2008.01.04
2008.01.04
601# 814
602# 809
603# 803
604 oraz 606 składy w zakładowym
605# 804
607# szarak
608# 810
609# 811
610# szarak
162# skład w zakładowym
163# 802
164# 262+263
165# 338
166# 807
4101# 801
4102# skład w zakładowym
4103# szarak
4104# 719+720
4105# sklad w zakładowym
4106# 706
4107# 808
4108# ?
4109# skład knorr ,zapewne 495+496
Na 11 widziałem:
691+689 ( pasuje pod pociąg 1108)
685+686( 1104 lub 1105)
Na 20 kręcą się: skład bomi,675+676,583+584.
Około 9.00 po Katowicach kręciły się elki: kanciok, 102n# 7 , stopiątka # 2 oraz skład 111+112. Ten skład o 10.15 sciągał do Zawodzia ,szkoleniową stopiątke #2 .Zapewne jechali od stadionu śląskiego, bo wczesniej oba jechały w tamtym kierunku.
602# 809
603# 803
604 oraz 606 składy w zakładowym
605# 804
607# szarak
608# 810
609# 811
610# szarak
162# skład w zakładowym
163# 802
164# 262+263
165# 338
166# 807
4101# 801
4102# skład w zakładowym
4103# szarak
4104# 719+720
4105# sklad w zakładowym
4106# 706
4107# 808
4108# ?
4109# skład knorr ,zapewne 495+496
Na 11 widziałem:
691+689 ( pasuje pod pociąg 1108)
685+686( 1104 lub 1105)
Na 20 kręcą się: skład bomi,675+676,583+584.
Około 9.00 po Katowicach kręciły się elki: kanciok, 102n# 7 , stopiątka # 2 oraz skład 111+112. Ten skład o 10.15 sciągał do Zawodzia ,szkoleniową stopiątke #2 .Zapewne jechali od stadionu śląskiego, bo wczesniej oba jechały w tamtym kierunku.
174 - #722
132 - #607
Na 14:
#687
#734 solo
167 - #688
168 - #505 jechał chwile za 167
33 - #371
Na 11 widziałem 695+593hanys76 pisze:Na 11 widziałem:
691+689 ( pasuje pod pociąg 1108)
685+686( 1104 lub 1105)
132 - #607
Na 14:
#687
#734 solo
167 - #688
168 - #505 jechał chwile za 167
33 - #371
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Linia 1:
poc 02- #732
poc 03- #639
poc 04- #472
poc 05- #588 Solo!
poc 06- #656
Linia 4:
poc 01- #649+650
poc 02- #260+261
poc 03- #564+565/ #384+345. O 14:20 #384 wyjechał z zajezdni i czekał ok.8 minut na motorniczego z #564 który zjeźdzał do zajezdni. #564 przyjechał bez pasażerów.
poc 04- #401+402
poc 05- #561+382
poc 06- #556+557
O 14:10 #425 wyjechał na 35
poc 02- #732
poc 03- #639
poc 04- #472
poc 05- #588 Solo!
poc 06- #656
Linia 4:
poc 01- #649+650
poc 02- #260+261
poc 03- #564+565/ #384+345. O 14:20 #384 wyjechał z zajezdni i czekał ok.8 minut na motorniczego z #564 który zjeźdzał do zajezdni. #564 przyjechał bez pasażerów.
poc 04- #401+402
poc 05- #561+382
poc 06- #556+557
O 14:10 #425 wyjechał na 35
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 08.02 [1] #803 pusty z pogaszonymi wyświetlaczami.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
604 #641+642hanys76 pisze:604 oraz 606 składy w zakładowym
#813hanys76 pisze:610# szarak
#682hanys76 pisze:4108# ?
111 #728 - widziany rano, 112 prawdopodobnie #699+700hanys76 pisze:Na 11 widziałem:
691+689 ( pasuje pod pociąg 1108)
685+686( 1104 lub 1105)
133 #767luki pisze:132 - #607
Po 17.20 #505 widziałem na 167luki pisze:167 - #688
168 - #505 jechał chwile za 167
... i #599+600 na 205hanys76 pisze:Na 20 kręcą się: skład bomi,675+676,583+584.
Wyjechał wagon #761, który od 19 grudnia przechodził drobne prace. M.in. otrzymał przetwornicę statyczną oraz kremowe listwy.
W piątek w Sosnowcu (i okolicach) działo się dość dużo. Poniżej wypisuję to co zaobserwowałem:
- od około 8-mej miał miejsce brak prądu na trasie do Zagórza. Poc. 1502 i prawdopodobnie 1503 zostały zablokowane. Poc. 1504 i 1505 (jadące z Katowic) prawdopodobnie skierowano na pętlę na Będzińską. Ruch wznowiono około 8:30-8:35. Wtedy poc. 1506 udzielono pozwolenia jazdy do Zagórza. O 8:38 z przyst. przy Dworcu PKP odjechał skład #751+752 (najpr. poc. 1504), 1-2 min. po nim jechał poc. 1502 (#757+758). Prawdopodobnie chwilę po nim jechał też poc. 1503. Poc. 1505 również jechał planowo.
- od około 8:30 miało miejsce wstrzymanie ruchu na ul. Małachowskiego z powodu źle zaparkowanego samochodów, który uniemożliwiał przejazd tramwajom. Zablokowane zostały poc. 2610, 272, 2601, 245 oraz prawdopodobnie kolejne, które dojeżdżały. Ruch wznowiono pomiędzy 8:55 a 9:20.
- około 8:40 z zajezdni Będzin wyjechał wagon #448 z tablicami linii 26, który bez pasażerów pojechał do Centrum Sosnowca gdzie, prawdopodobnie na przyst. S-c Wspólna podmienił wagon #625 na poc. 2609.
- około godz. 10-tej zepsuł się skład jadący na poc. 274. W zajezdni dokonano podmiany na skład #571+618, jeżdżący wcześniej na poc. 275. Skład pojechał do Kazimierza opóźniony co najmniej 10 minut.
- około 10:25 w zaj. Będzin dokonano podmiany na poc. 275 i 276. Skład #755+756 przeszedł z poc. 276 na poc. 275. Na poc. 276 wyjechał później skład #664+663.
- około 11:30 z zaj. Będzin wyjechał skład w malowaniu zakładowym(*), który prawdopodobnie bez pasażerów pojechał do Zagórza. Tam prawdopodobnie dokonano podmiany na poc. 1504. O 12:25 przez Pogoń, bez pasażerów, zjeżdżał skład #537+529.
* - z tego co widziałem, to drugi wagon składu miał lampkę nad czwartymi z boku pokrywy. Odrzucając składy jeżdżące wtedy na 27 mógł to być: #751+752, #757+758, #636+635 lub #537+529. Jeśli był to ten ostatni, to wtedy w Zagórzu nie dokonano żadnej podmiany, tylko możliwe, że była to jazda próbna (chociaż #537+529, gdy zjeżdżał miał chyba z tyłu tablicę z 15-stki)
- około 12:30 do zaj. Będzin zjechał wagon #498 z poc. 2601. Możliwe, że podmiany dokonano już wcześniej albo wyjechała ona później (był nią wagon #532).
- w kursach po 14-stej: poc. 2208 i 2209 jechały do Czeladzi opóźnione 10 minut. Poc. 2210 jechał już punktualnie, zaraz za poc. 2209.
- o 14:54 z ul. Sobieskiego w str. Centrum wyjeżdżał skład #670+669 (poc. 1508), który miał z przodu tablicę zjazdową.
- o 14:56 z ul. Sobieskiego w str. Centrum wyjeżdżał wagon #553, który przechodził próbę hamowania (przed południem wagon kursował na poc. 213).
- od 17:00 do 17:30 (około) miało miejsce wstrzymanie ruchu na trasie linii 15 na odcinku S-c Sobieskiego - Zawodzie. Poc. 1507 i 1508 skierowano do Milowic.
Ponadto na forum WPK "D@nielson" napisał, że około południa do Bytomia były holowane 2 wagony, które mają przejść remont w Łodzi. Prawdopodobnie zatrudniono do tego jeden z będzińskich składów i to to było powodem pojawienia się po południu solówki zamiast składu na 15-stce.
1501 - #749, 1502 - 757+, 1504 - #751+ (najpr.) (-> #537+ -> ?)?, 1505 - #247, 1506 - #604+, 1507 - #536, 1508 - #670+ -> #451
211 - #436, 212 - #534, 213 - #553 -> #575 -> #625, 214 - #424, 215 - #762, 216 - #753, 217 - #761
2206 - #567, 2207 - #334, 2208 - #518, 2209 - #754, 2210 - #740
241 - #595, 242 - #521, 243 - #627, 244 - #450, 245 - #538, 246 - #790
2601 - #498 -> #532, 2602 - #508, 2603 - #665, 2604 - #513, 2605 - #621, 2606 - #511, 2607 - #527, 2608 - #602, 2609 - #625 -> #448, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #629+, 273 - #623+, 274 - ? -> #571+, 275 - #571+ -> #755+, 276 - #755+ -> #664+, 277 - #440+
282 - #525
W piątek w Sosnowcu (i okolicach) działo się dość dużo. Poniżej wypisuję to co zaobserwowałem:
- od około 8-mej miał miejsce brak prądu na trasie do Zagórza. Poc. 1502 i prawdopodobnie 1503 zostały zablokowane. Poc. 1504 i 1505 (jadące z Katowic) prawdopodobnie skierowano na pętlę na Będzińską. Ruch wznowiono około 8:30-8:35. Wtedy poc. 1506 udzielono pozwolenia jazdy do Zagórza. O 8:38 z przyst. przy Dworcu PKP odjechał skład #751+752 (najpr. poc. 1504), 1-2 min. po nim jechał poc. 1502 (#757+758). Prawdopodobnie chwilę po nim jechał też poc. 1503. Poc. 1505 również jechał planowo.
- od około 8:30 miało miejsce wstrzymanie ruchu na ul. Małachowskiego z powodu źle zaparkowanego samochodów, który uniemożliwiał przejazd tramwajom. Zablokowane zostały poc. 2610, 272, 2601, 245 oraz prawdopodobnie kolejne, które dojeżdżały. Ruch wznowiono pomiędzy 8:55 a 9:20.
- około 8:40 z zajezdni Będzin wyjechał wagon #448 z tablicami linii 26, który bez pasażerów pojechał do Centrum Sosnowca gdzie, prawdopodobnie na przyst. S-c Wspólna podmienił wagon #625 na poc. 2609.
- około godz. 10-tej zepsuł się skład jadący na poc. 274. W zajezdni dokonano podmiany na skład #571+618, jeżdżący wcześniej na poc. 275. Skład pojechał do Kazimierza opóźniony co najmniej 10 minut.
- około 10:25 w zaj. Będzin dokonano podmiany na poc. 275 i 276. Skład #755+756 przeszedł z poc. 276 na poc. 275. Na poc. 276 wyjechał później skład #664+663.
- około 11:30 z zaj. Będzin wyjechał skład w malowaniu zakładowym(*), który prawdopodobnie bez pasażerów pojechał do Zagórza. Tam prawdopodobnie dokonano podmiany na poc. 1504. O 12:25 przez Pogoń, bez pasażerów, zjeżdżał skład #537+529.
* - z tego co widziałem, to drugi wagon składu miał lampkę nad czwartymi z boku pokrywy. Odrzucając składy jeżdżące wtedy na 27 mógł to być: #751+752, #757+758, #636+635 lub #537+529. Jeśli był to ten ostatni, to wtedy w Zagórzu nie dokonano żadnej podmiany, tylko możliwe, że była to jazda próbna (chociaż #537+529, gdy zjeżdżał miał chyba z tyłu tablicę z 15-stki)
- około 12:30 do zaj. Będzin zjechał wagon #498 z poc. 2601. Możliwe, że podmiany dokonano już wcześniej albo wyjechała ona później (był nią wagon #532).
- w kursach po 14-stej: poc. 2208 i 2209 jechały do Czeladzi opóźnione 10 minut. Poc. 2210 jechał już punktualnie, zaraz za poc. 2209.
- o 14:54 z ul. Sobieskiego w str. Centrum wyjeżdżał skład #670+669 (poc. 1508), który miał z przodu tablicę zjazdową.
- o 14:56 z ul. Sobieskiego w str. Centrum wyjeżdżał wagon #553, który przechodził próbę hamowania (przed południem wagon kursował na poc. 213).
- od 17:00 do 17:30 (około) miało miejsce wstrzymanie ruchu na trasie linii 15 na odcinku S-c Sobieskiego - Zawodzie. Poc. 1507 i 1508 skierowano do Milowic.
Ponadto na forum WPK "D@nielson" napisał, że około południa do Bytomia były holowane 2 wagony, które mają przejść remont w Łodzi. Prawdopodobnie zatrudniono do tego jeden z będzińskich składów i to to było powodem pojawienia się po południu solówki zamiast składu na 15-stce.
1501 - #749, 1502 - 757+, 1504 - #751+ (najpr.) (-> #537+ -> ?)?, 1505 - #247, 1506 - #604+, 1507 - #536, 1508 - #670+ -> #451
211 - #436, 212 - #534, 213 - #553 -> #575 -> #625, 214 - #424, 215 - #762, 216 - #753, 217 - #761
2206 - #567, 2207 - #334, 2208 - #518, 2209 - #754, 2210 - #740
241 - #595, 242 - #521, 243 - #627, 244 - #450, 245 - #538, 246 - #790
2601 - #498 -> #532, 2602 - #508, 2603 - #665, 2604 - #513, 2605 - #621, 2606 - #511, 2607 - #527, 2608 - #602, 2609 - #625 -> #448, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #629+, 273 - #623+, 274 - ? -> #571+, 275 - #571+ -> #755+, 276 - #755+ -> #664+, 277 - #440+
282 - #525
A po wstawieniu na tory jeździł dalej, czy może zjechał do zajezdni?bumbus pisze:- od 17:00 do 17:30 (około) miało miejsce wstrzymanie ruchu na trasie linii 15 na odcinku S-c Sobieskiego - Zawodzie. Poc. 1507 i 1508 skierowano do Milowic.
Bo w Szopienicach tuż po godz 17 na 1506 wykoleił się skład 604+603
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości