2007.06.15
2007.06.15
Na 162 skład ardo ,na 164 skład w zakładowym. Krakusy na 114, oraz 2005. Karliki w komplecie. W zajezdni zostały szarak oraz 812.
Na 9 (chyba 93) kursuje solówka #719. Czyli #719+720 rozpiety, a jeszcze parę dni temu był w składzie.
Ok. 13:00 ze Słonecznej przez Rondo z pasażerami jechał 165, oznakowany porządnie że to zjazd do zajezdni. Zapewne od Rynku pojechał już pusty. Wozik #371
604 - #773+774
606 - #647+648
707 - #362
93 (?) - #719
96 (?) - #471+478
111 - #169
114 - #250+251
115 - #692
116 - #726+727
117 - #598
118 - #731+730
1408 - #328
165 - #371 (zjazd po 13:00)
166 - #816
172 - #491
173 - #682
23, m.in. #746.
361 - #715
362 - #254
363 - #705
364 - #683
365 - #684
366 - #587
367 - #707
4104 - #641+642
4108 - #718
4109 - #467+489
Ok. 13:00 ze Słonecznej przez Rondo z pasażerami jechał 165, oznakowany porządnie że to zjazd do zajezdni. Zapewne od Rynku pojechał już pusty. Wozik #371
604 - #773+774
606 - #647+648
707 - #362
93 (?) - #719
96 (?) - #471+478
111 - #169
114 - #250+251
115 - #692
116 - #726+727
117 - #598
118 - #731+730
1408 - #328
165 - #371 (zjazd po 13:00)
166 - #816
172 - #491
173 - #682
23, m.in. #746.
361 - #715
362 - #254
363 - #705
364 - #683
365 - #684
366 - #587
367 - #707
4104 - #641+642
4108 - #718
4109 - #467+489
Ostatnio zmieniony 16 cze 2007, 16:48 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
#719+720 ostatni raz pojawił się w środę na 4109. W ciągu dnia został podmieniony na solówkę #703. Prawdopodobnie przyczyną podmiany była awaria #719+720. Jego rozpięcie mogło nastąpić po zjeździe z 41. Solo #719 pojawił się w czwartek na 19.luki pisze:Na 9 (chyba 93) kursuje solówka #719. Czyli #719+720 rozpiety, a jeszcze parę dni temu był w składzie.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Spięto skład #751+752, którego pierwszy wagon jeździł we wtorek solo. Skład zjeżdżał o 12:10 przez Centrum do zajezdni z poc. 2701. Zepsuł się pewnie w drodze do Kazimierza i zawrócił na Ostrogórskiej.
Od około 13:30 do około 14 miało miejsce wstrzymanie ruchu na trasie D. Górn. KWK Paryż (ob. Urząd Pracy) -> Gołonóg. Z poc. linii 21 zablokowany był 216. Poc. 217 i 211 jadące w kierunku Huty Katowice zawróciły na pętli przy KWK Paryż i pojechały do Milowic mniej więcej w godz. kursów poc. 215 i 216. Po wznowieniu ruchu poc. 216 pojechał prawdopodobnie do Huty Katowice a później do Milowic skąd odjechał o 15:37 (wg planu poc. 211, który z pętli odjechał opóźniony 10 minut). Nie zostały wykonane kursy o 15:17 (217) i 17:17 (216) z Milowic.
Około 17 w Milowicach w kursie do Milowic lub do Mysłowic zepsuł się wagon #525 (poc. 2609). Został zepchany przez poc. 2610 (#501) prawdopodobnie na Ostrogórską i podpięty do poc. linii 27.
#740 po południu pojawił się na poc. 213, na którym wcześniej był wagon #515, który to wieczorem widziałem na poc. 244 (#515 prawdopodobnie włączył się do ruchu od Ostrogórskiej o 12:20).
Na poc. 1501 stodwójka w malowaniu zakładowym została zmieniona na solówkę #782.
Na poc. 1503 w ciągu dnia #667 zmieniono na #523.
Na 2713 - #623+624.
DOPISANE (9:50):Na 2609 po awarii #525 pojawił się #526, który miał na bocznym wyświetlaczu napis: "26?________CO_____".
A na trzech poc. linii 26 jeździły dawne stały przydziały: 2603 - #450, 2605 - #737, 2606 - #552.
Od około 13:30 do około 14 miało miejsce wstrzymanie ruchu na trasie D. Górn. KWK Paryż (ob. Urząd Pracy) -> Gołonóg. Z poc. linii 21 zablokowany był 216. Poc. 217 i 211 jadące w kierunku Huty Katowice zawróciły na pętli przy KWK Paryż i pojechały do Milowic mniej więcej w godz. kursów poc. 215 i 216. Po wznowieniu ruchu poc. 216 pojechał prawdopodobnie do Huty Katowice a później do Milowic skąd odjechał o 15:37 (wg planu poc. 211, który z pętli odjechał opóźniony 10 minut). Nie zostały wykonane kursy o 15:17 (217) i 17:17 (216) z Milowic.
Około 17 w Milowicach w kursie do Milowic lub do Mysłowic zepsuł się wagon #525 (poc. 2609). Został zepchany przez poc. 2610 (#501) prawdopodobnie na Ostrogórską i podpięty do poc. linii 27.
#740 po południu pojawił się na poc. 213, na którym wcześniej był wagon #515, który to wieczorem widziałem na poc. 244 (#515 prawdopodobnie włączył się do ruchu od Ostrogórskiej o 12:20).
Na poc. 1501 stodwójka w malowaniu zakładowym została zmieniona na solówkę #782.
Na poc. 1503 w ciągu dnia #667 zmieniono na #523.
Na 2713 - #623+624.
DOPISANE (9:50):Na 2609 po awarii #525 pojawił się #526, który miał na bocznym wyświetlaczu napis: "26?________CO_____".
A na trzech poc. linii 26 jeździły dawne stały przydziały: 2603 - #450, 2605 - #737, 2606 - #552.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2007, 09:53 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości