2008.02.05
2008.02.05
poc. 601 - 805
poc. 603 - 804
poc. 604 - 713+714
poc. 605 - 810
poc. 609 - 816
poc. 4104 - 482+483
poc. 4109 - 464+465
poc. 111 - 662+617
poc. 117 - 262+263
poc. 704 - 719+720
poc. 173 - 361 (nadal w Mama i ja)
poc. 15 - 786
poc. 404 - 556+557
poc. 508 - 744
poc. 509 - 406
poc. 351 - 316
poc. 603 - 804
poc. 604 - 713+714
poc. 605 - 810
poc. 609 - 816
poc. 4104 - 482+483
poc. 4109 - 464+465
poc. 111 - 662+617
poc. 117 - 262+263
poc. 704 - 719+720
poc. 173 - 361 (nadal w Mama i ja)
poc. 15 - 786
poc. 404 - 556+557
poc. 508 - 744
poc. 509 - 406
poc. 351 - 316
602# szarak
606# solówka w zakładowym
607# 807
608# 814
610# szarak
162# solówka w zakładowym, od 9.10 skład w zakładowym.
163# 801
164# 783+784
165# 338
166# 802
4101# 809
4103# 808
4104# 482+483 z Katowic zjezdzał na pusto do zajezdni przed 8.00. W drugim wagonie były otwarte drzwi. Do Placu Miarki też jechał z otwartymi drzwiami i bez pasażerów, musiał się niedaleko zdefektowac.
4105# 467+489
4107# szarak
691+689# 1102?
1106# 675+676
Na 20 między innymi 685+686, 250+251 oraz 637+638.
3110# 779
777 jest , jak mi doniesiono na 193.
234# 205
O 7.40 w kierunku zajezdni jechał od ronda pusty skład w zakładowym, tą samą trasą o 8.30 zjezdzał 734+735.
O 9.10 z Zawodzia przyjechał skład w zakładowym, udał się na Słoneczną włączyc się na 162.
606# solówka w zakładowym
607# 807
608# 814
610# szarak
162# solówka w zakładowym, od 9.10 skład w zakładowym.
163# 801
164# 783+784
165# 338
166# 802
4101# 809
4103# 808
4104# 482+483 z Katowic zjezdzał na pusto do zajezdni przed 8.00. W drugim wagonie były otwarte drzwi. Do Placu Miarki też jechał z otwartymi drzwiami i bez pasażerów, musiał się niedaleko zdefektowac.
4105# 467+489
4107# szarak
691+689# 1102?
1106# 675+676
Na 20 między innymi 685+686, 250+251 oraz 637+638.
3110# 779
777 jest , jak mi doniesiono na 193.
234# 205
O 7.40 w kierunku zajezdni jechał od ronda pusty skład w zakładowym, tą samą trasą o 8.30 zjezdzał 734+735.
O 9.10 z Zawodzia przyjechał skład w zakładowym, udał się na Słoneczną włączyc się na 162.
ff pisze:poc. 4104 - 482+483
Rano o 9:00 widziałem go bez otablicowania na żeberku Pętli Słonecznej.hanys pisze:4104# 482+483 z Katowic zjezdzał na pusto do zajezdni przed 8.00. W drugim wagonie były otwarte drzwi. Do Placu Miarki też jechał z otwartymi drzwiami i bez pasażerów, musiał się niedaleko zdefektowac.
*SDIP (U.N.O.)
Poprzez eliminację zostaje 800.hanys76 pisze:602# szarak
Obecnie kursuje skład 579+592 (przypomnę, że jest w reklamie). Całość efektu psują te nieszczęsne ciemne wyświetlacze (prócz przedniego) i ciemna tablica .hanys76 pisze:606# solówka w zakładowym
812hanys76 pisze:610# szarak
Ja go widziałem właśnie w tym kursie do Placu Miarki, ale ciut wcześniej, bo na AKS-ie. Wszystko było jeszcze w porządku. Obecnie kursuje tu skład 354+355.hanys76 pisze:4104# 482+483 z Katowic zjezdzał na pusto do zajezdni przed 8.00. W drugim wagonie były otwarte drzwi.Do Placu Miarki też jechał z otwartymi drzwiami i bez pasażerów, musiał się niedaleko zdefektowac.
813hanys76 pisze:4107# szarak
Poza tym z niewypisanych:
poc. 4102 - 548+488
poc. 4106 - 704
poc. 4108 - 776
Potwierdzam. Potwierdzam też wczorajszą informację, że boczny wyświetlacz jest przepalony.hanys76 pisze:691+689# 1102?
A poza tym z niewypisanych jeszcze:
poc. 113 - 599+600
poc. 114 - 726+727 (kolejny, w którym się przepaliła lampa bocznego wyświetlacza, jakaś plaga...)
poc. 115 - 731+730
poc. 118 - 659+660
poc. 231 - 318hanys76 pisze:234# 205
poc. 232 - 607
poc. 233 - 749
Poc. 272 (#623+624) po 7-mej jechał ul. 3 Maja do Kazimierza opóźniony 8 minut. Prawdopodobnie wcześniej na tym poc. był inny skład, który uległ awarii, a skład #623+624 zdjęto z poc. 273.
Ok. 7:43 na ul. 3 Maja przy Estakadzie w Sosnowcu był skład #664+663, który jechał w stronę Dworca PKP. Wygląda na to, że była to rezerwa dla 15-stki (możliwe, że dla poc. 1504).
Jak na złość wagon #595 drugi raz (od niedzieli) pojawia się w Sosnowcu, a nie na poc. 2201, na którym myślałem, że ma stały przydział. Dzisiaj na poc. 244 nie było też wagonu #509, ale poczekam jeszcze jakiś czas zanim będę coś zmieniał w temacie z przydziałami.
1502 - #757+, 1503 - #756K, 1507 - #665, 1508 - #604+
21: #760, #535, #553, #424, #622, #753, #761
241 - #532, 242 - #521, 243 - #575, 244 - #539, 245 - #601, 246 - #595
2601 - #515, 2602 - #508, 2603 - #536, 2604 - #513, 2605 - #621, 2606 - #498, 2607 - #762, 2608 - #552, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - (? ->)? #623+, 273 - (#623+ ->)? #670+, 274 - #636+, 275 - #629+, 276 - #755+, 277 - #440+
Ok. 7:43 na ul. 3 Maja przy Estakadzie w Sosnowcu był skład #664+663, który jechał w stronę Dworca PKP. Wygląda na to, że była to rezerwa dla 15-stki (możliwe, że dla poc. 1504).
Jak na złość wagon #595 drugi raz (od niedzieli) pojawia się w Sosnowcu, a nie na poc. 2201, na którym myślałem, że ma stały przydział. Dzisiaj na poc. 244 nie było też wagonu #509, ale poczekam jeszcze jakiś czas zanim będę coś zmieniał w temacie z przydziałami.
1502 - #757+, 1503 - #756K, 1507 - #665, 1508 - #604+
21: #760, #535, #553, #424, #622, #753, #761
241 - #532, 242 - #521, 243 - #575, 244 - #539, 245 - #601, 246 - #595
2601 - #515, 2602 - #508, 2603 - #536, 2604 - #513, 2605 - #621, 2606 - #498, 2607 - #762, 2608 - #552, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - (? ->)? #623+, 273 - (#623+ ->)? #670+, 274 - #636+, 275 - #629+, 276 - #755+, 277 - #440+
ff pisze:poc. 704 - 719+720
Na poc. 706 natomiast widziałem skład 456+457. To pierwsza wzmianka o nim od czasu wykolejenia dwa tygodnie temu.luki pisze:707 - #766
poc. 172 - 716ff pisze:poc. 173 - 361 (nadal w Mamie i ja)
poc. 94 - 252+253
poc. 95 - 703
poc. 96 - 711+712
poc. 361 - 490
poc. 362 - 705
poc. 363 - 715
poc. 364 - 709
ff pisze:poc. 15 - 786
poc. 12 - 732Przemo pisze:poc.18- #788
Przemo pisze:poc.402- #379+415
poc. 401 - 260+261ff pisze:poc. 404 - 556+557
poc. 505 - 656ff pisze:poc. 508 - 744
poc. 509 - 406
poc. 506 - 639
Oczywiście widziałem także holowanego trupa. Nie ma dnia żebym w Zabrzu nie widział takiej sytuacji. Przed 16:00 od strony Lompów jechał nietablicowany 373 ze stopiątką na haku. Niestety nie wiem jaką ani z jakiej linii.
Na poc. 352 widziałem solówkę z dziwną czcionką numeru taborowego z przodu. Na moje oko 364, czyli chyba rozpięli skład.ff pisze:poc. 351 - 316
poc. 302 - 459K
luki pisze:#111+112 od Słonecznej Pętli pojechał łącznikiem 33 na Chorzów.
Ja natomiast widziałem obie solówki. Nr 2 jechała trasą 1/4/5/35 do centrum Zabrza przed 16:00, tuż za składem 379+415 na poc. 402. Z kolei tuż za eLką podążał skład z defektem, czyli 373+(?). A eLkę nr 3 widziałem niedawno - przy Stadionie Śląskim o 18:30. Przyjechala z kierunku Chorzowa i kierowała się dalej przed siebie do Katowic.tramfaj90 pisze:Ok. 11.20 w Sosnowcu od przystanku Sielec Park (z Będzina) w stronę Katowic jechał skład #111+#112, a jakieś 3 minuty po nim jechał #131+#132
777 przedysponował się zgodnie z planem (a miałem obawy, że do tego nie dojdzie) na poc. 4110 i wykonuje teraz debiutanckie kursy na linii 41. Ja oczywiście wyszedłem mu na spotkanie i się przejechałem. Niestety wrażenia zbyt pozytywne nie były, ponieważ w tramwaju panował smród gorzały i niemycia, przemieszany oczywiście z zapachem nowości. Menel (bo do tego zmierzam) siedział na czwartym siedzisku od końca po lewej stronie.rzelfix pisze:Na 3110 doszło do podmiany: zamiast #779 pojawił się #777.
Wyświetlacze zaprogramowane były prawidłowo, nie działało zapowiadanie przystanków ani wyświetlacz wewnętrzny. Przycisk otwierania drzwi (a właściwie jego obudowa) jest rozkręcony, tzn. "lata" i wisi na śrubkach. Jak ktoś tego dziś w nocy na zajezdni nie przypilnuje i nie dokręci, to będa musieli szukać częsci zamiennych.
Drzwi faktycznie zamykają sie bezszelestnie, aż trudno się przyzwyczaić, że nie trzasną
Wróciłem natomiast wagonem 338 na poc. 612. To także mój pierwszy raz i wrażenie bardzo pozytywne. Nie wiem od jak dawna to jest, bo wagonu nie widziałem długo na zdjęciach, ale z przodu i z tyłu w miejsce strzałek powtykali cyfry 1 i 6, tworząc imitację kwadratu "16". Nie za dobrze to wygląda, nie tak miało być.
A poza tym na linii 11 straszy wagon 694 na poc. 1115.
Kilka dni temu mówiłem o żółtych plastikowych ramkach na szybach słuzących do umieszczania reklam w wagonie 607. Po prawej stronie na pierwszej lub drugiej szybie widziałem też ten patent właśnie w wagonie 694, a także niestety w wagonie 338 i to aż w liczbie 5 sztuk - dwie na pierwszych dwóch szybach po prawej stronie, dwie po lewej stronie w środku i pod koniec wagonu oraz piąta na ściance kabiny motorniczego. Tylko w tę ostatnią jest włożona reklama - Drukarni Cyfrowej, znanej z wagonu 328.
Nockę na 11 (poc. 1111) robi świeża solówka - wagon 702. Wczoraj wagon jeszcze kursował na linii 11 w składzie. To trzeci obok 694+693 i 725+736 rozpięty skład na Zawodziu. Wagon 702 nie ma z tyłu loga ani numeru taborowego (zresztą taka sama sytuacja była jak miał reklamę Knorr). Sprzęg nie został wymieniony na łamany, więc pewnie rozstanie z doczepą jest tylko chwilowe.
Gwoli ścisłości to chodzi o przycisk programowania 3. drzwi. Jadąc #777 dwa przystanki na linii nr 31 (kurs 19:23 z "Sikoraka"), zauważyłem, że przycisk był niedokręcony jedynie górną śrubką...ff pisze:Wyświetlacze zaprogramowane były prawidłowo, nie działało zapowiadanie przystanków ani wyświetlacz wewnętrzny. Przycisk otwierania drzwi (a właściwie jego obudowa) jest rozkręcony, lata i wisi na śrubkach. Jak ktoś tego dziś w nocy na zajezdni nie przypilnuje i nie dokręci, to będa musieli szukać częsci zamiennych.
Wyświetlacz wewnętrzny zapewne z czasem zostanie uruchomiony - wiadomo, że Stroszek miewa z tym problemy. Myślę, że gorzej będzie z gadaczką...
No a co do utrzymania wagonu, to w w/w kursie był jeszcze wzorowo utrzymany - żadnej wlepki, porysowanej szyby, markerowych graffiti.
Aha... No i zwracam honor Peterowi. Na tabliczce rzeczywiście widniało "105 Na/105 2K"... :mryellow:
Tym składem był #695+593. Dodatkowo: 161 #672, 168 #687hanys76 pisze:162# solówka w zakładowym, od 9.10 skład w zakładowym.
1505 #247DW pisze:1502 - #757+, 1503 - #756K, 1507 - #665, 1508 - #604+
Najeździłem się tym wagonem w sylwestra i mam takie same wrażenia. Jeśli chodzi o cyferki w miejsce strzałek: taka sytuacja miała miejsce po raz piewszy, ew. drugi.ff pisze:Wróciłem natomiast wagonem 338 na poc. 612. To także mój pierwszy raz i wrażenie bardzo pozytywne. Nie wiem od jak dawna to jest, bo wagonu nie widziałem długo na zdjęciach, ale z przodu i z tyłu w miejsce strzałek powtykali cyfry 1 i 6, tworząc imitację kwadratu "16". Nie za dobrze to wygląda, nie tak miało być.
14: 1407 #505
Obrazuje to ta fotka z TWB http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-220884.html Zdjęcie zrobione następnego dnia od poczynienia przeze mnie tej obserwacji.Boguś pisze:Jeśli chodzi o cyferki w miejsce strzałek: taka sytuacja miała miejsce po raz piewszy, ew. drugi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 24 gości