2007.12.30
2007.12.30
601 oraz 602# szaraki
603# 808
604# 801
605# 811
162# 810
164# szarak
165# 809
4101# 803
4102# 814
4103# skład w zakładowym
4104# 807
4105# skład knorr.
1107# 675+676
603# 808
604# 801
605# 811
162# 810
164# szarak
165# 809
4101# 803
4102# 814
4103# skład w zakładowym
4104# 807
4105# skład knorr.
1107# 675+676
Re: 2007.12.30
Układ tak jak wczoraj - odpowiednio 800, 813 i 812.hanys76 pisze:601 oraz 602# szaraki
164# szarak
456+457hanys76 pisze:4103# skład w zakładowym
Zgadza się.luki pisze:To chyba #495+496hanys76 pisze:4105# skład knorr
poc. 111 - 250+251hanys76 pisze:1107# 675+676
poc. 112 - 504
poc. 113 - 699+700 (3 minuty przyspieszony)
poc. 114 - 692 (1 minutę przyspieszony)
poc. 115 - 783+784
poc. 116 - 749 (kolejna przepalona lampa bocznego wyświetlacza , 2 minuty przyspieszony)
poc. 118 - (solówka bez wyświetlaczy, 2 minuty przyspieszona)
Zegarek chodzi mi dobrze, trzy razy sprawdzałem z Telegazetą.
1504 - #737 (możliwe, że ostatni dzień jazdy jako 105Na), 1507 - #498, 1508 - #
242 - #602
272 - #450, 275 - #754
DOPISANE (06.01 - 16:42):Dopiero teraz zauważyłem, że nie wpisałem obsady na poc. 1508. Niestety nie zapisałem sobie obsad z tego dnia poza kompem, więc nie wiem co jeździło na tym poc. Pamiętam tylko, że widziałem go jak stał na przyst. S-c Sobieskiego w str. Centrum około 16:30 i wagon miał prawdopodobnie normalny pantograf. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to że to mógł być #513, ale nie sądzę, abym był aż tak genialny
242 - #602
272 - #450, 275 - #754
DOPISANE (06.01 - 16:42):Dopiero teraz zauważyłem, że nie wpisałem obsady na poc. 1508. Niestety nie zapisałem sobie obsad z tego dnia poza kompem, więc nie wiem co jeździło na tym poc. Pamiętam tylko, że widziałem go jak stał na przyst. S-c Sobieskiego w str. Centrum około 16:30 i wagon miał prawdopodobnie normalny pantograf. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to że to mógł być #513, ale nie sądzę, abym był aż tak genialny
Ostatnio zmieniony 06 sty 2008, 16:48 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz 16.55 [1] skład w zakładowym z kremową listwą na drugim pantografie.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Na poc. 4106 punktualnie kursował wagon 612.
Trochę więcej niż zwykle działo się na pociągach wieczornych 6/11.
Poc. 1111 - tu był wagon 591. Do Katowic w kursie przed północą jechał z około ośmiominutowym opóźnieniem, podczas gdy wcześniej do Chebzia jechał punktualnie.
Na poc. 1115 na pierwszym kółku nie widziałem nic. Podejrzewam, że nie było obsadzenia. Na drugim kółku już widziałem wagon 318 (kurs w stronę Chebzia, punktualnie). Potem do Katowic jakoś długo nie wracał (przy Stadione miał być o 0:19).
Poc. 612 - w kursie do Bytomia pojechał wagon 747 jechał planowo i niestety, ale do Katowic też nie wracał (przy Stadionie miał być o 0:30).
Długa nieobecność poc. 1115 i poc. 612 i prawdopodobnie też wcześniejsze opóźnienie poc. 1111 wyjaśniły się kwadrans później. O 0:44 pojawił się skład 747+318 - oba oświecone, ale 318 zdefektowany. Przed godziną pierwszą był na Rynku i skierował się do zajezdni. Żadne kursy już później nie wypadły, bo akurat oba miały swoje kursy zjazdowe.
Na poc. 611 jeździ solówka 661 (lampa wyświetlacza z boku cały czas niewymieniona ).
Trochę więcej niż zwykle działo się na pociągach wieczornych 6/11.
Poc. 1111 - tu był wagon 591. Do Katowic w kursie przed północą jechał z około ośmiominutowym opóźnieniem, podczas gdy wcześniej do Chebzia jechał punktualnie.
Na poc. 1115 na pierwszym kółku nie widziałem nic. Podejrzewam, że nie było obsadzenia. Na drugim kółku już widziałem wagon 318 (kurs w stronę Chebzia, punktualnie). Potem do Katowic jakoś długo nie wracał (przy Stadione miał być o 0:19).
Poc. 612 - w kursie do Bytomia pojechał wagon 747 jechał planowo i niestety, ale do Katowic też nie wracał (przy Stadionie miał być o 0:30).
Długa nieobecność poc. 1115 i poc. 612 i prawdopodobnie też wcześniejsze opóźnienie poc. 1111 wyjaśniły się kwadrans później. O 0:44 pojawił się skład 747+318 - oba oświecone, ale 318 zdefektowany. Przed godziną pierwszą był na Rynku i skierował się do zajezdni. Żadne kursy już później nie wypadły, bo akurat oba miały swoje kursy zjazdowe.
Na poc. 611 jeździ solówka 661 (lampa wyświetlacza z boku cały czas niewymieniona ).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości