2007.08.06
2007.08.06
nikt nic nie pisze?
725+736 widziany w świeżej reklamie BOMI na Brynowie.
725+736 widziany w świeżej reklamie BOMI na Brynowie.
>> Galeria || [ 662+617 ]
#695+696 śmiga w zakładowym. Ardo pozostaje już tylko na #583+584.
Oczywiście, chodzi o #593 rzlfx
Oczywiście, chodzi o #593 rzlfx
Ostatnio zmieniony 07 sie 2007, 12:05 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2007.08.06
A taki był ładny, kremowo - czerwony.Sadorg pisze: 725+736 widziany w świeżej reklamie BOMI na Brynowie.
Pewnie miałeś na myśli #695+593, bo jego dawny towarzysz - #696 gnije w Alei Kasacyjnej.rzelfix pisze:#695+696 śmiga w zakładowym. Ardo pozostaje już tylko na #583+584.
#715 jeździ na 41 z przekrzywionym mocno do tyłu pantografem. #734+735 śmiga na 16. W #734 jest widoczna przetwornica, bo w tym miejscu nie ma fartucha akurat.
Na linii 6 śmiga m.in. #582+580. Trzaskają wózki w pierwszym i drugim wagonie.
Odnowione BOMI ma chyba właśnie opisany przeze mnie wyżej #734+735.
Tymczasem drugie BOMI #783+784 jeździ na 20.
Na linii 6 śmiga m.in. #582+580. Trzaskają wózki w pierwszym i drugim wagonie.
To ciekawe, bo po południu widziałem go w ślicznym zakładowym malowaniu na linii 20 przy Pl. Wolności.Sadorg pisze:725+736 widziany w świeżej reklamie BOMI na Brynowie.
Odnowione BOMI ma chyba właśnie opisany przeze mnie wyżej #734+735.
Tymczasem drugie BOMI #783+784 jeździ na 20.
*SDIP (U.N.O.)
1501 - #169, 1502 - #757+758, 1505 - #231, 1506 - #633+634, 1507 - #515, 1508 - #440 zmieniony w ciągu dnia na #538.
Poza tym o 14:45 przy wyjeździe z ul. Żeromskiego w Sosnowcu stał wagon #760 z tablicami z 15-stki. Tramwaj nie miał tylko tabliczki z numerem pociągu. Po przyjechaniu poc. 273, któremu ten wagon zastawiał przejazd motornicza z 15-stki podeszła do motorniczego z 27 chwilę porozmawiali i 15-stka pojechała na przyst. Sielec Park. Tam stała ponad 3 minuty. W tym czasie w drugą stronę jechał poc. 1508, z którym możliwe, że motornicza z #760 zamieniła parę słów a później odjechała i pojechała bez pasażerów na ul. Ostrogórską. Stamtąd bez postoju wjechała w ul. Małachowskiego a następnie chyba w stronę Zagórza/Będzina.
Wagon ten nie podmienił też poc. 1507, który jechał w przeciwną stronę, więc wnioskuję, że mogła to być podmiana dla poc. 1503 lub 1504.
Około 17:00 na ul. Małachowskiego jakaś pani zaparkowała swój samochód w taki sposób, że uniemożliwiła przejazd tramwajom. W ciągu 30 minut zablokowane został poc.: 2601, 246, 2602, 277 i 2603.
Pozostałe poc. (2604-2608, 271-272, 242) zostały wycofane na ul. Ostrogórskiej i pokierowane do Mysłowic/Kaziemierza/Konstantynowa (ul. Okrzei). Poc. 244 i 275 jadące z Będzina pokierowano do Milowic.
Ruch wznowiono o 18:20. Do Milowic pojechały poc. 2601, 2603, 2608 (po wycofaniu na Ostrogórskiej tramwaj ponownie przejechał przez łuk na ul. Małachowskiego; później do kursy do i z Milowic wykonał bez pasażerów), 2609, 2610 oraz (już po rozjechaniu się zablokowanych tramwajów) 2604, 2602 i 2601.
Poc. 246 z ul. Małachowskiego pojechał na Okrzei a poc. 277 do Kazimierza. Zdenerwowani ludzie, którzy czekali na przyst. Aleja Zwycięstwa na tramwaj do Będzina (a było ich co najmniej 40) musieli czekać jeszcze parę minut na przyjazd poc. 273, który pojechał do zajezdni.
O 20:00 do Milowic przyjechały prawie równocześnie poc. 2604 i 2607. Pierwszy był opóźniony 33 minuty a drugi tylko 13. Tramwaje nie odbyły postoju tylko od razu odjechały do Mysłowic i Będzina (poc. 2607).
Na poc. 2717 co najmniej pierwszy kurs został wykonany przez skład #530+540 z powodu zablokowania na ul. Małachowskiego.
#535 - poc. 241
Poza tym o 14:45 przy wyjeździe z ul. Żeromskiego w Sosnowcu stał wagon #760 z tablicami z 15-stki. Tramwaj nie miał tylko tabliczki z numerem pociągu. Po przyjechaniu poc. 273, któremu ten wagon zastawiał przejazd motornicza z 15-stki podeszła do motorniczego z 27 chwilę porozmawiali i 15-stka pojechała na przyst. Sielec Park. Tam stała ponad 3 minuty. W tym czasie w drugą stronę jechał poc. 1508, z którym możliwe, że motornicza z #760 zamieniła parę słów a później odjechała i pojechała bez pasażerów na ul. Ostrogórską. Stamtąd bez postoju wjechała w ul. Małachowskiego a następnie chyba w stronę Zagórza/Będzina.
Wagon ten nie podmienił też poc. 1507, który jechał w przeciwną stronę, więc wnioskuję, że mogła to być podmiana dla poc. 1503 lub 1504.
Około 17:00 na ul. Małachowskiego jakaś pani zaparkowała swój samochód w taki sposób, że uniemożliwiła przejazd tramwajom. W ciągu 30 minut zablokowane został poc.: 2601, 246, 2602, 277 i 2603.
Pozostałe poc. (2604-2608, 271-272, 242) zostały wycofane na ul. Ostrogórskiej i pokierowane do Mysłowic/Kaziemierza/Konstantynowa (ul. Okrzei). Poc. 244 i 275 jadące z Będzina pokierowano do Milowic.
Ruch wznowiono o 18:20. Do Milowic pojechały poc. 2601, 2603, 2608 (po wycofaniu na Ostrogórskiej tramwaj ponownie przejechał przez łuk na ul. Małachowskiego; później do kursy do i z Milowic wykonał bez pasażerów), 2609, 2610 oraz (już po rozjechaniu się zablokowanych tramwajów) 2604, 2602 i 2601.
Poc. 246 z ul. Małachowskiego pojechał na Okrzei a poc. 277 do Kazimierza. Zdenerwowani ludzie, którzy czekali na przyst. Aleja Zwycięstwa na tramwaj do Będzina (a było ich co najmniej 40) musieli czekać jeszcze parę minut na przyjazd poc. 273, który pojechał do zajezdni.
O 20:00 do Milowic przyjechały prawie równocześnie poc. 2604 i 2607. Pierwszy był opóźniony 33 minuty a drugi tylko 13. Tramwaje nie odbyły postoju tylko od razu odjechały do Mysłowic i Będzina (poc. 2607).
Na poc. 2717 co najmniej pierwszy kurs został wykonany przez skład #530+540 z powodu zablokowania na ul. Małachowskiego.
#535 - poc. 241
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości