2007.11.12
2007.11.12
601# 803, 605# szarak, 609# 805, 610# 809, 163# szarak, 164 skład w zakładowym, 413# 806, 416# 354 . Po 9.00 od ronda w kierunku Chorzowa, jechały dwa spięte składy w zakładowym.
Re: 2007.11.12
Z tego co zanotowałem to #805 teraz był na 608, ale możliwe że się pomyliłem i to coś innego. Teraz nie pamiętam dokładnie.hanys76 pisze:601# 803, 605# szarak, 609# 805, 610# 809,
Na 607 mamy zakarlika #749.
161 - #338hanys76 pisze:163# szarak, 164 skład w zakładowym, 413# 806, 416# 354 .
162 - #250+251
165 - #745
166 - #810
167 - #672
168 - #661
Na 4105 - #645+646
4106 - #257 nadal solo
131 - #505
132 - #694 (nie zwróciłem uwagi na patyk, ale zapewne saneczki nowe albo wymienione na inne używane)
133 - ???
134 - #313 nadal solo
1401 - #673,
1403 - #772
1404 - #590
Stodwójka #165 zdaje się na 15 ale nie wiem jakiej....
Na 11 m.in. #731+730, 117 - #262+263.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Około godziny 7 na ulicy Kościuszki w Katowicach, w kierunku Placu Miarki zdefektował się będący na poc.4102 #609+610. Do składu został podpięty wagon #810 z poc.166 i zepchnął #609+610 na Pętlę Słoneczną. W zatrzymaniu, oprócz #810 brały udział: poc.610 #809, 4103 #806 i dwie solówki, odpowiednio poc. 167 i 168. Co ciekawe, podczas pchania #609+610 miał podmiesiony pantograf.Peter pisze:Rano widziałem (dokładnie o 8:49) 4102 #609+610 stojącego na żeberku na Pętli Słonecznej.
#805 był na poc.609, natomias na 608 #801, 604 skład w zakładowym, na przedniej ścianie miał gniazda, pewnie to był #713+714. Na 6 też był #811luki pisze:Z tego co zanotowałem to #805 teraz był na 608, ale możliwe że się pomyliłem i to coś innego. Teraz nie pamiętam dokładnie.hanys76 pisze:601# 803, 605# szarak, 609# 805, 610# 809, 163# szarak, 164 skład w zakładowym, 413# 806, 416# 354
Na 607 mamy zakarlika #749.
164 #725+736, w drugim wagonie śmierdziało spalenizną. Około 17.45 z Brynowa, ulicą Kościuszki najpierw jechał #338, a następnie dwie solówki w zakładowym. Przypuszczałem, że #338 jest na poc.167luki pisze:161 - #338
162 - #250+251
165 - #745
166 - #810
167 - #672
168 - #661
4102 #609+610 - około 7 defekt, 4106 #806 też defekt, 4104 #647+648luki pisze:Na 4105 - #645+646
4106 - #257 nadal solo
111 #783+784luki pisze:Na 11 m.in. #731+730, 117 - #262+263
Ostatnio zmieniony 12 lis 2007, 21:30 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Po 18:00 wyglądało to mniej więcej tak:Boguś pisze:Przypuszczałem, że #338 jest na poc.167luki pisze:161 - #338
162 - #250+251
165 - #745
166 - #810
167 - #672
168 - #661
#810 zamiast na 166 był już na jakimś 41.
#672 z 167 był na 161, czyli zgadza się twoje przypuszczenie - podmieniono go by potem zjechał jako 167, a na nockę #672.
Co do poc. 166 to chyba nie był obsadzony. Na Brynowie widziałem skład i solówkę, jeśli skład ten to nie był zakarlik, to myślę że to był 606, a solówka była na 6 z wyświetlaczami więc pewnie #749 na 607.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Około 8:50 w Milowicach na torze w kierunku pętli miało miejsce kilkunastominutowe zatrzymanie. Poc. 211 odjechał z pętli opóźniony 10 minut. Poc. 2609, 2610 i 2601 jechały punktualnie. Natomiast poc. 2608 (#448), który powinien odjechać z Milowic o 8:43 ruszył dopiero po poc. 2601 i opóźniony 30 min. pojechał do Dańdówki. Tam zawrócił i pojechał do Milowic.
Około 13:00 - 13:30 najprawdopodobniej na odcinku jednotorowym na trasie Dańdówka -> Mysłowice zepsuł się wagon #762 (poc. 2601). Przy pomocy poc. 2610 wagon został dopchany do Dańdówki lub Centrum Sosnowca, skąd został ściągnięty do zajezdni przez inny tramwaj. Jest też możliwe, że poc. 2601 zjechał samodzielnie.
Poc. 2610 przyjechał do Milowic opóźniony 30 minut, tuż za nim jechał poc. 2602 opóźniony 10 min. Poc. 2610 z Milowic odjechał z 15-minutowym opóźnieniem. Poc. 2601 nie wykonał stamtąd kursu o 14:13.
W kolejnym kursie do Milowic opóźnienie poc. 2610 ponowie wynosiło pół godziny, a do Mysłowic 15 min (poc. 2601 jechał do Milowic opóźniony ponad 20 minut, a w drugą stronę prawie 10).
W kolejnych dwóch kursach do Milowic poc. 2610 był opóźniony około 20 minut. Większość pozostałych poc. była opóźniona tylko kilka minut.
Poc. 217 w kursie po godz. 15-ej i poc. 214 w kursie po 16-ej z Milowic były opóźnione ok. 10-15 minut.
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #666 -> #513, 215 - #538 -> #525, 216 - #753, 217 - #450
2601 - #762 -> #424, 2602 - #508, 2603 - #665, 2604 - #602, 2605 - #436, 2606 - #527, 2607 - #451, 2608 - #448, 2609 - #759, 2610 - #501
2717 - #633+634
Kurs nocny poc. 214 (po godz. 3-ej rano) wykonał wagon #538.
Około 13:00 - 13:30 najprawdopodobniej na odcinku jednotorowym na trasie Dańdówka -> Mysłowice zepsuł się wagon #762 (poc. 2601). Przy pomocy poc. 2610 wagon został dopchany do Dańdówki lub Centrum Sosnowca, skąd został ściągnięty do zajezdni przez inny tramwaj. Jest też możliwe, że poc. 2601 zjechał samodzielnie.
Poc. 2610 przyjechał do Milowic opóźniony 30 minut, tuż za nim jechał poc. 2602 opóźniony 10 min. Poc. 2610 z Milowic odjechał z 15-minutowym opóźnieniem. Poc. 2601 nie wykonał stamtąd kursu o 14:13.
W kolejnym kursie do Milowic opóźnienie poc. 2610 ponowie wynosiło pół godziny, a do Mysłowic 15 min (poc. 2601 jechał do Milowic opóźniony ponad 20 minut, a w drugą stronę prawie 10).
W kolejnych dwóch kursach do Milowic poc. 2610 był opóźniony około 20 minut. Większość pozostałych poc. była opóźniona tylko kilka minut.
Poc. 217 w kursie po godz. 15-ej i poc. 214 w kursie po 16-ej z Milowic były opóźnione ok. 10-15 minut.
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #666 -> #513, 215 - #538 -> #525, 216 - #753, 217 - #450
2601 - #762 -> #424, 2602 - #508, 2603 - #665, 2604 - #602, 2605 - #436, 2606 - #527, 2607 - #451, 2608 - #448, 2609 - #759, 2610 - #501
2717 - #633+634
Kurs nocny poc. 214 (po godz. 3-ej rano) wykonał wagon #538.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2007, 11:25 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 53 gości