałem natomiast totalnie zablokowany Chorzów Ratusz.
Na torze 36 stały, skład w zakładowym, zapewne 365, za nim 361 #579+592, następnie solówka #709 bez oznakowań.
Na torze 9/17 stał skład #471+478 zdefektowany z poc. 96. Do defektu musiało dojść przed odjazdem o 12:55, lub gdzieś na trasie, bo sprzęg z przodu wskazywał że może coś go tu przyciągało.
Przed zwrotnicą wjazdową na Ratusz nie mający gdzie już wjechać stał skład wagonów #722+#773, czyli poc. 508 i podpięty #773 który godzinę wcześniej jechał jeszcze o własnych siłach.
Do zatrzymania dołączył 362 oraz skład #467+489 z poc. 94 zjeżdżający z powodu wybitej szyby.
- ok. 14:00 składy na 36 się ruszyły i pojechały. Następnie na #709 oraz #722+773 pojechały do Zajezdni Stroszek, 362 #683 wjechał na przystanek i odczekał na odjazd, przyjechał były 94 #467+489 i wyjechał lekko za przystanek, by pewnie sobie podpiąć skład #471+478. Jednak z uwagi że trzeba by się na manewrować, a potem cztereskładem cofać, trochę pokombinowano inaczej. Przybyły w międzyczasie 363 - #495+496, który potem lekko wycofano, by #467+489 po cofnięciu mógł wjechać pod estakadę.
Za defektem #471+478 stały #716 na 174 oraz 91 - #681.
Następnie #681 wycofano by mógł sobie pojechać torem 36, po odjeździe poc. 363.
Gdy tor linii 36 był już wolny, solówka #716 zaczęła ciągnąć defekta do zwrotnicy wjazdowej na Ratusz, a następnie pchała po torze 36, aż pod estakadę gdzie stał #467+489. Następnie spięto skład #467+489+#471+478 (poc. 94+96), który o 14:30 pojechał do Stroszka, natomiast #716 wrócił na 17.
Wnioskując z powyższym z 9 od 13:00 wypadły:
94 - #467+489 - z powodu wybicia szyby
96 - #471+478 - z powodu defektu
97 - #773 - z powodu defektu,
oraz poc 508 - #722 który holował zdefektowanego #773.
natomiast #709 nie wiem z czego był...
- przed 13:00 poc. 505 #381 spóźnił się ponad 5 minut do Piaśnik w kierunku Zabrza.
Jak przyjechał miał uszkodzenia lekkie z prawej strony, oberwany zbity migacz, który spowodował że był prześwit do wnętrza i odwrotnie, oraz porysowany bok poszycia. Chyba w coś przywalił, ale mimo to spóźnił się tylko 5 minut i jechał z ludźmi. W Zabrzu na Lompy zapewne zakończył kurs i sie podmienił lub zjechał bez....
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 18:42 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
poc.401- #558+559
poc.402- #384+345
poc.403- #379+415
poc.404- #651+652
poc.406- #564+565
poc.12- #587
poc.13- #765
poc.14- #408
poc.15- #732
poc.16- #459K
poc.17- #733
poc.18- #788
606- #456+457
Na poc.607 widziałem #328.
610- #661
620- #713+714
Hanys napisał że na 607 #809 a na 619 #806 natomiast ja w moich zapisakach mam na odwrót. Resztę widziałem tak samo :eye:
163- #810
184- #472
Na Chebziu rezerwa w postaci #373
Na 20: Bomi, Knorr, 702+701
Na 33: 748
[edit 18:52] znalazłem w moich notkach, że na 13-ce był #687.
#384+345 zatrzymał się koło Muzeum o 14:54 i stał do 16:01, za nim pojechał #374 na 1. Wypadało by że #374 to poc.15 .
Poc. 404 dopiero o 15:53 zjawił się na Zwycięstwa. Poc. 405 nie jechał. Później w stronę Wojtuli pojechał już punktualnie "piekielna moc"(to napis z reklamy )- #558+559
poc.402- #384+345
poc.403- #379+415
poc.404- #651+652
poc.406- #564+565
poc.12- #587
poc.13- #765
poc.14- #408
poc.15- #732
poc.16- #459K
poc.17- #733
poc.18- #788
poc.1502- #757+?1501-#680+679
1504-#664+663
1505-#781
1506-#636+635
1507-#759
1508-#440+446
604- #464+465luki pisze:601# 804
603# szarak
604# skład weka
605# 814
607# 809
612# solówka w zakładowym
613# 252+253
614# 816
615# 805
616# 811
617# solówka w zakładowym
619# 806
Składy w zakładowym: 602, 606, 618, 620.
Zakarliki- solówki: 609, 610, 611
602 - #582+580
603 - #813
611 - #694
612 - #778
614 - brakło w kursie po 15:00 do Sikoraka
617 - #492
618 - #482+483
606- #456+457
Na poc.607 widziałem #328.
610- #661
620- #713+714
Hanys napisał że na 607 #809 a na 619 #806 natomiast ja w moich zapisakach mam na odwrót. Resztę widziałem tak samo :eye:
poc.117- #734+111 - #313+314
112 - #771
113 - #583+584
114 - #699+700
115 - #250+251
116 - #599+600
162- #262+263162# skład w zakładowym
163# szarak
163- #810
234- #505hanys76 pisze:237# stodwójka 205
182- #503185 - #654
186 - #658
184- #472
Na Chebziu rezerwa w postaci #373
Na 20: Bomi, Knorr, 702+701
Na 33: 748
[edit 18:52] znalazłem w moich notkach, że na 13-ce był #687.
#384+345 zatrzymał się koło Muzeum o 14:54 i stał do 16:01, za nim pojechał #374 na 1. Wypadało by że #374 to poc.15 .
Poc. 404 dopiero o 15:53 zjawił się na Zwycięstwa. Poc. 405 nie jechał. Później w stronę Wojtuli pojechał już punktualnie "piekielna moc"(to napis z reklamy )- #558+559
Prawdopodobnie poc.161 nie wykonał kursu z Brynowa o 7.21
20: 201 #675+676, 202 #725+736
#328 był jako zakarlik na poc.609Przemo pisze:Na poc.607 widziałem #328.
Poc.134Przemo pisze:znalazłem w moich notkach, że na 13-ce był #687.
162 #731+730, 1613 #371Przemo pisze:162- #262+263hanys76 pisze:162# skład w zakładowym
163# szarak
163- #810
Teraz jest #726+727hanys76 pisze:164# stodwójka 165
20: 201 #675+676, 202 #725+736
;ooo #740 no no w końcu zjechał z 22/32. A #539 zajadą na nocnym :/ -z resztą #595 ciągle ma problemy więc się nie dziwię że go ściągnęli.
Aaa #757+758 zdaje mnie się że był na 274. Raniutko - do południa.DW pisze:274 - #670+669
#757+758 nie zauważyłem na 27. Po 14-stej widziałem go na poc. 1502.
Pozdrawiam R1 :santa:
#670+669 widziałem na 274 tuż po 9-tej, jak jechał do Będzina, czyli pewnie kursował na tym poc. już od 8-mej, ale możliwe, że widziałeś go jeszcze wcześniej, a na poc. 1502 zepsuł się jakiś skład, za który wstawiono #757+758.Mika0005 pisze:Aaa #757+758 zdaje mnie się że był na 274. Raniutko - do południa.DW pisze:274 - #670+669
#757+758 nie zauważyłem na 27. Po 14-stej widziałem go na poc. 1502.
Na poc. 216 pojawił się wieczorem wagon #665, który odjechał z Milowic po 22-giej opóźniony ponad 10 min.
No to tylko mi się zdawało :mryellow: Sorry za wprowadzenie w błąd.DW pisze:#670+669 widziałem na 274 tuż po 9-tej, jak jechał do Będzina, czyli pewnie kursował na tym poc. już od 8-mej, ale możliwe, że widziałeś go jeszcze wcześniej, a na poc. 1502 zepsuł się jakiś skład, za który wstawiono #757+758.Mika0005 pisze:Aaa #757+758 zdaje mnie się że był na 274. Raniutko - do południa.DW pisze:274 - #670+669
#757+758 nie zauważyłem na 27. Po 14-stej widziałem go na poc. 1502.
Na poc. 216 pojawił się wieczorem wagon #665, który odjechał z Milowic po 22-giej opóźniony ponad 10 min.
Pozdrawiam R1 :santa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości