2008.04.11
2008.04.11
601# 808
602# skład w zakładowym( o 6.46 pusty z Brynowa, zjezdzał do zajezdni Stroszek)
603#. Wypadł kurs do Bytomia o 7.00. Teraz jest tu 801
604# skład w zakładowym
605# zakarlik-solówka
606# skład w zakładowym
607# 812
608# solówka do 6.45. Teraz stodwójka 205.
609# 807
610# zakarlik-solówka
611# 814
612# solówka w zakładowym
613# skład w zakładowym
614# szarak
615# 804
616# 816
617# solówka w zakładowym
618# skład w zakładowym
619# 806
620# skład w zakładowym
161# 811
162 oraz 165 to składy w zakładowym
163# szarak
164# 685+686
111# 783+784
131# 782
132# 338
Na 20 kręcą się: 691+689, 262+263 oraz 637+638.
662 jest na 233 lub 141.
Solówka na 608 o 6.45 ,wysadziła pasażerów na łuku koło teatru. Chwilę pózniej od ronda przyjechała stodwójka 205, która włączyła się jako 608. Solówka stała koło teatru, z dobre 10 minut zanim odjechała do zajezdni.
Dziś na trasie 3 szaraki, zatem musiał wyjechac 800.
DOPISANE
Kolejny kurs na 602 bez obsady.
602# skład w zakładowym( o 6.46 pusty z Brynowa, zjezdzał do zajezdni Stroszek)
603#. Wypadł kurs do Bytomia o 7.00. Teraz jest tu 801
604# skład w zakładowym
605# zakarlik-solówka
606# skład w zakładowym
607# 812
608# solówka do 6.45. Teraz stodwójka 205.
609# 807
610# zakarlik-solówka
611# 814
612# solówka w zakładowym
613# skład w zakładowym
614# szarak
615# 804
616# 816
617# solówka w zakładowym
618# skład w zakładowym
619# 806
620# skład w zakładowym
161# 811
162 oraz 165 to składy w zakładowym
163# szarak
164# 685+686
111# 783+784
131# 782
132# 338
Na 20 kręcą się: 691+689, 262+263 oraz 637+638.
662 jest na 233 lub 141.
Solówka na 608 o 6.45 ,wysadziła pasażerów na łuku koło teatru. Chwilę pózniej od ronda przyjechała stodwójka 205, która włączyła się jako 608. Solówka stała koło teatru, z dobre 10 minut zanim odjechała do zajezdni.
Dziś na trasie 3 szaraki, zatem musiał wyjechac 800.
DOPISANE
Kolejny kurs na 602 bez obsady.
Re: 2008.04.11
Ale fajniehanys76 pisze:608# solówka do 6.45. Teraz stodwójka 205.
Wydaje mi się, że już wczoraj był. Patrzyłem w kamerkę (bez jakichś analiz co jest na czym) i dosyć często się szaraki nawijały. Zbyt czesto na dwa. A co więcej, przecież jeden z nich wtedy jechał ze zdefektowanym 809...hanys76 pisze:Dziś na trasie 3 szaraki, zatem musiał wyjechac 800.
502 - #381
503 - #703 lub #708. Nie widziałem strony z drzwiami, ale stawiał bym na tego drugiego...
Na 14 jeździ #165, nie wiem czemu ale odkąd kursują jako rezerwa to ciągle tablica przednia jest na dole i zasłania numer poc. ta była chyba na 1407.
163 - #810 - szary
171 - #613
173 - #683
- 12:53 z Słonecznej Pętli łuku nieużywanego liniowo ruszył #770 na 121 i pojechał do Siemianowic włączyć się na trasę.
503 - #703 lub #708. Nie widziałem strony z drzwiami, ale stawiał bym na tego drugiego...
118 - #250+251hanys76 pisze:111# 783+784
Na 14 jeździ #165, nie wiem czemu ale odkąd kursują jako rezerwa to ciągle tablica przednia jest na dole i zasłania numer poc. ta była chyba na 1407.
