2007.10.18
2007.10.18
Najpóźniej od godz. 8-ej tramwaje linii 26 jeżdżą na trasie Sosnowiec Milowice - Dańdówka Trójkąt. Kursuje wszystkie 10 poc. i chyba wszystkie posiadają tablicę "ZMIANA TRASY". W Dańdówce w manewrowaniu pomaga pracownik kontroli ruchu.
O 9:35 dojechałem do drugiej mijanki od strony Dańdówki (przyst. Niwka Pawiak), jadąc od skrzyżowania w Dańdówce. Po drodze nie zaobserwowałem żadnego tramwaju. Również na sygnalizacji na kolejnym odcinku jednotorowym (Niwka Pawiak - Modrzejów Pastewna) nie było żadnego sygnału.
Kursują co najmniej 2 zatramwaje. Jeden jest koloru niebieskiego, ma rejestrację zaczynającą się na SPI oraz posiadał tablicę "T". Drugi to czerwono-żółty Neoplan z Katowic. Na wyświetlaczu miał numer linii "26" oraz kartkę z napisem "ZA TRAMWAJ".
Sądzę, że albo gdzieś na odcinku Niwka Pawiak - Mysłowice Dworzec PKP prowadzone są jakieś prace albo jest jakaś awaria (tramwaju linii 14 przy Dworcu lub 14/26/34, która mogła mieć miejsce w nocy).
[10:50]: Tramwaje jadące z Milowic nadal jadą z tablicą ZMIANA TRASY.
1501 - solówka w zakładowym, 1506 - #530+
211 - #760, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #539 (resztę uzupełnię za niedługo)
243 - nadal #535
2601 - #665, 2602 - #508, 2603 - #524, 2604 - #737, 2605 - #621, 2606 - #666, 2607 - #527, 2608 - #536, 2609 - #451, 2610 - #436
271 - #629+, 272 - #636+, 273 - skład w zakł. (prawdopodobnie #623+), 274 - #633+, 276 - #755+, 277 - #751+
O 9:35 dojechałem do drugiej mijanki od strony Dańdówki (przyst. Niwka Pawiak), jadąc od skrzyżowania w Dańdówce. Po drodze nie zaobserwowałem żadnego tramwaju. Również na sygnalizacji na kolejnym odcinku jednotorowym (Niwka Pawiak - Modrzejów Pastewna) nie było żadnego sygnału.
Kursują co najmniej 2 zatramwaje. Jeden jest koloru niebieskiego, ma rejestrację zaczynającą się na SPI oraz posiadał tablicę "T". Drugi to czerwono-żółty Neoplan z Katowic. Na wyświetlaczu miał numer linii "26" oraz kartkę z napisem "ZA TRAMWAJ".
Sądzę, że albo gdzieś na odcinku Niwka Pawiak - Mysłowice Dworzec PKP prowadzone są jakieś prace albo jest jakaś awaria (tramwaju linii 14 przy Dworcu lub 14/26/34, która mogła mieć miejsce w nocy).
[10:50]: Tramwaje jadące z Milowic nadal jadą z tablicą ZMIANA TRASY.
1501 - solówka w zakładowym, 1506 - #530+
211 - #760, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #539 (resztę uzupełnię za niedługo)
243 - nadal #535
2601 - #665, 2602 - #508, 2603 - #524, 2604 - #737, 2605 - #621, 2606 - #666, 2607 - #527, 2608 - #536, 2609 - #451, 2610 - #436
271 - #629+, 272 - #636+, 273 - skład w zakł. (prawdopodobnie #623+), 274 - #633+, 276 - #755+, 277 - #751+
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4589015.html
Ciekawe od kiedy to kierowca prowadzi tramwaj
Ciekawe od kiedy to kierowca prowadzi tramwaj
:lol2:hanys76 pisze:http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4589015.html
Ciekawe od kiedy to kierowca prowadzi tramwaj
Dziś:
121 - #661
122 - #767
123 - #504
124 - #692
131 - #745
132 - #340
133 - #607
134 - #590
1402 - #505
162 - #731+730
163 i 166 są karliki, nie pamiętam jakie
164 - krakus
4105 - #699+700
Skład knorr nie jeździ na 13
Wygląda na to że nie pozwolili im jeździć do Siemianowic ze względu na mijanki.
Knorr kursuje jako 11 i 16, widziany na relacjach:
Chorzów Stadion - Pl. Wolności
Pl. Wolności - Słoneczna
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
kierowca tramwaju = motorniczyhanys76 pisze:http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4589015.html
Ciekawe od kiedy to kierowca prowadzi tramwaj
Uzupełnienie obsad
1502 - #757+, 1503 - #756K, 1504 - #537+, 1505 - #165
242 - #521, 245 - #625, 246 - #790
273 - #571+ (ale możliwe, że wcześniej był #623+)
Wagon #618 ma chyba odmalowane listwy. Są kremowe, ale jakby ładniejsze niż wcześniej.
Około 7.15 na Pętle Brynowską przyjechał zestaw #807+768+731+730. #807 będący na poc.607 musiał się zdefektować w drodze na Brynów. Do #807 podpiął się poc.161 #768 i poc.162 #731+730. Za tym zestawem kolejno jechały: 608 #810, 164 #262+263, 165 #749, 609 #805 i 166 #802.
Od około 16.30 nie było przejazdu na Brynów. Przyczyną była awaria solówki #328 na 610. #328 stał z włączonymi światłami awaryjnymi przy Rialcie w towarzystwie Nadzoru Ruchu. Za #328 stały pod wiaduktem pociągi: 163 #804 i 164 #262+263. Z powodu tego zatrzymania linia 6 kursowała do Zawodzia, 41 na Plac Wolności, a 16 do Zawodzia (poc.167 zjechał do Zajezdni) i Placu Wolności (m.in. poc.168 #591).
Jeszcze poc.111 #583+584 (w drugim wagonie jest tablica z 20), 112 #726+727.
Od około 16.30 nie było przejazdu na Brynów. Przyczyną była awaria solówki #328 na 610. #328 stał z włączonymi światłami awaryjnymi przy Rialcie w towarzystwie Nadzoru Ruchu. Za #328 stały pod wiaduktem pociągi: 163 #804 i 164 #262+263. Z powodu tego zatrzymania linia 6 kursowała do Zawodzia, 41 na Plac Wolności, a 16 do Zawodzia (poc.167 zjechał do Zajezdni) i Placu Wolności (m.in. poc.168 #591).
1404 #782, 1407 #598luki pisze:1402 - #505
163 #804, 164 #262+263, 166 #802luki pisze:162 - #731+730
163 i 166 są karliki, nie pamiętam jakie
164 - krakus
4107 #811luki pisze:4105 - #699+700
Około 17 #702+701 jadąc z Pętli Słonecznej pojechał łącznikiem dla linii 33.luki pisze:Skład knorr nie jeździ na 13
Wygląda na to że nie pozwolili im jeździć do Siemianowic ze względu na mijanki.
Knorr kursuje jako 11 i 16, widziany na relacjach:
Chorzów Stadion - Pl. Wolności
Pl. Wolności - Słoneczna
Jeszcze poc.111 #583+584 (w drugim wagonie jest tablica z 20), 112 #726+727.
O nocnych złodziejach pisze też na stronie kat.tvp.pl ( http://ww6.tvp.pl/2861,20071018582631.strona ), więc możliwe, że był też materiał w aktualnościach.
W artykule jest informacja, że tramwaj, który najechał na sieć i połamał pantograf jechał do Sosnowca, więc musiał to być tramwaj linii 34. Ciekawe tylko czy stopiątka, czy stodwójka...
O 17:25 ul. Piłsudskiego bez pasażerów jechał wagon #753 (poc. 216), który zjeżdżał do zajezdni. Później na tym poc. pojawił się wagon #515.
W artykule jest informacja, że tramwaj, który najechał na sieć i połamał pantograf jechał do Sosnowca, więc musiał to być tramwaj linii 34. Ciekawe tylko czy stopiątka, czy stodwójka...
O 17:25 ul. Piłsudskiego bez pasażerów jechał wagon #753 (poc. 216), który zjeżdżał do zajezdni. Później na tym poc. pojawił się wagon #515.
Jest już dostępne wczorajsze wydanie aktualności: http://ww6.tvp.pl/video/2007/10/19/140588/film.asfDW pisze:O nocnych złodziejach pisze też na stronie kat.tvp.pl ( http://ww6.tvp.pl/2861,20071018582631.strona ), więc możliwe, że był też materiał w aktualnościach.
W artykule jest informacja, że tramwaj, który najechał na sieć i połamał pantograf jechał do Sosnowca, więc musiał to być tramwaj linii 34. Ciekawe tylko czy stopiątka, czy stodwójka...
Sieć została uszkodzona na odcinku od pętli do mostu nad Przemszą.
Uszkodzony został wagon #205. Poza połamanym pantografem wagon został uszkodzony w okolicy przegubu. W tym miejscu prawdopodobnie spadł na niego słup.
Oby te uszkodzenia wagonu nie były okazją do jego kasacji .DW pisze:Jest już dostępne wczorajsze wydanie aktualności: http://ww6.tvp.pl/video/2007/10/19/140588/film.asfDW pisze:O nocnych złodziejach pisze też na stronie kat.tvp.pl ( http://ww6.tvp.pl/2861,20071018582631.strona ), więc możliwe, że był też materiał w aktualnościach.
W artykule jest informacja, że tramwaj, który najechał na sieć i połamał pantograf jechał do Sosnowca, więc musiał to być tramwaj linii 34. Ciekawe tylko czy stopiątka, czy stodwójka...
Sieć została uszkodzona na odcinku od pętli do mostu nad Przemszą.
Uszkodzony został wagon #205. Poza połamanym pantografem wagon został uszkodzony w okolicy przegubu. W tym miejscu prawdopodobnie spadł na niego słup.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 33 gości