2008.02.03
2008.02.03
6: 605 #811
11: 115 #659+660
13: 132 #768
14: 1402 #672
15: 1503 #756K, 1508 #666
16: 162 #810, 164 #803
20: 203 #692, 204 #318
#672 jeździ z ciemnym przednim i boczym wyświetlaczem.
11: 115 #659+660
13: 132 #768
14: 1402 #672
15: 1503 #756K, 1508 #666
16: 162 #810, 164 #803
20: 203 #692, 204 #318
#672 jeździ z ciemnym przednim i boczym wyświetlaczem.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 13:28 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja na zdjęciach udokumentowane mam 192 - #495+496, oraz 193 - #773rzelfix pisze:Linia nr 19:
191 - #495+496
192 - solo #773
193 - #361
194 - #257+258
#361 zaś był na 191 - dane z godziny 12:00-12:40
A kolega troche nie pogmatwał tych obsad ?
111 - #685+686Boguś pisze:11: 115 #659+660
117 - #574+573
702 - #715
92 - #612
31 - #776
4101 - #816
4102 - szarak
4103 - #609+610
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Od co najmniej 25 minut (nie wykluczone, że więcej, bo właśnie dopiero od tego czasu obserwuję) nic nie jedzie z Katowic do Chorzowa. Po 14:10 przyjechał pan z kontroli ruchu czerwoną osobówką (Pandą?) i zaparkował między pętlami - wschodnią i zachodnią. Przegląda notatki i najprawdopodobniej czeka na przyjazd tramwajów od Katowic. Tramwaje do Katowic mimo to jadą, ale w rejonie kontrolera bardzo zwalniają jakby się obawiali przekroczyć dozwoloną predkość
EDIT po chwili
Znam juz odpowiedź. Coś się stało z siecią w rejonie pętli wschodniej. Właśnie wjechało naprawiać coś Pogotowie Techniczne 540A w rejonie krzyżówki z zwrotnicą. Znacznie opóźnione tramwaje z Katowic (poc. 604, poc. 117, poc. 4103) jadą objazem przez pętle. Pogotowie przemieszcza się i dokonuje oglądu sieci w kierunku petli zachodniej. Nie blokuje przy tym żadnych pociagów do Katowic. Na środku odcinka zakładają miedziany naprężacz (?) dwuramienny. Widocznie poprzedni strzelił.
EDIT po chwili
Znam juz odpowiedź. Coś się stało z siecią w rejonie pętli wschodniej. Właśnie wjechało naprawiać coś Pogotowie Techniczne 540A w rejonie krzyżówki z zwrotnicą. Znacznie opóźnione tramwaje z Katowic (poc. 604, poc. 117, poc. 4103) jadą objazem przez pętle. Pogotowie przemieszcza się i dokonuje oglądu sieci w kierunku petli zachodniej. Nie blokuje przy tym żadnych pociagów do Katowic. Na środku odcinka zakładają miedziany naprężacz (?) dwuramienny. Widocznie poprzedni strzelił.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 14:48 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Dzisiaj rano trwały prace na rondzie w Będzinie związane z wymianą zwrotnic. Wymieniono zwrotnicę zjazdową na torze od Dąbrowy Górn. oraz najazdową prowadzącą do zaj. Będzin.
Nie wiem o której prace rozpoczęto (pewnie w nocy), ale przed 10-tą zwrotnice leżały już w miejscu starych i trwały wtedy prace przy ich instalowaniu.
Ruch wstrzymany był tylko na trasie zajezdnia - rondo oraz rondo - D.G. Urząd Pracy. Na trasie do Dąbrowy kursował co najmniej jeden autobus komunikacji zastępczej.
Poc. linii 24 i 27 jadące z Sosnowca były wycofywane na rondzie i czekały tam na swój planowy odjazd. Linie 21 i 22 zostały podzielone na 2 części. Poc. 211, 212, 216 i 217 kursowały na trasie Sosnowiec Milowice - Będzin Rondo, a poc. 213 - 215 na trasie Dąbrowa Górn. Urząd Pracy - Huta Katowice. Bardziej skomplikowana sytuacja musiała być na linii 22. Na trasie Czeladź - Będz. rondo jeździł na pewno poc. 2205 oraz co najmniej jeszcze jeden inny. Na odcinku w Dąbrowie Górn. jeździły 2 lub 3 poc.
Poc. 2205 odjechał z ronda do Czeladzi o 9:45, czyli dokładnie pomiędzy dwoma kursami linii 22. Z tego wnioskuje, że to na trasie do Czeladzi mogły być tylko 2 poc.
Ruch wznowiono prawdopodobnie ok. 12-stej, ponieważ pasuje, że po tej godzinie do Huty Katowice pojechały poc. 217 i 211, które nie wykonały planowych kursów z Milowic o 12:57 i 13:17. Do ruchu włączyły się prawdop. na rondzie w Będzinie w kursie do Huty Katowice.
---
Rano na poc. 275 jeździł odmalowany wagon #436. Niestety po południu już go tam nie było, więc nie udało mi się go sfocić. Listwy oczywiście kremowe
211 - #760, 212 - #513, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #452, 217 - #761
2205 - #740
241 - #521, 242 - #509, 243 - #532
2601 - #621, 2602 - #501, 2603 - #625, 2604 - #536, 2605 - #508
271 - #754, 272 - #762, 273 - #334, 274 - #515, 275 - #436 -> #595, 276 - #526, 277 - #665
Nie wiem o której prace rozpoczęto (pewnie w nocy), ale przed 10-tą zwrotnice leżały już w miejscu starych i trwały wtedy prace przy ich instalowaniu.
Ruch wstrzymany był tylko na trasie zajezdnia - rondo oraz rondo - D.G. Urząd Pracy. Na trasie do Dąbrowy kursował co najmniej jeden autobus komunikacji zastępczej.
Poc. linii 24 i 27 jadące z Sosnowca były wycofywane na rondzie i czekały tam na swój planowy odjazd. Linie 21 i 22 zostały podzielone na 2 części. Poc. 211, 212, 216 i 217 kursowały na trasie Sosnowiec Milowice - Będzin Rondo, a poc. 213 - 215 na trasie Dąbrowa Górn. Urząd Pracy - Huta Katowice. Bardziej skomplikowana sytuacja musiała być na linii 22. Na trasie Czeladź - Będz. rondo jeździł na pewno poc. 2205 oraz co najmniej jeszcze jeden inny. Na odcinku w Dąbrowie Górn. jeździły 2 lub 3 poc.
Poc. 2205 odjechał z ronda do Czeladzi o 9:45, czyli dokładnie pomiędzy dwoma kursami linii 22. Z tego wnioskuje, że to na trasie do Czeladzi mogły być tylko 2 poc.
Ruch wznowiono prawdopodobnie ok. 12-stej, ponieważ pasuje, że po tej godzinie do Huty Katowice pojechały poc. 217 i 211, które nie wykonały planowych kursów z Milowic o 12:57 i 13:17. Do ruchu włączyły się prawdop. na rondzie w Będzinie w kursie do Huty Katowice.
---
Rano na poc. 275 jeździł odmalowany wagon #436. Niestety po południu już go tam nie było, więc nie udało mi się go sfocić. Listwy oczywiście kremowe
1504 - prawdop. #448, 1505 - #165, 1506 - #524, 1507 - #498Boguś pisze:15: 1503 #756K, 1508 #666
211 - #760, 212 - #513, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #452, 217 - #761
2205 - #740
241 - #521, 242 - #509, 243 - #532
2601 - #621, 2602 - #501, 2603 - #625, 2604 - #536, 2605 - #508
271 - #754, 272 - #762, 273 - #334, 274 - #515, 275 - #436 -> #595, 276 - #526, 277 - #665
Re: 2008.02.03
Boguś pisze:11: 115 #659+660
poc. 112 - 771luki pisze:111 - #685+686
117 - #574+573
poc. 113 - 734+735
poc. 114 - 781
poc. 116 - 607
poc. 118 - 687
W wagonie 607 na dużych szybach po lewej stronie od wewnątrz są przyklejone takie żółte ramki, w które pewnie będzie się wsadzać akrusze A4 z reklamami. Akurat to jest tak, że pasażer, chcący się obrócić w lewo będzie prosto na to patrzeć i będzie mu to zasłaniać widok. :/ Na razie jednak żadnych reklam nie ma.
Bo pewnie nie było oświetlone również wnętrze. W 574+573 też dziś tak było, że gdy motorowa oświetliła wnętrze wagonów to zapaliły się i wyświetlacze (z wyjątkiem tego jednego co od jakiegoś czasu nie świeci).Boguś pisze:#672 jeździ z ciemnym przednim i boczym wyświetlaczem.
poc. 94 - 721luki pisze:92 - #612
poc. 95 - 766
Na Placu Sikorskiego na rezerwie stał 482+483. Przed nim było wolne miejsce, czyli poprzednia solówkowa rezerwa została wykorzystana. O godz. 18:00 ze Stroszka przyjechał nieotablicowany 587. Stanął na torze 9-tki, a motorowy poszedł do regulatora. Za nim ustawił się poc. 95, który dopiero co przyjechał i może miał dłuższy postój, więc być może nie można powiedzieć, że 587 go blokował. Nie wiem czy 587 ustawił się potem na rezerwie czy od razu w coś się przebrał. Ja przyjechałem poc. 4103 (609+610). Na placu szalało dwóch młodych nieznanych mi fotografów. Było ciemno, więc kładli aparaty na szynach jako namiastka statywu. Natrzaskali dobrych kilka zdjęć. Na zdjęciach bedą mieć ustawienia od lewej - 609+610 na poc. 4103 (może będzie mnie widać na miejscu MKM'a ), 482+483 na torze rezerw i nieotablicowany 587 na torze 9/30.
813luki pisze:4102 - szarak
Musiałem potem wyjść z domu, ale tych linek zamontowali co najmniej kilka. Tak jakby między słupami był tylko jeden komplet, a oni planowo motowali pozostałe dwa po obu stronach na całej długości od WPKiW az po Stadion. Nowe linki naprężające (?) wyróżniają się wyraźnym lśniącym miedzianym kolorem.ff pisze:Właśnie wjechało naprawiać coś Pogotowie Techniczne 540A w rejonie krzyżówki z zwrotnicą. Znacznie opóźnione tramwaje z Katowic (poc. 604, poc. 117, poc. 4103) jadą objazem przez pętle. Pogotowie przemieszcza się i dokonuje oglądu sieci w kierunku petli zachodniej. Nie blokuje przy tym żadnych pociagów do Katowic. Na środku odcinka zakładają miedziany naprężacz (?) dwuramienny. Widocznie poprzedni strzelił.
800hanys76 pisze:602# szarak
Poza tym:
poc. 121 - 505
poc. 172 - 470
poc. 364 - 709
Głęboko się rozczarowałem brakiem #777 :/ No ale cóż, przynajmniej pogoda ładna
ArdoGallery <- Zapraszam !
poc.12- #653
poc.13- #425
poc.14- #639
poc.15- #460
poc.16- #360/ #406 bezsensowna podmiana o 17:13 na zajedni
poc.17- nie pamiętam
poc.18- #788. Fajnie się jechało . Nawet gadaczka nie pogubiła się do Gliwice Lindego.
Co to tego typu to na tabliczce pomiędzy drugimi a trzcimi drzwiami przeczytałem że to typ 105Na moderuska. Więc można ustalić, że to jest 105NaM, bądź tak jak na TWB wpisali 105Na/MP.
poc.31- #459. K ma tylko po lewej stronie
O 17:02 przyczołgał się do zajezdni #381 z linii 5.
poc.13- #425
poc.14- #639
poc.15- #460
poc.16- #360/ #406 bezsensowna podmiana o 17:13 na zajedni
poc.17- nie pamiętam
poc.18- #788. Fajnie się jechało . Nawet gadaczka nie pogubiła się do Gliwice Lindego.
Co to tego typu to na tabliczce pomiędzy drugimi a trzcimi drzwiami przeczytałem że to typ 105Na moderuska. Więc można ustalić, że to jest 105NaM, bądź tak jak na TWB wpisali 105Na/MP.
poc.31- #459. K ma tylko po lewej stronie
O 17:02 przyczołgał się do zajezdni #381 z linii 5.
Nie "105Na moderuska" tylko "105Na Moderus Alfa"Przemo pisze:poc.18- #788. Fajnie się jechało . Nawet gadaczka nie pogubiła się do Gliwice Lindego.
Co to tego typu to na tabliczce pomiędzy drugimi a trzcimi drzwiami przeczytałem że to typ 105Na moderuska. Więc można ustalić, że to jest 105NaM, bądź tak jak na TWB wpisali 105Na/MP.
poc.31- #459. K ma tylko po lewej stronie
A pamiętasz może jaki ma wypisany numer fabryczny?
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 21:20 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakiś chop gadał, trochę głos podobny do tego co mówił w gliwickich banach za czasów PKT. Karlikowa nie pasuje bo to baba zapowiada.ff pisze:A co to za gadaczka? Ta stara, ta karlikowa czy jeszcze jakaś inna?
[edit 21:14]
Przypomniało mi się że na lewym płacie trzecich drzwi #788 otrzymał od kibiców wlepe z napisem "Ruda Śl wspiera Górnik Zabrze". Taki chrzest miał :mryellow:
Re: 2008.02.03
Na poc. 601 pojawił się wagon 810, który za dnia kursował na poc. 162. Wcześniej na poc. 601 kursował wagon 805. Mogło się zdarzyć tak, że wagony podmieniły się na Rondzie w kursie zjazdowym dla poc. 162. 16-tka jest na Rondzie o 19:04 i jedzie do Zawodzia, a 6-tka odjeżdża do Brynowa o 19:02. Zamiana więc jest w tym przypadku bezproblemowa.
Z wieczornych obsad:
poc. 1115 - 598
poc. 4106 - 776
poc. 1111 - 607 (wcześniej w dzień poc. 116)
poc. 612 - nadal solo 725
Z wieczornych obsad:
poc. 1115 - 598
poc. 4106 - 776
poc. 1111 - 607 (wcześniej w dzień poc. 116)
poc. 612 - nadal solo 725
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 00:35 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Obawiają się wielu rzeczy. 'Jajogłowi' potrafią odwiedzac urzędy i przeglądać zapis z monitoringu miejskiego. Gdy przejeżdżają pociągi, robią powiększenia i sprawdzają np. czy motorowy nie kurzy. Niby kontrolowanie pracy motorowych ale za każdą znaleziona nieprawidłowość dostają ileśtam $ a motorowi upomnienia o ile nie coś więcej.ff pisze:Od co najmniej 25 minut (nie wykluczone, że więcej, bo właśnie dopiero od tego czasu obserwuję) nic nie jedzie z Katowic do Chorzowa. Po 14:10 przyjechał pan z kontroli ruchu czerwoną osobówką (Pandą?) i zaparkował między pętlami - wschodnią i zachodnią. Przegląda notatki i najprawdopodobniej czeka na przyjazd tramwajów od Katowic. Tramwaje do Katowic mimo to jadą, ale w rejonie kontrolera bardzo zwalniają jakby się obawiali przekroczyć dozwoloną predkość
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 68 gości