162 - #731+730hanys76 pisze:161# 811
162 oraz 165 to składy w zakładowym
163# szarak
164# 685+686
163 - #810 - szary
171 - #613
173 - #683
- 12:53 z Słonecznej Pętli łuku nieużywanego liniowo ruszył #770 na 121 i pojechał do Siemianowic włączyć się na trasę.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wszystko wskazuje na blokadę do i z Brynowa. Z Placu Wolności skład z OTK-2 zabrał pasażerów z Rynku, to samo chwilę później zrobiła jakaś solówka. Karlik 816 od Ronda pojechał na Zawodzie.
A już całkiem przed chwilą jakies zatrzymanie na skrzyzowaniu korfantego/Moniuszki. Pierwsze stoi żelazko 782, potem ten skład z OTK-2, solówka z Warszawskiej i solówka z PL. Wolności. Widze, że pasazerowie zaczeli wysiadać. Żelazko zdefektowane lub kolizja.
DOPISANE
Już w porządku. Zelazko wreszcie ruszyło o 15:00, a i przejazd na Brynów nawet już jest.
Wieczorem wrzucę jakieś zdjęcia.
A już całkiem przed chwilą jakies zatrzymanie na skrzyzowaniu korfantego/Moniuszki. Pierwsze stoi żelazko 782, potem ten skład z OTK-2, solówka z Warszawskiej i solówka z PL. Wolności. Widze, że pasazerowie zaczeli wysiadać. Żelazko zdefektowane lub kolizja.
DOPISANE
Już w porządku. Zelazko wreszcie ruszyło o 15:00, a i przejazd na Brynów nawet już jest.
Wieczorem wrzucę jakieś zdjęcia.
O 11:40 przez Pogoń do zajezdni zjeżdżał skład #530+540 z poc. 1506. 15 minut później w drugą stronę jechał skład #440+446, który jechał włączyć się w planowy kurs tego poc. do Katowic.
Niedawno trochę się działo na trasie linii 15. Ok 14:37 z ul. Małachowskiego w Sosnowcu wyjechał poc. 1508 (obsadzony tym samym składem co rano - #670+669), który podjechał na Dworzec tuż za poc. 1501 i zaraz za nim odjechał do Katowic.
Ok. 14:40 pod wiaduktem na ul. Piłsudskiego (w Sosnowcu) jechała podbijarka torowa #108R, która najprawdopodobniej jechała z Katowic do Będzina. Zaraz za nią z ul. Sobieskiego wyjeżdżały poc. 1502 i 1503 (pierwszy opóźniony pół godziny).
1503 - #756K
1506 - #530+540 -> #440+446
1508 - #670+669
211 - #760
212 - #535
213 - #527
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - #666
241 - #538 -> #511
242 - #521
243 - #536
244 - #450 (z motorniczym żulem i numerem poc. "05")
245 - #498
246 - #532 (gdzieś się stracił #790)
2601 - #595
2602 - #508
2603 - #627
2604 - #539
2605 - #621
2606 - #515
2607 - #436
2608 - #451
2609 - #625
2610 - #501
271 - #631+
272 - #629+
273 - #623+
274 - #636+
275 - #537+
276 - #755+
277 - #604+
Niedawno trochę się działo na trasie linii 15. Ok 14:37 z ul. Małachowskiego w Sosnowcu wyjechał poc. 1508 (obsadzony tym samym składem co rano - #670+669), który podjechał na Dworzec tuż za poc. 1501 i zaraz za nim odjechał do Katowic.
Ok. 14:40 pod wiaduktem na ul. Piłsudskiego (w Sosnowcu) jechała podbijarka torowa #108R, która najprawdopodobniej jechała z Katowic do Będzina. Zaraz za nią z ul. Sobieskiego wyjeżdżały poc. 1502 i 1503 (pierwszy opóźniony pół godziny).
1501 - #680+679Fevon pisze:1502 - 751+752
1503 - #756K
1506 - #530+540 -> #440+446
1508 - #670+669
211 - #760
212 - #535
213 - #527
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - #666
241 - #538 -> #511
242 - #521
243 - #536
244 - #450 (z motorniczym żulem i numerem poc. "05")
245 - #498
246 - #532 (gdzieś się stracił #790)
2601 - #595
2602 - #508
2603 - #627
2604 - #539
2605 - #621
2606 - #515
2607 - #436
2608 - #451
2609 - #625
2610 - #501
271 - #631+
272 - #629+
273 - #623+
274 - #636+
275 - #537+
276 - #755+
277 - #604+
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2008, 17:21 przez DW, łącznie zmieniany 4 razy.
Ja pierwszą nieprawidłowością jaką odnotowałem to:ff pisze:Wszystko wskazuje na blokadę do i z Brynowa. Z Placu Wolności skład z OTK-2 zabrał pasażerów z Rynku, to samo chwilę później zrobiła jakaś solówka. Karlik 816 od Ronda pojechał na Zawodzie.
A już całkiem przed chwilą jakies zatrzymanie na skrzyzowaniu korfantego/Moniuszki. Pierwsze stoi żelazko 782, potem ten skład z OTK-2, solówka z Warszawskiej i solówka z PL. Wolności. Widze, że pasazerowie zaczeli wysiadać. Żelazko zdefektowane lub kolizja.
614 - #813 po 14:30 pojechał do Zawodzia.
Chwilę później jechał 162 - #731+730 jednak nic nie wskazywało zmiany trasy
Następna była solówka #694 na 16 bez numeru poc. i z napisem "Pl. Wolności"
- kolejny był 163 #810 z podobnym napisem.
- po 14:40 od Wolności do Słonecznej jechał 164 - #685+686
- przed 15:00 nic nie przyjeżdżało do Słonecznej Pętli, dopiero ok. 15:00 czy już było z groszem po zobaczyłem że jedzie żelazko. Niestety nie zwróciłem uwagi co i jak, jeśli miało kolizję lub defekt na pewno zawróciło na Słonecznej.
Obsady:
602 - #641+642hanys76 pisze:601# 808
602# skład w zakładowym( o 6.46 pusty z Brynowa, zjezdzał do zajezdni Stroszek)
603#. Wypadł kurs do Bytomia o 7.00. Teraz jest tu 801
604# skład w zakładowym
605# zakarlik-solówka
606# skład w zakładowym
607# 812
608# solówka do 6.45. Teraz stodwójka 205.
609# 807
610# zakarlik-solówka
611# 814
612# solówka w zakładowym
613# skład w zakładowym
614# szarak
615# 804
616# 816
617# solówka w zakładowym
618# skład w zakładowym
619# 806
620# skład w zakładowym
604 - #482+483
608 - nadal #205
610 - #749
612 - #705
613 - #711+712
614 - #813
618 - #609+610
620 - #456+457
114 - #599+600118 - #250+251hanys76 pisze:111# 783+784
115 - #659+660
116 - #695+593
117 - #313+314
133 - #745hanys76 pisze:131# 782
132# 338
Fevon pisze:1406 - 318
1403 - #688Na 14 jeździ #165,
1404 - #598
1405 - #692
161# 811
162 oraz 165 to składy w zakładowym
163# szarak
164# 685+686
162, 163, 164 nadal to samo.162 - #731+730
163 - #810 - szary
Na nieoznakowanym poc. jest #694
231 - #661hanys76 pisze:662 jest na 233 lub 141.
232 - #728
233 - #748
234 - #505
235 - #687
237 - #371
331 - #772
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Żelazku nic się nie stało, bo kilka minut temu od Ronda skręciło na Plac Wolności. Zacząłem obserwować od ok. 14:45. Wtedy 782 już stał na Moniuszki, ale nie wiedziałem wtedy jeszcze, że coś się dzieje. Pierwsze podejrzenia pojawiły się wtedy jak z przeciwka nadjechał 338 (za mały byłby odstep między 13-stkami, gdyby wszystko było OK). 685+686 był pierwszym tramwajem ok. 15:00, który po przerwie pojechał na Brynów. Było to dokładnie o 15:00.luki pisze:- po 14:40 od Wolności do Słonecznej jechał 164 - #685+686
- przed 15:00 nic nie przyjeżdżało do Słonecznej Pętli, dopiero ok. 15:00 czy już było z groszem po zobaczyłem że jedzie żelazko. Niestety nie zwróciłem uwagi co i jak, jeśli miało kolizję lub defekt na pewno zawróciło na Słonecznej.
O godzinie 15:37 skład w zakładowym jechał z Warszawskiej w stronę Ronda.
Skład 783+784 (lini 11) o 16:53 jechał z Pl. Wolności przez Rynek prosto na Zawodzie. Może zamienił się z jakimś składem z linii 20, by zjechać do zajezdni.
O 16:55 karlik 812 przyjechał z Zawodzia i stał pod Teatrem jakąś minutę (nie na łuku, tylko trochę wcześniej), po czym pojechał na Rondo. Może znowu było tym razem koło 16:00 jakieś zablokowanie szlaku do Brynowa.
Skład 783+784 (lini 11) o 16:53 jechał z Pl. Wolności przez Rynek prosto na Zawodzie. Może zamienił się z jakimś składem z linii 20, by zjechać do zajezdni.
O 16:55 karlik 812 przyjechał z Zawodzia i stał pod Teatrem jakąś minutę (nie na łuku, tylko trochę wcześniej), po czym pojechał na Rondo. Może znowu było tym razem koło 16:00 jakieś zablokowanie szlaku do Brynowa.
Po 17.15 poc.608 jechał do Brynowa tuż przed poc.616
O 16.30 z okna w pracy widziałem solówkę, która stała w bramie wyjazdowej zajezdni Zawodzie.
O 16.30 z okna w pracy widziałem solówkę, która stała w bramie wyjazdowej zajezdni Zawodzie.
Włączył się na poc.607.ff pisze:O 16:55 karlik 812 przyjechał z Zawodzia i stał pod Teatrem jakąś minutę (nie na łuku, tylko trochę wcześniej), po czym pojechał na Rondo. Może znowu było tym razem koło 16:00 jakieś zablokowanie szlaku do Brynowa.
Jednak nie. #694 jest na poc.165. Wcześniej #734+735Peter pisze:Skoro luki napisał, że 162 to #731+730 w takim razie na 165 mamy #699+700.hanys76 pisze:162 oraz 165 to składy w zakładowym
201 #262+263, 202 #691+689, 205? #637+638, 206 #578+577. #680+679 jest na poc.1501Peter pisze:Na 20 widziany również #578+577 i #680+679hanys76 pisze:Na 20 kręcą się: 691+689, 262+263 oraz 637+638.
134 #329luki pisze:133 - #745hanys76 pisze:131# 782
132# 338
112 #702+701/#574+573luki pisze:114 - #599+600118 - #250+251hanys76 pisze:111# 783+784
115 - #659+660
116 - #695+593
117 - #313+314
606 #647+648/#645+646luki pisze:602 - #641+642hanys76 pisze:601# 808
602# skład w zakładowym( o 6.46 pusty z Brynowa, zjezdzał do zajezdni Stroszek)
603#. Wypadł kurs do Bytomia o 7.00. Teraz jest tu 801
604# skład w zakładowym
605# zakarlik-solówka
606# skład w zakładowym
607# 812
608# solówka do 6.45. Teraz stodwójka 205.
609# 807
610# zakarlik-solówka
611# 814
612# solówka w zakładowym
613# skład w zakładowym
614# szarak
615# 804
616# 816
617# solówka w zakładowym
618# skład w zakładowym
619# 806
620# skład w zakładowym
604 - #482+483
608 - nadal #205
610 - #749
612 - #705
613 - #711+712
614 - #813
618 - #609+610
620 - #456+457
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2008, 19:54 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Faktycznie było pusto na pętli koło 15. Zastałem tam tylko #812, ze zdjęctymi osłonami sprzęgów, który pojechał w stronę centrum bez pasażerów, a chwilę potem wjechał #811, bez przedniej osłony sprzęgu.ff pisze:Wszystko wskazuje na blokadę do i z Brynowa.
Koło 16 za to widziałem jak od Zawodzia wjeżdża #812 już z osłonami.
A o stodwójkę pytałem i mi powiedziano, że zjechała do zajezdni, a tak to bym ją upamiętnił
ArdoGallery <- Zapraszam !
Ktoś ci wprowadził w błąd bo stodwójka 205, właśnie zjezdza do zajezdni planowo z 608. Jeszcze jeszcze 165 na trasie, więc nic straconego. Kolega Sadorg uwiecznił 205 na Brynowie.
http://phototrans.eu/14,235270,0.html
http://phototrans.eu/14,235272,0.html
http://phototrans.eu/14,235273,0.html
http://phototrans.eu/14,235270,0.html
http://phototrans.eu/14,235272,0.html
http://phototrans.eu/14,235273,0.html
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
O 19-stej na Stadionie Ludowym w Sosnowcu odbył się mecz. Prawdopodobnie z tego powodu z poc. 214 zdjęto żelazko. Teraz na tym poc. jeździ #448.
Nie wiem czy moderusa również zdjęto, bo nie widziałem go popołudniu (tzn. poc. na którym jeździ).
2604 - #539 -> #538
Nie wiem czy moderusa również zdjęto, bo nie widziałem go popołudniu (tzn. poc. na którym jeździ).
1504 - #571+618DW pisze:1501 - #680+679Fevon pisze:1502 - 751+752
1503 - #756K
1506 - #530+540 -> #440+446
1508 - #670+669
2604 - #539 -> #538
Śmiertelny wypadek na torowisku
Policjanci z Mysłowic wyjaśniają okoliczności wypadku, do jakiego doszło 11.04.2008 około 10.35 na ulicy Szymanowskiego. Jak wstępnie ustalono, tramwaj linii nr 14, jadący w kierunku dworca PKP, potrącił 78-letnią mieszkankę tego miasta, która weszła pod tramwaj na oznakowanym przejśćiu dla pieszych. Kobieta w wyniku odniesionych obrażeń zmarła w drodze do szpitala.
KMP Mysłowice
Policjanci z Mysłowic wyjaśniają okoliczności wypadku, do jakiego doszło 11.04.2008 około 10.35 na ulicy Szymanowskiego. Jak wstępnie ustalono, tramwaj linii nr 14, jadący w kierunku dworca PKP, potrącił 78-letnią mieszkankę tego miasta, która weszła pod tramwaj na oznakowanym przejśćiu dla pieszych. Kobieta w wyniku odniesionych obrażeń zmarła w drodze do szpitala.
KMP Mysłowice
Zdjęcia do zdarzeń, które opisywałem we wcześniejszych postach, i których następstwa widział też i opisał luki.
godz. 14:49
Karlik 816 skręca na Zawodzie, solówka z placu Wolności zatrzymała się pod Skarbkiem i zabiera pasazerów (być może 694 z linii 16), żelazko 782 już stoi przed światłami skrzyżowania z Moniuszki, za nim skład, który chwilę wcześniej wyjechał z 3 Maja i również wpuszczał na Rynku pasażerów.
godz. 14:51
Za żelazkiem i składem ustawia się widziana wyżej na łuku solówka oraz inna solówka, która przyjechała z Warszawskiej.
godz. 14:54
Z placu Wolności przyjeżdża szary karlik. Prawdopodobnie poc. 614 lub poc. 163. Od strony Ronda jadą do Rynku dwie solówki (jedna już jest przy żelazku, druga jeszcze przed światłami).
godz. 14:54:30
Karlik podstawił się na łuk i otworzył drzwi pasażerom. Zatrzymanie trwa, solówki od Ronda do Rynku są coraz bliżej.
godz. 14:55:00
Z Warszawskiej przyjechało żelazko 759, podjeżdża bardzo powoli do karlika. Na chwilę przystanęło, chociaż się wydaje, że karlik wszystko na Rynku zablokował, to nie jest to prawdą.
godz. 14:55:30
Pierwsza solówka skręca na Zawodzie. Żelazka 782 i 759 nadal stoją.
godz. 14:56:00
Żelazko 759 przejechało na plac Wolności (karlik w niczym nie przeszkadzał). Druga solówka od Ronda również udaje się na Zawodzie, natomiast na horyzoncie już pojawia się trzecia.
godz. 14:56:30
Żelazko 782 ruszyło wreszcie do Ronda.
godz. 14:57:30
Korek się rozładowuje. Karlik ruszył, na jego miejscu pojawił się 783+784 z linii 11, który również zabiera pasażerów na Rynku. Tymczasem solówka od Ronda (ta trzecia) jedzie już jako pierwsza po przerwie prosto na Brynów. Czyli wszystko odblokowane.
godz. 15:22
Potwierdzenie że 782 nic się nie stało. Wraca od Ronda na Pl. Woności. Minęło ok. 25 minut kiedy opuściło to miejsce, więc najprawdopodobniej zawróciło na Słonecznej lub Alfredzie. Przy okazji to chyba pierwszy pojazd z Brynowa od blokady.
godz. 14:49
Karlik 816 skręca na Zawodzie, solówka z placu Wolności zatrzymała się pod Skarbkiem i zabiera pasazerów (być może 694 z linii 16), żelazko 782 już stoi przed światłami skrzyżowania z Moniuszki, za nim skład, który chwilę wcześniej wyjechał z 3 Maja i również wpuszczał na Rynku pasażerów.
godz. 14:51
Za żelazkiem i składem ustawia się widziana wyżej na łuku solówka oraz inna solówka, która przyjechała z Warszawskiej.
godz. 14:54
Z placu Wolności przyjeżdża szary karlik. Prawdopodobnie poc. 614 lub poc. 163. Od strony Ronda jadą do Rynku dwie solówki (jedna już jest przy żelazku, druga jeszcze przed światłami).
godz. 14:54:30
Karlik podstawił się na łuk i otworzył drzwi pasażerom. Zatrzymanie trwa, solówki od Ronda do Rynku są coraz bliżej.
godz. 14:55:00
Z Warszawskiej przyjechało żelazko 759, podjeżdża bardzo powoli do karlika. Na chwilę przystanęło, chociaż się wydaje, że karlik wszystko na Rynku zablokował, to nie jest to prawdą.
godz. 14:55:30
Pierwsza solówka skręca na Zawodzie. Żelazka 782 i 759 nadal stoją.
godz. 14:56:00
Żelazko 759 przejechało na plac Wolności (karlik w niczym nie przeszkadzał). Druga solówka od Ronda również udaje się na Zawodzie, natomiast na horyzoncie już pojawia się trzecia.
godz. 14:56:30
Żelazko 782 ruszyło wreszcie do Ronda.
godz. 14:57:30
Korek się rozładowuje. Karlik ruszył, na jego miejscu pojawił się 783+784 z linii 11, który również zabiera pasażerów na Rynku. Tymczasem solówka od Ronda (ta trzecia) jedzie już jako pierwsza po przerwie prosto na Brynów. Czyli wszystko odblokowane.
godz. 15:22
Potwierdzenie że 782 nic się nie stało. Wraca od Ronda na Pl. Woności. Minęło ok. 25 minut kiedy opuściło to miejsce, więc najprawdopodobniej zawróciło na Słonecznej lub Alfredzie. Przy okazji to chyba pierwszy pojazd z Brynowa od blokady.
Karlik 812 rzeczywiście bez osłon (i podejrzanie blisko za nim jakaś stopiątka).Ardo pisze:Faktycznie było pusto na pętli koło 15. Zastałem tam tylko #812, ze zdjęctymi osłonami sprzęgów, który pojechał w stronę centrum bez pasażerów, a chwilę potem wjechał #811, bez przedniej osłony sprzęgu.
812 wyjechał z Warszawskiej na kierunek Rondo o 16:55 (wcześniej o tym pisałem i załączyłem zdjęcie).Ardo pisze:Koło 16 za to widziałem jak od Zawodzia wjeżdża #812 już z osłonami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości