2007.10.02
2007.10.02
#766 już jeździ z reklamą, niestety, zauważyłem go w ostatniej chwili i nie zdążyłem zobaczyć, co to za reklama. Poza tym parę minut po 8:00 #954 chyba zjeżdżał do zajezdni - przynajmniej w tamtym kierunku jechał.
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Na początek trochę wieści od rzelfixa:
Na trasę wyjechał #375 (w maju miał rozgrzebany przód). Jeździ dziś na 196.
Natomiast na 195 jest nieplanowy skład knorr #471+478.
- - - - -
A teraz moje obserwacje:
Po 13:00 spostrzegłem że żadna 11 (przynajmniej przez 30 minut) nie jedzie do Katowic, oraz właściwie nawet już w przeciwną stronę. Linie 6 i 41 jechały
- ok. 13:14 do Stadionu Śl. w Chorzowie dotarł skład #313+314+#250+251 (poc. 111+112). #313+314 musiał paść gdzieś na trasie. (111, -40, 112, -25)
Zaraz za nimi spóźniony 10 minut jechał #691+689 na 113.
Następnie skład #313+314+#250+251 wjechał na Pętlę Zachodnią.
Wtedy do Katowic śmignął #691+689 na 113, oraz #675+676 na 114.
Poc. 234 - #598 odjechał na tor wyjazdowy do Chorzowa, by zrobić miejsce dla manewrujących tramwajów.
Nasi bohaterzy natomiast w tym czasie aż do 13:19 stali na łuku od strony Katowic. W tym czasie z Katowic przyjechał skład #578+577, który zdaje mi się wyjechał w rezerwie, i motorniczy z 111 poszedł do niego wykonywać kurs do Chebzia. W tym momencie do Chebzia z Stadionu pojechał co do planu bez opóźnienia.
Następnie #313+/#250+ zrobiły pełne kółeczko na Pętli Zachodniej wracając z powrotem na szlak.
Nie wiedzieć czemu, znowu wjechali na Pętlę Zachodnią, po czym odpinano #313+314. W tym czasie przyblokowano 4108 #778 jadącego do Bytomia. Była godzina 13:22.
Następnie #250+251 o 13:24 wycofał i pojechał jako 112 co do czasu z opóźnieniem 34 minutowym.
Chwilę za nim śmignął już 234 który mogł swobodnie sobie wycofać wcześniej na pętli.
#313+314 pozostawiony został samemu sobie.
Następnie do Katowic pędził #662+617 na poc. 115.
- ok. 13:50 Sokolską przecięły poc. 113 #691+689 jadący do Chebzia z opóźnieniem ok. 14 minut, chwilę za nim pco. 114 mniej więcej w planie, no i oczywiście krakusek #250+251, na 112 spóźniony 30 minut.
Nie widziałem też czy by coś jechało po zdechlaka.
- ok. 14:00 ze Słonecznej Pętli odjechał po zawróceniu poc. linii 13 #329.
A teraz obsady i inne wieści:
601 - #262+263
603 - #810 (w nowej reklamie Pizza Hut)
604 - #482+483
605 - #811
606 - #456+457
607 - #808
133 - #661
1403 - #505
1409 - #687
164 - #680+679
165 - #590
166 - #802
167 - #340
231 - #747
232 lub 233 - #416
234 - #598
235 - #674
33 - #772
4102 - #257+258
4104 - #773+774
4107 - #813
4108 - #778
4109 - #317+321
Na trasę wyjechał #375 (w maju miał rozgrzebany przód). Jeździ dziś na 196.
Natomiast na 195 jest nieplanowy skład knorr #471+478.
- - - - -
A teraz moje obserwacje:
Po 13:00 spostrzegłem że żadna 11 (przynajmniej przez 30 minut) nie jedzie do Katowic, oraz właściwie nawet już w przeciwną stronę. Linie 6 i 41 jechały
- ok. 13:14 do Stadionu Śl. w Chorzowie dotarł skład #313+314+#250+251 (poc. 111+112). #313+314 musiał paść gdzieś na trasie. (111, -40, 112, -25)
Zaraz za nimi spóźniony 10 minut jechał #691+689 na 113.
Następnie skład #313+314+#250+251 wjechał na Pętlę Zachodnią.
Wtedy do Katowic śmignął #691+689 na 113, oraz #675+676 na 114.
Poc. 234 - #598 odjechał na tor wyjazdowy do Chorzowa, by zrobić miejsce dla manewrujących tramwajów.
Nasi bohaterzy natomiast w tym czasie aż do 13:19 stali na łuku od strony Katowic. W tym czasie z Katowic przyjechał skład #578+577, który zdaje mi się wyjechał w rezerwie, i motorniczy z 111 poszedł do niego wykonywać kurs do Chebzia. W tym momencie do Chebzia z Stadionu pojechał co do planu bez opóźnienia.
Następnie #313+/#250+ zrobiły pełne kółeczko na Pętli Zachodniej wracając z powrotem na szlak.
Nie wiedzieć czemu, znowu wjechali na Pętlę Zachodnią, po czym odpinano #313+314. W tym czasie przyblokowano 4108 #778 jadącego do Bytomia. Była godzina 13:22.
Następnie #250+251 o 13:24 wycofał i pojechał jako 112 co do czasu z opóźnieniem 34 minutowym.
Chwilę za nim śmignął już 234 który mogł swobodnie sobie wycofać wcześniej na pętli.
#313+314 pozostawiony został samemu sobie.
Następnie do Katowic pędził #662+617 na poc. 115.
- ok. 13:50 Sokolską przecięły poc. 113 #691+689 jadący do Chebzia z opóźnieniem ok. 14 minut, chwilę za nim pco. 114 mniej więcej w planie, no i oczywiście krakusek #250+251, na 112 spóźniony 30 minut.
Nie widziałem też czy by coś jechało po zdechlaka.
- ok. 14:00 ze Słonecznej Pętli odjechał po zawróceniu poc. linii 13 #329.
A teraz obsady i inne wieści:
601 - #262+263
603 - #810 (w nowej reklamie Pizza Hut)
604 - #482+483
605 - #811
606 - #456+457
607 - #808
133 - #661
1403 - #505
1409 - #687
164 - #680+679
165 - #590
166 - #802
167 - #340
231 - #747
232 lub 233 - #416
234 - #598
235 - #674
33 - #772
4102 - #257+258
4104 - #773+774
4107 - #813
4108 - #778
4109 - #317+321
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
132 - #504luki pisze: 133 - #661
134 - #370
Więc wychodzi że #329 był na 131.
luki pisze:1403 - #505
1409 - #687
1402 - #782dombia pisze:1405 - #583
1404 - #607
163 - #811luki pisze:164 - #680+679
165 - #590
166 - #802
167 - #340
NIEE NO..... świat jest okrutny i niesprawiedliwyPeter pisze:Słyszałem w radiu, że było dzisiaj zderzenie na linii 18. Chyba z jakimś dźwigiem. Mówili, że wagon ma mocno rozwalony przód
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Około 6:55 z Milowic odjechał wagon #665 (najpr. poc. 2607), który bez pasażerów zjechał do zajezdni.
Około godz. 11-stej zepsuł się wagon #759 (poc. 2606). Możliwe, że około 11:30 dokonano podmiany na tym poc., ponieważ od ok. 11:30 do 13:00 z zajezdni nie wyjechało nic na podmianę.
Tramwaj zjechał do zajezdni samodzielnie bez pasażerów.
Około 14:10 zepsuł się wagon #450 (poc. 2603). Awaria miała miejsce prawdopodobnie na trasie S-c Al. Zwycięstwa - Pogoń Mariacka podczas kursu zjazdowego. Po kilkunastu minutach podpięto do niego wagon #667 (poc. 213), który zepchnął go do Ronda w Będzinie. Stamtąd pojechał z około 25 minutowym opóźnieniem do Huty Katowice.
Około 14:20 z zajezdni Będzin wyjechał wagon #665, który pojechał podmienić wagon #450 na poc. 2603.
W kursie do Milowic poc. 213 był opóźniony 15 min.
1501 - #231, 1503 - #756K, 1504 - #537+, 1506 - #604+, 1507 - #539, 1508 - #530+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #667, 214 - #424, 215 - #525, 216 - #753, 217 - #524
241 - #627, 242 - #521, 243 - #, 244 - #498, 245 - #448, 246 - #790
2601 -#513, 2602 - #508, 2603 - #450 / #665, 2604 - #523, 2605 - #621, 2606 - #759 / #527, 2607 - #665 / #436, 2608 - #436 / #665, 2609 - #625, 2610 - #451
271 - #440+, 272 - #571+, 273 - #670+669, 274 - #636+, 275 - #664+, 276 - #755+, 277 - #633+
Dzisiaj spięto skład #670+669. Jeszcze wczoraj #670 jeździł solo.
Około godz. 11-stej zepsuł się wagon #759 (poc. 2606). Możliwe, że około 11:30 dokonano podmiany na tym poc., ponieważ od ok. 11:30 do 13:00 z zajezdni nie wyjechało nic na podmianę.
Tramwaj zjechał do zajezdni samodzielnie bez pasażerów.
Około 14:10 zepsuł się wagon #450 (poc. 2603). Awaria miała miejsce prawdopodobnie na trasie S-c Al. Zwycięstwa - Pogoń Mariacka podczas kursu zjazdowego. Po kilkunastu minutach podpięto do niego wagon #667 (poc. 213), który zepchnął go do Ronda w Będzinie. Stamtąd pojechał z około 25 minutowym opóźnieniem do Huty Katowice.
Około 14:20 z zajezdni Będzin wyjechał wagon #665, który pojechał podmienić wagon #450 na poc. 2603.
W kursie do Milowic poc. 213 był opóźniony 15 min.
1501 - #231, 1503 - #756K, 1504 - #537+, 1506 - #604+, 1507 - #539, 1508 - #530+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #667, 214 - #424, 215 - #525, 216 - #753, 217 - #524
241 - #627, 242 - #521, 243 - #, 244 - #498, 245 - #448, 246 - #790
2601 -#513, 2602 - #508, 2603 - #450 / #665, 2604 - #523, 2605 - #621, 2606 - #759 / #527, 2607 - #665 / #436, 2608 - #436 / #665, 2609 - #625, 2610 - #451
271 - #440+, 272 - #571+, 273 - #670+669, 274 - #636+, 275 - #664+, 276 - #755+, 277 - #633+
Dzisiaj spięto skład #670+669. Jeszcze wczoraj #670 jeździł solo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości