2008.03.21
2008.03.21
poc. 601 - 804
poc. 602 - 609+610
poc. 603 - 809
poc. 604 - 471+478
poc. 605 - 803
poc. 606 - 713+714 na drugim pantografie
poc. 607 - 805
poc. 608 - 768
poc. 609 - 816
poc. 610 - zakarlik 767
poc. 611 - 812
poc. 612 - 490
poc. 613 - 354+355
poc. 614 - zakarlik 694
poc. 615 - 813
poc. 616 - zakarlik 771
poc. 617 - skład 464+465
poc. 618 - 641+642
poc. 619 - 810
poc. 620 - 252+253
poc. 111 - 578+577
poc. 112 - 505
poc. 113 - 574+573
poc. 114 - 781 (od 11:26 - 770)
poc. 115 - 725+736
poc. 116 - 340
poc. 117 - 680+679
poc. 118 - 695+593
poc. 231 - 672
poc. 233 - 661
poc. 602 - 609+610
poc. 603 - 809
poc. 604 - 471+478
poc. 605 - 803
poc. 606 - 713+714 na drugim pantografie
poc. 607 - 805
poc. 608 - 768
poc. 609 - 816
poc. 610 - zakarlik 767
poc. 611 - 812
poc. 612 - 490
poc. 613 - 354+355
poc. 614 - zakarlik 694
poc. 615 - 813
poc. 616 - zakarlik 771
poc. 617 - skład 464+465
poc. 618 - 641+642
poc. 619 - 810
poc. 620 - 252+253
poc. 111 - 578+577
poc. 112 - 505
poc. 113 - 574+573
poc. 114 - 781 (od 11:26 - 770)
poc. 115 - 725+736
poc. 116 - 340
poc. 117 - 680+679
poc. 118 - 695+593
poc. 231 - 672
poc. 233 - 661
Ostatnio zmieniony 21 mar 2008, 12:32 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
Na razie jeszcze nie widziałem tylko składu na poc. 606, więc może tam jest, bo pozostałe OK. (Dopisane 12:25: tak, jest to skład 713+714 na poc. 606).Peter pisze:Któryś skład w zakładowym na 6 jeździ na drugim pantografie.
Uzupełniam sukcesywnie powyższą listę o zaobserwowane obsady.
O godzinie 11:15 na pętli zachodniej za poc. 233 stał poc. 114, ale nowy wagon, bo 770 a nie 781. Pewnie włączy się w kurs do Katowic, gdy przyjdzie jego kolej (czyli o 11:26).
Około 13:00 w Sosnowcu Milowicach, prawdop. na ul. Baczyńskiego w stronę Centrum miało miejsce wstrzymanie ruchu. Zatrzymanie trwało 40 minut. Po wznowieniu ruchu pierwszy ruszył poc. 2603 (#524), który ruszył ok. 13:35 i bez pasażerów popędził prawdop. do Dańdówki. Zaraz za nim ruszyły poc. 2604, 2605 (pusty), 211, 2606 i 2607.
W czasie zatrzymania żadnych poc. jadących do Milowic nie skierowano objazdem.
W czasie zatrzymania żadnych poc. jadących do Milowic nie skierowano objazdem.
Zauważyłem dwie podmiany:
- na poc. 613 jest teraz skład 645+646 (był 354+355),
- na poc. 616 podmieniono zakarlikowe solówki - teraz jest wagon 687 (był 771).
Dopisane 15:13
poc. 163 - 811
Na linii 20 widać składy 685+686 oraz 262+263.
Na linii 13 żelazko 782.
poc. 1503 - 756K
O godzinie 15:05 przez ponad 5 minut na katowickim Rynku z otwartymi drzwiami stał skład 641+642 na poc. 618 w kierunku Brynowa. Kiedy przyjechał poc. 619 (116Nd-810) został od razu skierowany na Zawodzie. Już dwie minuty później poc. 618 odjechał, a kolejny chętny na Brynów (poc. 162) mógł już jechać prosto zgodnie z rozkładem.
O godzinie 14:48 z Zawodzia przyjechał skład w zakładowym i stanął przy teatrze na chwilę blokując autobusy. Ruszył następnie w kierunku Ronda. Kilka minut po 15:00 wjechał na Stadion Śląski - był to skład 659+660, z czarnymi wyświetlaczami, bez kwadratu, ale tabliczką "ZMIANA TRASY" z przodu. Od razu zawrócił i włączył się w kurs do Katowic poc. 113 (w tym momencie i tak był opóźniony jakieś 7 minut). 574+573 musiał wcześniej wypaść.
- na poc. 613 jest teraz skład 645+646 (był 354+355),
- na poc. 616 podmieniono zakarlikowe solówki - teraz jest wagon 687 (był 771).
Dopisane 15:13
poc. 162 - 250+251luki pisze:161 - #801
poc. 163 - 811
Na linii 20 widać składy 685+686 oraz 262+263.
Na linii 13 żelazko 782.
poc. 1503 - 756K
O godzinie 15:05 przez ponad 5 minut na katowickim Rynku z otwartymi drzwiami stał skład 641+642 na poc. 618 w kierunku Brynowa. Kiedy przyjechał poc. 619 (116Nd-810) został od razu skierowany na Zawodzie. Już dwie minuty później poc. 618 odjechał, a kolejny chętny na Brynów (poc. 162) mógł już jechać prosto zgodnie z rozkładem.
O godzinie 14:48 z Zawodzia przyjechał skład w zakładowym i stanął przy teatrze na chwilę blokując autobusy. Ruszył następnie w kierunku Ronda. Kilka minut po 15:00 wjechał na Stadion Śląski - był to skład 659+660, z czarnymi wyświetlaczami, bez kwadratu, ale tabliczką "ZMIANA TRASY" z przodu. Od razu zawrócił i włączył się w kurs do Katowic poc. 113 (w tym momencie i tak był opóźniony jakieś 7 minut). 574+573 musiał wcześniej wypaść.
poc. 11 - #587
poc. 12 - #654
poc. 13 - #733
poc. 14 - #487
poc. 15 - #656
poc. 16 - #477
poc. 17 - #459K
poc. 18 - #788
poc. 401 - Na tym poc. nastąpiła podmiana ok. godziny 12. Nie wiem, co było wcześniej, teraz jest #364+392
poc. 402 - #384+345
poc. 403 - jego kurs o 11:04 z Wójtowej wsi wypadł. Później jeździł na nim #564+565
poc. 404 - #588+589
poc. 405 - #260+261
poc. 406 - #649+650 - obecnie na 2 pantografie.
poc. 32 - #655+393
poc. 33 - #561+382
poc. 34 - #395+386
poc. 35 - #417+418
poc. 510 - #612
poc. 511 - #506
poc. 514 - #785
poc. 515 - nie przyjechał o 12:17 na pl. Wolności w Zabrzu
poc. 516 - #744
poc. 517 - #722
poc. 12 - #654
poc. 13 - #733
poc. 14 - #487
poc. 15 - #656
poc. 16 - #477
poc. 17 - #459K
poc. 18 - #788
poc. 401 - Na tym poc. nastąpiła podmiana ok. godziny 12. Nie wiem, co było wcześniej, teraz jest #364+392
poc. 402 - #384+345
poc. 403 - jego kurs o 11:04 z Wójtowej wsi wypadł. Później jeździł na nim #564+565
poc. 404 - #588+589
poc. 405 - #260+261
poc. 406 - #649+650 - obecnie na 2 pantografie.
poc. 32 - #655+393
poc. 33 - #561+382
poc. 34 - #395+386
poc. 35 - #417+418
poc. 510 - #612
poc. 511 - #506
poc. 514 - #785
poc. 515 - nie przyjechał o 12:17 na pl. Wolności w Zabrzu
poc. 516 - #744
poc. 517 - #722
1409# 783
132# 338
133# 691
134# 782
Po 17.20 od ronda w kierunku zajezdni, jechał skład w zakładowym. Wydaję mi się że to były dwie spięte solówki, bo drugi wagon miał zaświecone z przodu światła.
132# 338
133# 691
134# 782
Po 17.20 od ronda w kierunku zajezdni, jechał skład w zakładowym. Wydaję mi się że to były dwie spięte solówki, bo drugi wagon miał zaświecone z przodu światła.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2008, 18:06 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
Na drugim pantografie jest już co najmniej od 7 rano i odjechał z Brynowa po poc.165 (odjazd 7.07) a nie przed nim.ff pisze:poc. 606 - 713+714 na drugim pantografie
165 #313+314.ff pisze:poc. 162 - 250+251luki pisze:161 - #801
poc. 163 - 811
1502 #757+758, 1504 #571+618DW pisze:ff pisze:poc. 1503 - 756K
1506 - #751+752, 1507 - #759, 1508 - #604+603
#262+263 jest na poc.203.ff pisze:Na linii 20 widać składy 685+686 oraz 262+263.
20: 204 #699+700, 205 #731+730
37: 372 #688
Miał teraz swój kurs zjazdowy - nadal na drugim pantografie.Boguś pisze:Na drugim pantografie jest już co najmniej od 7 rano i odjechał z Brynowa po poc.165 (odjazd 7.07) a nie przed nim.ff pisze:poc. 606 - 713+714 na drugim pantografie
Dziś już tego nie ustalę. Na obecnie jeżdżących poc. 613 i 617 są te same składy co były w dzień. No i poc. 606 jw.rzelfix pisze:Z zajezdni przed momentem wyjechał jakiś świeżo pomalowany w barwy zakładowe (listwa czerwona) skład z żółtymi poręczami. Farba była wyraźnie świeża. Czyżby nasz #495+496 (numerka niestety nie dopatrzyłem)? Wyjazd chyba był na "szóstkę"...
Na pociągach 614 i 616 nie pojawiły się karliki aż do końca kursowania. Chyba podobnie było w przypadku poc. 610.
Dziś nie wyjechały karliki 815, 808, 800 (odstawione od dłuższego czasu), 814 (nie jeździ od kilku dni) oraz 802, 806, 807.
Dopisane o 0:30
Na poc. 117 pojawił się nowy skład -> 702+701, który zastąpił skład 680+679. Przed moim wyjazdem trzy tygodnie temu pisałem, że przepaliła się znowu jedna z lampek podświetlenia bocznego w doczepce. Obecnie ponownie świecą wszystkie cztery lampki .
poc. 1115 - 692
poc. 1111 - 749
poc. 622 - 591 (motorniczy w ogóle nie załączył podświetlania wyświetlaczy i wszystkie trzy są ciemne )
Re: 2008.03.21
To jeszcze do tego dnia od siebie dodam 501 - #765 :mruga:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
W piątkowym wydaniu 'DZ' pojawił się artykuł-felieton związany ze świętami. Pisze tam m. in. o Piotrze Michalskim, instruktorze w TŚ. Z tekstu wynika że jest człowiekiem zaradnym. Wśród niektórych motorowych określany jest mianem kapusia (oczywiście tego nie ma w tekście :chytry: ).
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości