2007.07.23
2007.07.23
No więc witam po przerwie.
Wracając ranem z Katowic zauważyłem już parę ciekawostek.
Linia nr 41:
- poc. 4104 - solo #641
- poc. 4105 - #813 w reklamie Ikei
- poc. 4109 - #471 w składzie z nowym kawałkiem blachy z przodu
Linia nr 11:
- poc. 112 - solo #783
Linia nr 19:
- poc. 193 - #699+700
Wracając ranem z Katowic zauważyłem już parę ciekawostek.
Linia nr 41:
- poc. 4104 - solo #641
- poc. 4105 - #813 w reklamie Ikei
- poc. 4109 - #471 w składzie z nowym kawałkiem blachy z przodu
Linia nr 11:
- poc. 112 - solo #783
Linia nr 19:
- poc. 193 - #699+700
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Dzisiaj wracałem składem #637+638 i jest znowu na linii 11.
13 i 14 już nie zawracają na Pętli Słonecznej zgodnie z komunikatem na stronie TŚ. Pewnie nie wymienili za dużo tego torowiska w kierunku Alfreda.
Z Pętli Słonecznej ściągany był wagon 105Na #487 z tablicami "41" chyba przez #749. Nie wiem jak się tam znalazł.
#692 dalej gruchocze drugim wózkiem tak że aż grunt drży pod nogami. :bredzisz:
13 i 14 już nie zawracają na Pętli Słonecznej zgodnie z komunikatem na stronie TŚ. Pewnie nie wymienili za dużo tego torowiska w kierunku Alfreda.
Z Pętli Słonecznej ściągany był wagon 105Na #487 z tablicami "41" chyba przez #749. Nie wiem jak się tam znalazł.
#692 dalej gruchocze drugim wózkiem tak że aż grunt drży pod nogami. :bredzisz:
*SDIP (U.N.O.)
487 widziałem przed przystankiem huta baildon. Ciągnął go na zajezdnie skład 354+355 z pociągu 604. To było o 18.20. Wagony stanęły zaraz za światłami na Stęślickiego, czuc było smród palonej gumy. Dodatkowo w wagonie 355 w drugim wózku coś strasznie tukło, dlatego jechali powoli bez pasażerów. Około 18.00 na rynku pękła szyna w kierunku 3 maja. Zablokowana została solówka 767na 15, ekipa wzięła się za spawanie szyny. Na 607 jest 731+730.Peter pisze:Dzisiaj wracałem składem #637+638 i jest znowu na linii 11.
13 i 14 już nie zawracają na Pętli Słonecznej zgodnie z komunikatem na stronie TŚ. Pewnie nie wymienili za dużo tego torowiska w kierunku Alfreda.
Z Pętli Słonecznej ściągany był wagon 105Na #487 z tablicami "41" chyba przez #749. Nie wiem jak się tam znalazł.
#692 dalej gruchocze drugim wózkiem tak że aż grunt drży pod nogami. :bredzisz:
#165 jest na 117, #228 musiał być na 115, bo teraz tam jest solówka #782. #169 (poc.111) też się zdefektowała, bo o około 18.30 zjeżdzała do Zajezdni Zawodzie.as chorzów pisze:11 to dzis 102na 165-169-228 ,228 racyła sie posuc po 14 dowlekła sie na stadion sl gzie zabrała jom 687 z liini 23,
Na 11 też widziałem: 116 #505 118 #734+735
Chyba się mineliśmy, bo o tej samej porze jechałem z WPKiW przez SCC na Trzy Stawy i widziałem trójskład #354+355+487 jak jechał na Stroszek.hanys76 pisze:487 widziałem przed przystankiem huta baildon. Ciągnął go na zajezdnie skład 354+355 z pociągu 604. To było o 18.20. Wagony stanęły zaraz za światłami na Stęślickiego, czuc było smród palonej gumy. Dodatkowo w wagonie 355 w drugim wózku coś strasznie tukło, dlatego jechali powoli bez pasażerów.
#767 to poc.1501hanys76 pisze: Około 18.00 na rynku pękła szyna w kierunku 3 maja. Zablokowana została solówka 767na 15, ekipa wzięła się za spawanie szyny.
Na 41 widziałem też tyrystorka #678, niestety nie zobaczyłem numeru pociągu, bo kilku nie odpowiedzialnych przechodniów o mało nie weszło mi pod koła.
EDIT 23.40
Z WPK Katowice:
O 14:20 przez Pogoń do Zajezdni Będzin zjeżdżał #737. Miał w środku blachy 21 i 26.
O 15:15 przez Pogoń do Zajezdni Będzin zjeżdzał #759 z 26.
Około 16:50 na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu wagon #527 (poc. 2601) jadąc do Milowic wypadł drugim wózkiem z torów i zablokował cały jeden pas na przylegającej do torowiska ulicy. Tramwaj po wykolejeniu jechał jeszcze kilka metrów zanim się zatrzymał. W tym czasie przód wagonu wysunął się w przeciwną stronę niż tył i zahaczył o stojący obok słup podtrzymujący sieć. W wagonie uszkodziły się zderzaki, stłuczone zostały kierunkowskazy oraz pokrzywiono została niewielka część blachy z przodu. Część przodu z lewego boku była zresztą niedawno naprawiana. Wcześniej widoczne było tam wgniecenie, prawdopodobnie po uderzeniu samochodu.
Przyczyną wykolejenia był na pewno zły stan torowiska oraz zapewne nadmierna prędkość. Motorniczy podobno był bardzo zestresowany całą tą sytuacją.
Tramwaje linii 26 zawracały zapewne na trójkącie torowym w Dańdówce a pociągi zablokowane po stornie Mysłowic zatrzymano na mijance.
Wstrzymanie ruchu trwało co najmniej godzinę, jeśli obyło się bez innych utrudnień.
Jeśli oprócz uszkodzeń przodu tramwaj nie doznał innych uszkodzeń to wagon powinien w ciągu kilku dni ponownie pojawić się na trasie.
Poniżej zamieszczam zdjęcia, które wykonał mój tata (miał akurat szczęście, że tamtędy przejeżdżał). Zgodzę na publikację otrzymałem
ZDJĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ W ALBUMIE DO KTÓREGO LINK ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ:
http://dw11.fotosik.pl/albumy/238262.html
Przyczyną wykolejenia był na pewno zły stan torowiska oraz zapewne nadmierna prędkość. Motorniczy podobno był bardzo zestresowany całą tą sytuacją.
Tramwaje linii 26 zawracały zapewne na trójkącie torowym w Dańdówce a pociągi zablokowane po stornie Mysłowic zatrzymano na mijance.
Wstrzymanie ruchu trwało co najmniej godzinę, jeśli obyło się bez innych utrudnień.
Jeśli oprócz uszkodzeń przodu tramwaj nie doznał innych uszkodzeń to wagon powinien w ciągu kilku dni ponownie pojawić się na trasie.
Poniżej zamieszczam zdjęcia, które wykonał mój tata (miał akurat szczęście, że tamtędy przejeżdżał). Zgodzę na publikację otrzymałem
ZDJĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ W ALBUMIE DO KTÓREGO LINK ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ:
http://dw11.fotosik.pl/albumy/238262.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości