2007.11.05
2007.11.05
Na 4107 jest chyba zakarlik - skład w zakładowym....
Na 23 nadal solo #313.
Na 23 nadal solo #313.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Rano miało miejsce zatrzymanie na trasie linii 26 i 27 (oraz być może 24).
Od około 6-ej do Milowic jechały tylko poc. wyjeżdżające z zajezdni. Około 6:50 do Milowic przyjechał poc. 2610, który po chwili postoju ruszył i bez pasażerów pojechał na ul. Ostrogórską. Parę minut po 7-mej do Milowic przyjechał poc. 2601. Około 7:25-7:30 do Milowic przyjechały poc. 2602, 2610 i 2606. Poc. 2610 był opóźniony 20 min. pozostałe przyspieszone.
Poc. 2603 i 2604 jechały w miarę punktualnie. Pomiędzy nimi jechał poc. 2601, który do Milowic przyjechał około 7:45-50.
Poc. 276 prawdopodobnie wykonał kursu o 7:40 z ul. Małachowskiego do Będzina. O 7:50 jechał on ul. 3 Maja w planie poc. 273. Nie wiadomo czy pojechał do Kazimierza, czy zawrócił na ul. Ostrogórskiej.
Poc. 271 w kursie przed 9-tą do Będzina był opóźniony ponad 20 minut.
Poc. 2608 najprawdopodobniej nie wykonał kursu o 15:23 z Milowic.
Tak jak napisałem w temacie o przetwornicach statycznych, taki element otrzymał wagon #501.
Przetwornicę statyczną ma też chyba wagon #513, ale muszę to jeszcze sprawdzić.
1501 - #228, 1502 - #623+, 1503 - #756K, 1508 - #757+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #665, 216 - #667, 217 - #761
242 - #521, 243 - #451, 244 - #509 lub #575 (lub inny wagon z pant. OTK-2), 245 - #524, 246 - #790
2601 - #536, 2602 - #508 -> #666, 2603 - #448, 2604 - #552, 2605 - #621, 2606 - #759, 2607 - #525, 2608 - #498, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 276 - #629+, 277 - #604+
*na zielono zaznaczam wagony, które danego dnia kursują na poc. , na którym mają stały przydział
Od około 6-ej do Milowic jechały tylko poc. wyjeżdżające z zajezdni. Około 6:50 do Milowic przyjechał poc. 2610, który po chwili postoju ruszył i bez pasażerów pojechał na ul. Ostrogórską. Parę minut po 7-mej do Milowic przyjechał poc. 2601. Około 7:25-7:30 do Milowic przyjechały poc. 2602, 2610 i 2606. Poc. 2610 był opóźniony 20 min. pozostałe przyspieszone.
Poc. 2603 i 2604 jechały w miarę punktualnie. Pomiędzy nimi jechał poc. 2601, który do Milowic przyjechał około 7:45-50.
Poc. 276 prawdopodobnie wykonał kursu o 7:40 z ul. Małachowskiego do Będzina. O 7:50 jechał on ul. 3 Maja w planie poc. 273. Nie wiadomo czy pojechał do Kazimierza, czy zawrócił na ul. Ostrogórskiej.
Poc. 271 w kursie przed 9-tą do Będzina był opóźniony ponad 20 minut.
Poc. 2608 najprawdopodobniej nie wykonał kursu o 15:23 z Milowic.
Tak jak napisałem w temacie o przetwornicach statycznych, taki element otrzymał wagon #501.
Przetwornicę statyczną ma też chyba wagon #513, ale muszę to jeszcze sprawdzić.
1501 - #228, 1502 - #623+, 1503 - #756K, 1508 - #757+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #665, 216 - #667, 217 - #761
242 - #521, 243 - #451, 244 - #509 lub #575 (lub inny wagon z pant. OTK-2), 245 - #524, 246 - #790
2601 - #536, 2602 - #508 -> #666, 2603 - #448, 2604 - #552, 2605 - #621, 2606 - #759, 2607 - #525, 2608 - #498, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 276 - #629+, 277 - #604+
*na zielono zaznaczam wagony, które danego dnia kursują na poc. , na którym mają stały przydział
- ok. 18:44 wagon 116Nd #800 jadący do Bytomia, ruszył z przed świateł na Dębiu. Przejeżdżając skrzyżowanie wyjechał mu samochód osobowy który skręcał na strzałce do Chorzowa. Citadis uderzył samochód niszczęc od razu całe drzwi kierowcy, a następnie pchał go przez wydzielony kawałek tory aż pod chodnik z przejściem dla pieszych przed przystankiem Wesołe Miasteczko.
Wyglądało to trochę dziwnie, bo gdy go walną to do miejsca zatrzymania toczył się i zatrzymał dość łagodnie. Zdaje się hamował lecz z poślizgiem. Citadis jechał już wcześniej bez osłony na przodzie. (pewnie motorniczy sobie zdjął by nie połamać )
Chwilę później widziałem, jadącą do Katowic solówkę chyba na 6.
Na pewno ruch do Chorzowa i Bytomia jest wstrzymany gdyż to nie była zwykła stłuczka. Wyglądało to dość poważnie. W przeciwną stronę raczej przejazd jest jednak pewnie będą przejeżdżać poc. do zajezdni.
Wyglądało to trochę dziwnie, bo gdy go walną to do miejsca zatrzymania toczył się i zatrzymał dość łagodnie. Zdaje się hamował lecz z poślizgiem. Citadis jechał już wcześniej bez osłony na przodzie. (pewnie motorniczy sobie zdjął by nie połamać )
Chwilę później widziałem, jadącą do Katowic solówkę chyba na 6.
Na pewno ruch do Chorzowa i Bytomia jest wstrzymany gdyż to nie była zwykła stłuczka. Wyglądało to dość poważnie. W przeciwną stronę raczej przejazd jest jednak pewnie będą przejeżdżać poc. do zajezdni.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2007, 12:13 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jeszcze #262+263Peter pisze:Na 11 widziałem dzisiaj #578+577, #574+573 i #734+735. Wydaje mi się, że po południu brakowało jednego pociągu.
6: 601 #672, 603 #808, 604 #713+714, 607 #810, 608 #814, 609 #811, 610 #803
16: 161 #769, 162 #250+251, 163 #802, 164 #726+727, 165 #328?, 166 #807
20: 201 #691+689
Ruch wstrzymany był nadal o 20:40 - wtedy to jechałem tą trasą autobusem linii 674. Stał samochód nadzoru ruchu TŚ i kilkanaście wagonów w zatrzymaniu. Komunikacji zastępczej nie stwierdzono.luki pisze:- ok. 18:44 agon 116Nd #800 jady do Bytomia, ruszył z przed świateł na Dębiu. Przejeżdżając skrzyżowanie wyjechał mu samochód osobowy który skręcał na strzałce do Chorzowa. Citadis uderzył samochód niszczęc od razu całe drzwi kierowcy, a następnie pchał go przez wydzielony kawałek tory aż pod chodnik z przejściem dla pieszych przed przystankiem Wesołe Miasteczko.
(...)
Na pewno ruch do Chorzowa i Bytomia jest wstrzymany gdyż to nie była zwykła stłuczka. Wyglądało to dość poważnie. W przeciwną stronę raczej przejazd jest jednak pewnie będą przejeżdżać poc. do zajezdni.
Jeżeli chodzi o skrzyżowanie na przeciw Kościoła, to tam zdaje się jest sygnalizacja z priorytetem dla tramwajów.luki pisze:- ok. 18:44 wagon 116Nd #800 jady do Bytomia, ruszył z przed świateł na Dębiu. Przejeżdżając skrzyżowanie wyjechał mu samochód osobowy który skręcał na strzałce do Chorzowa.
(...)
Moim zdaniem bezsensem na tym skrzyżowaniu jest zielona strzałka. Zresztą w tej chwili nawet nie kojarzę podobnego cyklu w jakimkolwiek innym miejscu (zielona strzałka przy pionowej szczelinie tramwaju jadącego po drodze poprzecznej). Ba - likwiduje się strzałki w o wiele mniej kolizyjnych miejscach, ale ta się mocno trzyma.Witja pisze:Około 21 uruchomiono jednak komunikację zastępczą.
A to było skrzyżowanie przy Wesołym Miasteczku.
Zgodzę sie z tym. Jest wiele miejsc właściwie bezkolizyjnych gdzie nie ma strzałki i trzeba czekać jak głupi, a zaś w innym miejscach strzałka zaprasza pod tramwaj. Moim zdaniem powinni opóźnić tą strzałkę do momentu kiedy tramwaj ma już belkę poziomą.Karol pisze: Moim zdaniem bezsensem na tym skrzyżowaniu jest zielona strzałka. Zresztą w tej chwili nawet nie kojarzę podobnego cyklu w jakimkolwiek innym miejscu (zielona strzałka przy pionowej szczelinie tramwaju jadącego po drodze poprzecznej). Ba - likwiduje się strzałki w o wiele mniej kolizyjnych miejscach, ale ta się mocno trzyma.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.11.05
Według Ikalusa19, mógł to być #725+736.luki pisze:Na 4107 jest chyba zakarlik - skład w zakładowym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości