2008.03.31
2008.03.31
601# 806
602# 609+610
603#?
604# 254+255
605#?
606# 645+646
607# 804
608# 328 boczny wyświetlacz pokazuje hieroglify, a tylny jest czarny.
609# 816
610# 811
611# zakarlik 688
612# po 9.00 niebyło na trasie
613# 471+478
614# 801
615# 809
616# 803
617# 703
618# 467+489
619# 807
620# 464+465
Na 6 kursuje też 813, zapomniałem który to pociąg.
161# 814
162#solówka 749>748 ( Po 9.00 na łuku koło teatru stał nieoznakowany 748 , który ruszył za 749 na 162. Na Słonecznej musiała byc podmiana, bo na Brynów jechał już 748.)
163# 812 w nowej reklamie.
164# 675+676
231# 672? ( ten wagon jechał o 8.45 koło scc jako linia 23, bez numeru pociągu zaraz za 233)
232# 770
233# 590
234# 504
235# 661
331# 767
113# 685+686
114# 783+784
115# 695+593
Na 11 kursują jeszcze: 262+263 ,chyba na 118.
250+251 pasował na 111
są jeszcze: 691+689 , 734+735, 659+660.
Na 13 widziałem 782 oraz 340.
602# 609+610
603#?
604# 254+255
605#?
606# 645+646
607# 804
608# 328 boczny wyświetlacz pokazuje hieroglify, a tylny jest czarny.
609# 816
610# 811
611# zakarlik 688
612# po 9.00 niebyło na trasie
613# 471+478
614# 801
615# 809
616# 803
617# 703
618# 467+489
619# 807
620# 464+465
Na 6 kursuje też 813, zapomniałem który to pociąg.
161# 814
162#solówka 749>748 ( Po 9.00 na łuku koło teatru stał nieoznakowany 748 , który ruszył za 749 na 162. Na Słonecznej musiała byc podmiana, bo na Brynów jechał już 748.)
163# 812 w nowej reklamie.
164# 675+676
231# 672? ( ten wagon jechał o 8.45 koło scc jako linia 23, bez numeru pociągu zaraz za 233)
232# 770
233# 590
234# 504
235# 661
331# 767
113# 685+686
114# 783+784
115# 695+593
Na 11 kursują jeszcze: 262+263 ,chyba na 118.
250+251 pasował na 111
są jeszcze: 691+689 , 734+735, 659+660.
Na 13 widziałem 782 oraz 340.
Rano między 10:00 a 11:00 nie było przejazdu w stronę Zawodzia.Na przystanku przy teatrze stały tramwaje:
#661 poc.235
#757+758 poc.1508
#329 poc.372
#574+573 poc.204
Ten ostatni ok.10:35 wycofał i pojechał do pętli Stadionu Śląskiego gdzie wszystkie uwiezione tramwaje linii 20 kursowały natomiast linia 15 kursowała między Placem Wolności a Pętlą Słoneczną zaś linia 23 kursowała identycznie jak linia 20.
Od strony Zawodzia do Katowic Tramwaje kursowały oprócz linii 14 i 15 bo jak stałem na przystanku to nie dostrzegłem ani jednej 14 i 15 w stronę Katowic zapewne obie te linie zawracały na pętli na Zawodziu.
#661 poc.235
#757+758 poc.1508
#329 poc.372
#574+573 poc.204
Ten ostatni ok.10:35 wycofał i pojechał do pętli Stadionu Śląskiego gdzie wszystkie uwiezione tramwaje linii 20 kursowały natomiast linia 15 kursowała między Placem Wolności a Pętlą Słoneczną zaś linia 23 kursowała identycznie jak linia 20.
Od strony Zawodzia do Katowic Tramwaje kursowały oprócz linii 14 i 15 bo jak stałem na przystanku to nie dostrzegłem ani jednej 14 i 15 w stronę Katowic zapewne obie te linie zawracały na pętli na Zawodziu.
Zaraz za nim po 12:00 Chorzowską w Katowicach jechał do zajezdni skład #659+660 "Awaria" z 11-tki.hanys76 pisze:115# 695+593
Skład #659+593 co ciekawe był oznakowany jako 116. Nie jestem pewny na 100%, ale czy 115 czy 116 to był po za planem ok. 28 lub 14 minut. Możliwe też, że może na 116 był defekt i zamienili się składami...
132 - #338Na 13 widziałem 782 oraz 340.
1405 - #318
161# 814
162#solówka 749>748 ( Po 9.00 na łuku koło teatru stał nieoznakowany 748 , który ruszył za 749 na 162. Na Słonecznej musiała byc podmiana, bo na Brynów jechał już 748.)
163# 812 w nowej reklamie.
164# 675+676
165 - #725+736
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Po 15-stej do zajezdni Będzin zjeżdżał skład #757+758 z poc. 1508. O 15:14 skład zatrzymał się na ok. pół minuty na ul. Mariackiej po czym ruszył i kontynuował zjazd.
Około 15-stej przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego i Baczyńskiego nad drogą S86 zepsuł się jadący do Milowic wagon #448 (poc. 2607). Awaria spowodowała godzinne zatrzymanie, ponieważ konieczna była interwencja pogotowia technicznego, które przeprowadziło na miejscu prace przy drugim wózku.
Co ciekawe prawie wszystkie poc. linii 21 i 26 kierowano normalnie do Milowic co spowodowało, że tuż przed wznowieniem ruchu za poc. 2607 zatrzymane stały poc.: 217, 2608, 2609, 211, 2610, 212, 2602 i 2603. Jedynym poc. jaki prawdop. skierowano od Dworca do Mysłowic był poc. 2601.
Ruch wznowiono o godz. 15:58. Wagon #448 pojechał bez pasażerów do Milowic skąd, po zawróceniu, pojechał do zajezdni. Pozostałe wagony ruszały powoli ze względu na sygnalizację świetlną która przepuszcza max 1,5 wagonów na ok. 2 min.
Od ok. 16:15 z Milowic zaczęły odjeżdżać "stadnie" zablokowane wcześniej poc.
Około 17:03 do Milowic przyjechał wagon #602 (poc. 2601), który odjechał bez postoju, zaraz za poc. 2608.
W temacie o wypadkach z udziałem tramwajów "tramfaj90" napisał, że ok. 17:10 w Sosnowcu na skrzyżowaniu ul. Sienkiewicza z Kościelną skład #623+624 (poc. 273) wjechał w radiowóz. Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243.
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/vi ... 2287#12287
Z powodu wypadku nie został wykonany kurs poc. 2601 z Milowic o 17:33, który prawdop. ok. 17:15 miał zawrócić na ul. Ostrogórskiej.
Po 18-stej do Milowic jechały zaraz za sobą poc. 2605 i 2606. Pierwszy był opóźniony 20 minut.
Opóźniony 10 minut do Milowic jedzie poc. 2607 (#595).
Poc. 2604 również musiał jechać do Milowic dość sporo opóźniony, bo odjechał stamtąd opóźniony 10 min. Chwilę po nim ruszył poc. 2606, a poc. 2605 odjechał do zajezdni opóźniony 10 min. w planie poc. 212.
Poc. 2608 jechał do Milowic opóźniony 20 minut. Następne dwa jechały chyba parę minut za nim, bo poc. 2601 jechał już planowo.
1503 - #756K
1505 - #165
Teraz podobno #165 jest na poc. 1501 (informacje o podmianach na poc. 1501 i obsadzie na poc. 1505 z forum WPK)
211 - #760
212 - #535
213 - #633
214 - #737
215 - #622
216 - #526 -> #753
217 - #621
242 - #521
243 - solówka w ładnym mal. zakładowym
245 - #539
246 - #790
2601 - #602
2602 - #508
2603 - #625
2604 - #498 -> #601
2605 - #552
2606 - #761
2607 - #448 -> #595
2608 - #424
2609 - #595 -> #538
2610 - #501
273 - #623+
276 - #755+
277 - #631+
Post był edytowany parę razy do godz. 18:55
Około 15-stej przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego i Baczyńskiego nad drogą S86 zepsuł się jadący do Milowic wagon #448 (poc. 2607). Awaria spowodowała godzinne zatrzymanie, ponieważ konieczna była interwencja pogotowia technicznego, które przeprowadziło na miejscu prace przy drugim wózku.
Co ciekawe prawie wszystkie poc. linii 21 i 26 kierowano normalnie do Milowic co spowodowało, że tuż przed wznowieniem ruchu za poc. 2607 zatrzymane stały poc.: 217, 2608, 2609, 211, 2610, 212, 2602 i 2603. Jedynym poc. jaki prawdop. skierowano od Dworca do Mysłowic był poc. 2601.
Ruch wznowiono o godz. 15:58. Wagon #448 pojechał bez pasażerów do Milowic skąd, po zawróceniu, pojechał do zajezdni. Pozostałe wagony ruszały powoli ze względu na sygnalizację świetlną która przepuszcza max 1,5 wagonów na ok. 2 min.
Od ok. 16:15 z Milowic zaczęły odjeżdżać "stadnie" zablokowane wcześniej poc.
Około 17:03 do Milowic przyjechał wagon #602 (poc. 2601), który odjechał bez postoju, zaraz za poc. 2608.
W temacie o wypadkach z udziałem tramwajów "tramfaj90" napisał, że ok. 17:10 w Sosnowcu na skrzyżowaniu ul. Sienkiewicza z Kościelną skład #623+624 (poc. 273) wjechał w radiowóz. Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243.
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/vi ... 2287#12287
Z powodu wypadku nie został wykonany kurs poc. 2601 z Milowic o 17:33, który prawdop. ok. 17:15 miał zawrócić na ul. Ostrogórskiej.
Po 18-stej do Milowic jechały zaraz za sobą poc. 2605 i 2606. Pierwszy był opóźniony 20 minut.
Opóźniony 10 minut do Milowic jedzie poc. 2607 (#595).
Poc. 2604 również musiał jechać do Milowic dość sporo opóźniony, bo odjechał stamtąd opóźniony 10 min. Chwilę po nim ruszył poc. 2606, a poc. 2605 odjechał do zajezdni opóźniony 10 min. w planie poc. 212.
Poc. 2608 jechał do Milowic opóźniony 20 minut. Następne dwa jechały chyba parę minut za nim, bo poc. 2601 jechał już planowo.
1501 - stodwójka #205 -> stopiątka -> stodwójka#205luk23 pisze:#757+758 poc.1508
1503 - #756K
1505 - #165
Teraz podobno #165 jest na poc. 1501 (informacje o podmianach na poc. 1501 i obsadzie na poc. 1505 z forum WPK)
211 - #760
212 - #535
213 - #633
214 - #737
215 - #622
216 - #526 -> #753
217 - #621
242 - #521
243 - solówka w ładnym mal. zakładowym
245 - #539
246 - #790
2601 - #602
2602 - #508
2603 - #625
2604 - #498 -> #601
2605 - #552
2606 - #761
2607 - #448 -> #595
2608 - #424
2609 - #595 -> #538
2610 - #501
273 - #623+
276 - #755+
277 - #631+
Telegrosik znowu atakuje Może ponownie pojawi się we wszystkich zajezdniach?hanys76 pisze:163# 812 w nowej reklamie telegrosika.
Post był edytowany parę razy do godz. 18:55
Teraz jeździ solo #659hanys76 pisze:611# zakarlik 688
Sytuacja teraz wygląda tak: 612 #471+478, 613 #719+720hanys76 pisze:612# po 9.00 niebyło na trasie
613# 471+478
Po godzinie 7 na tym poc. jeździł #769. Po południu już planowy skład #680+679.hanys76 pisze:162#solówka 749>748 ( Po 9.00 na łuku koło teatru stał nieoznakowany 748 , który ruszył za 749 na 162. Na Słonecznej musiała byc podmiana, bo na Brynów jechał już 748.)
Zgadza się.hanys76 pisze:250+251 pasował na 111
Poc.131hanys76 pisze:Na 13 widziałem 782
1504 #571+618DW pisze:1501 - stodwójka #205 -> stopiątka -> stodwójka#205luk23 pisze:#757+758 poc.1508
1503 - #756K
1505 - #165
1408 #771.luki pisze:1405 - #318
20: 204 #574+573, 205 #637+638
A rano jeszcze na 11 jeździł #659+660. :o: Widziałem go, zresztą hanys76 go wypisał.Boguś pisze:Teraz jeździ solo #659
Po południu około 16:30 padł wagon #672 dość nieszczęśliwie na rozjeździe w kierunku Zawodzia. Próbował go ściągnąć szkoleniowy #3, jednak nie dało się. Na odsiecz przyjechał #262+263. Spięto czteroskład #262+263+3+672.
Zatrzymanie trwało trochę. Ten czteroskład zablokował ruch dodatkowo z 3 Maja zanim się ruszył, czyli praktycznie wszystko stało, bo #672 zablokował ruch na Korfantego w obie strony.
*SDIP (U.N.O.)
To pokazuje, jakie problemy taborowe panują na Zawodziu (i nie tylko tam), skoro po zjeździe #659+660, wyjeżdża sam #659. Szkoda, że drzewa zasłaniają mi widok w pracy na plac postojowy i wjazd na wozownię. Wtedy bym miał aktualne wiadomości co wjeżdża lub zjeżdża. Za to co chwilę słyszę, jak 20-stki zawracają na Pętli.Peter pisze:A rano jeszcze na 11 jeździł #659+660. :o: Widziałem go, zresztą hanys76 go wypisał.Boguś pisze:Teraz jeździ solo #659
Jak widzisz Oni jeszcze wesoło sobie kasacje planują a taboru nie mają.
Zdaje się powrócił temat dostawy około 40 sztuk krakusów, które rzekomo mają dotrzeć do końca roku (patrz forum WPK).
My ostatnio byliśmy tutaj informowani przypomnę o liczbie 44 sztuk do połowy roku. Ostatnio 105Na pisał o 14 sztukach jak zrozumiałem w najbliższym czasie. :mruga:
Zdaje się powrócił temat dostawy około 40 sztuk krakusów, które rzekomo mają dotrzeć do końca roku (patrz forum WPK).
My ostatnio byliśmy tutaj informowani przypomnę o liczbie 44 sztuk do połowy roku. Ostatnio 105Na pisał o 14 sztukach jak zrozumiałem w najbliższym czasie. :mruga:
Ostatnio zmieniony 31 mar 2008, 20:21 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
DW :"Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243"
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Na linii 15 kursuje skład #604+603
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Na linii 15 kursuje skład #604+603
Pozdrawiam R1 :santa:
Trudno mi powiedzieć czy tak pojechali do Zawodzia, w każdym razie zdołali udrożnić ruch na Korfantego w obie strony.
Myślę, że bez sensu byłoby rozłączać ten czteroskład, bo dalej by tamowali ruch 14, 15, 20 itp. :mruga:
Ja "uciekłem" czym prędzej wsiadając do opóźnionego już z tego powodu #582+580. :chytry:
Myślę, że bez sensu byłoby rozłączać ten czteroskład, bo dalej by tamowali ruch 14, 15, 20 itp. :mruga:
Ja "uciekłem" czym prędzej wsiadając do opóźnionego już z tego powodu #582+580. :chytry:
*SDIP (U.N.O.)
Nie dało się, bo #672 mocno stąpa po ziemi i takie ciągnięcie nic mu nie robiPeter pisze:
Po południu około 16:30 padł wagon #672 dość nieszczęśliwie na rozjeździe w kierunku Zawodzia. Próbował go ściągnąć szkoleniowy #3, jednak nie dało się. Na odsiecz przyjechał #262+263. Spięto czteroskład #262+263+3+672.
krótki filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=sfTCCxBRDuw
ArdoGallery <- Zapraszam !
A gdzie widziałeś poc. 242? Bo powinien wtedy być koło Ostrogórskiej i jechać w stronę Będzina. Jeśli go tam widziałeś to wcale to nie świadczy o tym, że nie było zatrzymania, bo poc. 243 powinien jechać za nim (jak większość poc. w kolejności numerów; wyjątkiem jest linia 28 po południu).Mika0005 pisze:DW :"Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243"
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Obecnie na poc. 2604 jest #761. Podmiany dokonano prawdop. w Mysłowicach i #601 zjechał po 19-stej jako poc. 2606.
Tak tak na Ostrogórskiej - jeżeli 242 jechał bez zatrzymania to 243 też nie mógł być wstrzymany (bo to już koło 18). Ruch był wstrzymany na pewno ale to po 17 bo pociągi na linii 26 bardzo nieregularnie jeździły, w takim razie wychodzi na to że 243 nie był wstrzymany Ewentualnie 241DW pisze:A gdzie widziałeś poc. 242? Bo powinien wtedy być koło Ostrogórskiej i jechać w stronę Będzina. Jeśli go tam widziałeś to wcale to nie świadczy o tym, że nie było zatrzymania, bo poc. 243 powinien jechać za nim (jak większość poc. w kolejności numerów; wyjątkiem jest linia 28 po południu).Mika0005 pisze:DW :"Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243"
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Obecnie na poc. 2604 jest #761. Podmiany dokonano prawdop. w Mysłowicach i #601 zjechał po 19-stej jako poc. 2606.
Pozdrawiam R1 :santa:
Nie rozumiem Cię trochę. Skoro poc. 243 powinien jechać po poc. 242 to czemu wykluczasz możliwość, że mógł być zatrzymany? O 17:15 w miejscu gdzie była stłuczka powinien być poc. 243, który powinien jechać w przeciwną stronę niż widziałeś poc. 242, bo wypadek miał miejsce na ul. Sienkiewicza, czyli w stronę Okrzei. Poc. 241 powinien być na Sienkiewicza ponad pół godziny przez wypadkiem, więc on raczej przejechał normalnie.Mika0005 pisze:Tak tak na Ostrogórskiej - jeżeli 242 jechał bez zatrzymania to 243 też nie mógł być wstrzymany (bo to już koło 18). Ruch był wstrzymany na pewno ale to po 17 bo pociągi na linii 26 bardzo nieregularnie jeździły, w takim razie wychodzi na to że 243 nie był wstrzymany Ewentualnie 241DW pisze:A gdzie widziałeś poc. 242? Bo powinien wtedy być koło Ostrogórskiej i jechać w stronę Będzina. Jeśli go tam widziałeś to wcale to nie świadczy o tym, że nie było zatrzymania, bo poc. 243 powinien jechać za nim (jak większość poc. w kolejności numerów; wyjątkiem jest linia 28 po południu).Mika0005 pisze:DW :"Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243"
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Obecnie na poc. 2604 jest #761. Podmiany dokonano prawdop. w Mysłowicach i #601 zjechał po 19-stej jako poc. 2606.
Poc. linii 26 jeździły nieregularnie również przez wcześniejsze zatrzymanie na trasie do Milowic.
Przypomniało mi się jeszcze, że kurs nocny na poc. 213 (pomiędzy północą, a pierwszą) wykonał wagon #622.
No tak jeśli chodzi kurs do Okrzei to tak.DW pisze:Nie rozumiem Cię trochę. Skoro poc. 243 powinien jechać po poc. 242 to czemu wykluczasz możliwość, że mógł być zatrzymany? O 17:15 w miejscu gdzie była stłuczka powinien być poc. 243, który powinien jechać w przeciwną stronę niż widziałeś poc. 242, bo wypadek miał miejsce na ul. Sienkiewicza, czyli w stronę Okrzei. Poc. 241 powinien być na Sienkiewicza ponad pół godziny przez wypadkiem, więc on raczej przejechał normalnie.Mika0005 pisze:Tak tak na Ostrogórskiej - jeżeli 242 jechał bez zatrzymania to 243 też nie mógł być wstrzymany (bo to już koło 18). Ruch był wstrzymany na pewno ale to po 17 bo pociągi na linii 26 bardzo nieregularnie jeździły, w takim razie wychodzi na to że 243 nie był wstrzymany Ewentualnie 241DW pisze:A gdzie widziałeś poc. 242? Bo powinien wtedy być koło Ostrogórskiej i jechać w stronę Będzina. Jeśli go tam widziałeś to wcale to nie świadczy o tym, że nie było zatrzymania, bo poc. 243 powinien jechać za nim (jak większość poc. w kolejności numerów; wyjątkiem jest linia 28 po południu).Mika0005 pisze:DW :"Zatrzymane zostały zapewne poc. 2608 i 2607/2601 oraz 243"
No nie wiem pociąg 242 o 17:40 jechał normalnie nie miał żadnego zatrzymania. Podobno o 17:10 miało miejsce to zdarzenie więc 243 musiałby jechać przed 242 żeby mógł być zatrzymany. 242 jechał zgodnie z planem bez żadnego wstrzymania.
Obecnie na poc. 2604 jest #761. Podmiany dokonano prawdop. w Mysłowicach i #601 zjechał po 19-stej jako poc. 2606.
Poc. linii 26 jeździły nieregularnie również przez wcześniejsze zatrzymanie na trasie do Milowic.
Przypomniało mi się jeszcze, że kurs nocny na poc. 213 (pomiędzy północą, a pierwszą) wykonał wagon #622.
Ostatni dzień kursowania na poc. 3401 przypadł solówce #505
Pozdrawiam R1 :santa:
No i wieczorem nadal #695+593 był na 116. Na 115 był #313+314.luki pisze:Zaraz za nim po 12:00 Chorzowską w Katowicach jechał do zajezdni skład #659+660 "Awaria" z 11-tki.hanys76 pisze:115# 695+593
Skład #659+593 co ciekawe był oznakowany jako 116. Nie jestem pewny na 100%, ale czy 115 czy 116 to był po za planem ok. 28 lub 14 minut. Możliwe też, że może na 116 był defekt i zamienili się składami...
118 - #731+730
134 - #768132 - #338
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Z przodu, u góry obok tablicy, kaseta na kwadrat z numerem linii była pusta.Mika0005 pisze:Na linii 15 kursuje skład #604+603
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości