2007.09.18
2007.09.18
- po 12:00 od Słonecznej do Ronda jechał skład 2x102Na
...a tak dokładnie to szkoleniowa #7, ciągła zdefektowanego #231.
6 #800
11 #krakus, #680+679
13 #371
23 #329
41 #609+610 z zakrytymi wyświetlaczami
...a tak dokładnie to szkoleniowa #7, ciągła zdefektowanego #231.
6 #800
11 #krakus, #680+679
13 #371
23 #329
41 #609+610 z zakrytymi wyświetlaczami
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.09.18
Dalsze wieści z dziś:
- ok. 13:30 na Chorzowskiej obserwacje prowadziłem w rejonie Stęślickiego.
- ok. 13:35-13:45 z Bytomia jechała masa 6 i 41 w stadzie:
- #802 na nieznanej linii
- 606 #713+714 spóźniony ponad 30 minut
- 607 - #800 spóźniony ponad 15 minut
- 4102 - #645+646 spóźniony ponad 10 minut
- 608 - #810 spóźniony ok. 5 minut
- 4103 - #806 już mniej więcej w planie
- 609 - #803 ten już mniej więcej w planie.
- 4104 - #721, mniej więcej w planie
- w tym czasie od 13:30 do 14:00 do Bytomia nie jechała żadna 6 ani 41, jedynie przemknęły 113 #731+730, 231 - #687, oraz 114 - #262+263.
jako pierwszy tuz po 14:00 pojechał 4102 #645+646 załadowany na max. (co do planu spóźniony może z 10 minut)
- po paru minutach jechał #806 na 4103.
Na 11:
112 - #691+689
113 - #731+730
114 - #262+263
115 - #725+736
116 - #680+679
131 - #672
132 - #340
133 - tu by pasował wymieniony wcześniej #371
134 - #661
1504 - #633+634
1505 - #169
161 - #590
166 - #809
167 - #746
201 - #726+727
202 - #637+638
203 - #659+660
204 - #702+701
205 - #583+584
206 - #313+314
207 - #599+600 (#600 wygląda jakby coś go uderzyło po lewej stronie przed żaluzjami, jest wyraźne wgniecenie, ponadto na tyłku na łatce wyłazi rdza)
231 - jak już wspomniałem #687
234 - #674
235 - tu jest #329
373 - #749
- ok. 13:30 na Chorzowskiej obserwacje prowadziłem w rejonie Stęślickiego.
- ok. 13:35-13:45 z Bytomia jechała masa 6 i 41 w stadzie:
- #802 na nieznanej linii
- 606 #713+714 spóźniony ponad 30 minut
- 607 - #800 spóźniony ponad 15 minut
- 4102 - #645+646 spóźniony ponad 10 minut
- 608 - #810 spóźniony ok. 5 minut
- 4103 - #806 już mniej więcej w planie
- 609 - #803 ten już mniej więcej w planie.
- 4104 - #721, mniej więcej w planie
- w tym czasie od 13:30 do 14:00 do Bytomia nie jechała żadna 6 ani 41, jedynie przemknęły 113 #731+730, 231 - #687, oraz 114 - #262+263.
jako pierwszy tuz po 14:00 pojechał 4102 #645+646 załadowany na max. (co do planu spóźniony może z 10 minut)
- po paru minutach jechał #806 na 4103.
Na 11:
112 - #691+689
113 - #731+730
114 - #262+263
115 - #725+736
116 - #680+679
131 - #672
132 - #340
133 - tu by pasował wymieniony wcześniej #371
134 - #661
1504 - #633+634
1505 - #169
161 - #590
166 - #809
167 - #746
201 - #726+727
202 - #637+638
203 - #659+660
204 - #702+701
205 - #583+584
206 - #313+314
207 - #599+600 (#600 wygląda jakby coś go uderzyło po lewej stronie przed żaluzjami, jest wyraźne wgniecenie, ponadto na tyłku na łatce wyłazi rdza)
231 - jak już wspomniałem #687
234 - #674
235 - tu jest #329
373 - #749
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To piasecznice już nie działają... ? :co jest:Gall pisze:Na Sądowej 4102 spóźniony i załadowany po drzwi, parę minut po nim przyjechał #806, miał duże problemy z podjazdem pod góreczkę na mokrym torowisku, motorniczy wyszedł i podsypywał coś pod koła, pewnie piasek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No się właśnie zdziwiłem, bo wydawało mi się, że powinien mieć. Ale ślizgał się nieźle, dłuższą chwilkę stał, wychodził i wracał dwa razy, a potem w końcu poszedł do tyłu gdzieś i wrócił z czymś, na czym miał chyba piasek, podsypywał pod wózkami, a potem z przodu przed tramwajem jeszcze kawałluki pisze:To piasecznice już nie działają... ? :co jest:Gall pisze:Na Sądowej 4102 spóźniony i załadowany po drzwi, parę minut po nim przyjechał #806, miał duże problemy z podjazdem pod góreczkę na mokrym torowisku, motorniczy wyszedł i podsypywał coś pod koła, pewnie piasek
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Po południu skład nauki jazdy nawiedził Sosnowiec.
Po 16 z Milowic jechały prawie zaraz za sobą poc.: 2601, 2602, 2603 i 212. Poc. 2601 oraz 212 były opóźnione ponad 20 minut.
Poc. linii 26 po 16 jeździły do Milowic opóźnione kilka-kilkanaście minut.
Możliwe, że po 18 zamieniono wagony na poc. 2605 i 2606. Wagon #524 jechał opóźniony 5 minut jeśli pozostał na poc. 2606 a #621 jechał kilka minut po nim i był opóźniony 13 minut, jeśli był na poc. 2605.
1501 - 102Na w zakładowym, 1503 - #756K, 1504 - #633+, 1506 - #530+, 1507 - #667
211 - #760, 212 - #534, 213 - #436, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #625 / #515
241 - #759, 242 - #521, 243 - #535 / #527, 244 - #665, 245 - #670, 246 - #790
2601 - #737, 2602 - #508, 2603 - #627, 2604 - #451, 2605 - #621, 2606 - #524, 2607 - #450, 2608 - #539 / #754, 2609 - #602 / #754 / #539?, 2610 - #513
271 - #631+, 272 - #664+, 273 - #623+, 274 - #440+, 275 - #751+, 276 - #755+, 277 - #604+
Po 16 z Milowic jechały prawie zaraz za sobą poc.: 2601, 2602, 2603 i 212. Poc. 2601 oraz 212 były opóźnione ponad 20 minut.
Poc. linii 26 po 16 jeździły do Milowic opóźnione kilka-kilkanaście minut.
Możliwe, że po 18 zamieniono wagony na poc. 2605 i 2606. Wagon #524 jechał opóźniony 5 minut jeśli pozostał na poc. 2606 a #621 jechał kilka minut po nim i był opóźniony 13 minut, jeśli był na poc. 2605.
1501 - 102Na w zakładowym, 1503 - #756K, 1504 - #633+, 1506 - #530+, 1507 - #667
211 - #760, 212 - #534, 213 - #436, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #625 / #515
241 - #759, 242 - #521, 243 - #535 / #527, 244 - #665, 245 - #670, 246 - #790
2601 - #737, 2602 - #508, 2603 - #627, 2604 - #451, 2605 - #621, 2606 - #524, 2607 - #450, 2608 - #539 / #754, 2609 - #602 / #754 / #539?, 2610 - #513
271 - #631+, 272 - #664+, 273 - #623+, 274 - #440+, 275 - #751+, 276 - #755+, 277 - #604+
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2007, 19:06 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiadomo - z piasecznicami w naszych tramwajach jest tak samo jak ze wszystkim. Albo nie ma piasku, albo mokry, albo dysza zapchana, albo wężyk załamany, albo wybija bezpiecznik... W stodwójkach dochodzi jeszcze jedna opcja - jak raz pociągniesz, to wszystko na raz wysypieszGall pisze:No się właśnie zdziwiłem, bo wydawało mi się, że powinien mieć. Ale ślizgał się nieźle, dłuższą chwilkę stał, wychodził i wracał dwa razy, a potem w końcu poszedł do tyłu gdzieś i wrócił z czymś, na czym miał chyba piasek, podsypywał pod wózkami, a potem z przodu przed tramwajem jeszcze kawałluki pisze:To piasecznice już nie działają... ? :co jest:Gall pisze:Na Sądowej 4102 spóźniony i załadowany po drzwi, parę minut po nim przyjechał #806, miał duże problemy z podjazdem pod góreczkę na mokrym torowisku, motorniczy wyszedł i podsypywał coś pod koła, pewnie piasek
A motorniczy z 4103 najpierw chciał pożyczyć piasku od stojącego za nim 31, ale ten nie miał. "Pożyczył" za to trochę z kupki pod wejściem do sądu (chyba tam mają jakiś remont )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości