2007.10.24
2007.10.24
Około 7:55 przez dworzec PKP w Sosnowcu w stronę wiaduktu jechał wagon najprawdopodobniej #538 bez żadnych oznaczeń z przodu.
Poza tym sieciowcy dzisiaj coś robili na przystanku Sosnowiec Dęblińska i stali na torach w okolicy tego przystanku, przez co zablokowali na ok. 5 minut przejazd. Przed 8 już się zwinęli.
Poza tym sieciowcy dzisiaj coś robili na przystanku Sosnowiec Dęblińska i stali na torach w okolicy tego przystanku, przez co zablokowali na ok. 5 minut przejazd. Przed 8 już się zwinęli.
601# szarak
602# 805
603# szarak
605# 803
607# szarak
608# 814
609# 806
610# 801
4101# 811
4103# 802
4107# 808
161# 313
162# skład w zakładowym
163# 804
164# skład w zakładowym
166# 809
Na 371 jest stodwójka w reklamie z żółtymi drzwiami, wygląda zatem że to 205 naprawiony.
Prawdopodobnie znowu coś nie tak, na linii 11. O 9.20 zaczął się masowy zjazd do zajezdni. Pierwszy skład zjechał o 9.20, kolejne dwa o 9.50. O 10.10 zjechał skład bomi.
Od 8.30 do 9.30 na rynku na przystanku w kierunku Brynowa, spawano prawą szynę na łuku. EDIT 10.30 O 10.20 z zajezdni wyjechał skład który pomknął w kierunku ronda,pasuje na 1106 którego niema. Po 10.25 do zajezdni zjechał wagon 313 z 161. 10.44 Na trasę wyjechał kolejny skład w zakładowym, włączył się za brakujący pociąg 1107. 10.53 Na brakujący pociąg 1108 włączył się skład w zakładowym, który wyjechał z zajezdni. 11.20 Od ronda do zajezdni zjechał właśnie skład bomi. Ogólny zamęt od rana z tymi składami.
602# 805
603# szarak
605# 803
607# szarak
608# 814
609# 806
610# 801
4101# 811
4103# 802
4107# 808
161# 313
162# skład w zakładowym
163# 804
164# skład w zakładowym
166# 809
Na 371 jest stodwójka w reklamie z żółtymi drzwiami, wygląda zatem że to 205 naprawiony.
Prawdopodobnie znowu coś nie tak, na linii 11. O 9.20 zaczął się masowy zjazd do zajezdni. Pierwszy skład zjechał o 9.20, kolejne dwa o 9.50. O 10.10 zjechał skład bomi.
Od 8.30 do 9.30 na rynku na przystanku w kierunku Brynowa, spawano prawą szynę na łuku. EDIT 10.30 O 10.20 z zajezdni wyjechał skład który pomknął w kierunku ronda,pasuje na 1106 którego niema. Po 10.25 do zajezdni zjechał wagon 313 z 161. 10.44 Na trasę wyjechał kolejny skład w zakładowym, włączył się za brakujący pociąg 1107. 10.53 Na brakujący pociąg 1108 włączył się skład w zakładowym, który wyjechał z zajezdni. 11.20 Od ronda do zajezdni zjechał właśnie skład bomi. Ogólny zamęt od rana z tymi składami.
Re: 2007.10.24
Dzisiaj na poc. 243 jeździ wagon #575!!!
Mam nadzieję, że przerobiono go na solówkę po to, aby nie stał odstawiony w kącie zajezdni. Jeśli jednak tak nie jest, to możliwe, że #576 grozi kasacja
Miejmy jednak nadzieję, że przejdzie on naprawę w ZUR i Będzin będzie miał dwie ładne solówki
#575 otrzymał pantograf połówkowy, więc Będzin ma już ich co najmniej dwie sztuki.
Wagon widziałem tylko z tyłu, ale nie zwróciłem uwagi, czy tylny wyświetlacz usunięto, czy może założono przedni i boczny.
Dzisiaj na trasie pojawił się też jeszcze jeden z odstawionych wagonów - #761. Nie jeździł od połowy lipca. Teraz powrócił na poc. 217, na którym od wiosny tego roku ma stały przydział.
Obecnie na linii 21 wszystkie poc. mają przydzielone wagony.
O 9:00 w okolicy mostu na ul. Żeromskiego dokonano podmiany na poc. 1508. Skład #670+669 zmieniono na #440+446, który około 8:45 wyjechał z zajezdni.
Przypomnę, że wczoraj na poc. 1504 lub 1508 skład #440+446 zmieniono na #670+669
Zdawało mi się, że przez 7:00 widziałem go na poc. 2607 lub 2608, ale nie jestem pewien czy to był on.
DOPISANE (18:10):Teraz wagon #538 jest na poc. 2608, więc pewnie wcześniej też na nim był. Może około 7 się zepsuł, zjechał do zajezdni a po 8 ponownie włączył się do ruchu??
1502 - skład w mal. zakł. (pewnie #757+),1503 - #756K, 1508 - #670+ / #440+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #436, 214 - #424, 215 - #451, 216 - #753, 217 - #761
241 - #539, 243 - #575, 244 - #452, 246 - #790
2601 - #448, 2602 - #508, 2603 - #532, 2604 - #553, 2605 - #621, 2606 - #737, 2607 - #667, 2608 - #538, 2609 - #625, 2610 - #524 (rano na poc. 2607 lub 2608 mógł być wagon #538)
271 - #631+, 273 - #623+, 274 - #636+, 276 - #755+, 277 - #633+
Mam nadzieję, że przerobiono go na solówkę po to, aby nie stał odstawiony w kącie zajezdni. Jeśli jednak tak nie jest, to możliwe, że #576 grozi kasacja
Miejmy jednak nadzieję, że przejdzie on naprawę w ZUR i Będzin będzie miał dwie ładne solówki
#575 otrzymał pantograf połówkowy, więc Będzin ma już ich co najmniej dwie sztuki.
Wagon widziałem tylko z tyłu, ale nie zwróciłem uwagi, czy tylny wyświetlacz usunięto, czy może założono przedni i boczny.
Dzisiaj na trasie pojawił się też jeszcze jeden z odstawionych wagonów - #761. Nie jeździł od połowy lipca. Teraz powrócił na poc. 217, na którym od wiosny tego roku ma stały przydział.
Obecnie na linii 21 wszystkie poc. mają przydzielone wagony.
O 9:00 w okolicy mostu na ul. Żeromskiego dokonano podmiany na poc. 1508. Skład #670+669 zmieniono na #440+446, który około 8:45 wyjechał z zajezdni.
Przypomnę, że wczoraj na poc. 1504 lub 1508 skład #440+446 zmieniono na #670+669
Jechał w stronę wiaduktu na ul. Piłsudskiego??Witja pisze:Około 7:55 przez dworzec PKP w Sosnowcu w stronę wiaduktu jechał wagon najprawdopodobniej #538 bez żadnych oznaczeń z przodu.
Zdawało mi się, że przez 7:00 widziałem go na poc. 2607 lub 2608, ale nie jestem pewien czy to był on.
DOPISANE (18:10):Teraz wagon #538 jest na poc. 2608, więc pewnie wcześniej też na nim był. Może około 7 się zepsuł, zjechał do zajezdni a po 8 ponownie włączył się do ruchu??
1502 - skład w mal. zakł. (pewnie #757+),1503 - #756K, 1508 - #670+ / #440+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #436, 214 - #424, 215 - #451, 216 - #753, 217 - #761
241 - #539, 243 - #575, 244 - #452, 246 - #790
2601 - #448, 2602 - #508, 2603 - #532, 2604 - #553, 2605 - #621, 2606 - #737, 2607 - #667, 2608 - #538, 2609 - #625, 2610 - #524 (rano na poc. 2607 lub 2608 mógł być wagon #538)
271 - #631+, 273 - #623+, 274 - #636+, 276 - #755+, 277 - #633+
Ostatnio zmieniony 27 paź 2007, 19:50 przez DW, łącznie zmieniany 4 razy.
Edycja (informacja jest nieprawdziwa)
Dostałem info że na poc. 302 pojawił się skład #579+592.
Widziany jak jechał od Szombierek w kierunku Bobrka.
Ja słysząc takie info myślałem że może to 9 jadąca zmienioną trasą.
Lecz na wyświetlaczach było podobno "30"
Tak więc mam dwie teorie:
1. skład przeniesiony do Gliwic
2. obsada przeniesiona na Bytom
3. buchnęli go z rezerwy
Dostałem info że na poc. 302 pojawił się skład #579+592.
Widziany jak jechał od Szombierek w kierunku Bobrka.
Ja słysząc takie info myślałem że może to 9 jadąca zmienioną trasą.
Lecz na wyświetlaczach było podobno "30"
Tak więc mam dwie teorie:
1. skład przeniesiony do Gliwic
2. obsada przeniesiona na Bytom
3. buchnęli go z rezerwy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2007, 17:25 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Do Twoich dwóch teorii dołączam trzeciąluki pisze:Dostałem info że na poc. 302 pojawił się skład #579+592.
Widziany jak jechał od Szombierek w kierunku Bobrka.
Ja słysząc takie info myślałem że może to 9 jadąca zmienioną trasą.
Lecz na wyświetlaczach było podobno "30"
Tak więc mam dwie teorie:
1. skład przeniesiony do Gliwic
2. obsada przeniesiona na Bytom
3. buchnęli go z rezerwy
4. to na 100% był 92.
No cóż, wygląda zatem to na fałszywy alarmKarol pisze:Do Twoich dwóch teorii dołączam trzeciąluki pisze:Dostałem info że na poc. 302 pojawił się skład #579+592.
Widziany jak jechał od Szombierek w kierunku Bobrka.
Ja słysząc takie info myślałem że może to 9 jadąca zmienioną trasą.
Lecz na wyświetlaczach było podobno "30"
Tak więc mam dwie teorie:
1. skład przeniesiony do Gliwic
2. obsada przeniesiona na Bytom
3. buchnęli go z rezerwy
4. to na 100% był 92.
Edycja: jednak z relacji, jechał on na Bobrek, i ponoć miał tablice 30-tki. Może nie było przejazdu do Chebzia wiec się tak oznakował. Tablice mógł mieć np. z punktu na Chebziu, a wyświetlaczami można sobie sterować
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
11- #744
12- #461
13- #408
18- #733
401- #561+382 na pętle przyjechał wtedy gdy już miała odjeźdzać (16:24)
402-#364+392
403- 384+345 ten by staranował jakąś puszkę za przerywaczem na Pl.Piastów. Motorowa zdążyła zahamować. Kierowca auta wjechał ot tak na torowisko, bo chciał wyjechać z bocznej uliczki. Poźniej dojechał poc 401 i puszka się zablokowała. Trochę auto po manewrowało i odjechało z wielkim piskiem opon
406- #655+393.
12- #461
13- #408
18- #733
401- #561+382 na pętle przyjechał wtedy gdy już miała odjeźdzać (16:24)
402-#364+392
403- 384+345 ten by staranował jakąś puszkę za przerywaczem na Pl.Piastów. Motorowa zdążyła zahamować. Kierowca auta wjechał ot tak na torowisko, bo chciał wyjechać z bocznej uliczki. Poźniej dojechał poc 401 i puszka się zablokowała. Trochę auto po manewrowało i odjechało z wielkim piskiem opon
406- #655+393.
Dopołudniowe zamieszanie w Katowicach, było spowodowane telefonem o podłożonej bombie. Dotyczyło to sądu, na Placu Wolności. Dlatego prawdopodobnie, tyle składów jechało do Zawodzia. Na portalu wpk napisano ,że koło 11.00 z Chorzowa, do Chebzia jedził zatramwaj. W stronę Katowic ruch odbywał się normalnie. W międzyczasie był ściągany do zajezdni skład, w którym na podłodze leżał pantograf.
601 to #813, 603 to #807, 607 #800. Jeszcze 604 #482+480hanys76 pisze:601# szarak
602# 805
603# szarak
605# 803
607# szarak
608# 814
609# 806
610# 801
4108 #715hanys76 pisze:4101# 811
4103# 802
4107# 808
#313 został podmieniony na #769, 162 #659+660, 167 #340, 168 #747.hanys76 pisze:161# 313
162# skład w zakładowym
163# 804
164# skład w zakładowym
166# 809
Jadąc dziś poc.604 między godziną 17.23 a 17.43 nie widziałem poc.164 i 165
Jak oni mogli to zrobić . Skoro dostał OTK-2 raczej pożegnaliśmy skład #576+575DW pisze:Dzisiaj na poc. 243 jeździ wagon #575!!!
Mam nadzieję, że przerobiono go na solówkę po to, aby nie stał odstawiony w kącie zajezdni. Jeśli jednak tak nie jest, to możliwe, że #576 grozi kasacja
Miejmy jednak nadzieję, że przejdzie on naprawę w ZUR i Będzin będzie miał dwie ładne solówki
#575 otrzymał pantograf połówkowy, więc Będzin ma już ich co najmniej dwie sztuki.
1504 #604+603DW pisze:1502 - skład w mal. zakł. (pewnie #757+),1503 - #756K, 1508 - #670+ / #440+
A #318+340?Boguś pisze:Jak oni mogli to zrobić . Skoro dostał OTK-2 raczej pożegnaliśmy skład #576+575DW pisze:Dzisiaj na poc. 243 jeździ wagon #575!!!
Mam nadzieję, że przerobiono go na solówkę po to, aby nie stał odstawiony w kącie zajezdni. Jeśli jednak tak nie jest, to możliwe, że #576 grozi kasacja
Miejmy jednak nadzieję, że przejdzie on naprawę w ZUR i Będzin będzie miał dwie ładne solówki
#575 otrzymał pantograf połówkowy, więc Będzin ma już ich co najmniej dwie sztuki.
Poza tym ważniejsze jest, aby #576 został w ogóle naprawiony.
#318+340 spinany jest tylko w sytuacjach awaryjnych. Rozpaczam za #576+575, bo to według mnie był jednym z najlepszych składów w TŚ.DW pisze:A #318+340?Boguś pisze:Jak oni mogli to zrobić . Skoro dostał OTK-2 raczej pożegnaliśmy skład #576+575DW pisze:Dzisiaj na poc. 243 jeździ wagon #575!!!
Mam nadzieję, że przerobiono go na solówkę po to, aby nie stał odstawiony w kącie zajezdni. Jeśli jednak tak nie jest, to możliwe, że #576 grozi kasacja
Miejmy jednak nadzieję, że przejdzie on naprawę w ZUR i Będzin będzie miał dwie ładne solówki
#575 otrzymał pantograf połówkowy, więc Będzin ma już ich co najmniej dwie sztuki.
Poza tym ważniejsze jest, aby #576 został w ogóle naprawiony.
Tak jak pisałem widziałem go na razie tylko z tyłu, więc niestety nie wiem jak wygląda z przodu i w środkuff pisze:Może by tak jakieś zdjęcie tego 575? Grzybek i kabel został? Bo rozumiem, że komplet gniazd z kranikiem pozostały
Kabina z tego co pamiętam chyba była mała i popielata (choć możliwe, że za bardzo jestem w przeszłości i już od dawna jest szara ). Czy tak? Teraz pewnie jest duża, a kolor?
Kabina była taka jak drugich wozach. Na kolor nie zwróciłem uwagi.
Na poc. 213 wieczorem był #740
Co do 538 - widziałem go tylko jak jechał, nie mam pojęcia czy na Milowice czy w kierunku Ostrogórskiej. 0 oznaczeń, 0 pasażerów.
A co do fotki #575 z pierwszego dnia kursowania:
http://fotozrzut.pl/zdjecia/bfa909377d.jpg
To ten co jedzie
A co do fotki #575 z pierwszego dnia kursowania:
http://fotozrzut.pl/zdjecia/bfa909377d.jpg
To ten co jedzie
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz 7.08 w kierunku Rynek pomiędzy przystankami Zawodzie Ośrodek Sportowy - Zawodzie Akademia Ekonomiczna jechał solo 105 'telegrosik' migając światłami awaryjnymi.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości