2007.10.31
2007.10.31
3110 - #717
4104 - #354+#355
4105 - #464+#465
Po 9:00 #111+112 na Sądowej w Bytomiu widziany
4104 - #354+#355
4105 - #464+#465
Po 9:00 #111+112 na Sądowej w Bytomiu widziany
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
601 - #812
602 - #808
603 - #811
604 - #713+714
605 - ???
606 - #647+648
608 - #805
610 - #809
111 - #662+617
112 - #574+573
113 - #680+679
114 - #250+251
115 - #691+689
116 - #578+577
117 - ???
131 - #590
133 - #781
134 - #687
14 m.in: #672, #674, #749
1508 - #623+624
165 - #745
166 - #813
167 - #770
168 - #768
201 - bomi, chyba #734+735
204 - #731+730
205 - #599+600
206 - #685+686
207 - #725+736
231 - #748
232 - #318
233 - #371
234 - #313
235 - #661
33 - #769
4101 - #807
4102 - #773+774
4103 - #
4108 - #678
4109 - #579+592
602 - #808
603 - #811
604 - #713+714
605 - ???
606 - #647+648
608 - #805
610 - #809
111 - #662+617
112 - #574+573
113 - #680+679
114 - #250+251
115 - #691+689
116 - #578+577
117 - ???
131 - #590
133 - #781
134 - #687
14 m.in: #672, #674, #749
1508 - #623+624
165 - #745
166 - #813
167 - #770
168 - #768
201 - bomi, chyba #734+735
204 - #731+730
205 - #599+600
206 - #685+686
207 - #725+736
231 - #748
232 - #318
233 - #371
234 - #313
235 - #661
33 - #769
4101 - #807
4102 - #773+774
4103 - #
4108 - #678
4109 - #579+592
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Około 8:45 z zaj. Będzin wyjechał wagon #525, który pojechał do Sosnowca włączyć się (lub podmienić inny wagon) na poc. 2601.
Poc. 273 jechał przez Pogoń w kursie do Będzina po godz. 9-tej opóźniony 20 minut. Poc. 274 jechał opóźniony 15 minut.
Tramwaje linii 26 znowu jeżdżą opóźnione. Najpóźniej od 13-ej były opóźnione ok. 10 minut. Od 14-ej opóźnienie wzrosło do 20 minut.
Po 15-stej z Milowic, w planie poc. 2606 jechały poc. 2604 i 2605. Pierwszy był opóźniony ponad 20 min., drugi ponad 10.
W drugą stronę podobna sytuacja - poc. 2608 i 2609 jechały zaraz za sobą w planie poc. 2610.
Po godz. 16-stej z Milowic poc. 2602 i 2604 jechały opóźnione ok. 10 minut. Pomiędzy nimi jechał poc. 2603 opóźniony 5 min.
Około 16:45-50 do Milowic przyjechały poc. 2605, 2606 i 2607 w odstępach dwuminutowych. Pierwszy z nich był opóźniony pół godziny.
DOPISANE (18:00):
Znowu zaczynają się opóźnienia sięgające kilkudziesięciu minut... Poc. 2601 przyjechał do Milowic opóźniony prawie 30 minut a odjechał z 15min. opóźnieniem. Zaś poc. 2601 przyjechał do Milowic opóźniony prawie 40 minut, więc w kursie do Mysłowic będzie opóźniony około 20 min.
Około 18:00 do Milowic powinien też przyjechać wagon #737, który prawdopodobnie jest teraz na poc. 2602 (wcześniej nie było go na tej linii)
[W Będzinie też powinni zastosować taki patent jak w #687 (z piasecznicą). Przynajmniej w wagonach, które jeżdżą na 26]
Na trasie pojawił się dzisiaj wagon #501, który nie jeździł prawdopodobnie od 11 września. Wagon powrócił na poc. 2610.
Prawdopodobnie naprawiono boczny wyświetlacz, ponieważ wskazywał dobry kierunek i nie był zastawiony tablicą. Przedniego nie widziałem.
Po wczorajszej awarii składu #755+756 został on rozpięty. Wagon #755 jeździ dzisiaj pojedynczo na poc. 215.
Kolejne informacje dot. wagonu #575:
- otrzymał przetwornicę statyczną
- przy zmianie kabiny motorowego na większą wykorzystano elementy prawdopodobnie ze skasowanych wagonów, ponieważ widać, że są stare
- pulpit motorniczego prawdopodobnie nie był przenoszony. Wydaję mi się, że na dawnym pulpicie (bez lampek i przełączników) powstawiali elementy z innych wagonów. Moją uwagę zwróciło też to, że po lewej stornie u góry umieszczono tylko różnokolorowe lampki a część środkowa była pusta (a przełączniki na dole). Z tego co widzę na zdjęciach innych pulpitów lampki umieszczano zwykle po środku lewej strony.
- poręcz, która jest przy suficie koło drugich drzwi, dalej od nich nie jest żółta tylko srebra (niepomalowana)
1501 - #165 (trzeci dzień z rzędu), 1502 - #757+, 1504 - #537+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #755, 216 - ? (uzup. po 17;00), 217 - #761
242 - #539?, 243 - #576, 244 - #448?, 246 - #790
2601 - ? / #525, 2602 -#508 / #451, 2603 - #667 / #508, 2604 - #759 / #538, 2605 - #621, 2606 - #524, 2607 - #498, 2608 - #509, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #629+, 273 - #751+, 274 - #633+, 277 - #571+
WIADOMOŚĆ BYŁA UAKTUALNIANA O 18:00
Poc. 273 jechał przez Pogoń w kursie do Będzina po godz. 9-tej opóźniony 20 minut. Poc. 274 jechał opóźniony 15 minut.
Tramwaje linii 26 znowu jeżdżą opóźnione. Najpóźniej od 13-ej były opóźnione ok. 10 minut. Od 14-ej opóźnienie wzrosło do 20 minut.
Po 15-stej z Milowic, w planie poc. 2606 jechały poc. 2604 i 2605. Pierwszy był opóźniony ponad 20 min., drugi ponad 10.
W drugą stronę podobna sytuacja - poc. 2608 i 2609 jechały zaraz za sobą w planie poc. 2610.
Po godz. 16-stej z Milowic poc. 2602 i 2604 jechały opóźnione ok. 10 minut. Pomiędzy nimi jechał poc. 2603 opóźniony 5 min.
Około 16:45-50 do Milowic przyjechały poc. 2605, 2606 i 2607 w odstępach dwuminutowych. Pierwszy z nich był opóźniony pół godziny.
DOPISANE (18:00):
Znowu zaczynają się opóźnienia sięgające kilkudziesięciu minut... Poc. 2601 przyjechał do Milowic opóźniony prawie 30 minut a odjechał z 15min. opóźnieniem. Zaś poc. 2601 przyjechał do Milowic opóźniony prawie 40 minut, więc w kursie do Mysłowic będzie opóźniony około 20 min.
Około 18:00 do Milowic powinien też przyjechać wagon #737, który prawdopodobnie jest teraz na poc. 2602 (wcześniej nie było go na tej linii)
[W Będzinie też powinni zastosować taki patent jak w #687 (z piasecznicą). Przynajmniej w wagonach, które jeżdżą na 26]
Na trasie pojawił się dzisiaj wagon #501, który nie jeździł prawdopodobnie od 11 września. Wagon powrócił na poc. 2610.
Prawdopodobnie naprawiono boczny wyświetlacz, ponieważ wskazywał dobry kierunek i nie był zastawiony tablicą. Przedniego nie widziałem.
Po wczorajszej awarii składu #755+756 został on rozpięty. Wagon #755 jeździ dzisiaj pojedynczo na poc. 215.
Kolejne informacje dot. wagonu #575:
- otrzymał przetwornicę statyczną
- przy zmianie kabiny motorowego na większą wykorzystano elementy prawdopodobnie ze skasowanych wagonów, ponieważ widać, że są stare
- pulpit motorniczego prawdopodobnie nie był przenoszony. Wydaję mi się, że na dawnym pulpicie (bez lampek i przełączników) powstawiali elementy z innych wagonów. Moją uwagę zwróciło też to, że po lewej stornie u góry umieszczono tylko różnokolorowe lampki a część środkowa była pusta (a przełączniki na dole). Z tego co widzę na zdjęciach innych pulpitów lampki umieszczano zwykle po środku lewej strony.
- poręcz, która jest przy suficie koło drugich drzwi, dalej od nich nie jest żółta tylko srebra (niepomalowana)
1501 - #165 (trzeci dzień z rzędu), 1502 - #757+, 1504 - #537+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #755, 216 - ? (uzup. po 17;00), 217 - #761
242 - #539?, 243 - #576, 244 - #448?, 246 - #790
2601 - ? / #525, 2602 -#508 / #451, 2603 - #667 / #508, 2604 - #759 / #538, 2605 - #621, 2606 - #524, 2607 - #498, 2608 - #509, 2609 - #625, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #629+, 273 - #751+, 274 - #633+, 277 - #571+
WIADOMOŚĆ BYŁA UAKTUALNIANA O 18:00
Ostatnio zmieniony 04 lis 2007, 11:22 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Dzisiaj sobie jeździła nauka jazdy #131+132.
Na 16 dwa czerwoniutkie składy po odnowieniu czyli #659+660 i #675+676.
Po południu widziałem za to solówkę na 11. Zapomniałem nr tab. :scratch:
A jak się prezentuje na żywo ?
Na 16 dwa czerwoniutkie składy po odnowieniu czyli #659+660 i #675+676.
Po południu widziałem za to solówkę na 11. Zapomniałem nr tab. :scratch:
Wczoraj chyba pisał as chorzów, że jest już na Zawodziu. Może np. go dadzą na 33 ?luki pisze:Dosłownie 10 minut temu #338 jechał Chorzowską z Katowic do Chorzowa.
Nie był niestety na linii.
A jak się prezentuje na żywo ?
*SDIP (U.N.O.)
607 #802, 609 #806luki pisze:601 - #812
602 - #808
603 - #811
604 - #713+714
605 - ???
606 - #647+648
608 - #805
610 - #809
O 7.16 skład ten jechał ulicą 3 -go Maja w stronę Placu Wolności i nie zatrzymywał się na przystankach. Brakowało numeru pociągu, ale czasowo pasowal pod właśnie 111luki pisze:111 - #662+617
1408 #168luki pisze:14 m.in: #672, #674, #749
luki pisze:165 - #745
166 - #813
167 - #770
168 - #768
161 #340, 162 #659+660, 163 #801, 164 #675+676.Peter pisze:Na 16 dwa czerwoniutkie składy po odnowieniu czyli #659+660 i #675+676.
luki pisze:4101 - #807
4102 - #773+774
4103 - #
4108 - #678
4109 - #579+592
4107 #814Gall pisze:4104 - #354+#355
4105 - #464+#465
O 18.20 koło stadionu śląskiego jechał pociąg 609# 806, zaraz za nim opózniony 13 minut pociąg 4104# 354+355. Minutę za nimi pędził skład 464+465 na 4105. Pomiędzy 414 a 415 jechał jeszcze, skład w zakładowym na 11. Wszytko to jechało ,w kierunku Katowic.Od stadionu dołączył do nich ,jeszcze pociąg 232.
Tramwaje linii 26 jeździły jeszcze poopoźniane do ok. 22:00.
Około 18:30 na pętli w Milowicach zamieniono wagony na poc. 2604 i 2605. Wagon #538, który wcześniej był na poc. 2604 zjechał do zajezdni bez pasażerów jako poc. 2605, a na poc. 2604 kursował później wagon #621.
Największe opóźnienie w tym dniu (w kursie do Milowic) osiągnął chyba poc. 2602, który przyjechał do Milowic opóźniony 49 min. a odjechał z 39 min. opóźnieniem (około 20:00).
Po poc. 2602 do Milowic jechał też poc. 2603 i 2604. Później nie jechały natomiast poc. 2607 i 2608.
Poc. 2601 około 20:05 prawdopodobnie zawrócono w Dańdówce, aby mógł włączyć się w planowy kurs do Milowic.
Następne kursy do Milowic poc. 2603 i 2604 wykonały w odwrotnej kolejności. Najpierw jechał poc. 2604, a później poc. 2603.
Poc. 2604 musiał odjechać z Milowic po 21:00 i pojechał tylko do Dańdówki, gdzie zawrócił i ponownie pojechał do Milowic (opóźniony 25 min. wg swojego planu).
Wieczorem dokonano też paru podmian (podaję jakie wagony jeździły później na danych poc.):
217 - #534
2602 - #737, 2604 - #621, 2605 - #538 (kurs zjazdowy), 2609 - #759
Około 18:30 na pętli w Milowicach zamieniono wagony na poc. 2604 i 2605. Wagon #538, który wcześniej był na poc. 2604 zjechał do zajezdni bez pasażerów jako poc. 2605, a na poc. 2604 kursował później wagon #621.
Największe opóźnienie w tym dniu (w kursie do Milowic) osiągnął chyba poc. 2602, który przyjechał do Milowic opóźniony 49 min. a odjechał z 39 min. opóźnieniem (około 20:00).
Po poc. 2602 do Milowic jechał też poc. 2603 i 2604. Później nie jechały natomiast poc. 2607 i 2608.
Poc. 2601 około 20:05 prawdopodobnie zawrócono w Dańdówce, aby mógł włączyć się w planowy kurs do Milowic.
Następne kursy do Milowic poc. 2603 i 2604 wykonały w odwrotnej kolejności. Najpierw jechał poc. 2604, a później poc. 2603.
Poc. 2604 musiał odjechać z Milowic po 21:00 i pojechał tylko do Dańdówki, gdzie zawrócił i ponownie pojechał do Milowic (opóźniony 25 min. wg swojego planu).
Wieczorem dokonano też paru podmian (podaję jakie wagony jeździły później na danych poc.):
217 - #534
2602 - #737, 2604 - #621, 2605 - #538 (kurs zjazdowy), 2609 - #759
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości