2007.09.04
2007.09.04
O 9.25 do zajezdni zjechał pociąg 609# 806. Na zajezdni brak sprawnych 116nd, niema też składów . Na ten pociąg ,wyjechała solówka w zakładowym. Godzinę wcześniej po 8.30 do zajezdni zjezdzał , od ronda skład w zakładowym, możliwe że z 11. Na 20 są dziś między innymi: 685+686, 691+689, 250+251, 262+263. Wynika z tego że krakusy z 16 zostały zdjęte na stałe. Na 234 niema stodwójki, jest solówka. Stodwójki widziałem tylko na: 148, 151 oraz na 371# 205. 313+314 kręci się na 11.
Na poc. 199 planowo skład #645+646. Nie odbyło się także bez dymu z wózków towarzyszącemu co dzień temu kursowi...
Oprócz tego na poc. 196 solo jeździ #252. Wśród pozostałej obsady tej linii: #703, #706, #707, #766...
Na żeberku łączącym szlak na Stroszek z Politechniką Śl. stał od godz. 7:30 nieoznakowany wagon #718. Po godzinie 15. stał tam dalej.
Na poc. 3110 #778.
Oprócz tego na poc. 196 solo jeździ #252. Wśród pozostałej obsady tej linii: #703, #706, #707, #766...
Na żeberku łączącym szlak na Stroszek z Politechniką Śl. stał od godz. 7:30 nieoznakowany wagon #718. Po godzinie 15. stał tam dalej.
Na poc. 3110 #778.
Dzisiaj ok. godziny 16:05 dojrzałem stojący na nieużywanym liniowo torze na pętli zachdniej przy Stadionie Śląskim Citadis #803. Na wyświetlaczu miał napisane "41 Bytom Politechnika Śląska", nie spojrzałem jednak na numer pociągu. Około 16:20 wyjechał z toru i zatrzymał się na właściwym przystanku ładując pasażerów i jadąc dalej w strone Bytomia.
W ruchu jest #806. Na bodajże 11 kursuje #662 + 617 w zakładowym (ktoś wie, kiedy zdjęto z niego reklamę LOTTO? ) .
W ruchu jest #806. Na bodajże 11 kursuje #662 + 617 w zakładowym (ktoś wie, kiedy zdjęto z niego reklamę LOTTO? ) .
Na 16 jest znowu #695+593, niestety poc. nie znam.
Na 117 jest #731+730.
Na 114 jest chyba #659+660.
Na 4108 jest #713+714. (zdaje mi się powinno być solo raczej)
Na 401 - #260+261
402 - #401+402
405 - #655+393
Na linii 1
14 - #374
17 - #639
Ponadto #732 i #733.
Na 18-ce #656.
Na 117 jest #731+730.
Na 114 jest chyba #659+660.
Na 4108 jest #713+714. (zdaje mi się powinno być solo raczej)
Na 401 - #260+261
402 - #401+402
405 - #655+393
Na linii 1
14 - #374
17 - #639
Ponadto #732 i #733.
Na 18-ce #656.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
O 13:33 ul. Mariacką w Sosnowcu z poc. 2609 do zajezdni zjeżdżał wagon #625. Podmienił go #666.
O 15:14 Mariacką w stronę Centrum jechał najprawdopodobniej skład, który wyjechał na linię 15 lub 27.
O 16:58-59 przy moście na ul. Żeromskiego dokonano podmiany na poc. 1506. Skład #751+752 jadący z Zagórza zjechał do zajezdni a skład #530+540, który wyjechał około 16:40 i bez pasażerów pojechał do Sosnowca zajął jego miejsce.
1501 - #228, 1503 - #756K, 1506 - #751 / #530, 1508 - #757+
211 - #760, 212 - #498, 213 - #515, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #452 / #602
241 - #539, 242 - #521, 243 - #436, 244 - #536, 245 - #627, 246 - #790
2601 - #665, 2602 - #525, 2603 - #762, 2604 - #450, 2605 - #621, 2606 - #538, 2607 - #527, 2608 - #664, 2609 - #625 / #666, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #537+, 273 - #623+, 274 - #440+, 275 - #636+, 276 - #755+, 277 - ? (możliwe, że po południu #755+756 był na poc. 277 a na poc. 276 był inny skład, bo #755+756 jechał Mariacką w stronę Będzina o 12:50 a poc. 276 powinien tam być o 12:25).
Z obserwacji wynika, że na pewno spięte są już składy #440+446 i #751+752. Od kilku dni nie widziałem wagonu #629 solo ani w składzie.
O 15:14 Mariacką w stronę Centrum jechał najprawdopodobniej skład, który wyjechał na linię 15 lub 27.
O 16:58-59 przy moście na ul. Żeromskiego dokonano podmiany na poc. 1506. Skład #751+752 jadący z Zagórza zjechał do zajezdni a skład #530+540, który wyjechał około 16:40 i bez pasażerów pojechał do Sosnowca zajął jego miejsce.
1501 - #228, 1503 - #756K, 1506 - #751 / #530, 1508 - #757+
211 - #760, 212 - #498, 213 - #515, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #452 / #602
241 - #539, 242 - #521, 243 - #436, 244 - #536, 245 - #627, 246 - #790
2601 - #665, 2602 - #525, 2603 - #762, 2604 - #450, 2605 - #621, 2606 - #538, 2607 - #527, 2608 - #664, 2609 - #625 / #666, 2610 - #501
271 - #631+, 272 - #537+, 273 - #623+, 274 - #440+, 275 - #636+, 276 - #755+, 277 - ? (możliwe, że po południu #755+756 był na poc. 277 a na poc. 276 był inny skład, bo #755+756 jechał Mariacką w stronę Będzina o 12:50 a poc. 276 powinien tam być o 12:25).
Z obserwacji wynika, że na pewno spięte są już składy #440+446 i #751+752. Od kilku dni nie widziałem wagonu #629 solo ani w składzie.
Rano #659+660 był na 1105 i palił najprawdopodobniej dojeżdżając na mój przystanek okładziny hamulcowe w drugim wózku pierwszego wagonu. Ludzie uciekali w popłochu z wagonu, bo dym mocno przez klapę inspekcyjną wlatywał do środka. Były nawet dość zadziwiające pytania "Panie motorniczy, czy tak możemy jechać ?"luki pisze:Na 117 jest #731+730.
Na 114 jest chyba #659+660.
Możliwe, że usterka została potem usunięta, ale teraz po południu nie widziałem tego składu.
Była jakaś awaria zresztą po południu (możliwe, że pęknięcie szyny koło Żyrafy) i 11-tki jeździły grupami. Na Rynku coś spiewali, że linia 41 nie jeździ.
Zaobserwowałem kolejno (linia 11): #599+600, #734+735, #783+784, #637+638 (1103), #675+676.
*SDIP (U.N.O.)
To prawdopodobnie ten skład po 8.30, zjezdzał do zajezdni.Peter pisze:Rano #659+660 był na 1105 i palił najprawdopodobniej dojeżdżając na mój przystanek okładziny hamulcowe w drugim wózku pierwszego wagonu. Ludzie uciekali w popłochu z wagonu, bo dym mocno przez klapę inspekcyjną wlatywał do środka. Były nawet dość zadziwiające pytania "Panie motorniczy, czy tak możemy jechać ?"luki pisze:Na 117 jest #731+730.
Na 114 jest chyba #659+660.
Możliwe, że usterka została potem usunięta, ale teraz po południu nie widziałem tego składu.
Na poc. 213 po 20 był #498.
Poniżej wczorajsze informacje od "ff":
Poniżej wczorajsze informacje od "ff":
ff pisze:Dziś widziałem na poc. 4104 był 699+700, na innym 41 był 464+465 (chyba
poc. 4109).
Na 11 widziałem oba składy Bomi (783+784 na poc. 112) oraz 583+584.
Na linii 7 poc. 704 - 647+648 a poc. 706 - 467+489 (w oficjalnie
ujawnionej reklamie mBanku - nie wiem czy gdzies indziej o tym piszecie).
Na linii 6 jeździł skład 317+321. Nie wiem jak wyglądał z przodu, ale z
boku miał na wyświetlaczu "9 Chorzów Ratusz". Wyświetlacz miał być w
zamyśle przysłonięty tablicą boczną linii 6, ale się przekrzywiła i stąd
było widać tekst na wyświetlaczu.
Na linii 9 na poc. 97 widziałem w południe wagon 716, o 18:00 wagon ten
jeździł na poc. 912. Na poc. 91 - 682.
Na linii 36 spotkałem wagony 705 i 721.
Z gliwickich:
na 3 - 649+650
na 5 - 425, 658, 461, 503
na 1 - 608, 374, 470K
na 18 - 742
na 4 - poc.404 - 558+559, poc. 405 - 655+393, gdzieś indziej 588+589.
O 12:30 skład 558+559 na poc. 404 jechał z pasażerami z oznaczeniem
zjazdowym (tablica przednia, kwadrat) z Zabrza w kierunku Gliwic. Nie wiem
czy o tej porze taka akcja jest planowa, wydaje mi się, że nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości