2008.03.20
2008.03.20
601# 805
602# skład w zakladowym
603# 809
Na pociągach 609 oraz 610 jeśli się nie mylę są solówki.
611# 802
613# skład weka
614# szarak
615# 811
616# 807
617# skład w zakładowym
618# 471+478
619# szarak
620# 252+253
161# 803
162 oraz 165 składy w zakładowym
163# 804
164# 685+686
Na 20 dziś kursują 637+638 oraz 262+263
602# skład w zakladowym
603# 809
Na pociągach 609 oraz 610 jeśli się nie mylę są solówki.
611# 802
613# skład weka
614# szarak
615# 811
616# 807
617# skład w zakładowym
618# 471+478
619# szarak
620# 252+253
161# 803
162 oraz 165 składy w zakładowym
163# 804
164# 685+686
Na 20 dziś kursują 637+638 oraz 262+263
Re: 2008.03.20
609+610hanys76 pisze:602# skład w zakładowym
poc. 604 - 354+355
poc. 605 - 816
poc. 606 - 713+714 (na drugim pantografie )
poc. 607 - 801
poc. 608 - 590 (z połówkowym pantografem)
Zgadza się:hanys76 pisze:Na pociągach 609 oraz 610 jeśli się nie mylę są solówki.
poc. 609 - 772
poc. 610 - 694
poc. 612 - 776
464+465hanys76 pisze:613# skład weka
813hanys76 pisze:614# szarak
Przed 10:00 do Katowic jechały razem w planie poc. 616.hanys76 pisze:615# 811
616# 807
645+646hanys76 pisze:617# skład w zakładowym
812hanys76 pisze:619# szarak
Dziwnie jeździł ten skład koło 10:00. Jechał z Katowic tuż przed poc. 607 z tabliczką "ZMIANA TRASY" u góry szyby. Skręcił na Stadion Śląski (pusty), po czym włączył się w swój plan (poc. 620) w kierunku Katowic.hanys76 pisze:620# 252+253
Na linii 11 obowiązuje rozkład wakacyjny, który zakłada legalne solówki na poc. 112, 114 i 116.
poc. 111 - 578+577
poc. 112 - 748
poc. 113 - 662+617
poc. 114 - 371
poc. 115 - 702+701
poc. 116 - 768
poc. 117 - 731+730
poc. 118 - 583+584
Na 23 tylko dwa planowe pociągi (231 i 233)
poc. 231 - 318
poc. 233 - 340
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 11:18 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
211 - #760, 212 - #535, 213 - #532,214 - #737, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #761
2601 - #501, 2602 - #508, 2603 - #636, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #539, 2607 - #527, 2608 - #436, 2609 - #762, 2610 - #627
2601 - #501, 2602 - #508, 2603 - #636, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #539, 2607 - #527, 2608 - #436, 2609 - #762, 2610 - #627
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 13:24 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
O godzinie 10:50 z Katowic w stronę centrum Chorzowa jechała pusta stodwójka nr 165 z kwadratem linii S (białym)
Kursują nauki jazdy - do Katowic jechała jakiś kwadrans temu stopiątka nr 3, niedawno z Katowic na Stadion wjechał kanciok nr 8.
O 11:00 na Stadion wjechała stodwójka nr 7. Najprawdopodobniej tuż po wjeździe nastąpiła zmiana kursantów, bo stali za zwrotnicą kilka minut.
Kursują nauki jazdy - do Katowic jechała jakiś kwadrans temu stopiątka nr 3, niedawno z Katowic na Stadion wjechał kanciok nr 8.
O 11:00 na Stadion wjechała stodwójka nr 7. Najprawdopodobniej tuż po wjeździe nastąpiła zmiana kursantów, bo stali za zwrotnicą kilka minut.
Stodwójka 165 już wraca z Chorzowa/Rudy/Bytomia do Katowic. W środku są jacyś ludzie, być może dzieci. Wagon ma również kwadrat S z tyłu (także biały) oraz z boku (żółty). Stodwójka pojawiła się w okolicach Stadionu o godzinie 12:05.ff pisze:O godzinie 10:50 z Katowic w stronę centrum Chorzowa jechała pusta stodwójka nr 165 z kwadratem linii S (białym)
W godzinach 12:35-12:40 na żeberku przy teatrze stał karlik 806, który przyjechał z Zawodzia. Czekał na wagon 694, który jeździł na poc. 610 (opóźnił się 4 minuty). Gdy w końcu ten przyjechał, razem pojechały na Rondo w celu sfinalizowania podmiany.
Lepszym pomysłem byłoby podmienienie solówki na poc. 609, bo ten pociąg jeździ do późnego wieczora. 772 póki co jest tam nadal.
Lepszym pomysłem byłoby podmienienie solówki na poc. 609, bo ten pociąg jeździ do późnego wieczora. 772 póki co jest tam nadal.
Na poc. 1504 i 1508 też są składy? :O Przecież zawsze w dni robocze w okresie przerw w zajęciach szkolnych na tych poc. były solówki...Marcin pisze:1501-#504
1502-#757+758
1503-#756K
1504-#751+752
1505-#746
1506-#670+669
1507-#759
1508-#604+603
Dopisałem brakującą obsadę na poc. 214 (jest tam #737) w mojej poprzedniej wiadomości
Wygląda na to, że albo w RK-1 sobie zapomnieli bądź na te ferie nie przewidziano ograniczeń taboru (to było by zbyt piękne )DW pisze:Na poc. 1504 i 1508 też są składy? :O Przecież zawsze w dni robocze w okresie przerw w zajęciach szkolnych na tych poc. były solówki...
Ponadto w komunikacie na kzkgop wspomniano na rozkładach wakacyjnych na 9 i 16, ale po ostatnich zmianach takowych raczej nie ma, bo 16 jeździ teraz przecież cały czas co 14 minut jak to było założone wcześniej przy rozkładach na ferie. Rozkład na 9 był tylko inny ponieważ na 9 nie musiały włączać się 19-tki zamiast składów, bo na ferie składów nie przewidywano. Nie wiem czy jeżdżą na 9 czy nie, ale nie wyobrażam sobie przejścia z 19 na 9 w chwili obecnej (które i tak by musiało mieć miejsce po za feriami )
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2008.03.20
250+251 też tam się szwendahanys76 pisze:Na 20 dziś kursują 637+638 oraz 262+263
Hmm, przecież w wakacje nie było podmian na linii 9, tylko po prostu od rana jeździły solówki. I pewnie tak miało być teraz, choć w żaden sposób obecnego rozkładu to nie zmienia, więc niepotrzebnie wymieniali. W każdym razie sprawdziłem w kamerce poc. 94 i tam jest skład w zakładowym, białymi poręczami i z czerwonymi listwami (257+258?).luki pisze:Nie wiem czy jeżdżą na 9 czy nie, ale nie wyobrażam sobie przejścia z 19 na 9 w chwili obecnej (które i tak by musiało mieć miejsce po za feriami )
Przy okazji widziałem składy na 36:
poc. 361 - 579+592
poc. 363 - 467+489
poc. 365 - skład w zakładowym, żółtymi poręczami i z kremowymi listwami (456+457?)
Przecież nie pisałem, że w wakacje były podmianyff pisze:Hmm, przecież w wakacje nie było podmian na linii 9, tylko po prostu od rana jeździły solówki.
ale nie wyobrażam sobie przejścia z 19 na 9 w chwili obecnej (które i tak by musiało mieć miejsce po za feriami )
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
O 16:45 na pętlę wschodnią Stadionu Śląskiego od Katowic wjechał skład 599+600 otablicowany na poc. 115 (na wyświetlaczu 11 Chorzów Stadion Śląski). Skład ten jechał z Katowic za poc. 118. Teraz liniowo do Katowic pojechał poc. 113. 599+600 z pewnością teraz odczeka 28 minut na pętli zachodniej i włączy się wtedy na poc. 115 w kurs do Katowic, bo widocznie poprzednik 702+701 zjechał wcześniej do zajezdni.
poc. 11 - #470
poc. 12 - ??
poc. 13 - #470K
poc. 14 - #733 ( 12:19 podmiana na #374 przy zajezdni )
poc. 15 - #459K
poc. 16 - #656
poc. 17 - #477
poc. 18 - #788
poc. 401 - #651+652
poc. 402 - #588+589
poc. 403 - #260+261
poc. 404 - #649+650
poc. 405 - #384+345
poc. 406 - #556+557
poc. 32 - #561+382
poc. 33 - #417+418
poc. 35 - #655+393
poc. 510 - #316
poc. 511 - #786
poc. 512 - #503
poc. 515 - #257
poc. 516 - #420
poc. 517 - #704
poc. 351 - #765
poc. 352 - #785
Poc. 403 (260+261 ) po godz. 12:00 ściągał do zajezdni zdefektowany wagon #487 z linii 5. Na przystankach od Zaborza do Gliwic zajezdni nie zabierał pasażerów.
Przed 12:00 do zajezdni zjeżdżał awaryjnie skład #395+386 z linii 3 (prawdopodobnie poc. 31). Jako podmiana po około 20 minutach wyjechał z zajezdni skład #564+565. Możliwe, że po dojechaniu do pl. Wolności w Zabrzu włączał się od razu na planowy kurs do Makoszów ( godzina pasowałaby na poc. 31 ).
poc. 12 - ??
poc. 13 - #470K
poc. 14 - #733 ( 12:19 podmiana na #374 przy zajezdni )
poc. 15 - #459K
poc. 16 - #656
poc. 17 - #477
poc. 18 - #788
poc. 401 - #651+652
poc. 402 - #588+589
poc. 403 - #260+261
poc. 404 - #649+650
poc. 405 - #384+345
poc. 406 - #556+557
poc. 32 - #561+382
poc. 33 - #417+418
poc. 35 - #655+393
poc. 510 - #316
poc. 511 - #786
poc. 512 - #503
poc. 515 - #257
poc. 516 - #420
poc. 517 - #704
poc. 351 - #765
poc. 352 - #785
Poc. 403 (260+261 ) po godz. 12:00 ściągał do zajezdni zdefektowany wagon #487 z linii 5. Na przystankach od Zaborza do Gliwic zajezdni nie zabierał pasażerów.
Przed 12:00 do zajezdni zjeżdżał awaryjnie skład #395+386 z linii 3 (prawdopodobnie poc. 31). Jako podmiana po około 20 minutach wyjechał z zajezdni skład #564+565. Możliwe, że po dojechaniu do pl. Wolności w Zabrzu włączał się od razu na planowy kurs do Makoszów ( godzina pasowałaby na poc. 31 ).
271 - #631+632
272 - #670+699
273 - #440+446
274 - #537+529
275 - #530+540
276 - #664+663
277 - #623+624
241 - #513
246 - #790
"S" #165 jechała z Zagórza ok. godziny 15:20. Wewnątrz oprócz motorniczego było trzech pasażerów, znudzonych przejażdżką i nie wyglądających na to żeby się znali-nie było żadnego dziecka.
272 - #670+699
273 - #440+446
274 - #537+529
275 - #530+540
276 - #664+663
277 - #623+624
241 - #513
246 - #790
Tak na obu tych pociągach są składy.DW pisze:Na poc. 1504 i 1508 też są składy? :O Przecież zawsze w dni robocze w okresie przerw w zajęciach szkolnych na tych poc. były solówki...Marcin pisze:1501-#504
1502-#757+758
1503-#756K
1504-#751+752
1505-#746
1506-#670+669
1507-#759
1508-#604+603
"S" #165 jechała z Zagórza ok. godziny 15:20. Wewnątrz oprócz motorniczego było trzech pasażerów, znudzonych przejażdżką i nie wyglądających na to żeby się znali-nie było żadnego dziecka.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 19:00 przez R_G, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Jakoś nigdzie nie mogę odnaleźć tego składu... Odpadają 602, 604, 612, 613, 617, 620...rzelfix pisze:Na 6stkę zmierza właśnie z zajezdni #713+714, tym razem na pierwszym pantografie.
Na poc. 618 w ogóle nie ma obsady. Widocznie 471+478 zjechał. Być może tu podstawili tego 713+714 i juz się zdążył skiepścić.
Zgodnie z przewidywaniami na poc. 115 ze Stadionu włączył się 599+600. Z tyłu ma wetknięty kwadrat linii 20 :/
EDIT 18:10
Sytuacja wygląda tak, że 471+478 jeździ teraz na poc. 606. Składu 713+714 na pewno nie ma na 6. Do Katowic za poc. 604 przed 18:00 jechała nietablicowana pusta solówka 361. Pewnie zawróci na Miarki, przebierze się w 6 i wróci w kursie zjazdowym nieobsadzonego obecnie poc. 618. A najlepiej by było jakby jeszcze zamienili kolejność i skład z poc. 617 przeszedł na zjazdowy poc. 618. 361 wskoczyłby na poc. 617 i byłby wtedy już do późnej nocy pociąg byłby obsadzony planowym taborem.
Dziś były uruchomione dwa pociągi specjalne dla grupy hobbystów z Ameryki. Rano jeździł S1 (1100+1263) z Zabrza przez Chebzie do Chorzowa Batorego, a później ekipa przesiadła się do S2 (165) i pojechała przez Katowice, Mysłowice, Kazimierz, Sosnowiec i Będzin do Czeladzi.ff pisze:Stodwójka 165 już wraca z Chorzowa/Rudy/Bytomia do Katowic. W środku są jacyś ludzie, być może dzieci. Wagon ma również kwadrat S z tyłu (także biały) oraz z boku (żółty). Stodwójka pojawiła się w okolicach Stadionu o godzinie 12:05.ff pisze:O godzinie 10:50 z Katowic w stronę centrum Chorzowa jechała pusta stodwójka nr 165 z kwadratem linii S (białym)
Kwadrat w 165 był nasz stary klubowy, z przyklejonym "2" zamiast "1" jako numer pociągu . Za sterami insp. 1818 (ex 2000)
Przed godziną 7 musiałbyć wstrzymany ruch do Brynowa. O 7.07 na Brynów przyjechały kolejno: 607 #801, 608 #590, 161 #803, 609 #772 i 610 #694.
Około 17 został wstrzymany ruch z Rynku do Ronda. Na Rondzie poc.609 #772 uderzył w puszkę. Za poc.609 stały: jakaś solówka, 162 #675+676, 113 #662+617 i 132 solo #691. Ruch wznowiono o 17.15. Wagon #772 z tablicą zjazdową pojechał do Chorzowa.
37:372 #607
Około 17 został wstrzymany ruch z Rynku do Ronda. Na Rondzie poc.609 #772 uderzył w puszkę. Za poc.609 stały: jakaś solówka, 162 #675+676, 113 #662+617 i 132 solo #691. Ruch wznowiono o 17.15. Wagon #772 z tablicą zjazdową pojechał do Chorzowa.
To poc.165, 162 #675+676.luki pisze:#659+660hanys76 pisze:162 oraz 165 składy w zakładowym
37:372 #607
Marcin pisze:1506-#670+669
Wcześniej na poc. 272 musiało być coś innego skoro teraz jest #670+669.Mika0005 pisze:272 - #670+669
Natomiast na poc. 1506 jest teraz skład #571+618, czyli jakoś udaje im się uniknąć wstawiania nieplanowych solówek.
Na odwrót - #664+663Mika0005 pisze:276 - #663+664
Dzisiaj o 19-stej znowu ma być mecz na Stadionie Ludowym w Sosnowcu. Jednak tym razem nie zdjęto z trasy zmodernizowanych wagonów.
Na poc. 213 jest teraz #754, a na poc. 2610 jest #532 (który wcześniej był na 213).
Napisałem post jeszcze raz, bo dopisałem inf. o obsadzie na poc. 213 i 2610
RK-1 jest w otyle dobrej sytuacji że linia 27 ma tam pętle i możliwa jest zmiana na tej linii składów(wagonów). Ma szczęście także dlatego że idą święta i na razie duże rezerwy nie będą potrzebne, ale zobaczymy co będzie później. Zobaczymy naprawiony np. #633+634-albo solówy.DW pisze:Wcześniej na poc. 272 musiało być coś innego skoro teraz jest #670+669.
Natomiast na poc. 1506 jest teraz skład #571+618, czyli jakoś udaje im się uniknąć wstawiania nieplanowych solówek.
No zaczyna się-jeszcze pare meczyków i z żelazka i moderusa będziemy mieli wagon roboczy z lorką :/DW pisze:Dzisiaj o 19-stej znowu ma być mecz na Stadionie Ludowym w Sosnowcu. Jednak tym razem nie zdjęto z trasy zmodernizowanych wagonów
#664+663-już poprawione/Thx.
Pozdrawiam R1 :santa:
645+646 jednak bez zmian na poc. 617, więc nieplanowy skład bedzie już pewnie do końca. 361 włączył się na poc. 618 i już zjechał planowo do Stroszka. I tyle go widziano.ff pisze:Do Katowic za poc. 604 przed 18:00 jechała nietablicowana pusta solówka 361. Pewnie zawróci na Miarki, przebierze się w 6 i wróci w kursie zjazdowym nieobsadzonego obecnie poc. 618. A najlepiej by było jakby jeszcze zamienili kolejność i skład z poc. 617 przeszedł na zjazdowy poc. 618. 361 wskoczyłby na poc. 617 i byłby wtedy już do późnej nocy pociąg byłby obsadzony planowym taborem.
Na poc. 609 nadal solówka 772.
Więc nie wiem co się mogło stać. Poprzedni post napisałem jakieś 5 minut po wyjeździe wagonu z zajezdni. Autentycznie był oznakowany jako linia nr 6.ff pisze:Jakoś nigdzie nie mogę odnaleźć tego składu... Odpadają 602, 604, 612, 613, 617, 620...
Linia nr 19:
191 - #777
192 - #703
193 - #779
194 - #715
195 - #706
196 - #791
197 - #681
198 - #766
199 - ?
O godzinie 19:55 od Katowic na Stadion Śląski wjechał skład w zakładowym z grubą listwą (wydaje mi się, że to był 702+701). Skład miał na wyświetlaczu "23 Chorzów Stadion Śląski" i w środku było kilku pasażerów. Nie wiem na co się włączy. Myślałem, że na poc. 111 (o 20:05 w kurs do Katowic), ale tak się nie stało, bo nadal tam kursuje 578+577.
Eee nie, tak szybko teleportować się nie można On pewnie nadal stoi na Śląskim, bo nie widziałem, żeby jechał do Katowic. Wydaje mi się teraz, że on się włączy na poc. 113.hanys76 pisze:Chyba ten skład o 20.08 zjechał do zajezdni, jechał chwilę po 685+686 z 164. Faktycznie wyglądał na 702+701 .
Dopisane 20:35
Był to jednak skład 313+314, który o 20:32 włączył się w kurs do Katowic poc. 113. Poprzednie kółko było nieobsadzone, czyli 662+617 wypadł.
Mógł to być poc. 118 (583+584). Nie chciało się może motorowemu już zawijać na Plac Wolności (ostatni kurs) i np. pod pozorem defektu wysadził ludzi na Rondzie i zjechał prosto do zajezdni. Nikt tego przecież nie sprawdzi, a będzie dzięki temu te 10-15 minut wcześniej w domu :/hanys76 pisze:To ciekawe skąd ten skład jechał, bo od ronda . Możliwe że to coś z 11, ale to tylko przypuszczenia.
Przed 16-stą na tym poc. widziałem wagon #328.Marcin pisze:1505-#746
Analizując jeżdżące dzisiaj składy doszedłem do wniosku, że zanim na poc. 272 pojawił się skład #670+669, to najprawdop. był tam skład #629+630 lub #755+756.
W Będzinie jednak zorientowali się, że w Sosnowcu jest mecz i żelazko #737 zostało zdjęte. Teraz na poc. 214 jest #526.
Tak, 464+465 jeździł jeszcze długo. O 19:00 jeszcze go widziałem. To co widziałeś teraz na poc. 613 to na pewno nie jest 713+714. Wyglądał na 641+642, ewentualnie na 647+648.hanys76 pisze:Na pociągu 613 niema już 464+465, teraz jest skład w zakładowym. Możliwe że to zaginiony skład 713+714. Widzę że wcześniej nikt nie pisał, czyli jezdził 464+465.
Wagon 772 na poc. 609 wyjeździł cały plan.
Na poc. 1115 jeździ wagon 767.
Na poc. 1111 jest wagon 748 (w dzień był na poc. 112). Jest opóźniony 6 minut.
poc. 622 - 746
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 19.05 zaciemniona solówka [1].
W tym samym czasie prowadzono ponad godzinne prace torowe w postaci spawania prawej szyny na przystanku 'Katowice Akademia Ekonomicza" w kierunku zajezdni, pociągi przejeżdzały na bieżąco lub miały krótkie postoje.
W tym samym czasie prowadzono ponad godzinne prace torowe w postaci spawania prawej szyny na przystanku 'Katowice Akademia Ekonomicza" w kierunku zajezdni, pociągi przejeżdzały na bieżąco lub miały krótkie postoje.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości