2007.06.13
2007.06.13
Dzisiaj koncert Pearl Jam i Linkin Park, w związku z czym jest duże zapotrzebowanie na składy.
Przed momentem na rezerwę wyjechał nareszcie skład #464+465.
EDIT (15:00)
Z rana na poc. 198 był także skład #495+496, teraz już go nie widzę...
Przed momentem na rezerwę wyjechał nareszcie skład #464+465.
EDIT (15:00)
Z rana na poc. 198 był także skład #495+496, teraz już go nie widzę...
Ostatnio zmieniony 13 cze 2007, 15:07 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2007.06.13
464+465 oraz 644+344 są na pociągach 606 i 4106. Niewiem w jakiej kolejności . Na 162 skład ardo, a krakus na 2007. Na 20 jeszcze się kręci 685+686. Stodwójki na 11 planowo na swoich pociągach, 114# 726+727, 116# 637+638. Ciekawie wygląda 11 zjezdzająca do zawodzia, a z przodu pisze zjazd do zajezdni Bytom. Albo do zajezdni Chorzów B.rzelfix pisze:Dzisiaj koncert Pearl Jam i Linkin Park, w związku z czym jest duże zapotrzebowanie na składy.
Przed momentem na rezerwę wyjechał nareszcie skład #464+465.
Re: 2007.06.13
Od stanu o 7 rano się troche więc musiało pozmieniac. Ja zaobserwowałem:hanys76 pisze:464+465 oraz 644+344 są na pociągach 606 i 4106. Niewiem w jakiej kolejności . Na 162 skład ardo, a krakus na 2007. Na 20 jeszcze się kręci 685+686. Stodwójki na 11 planowo na swoich pociągach, 114# 726+727, 116# 637+638. Ciekawie wygląda 11 zjezdzająca do zawodzia, a z przodu pisze zjazd do zajezdni Bytom. Albo do zajezdni Chorzów B.rzelfix pisze:Dzisiaj koncert Pearl Jam i Linkin Park, w związku z czym jest duże zapotrzebowanie na składy.
Przed momentem na rezerwę wyjechał nareszcie skład #464+465.
(na grubo będą różnice lub nieplanowe obsady)
(+ stan z ok. 13:00)
602 - zakarlik #675+676, podmiana, debiut #767
604 - #609+610
606 - prawdop. #641+642, podmiana na #464+465
Na 9 widziałem #548+488.
111 - #607, podmiana na #745
112 - #574+573
także: #313+314, #726+727.
Na 115 stodwójka.
Na 116 - #637
Na 117 - #231
Na 118 #783+784.
Na 14:
1401 - #504
1405 - #591
1408 - #205
1409 - #416
Na 15:
1502 - #757+758
1503 - #325
161 - #318
163 - #803
164 - #262+263
165 - #674
168 - #661
201 - #685+686
202 - #725+736
203 - ?
204 - #728
205 - #680+679
206 - #662+617
207 - #250+251
Na 23:
231 - #769, podmiana na #688.
232 - #746
233 - ?
234 - #371 (o 7:00 przyjechał na Rynek, wysadził ludzi przed przystankiem i pojechał na Zawodzie pusty.)
Na 33 #772.
Czas na 36:
361 - #704
362 - #254
363 - #706
364 - #683
365 - #705
366 - #681
367 - #470
371 - #169
4104 - #644+344
4106 - ? #647+648 ?
4108 - #641+642
4109 - #703
Po 8:00 z ZUR wyjechał #767 który jechał bez tablic. Zatem już do Zawodzia chyba
Oczywiście ładnie odświeżony
DODANO 13:40
Na 602 zamiast #675+676, jest debiut #767 po odświezeniu
Na 4108 widzę #641+642 i mam wątpliwości czy rano faktycznie był na 606.
Rzelfix jednak pisał że #464+465 kołował na Zajezdni przed 7:00, zatem niemożliwe by był wtedy już na 6.
Zatem #641+642 mogli zdjąc i potem po naprawie usterki dać na 41.
Na 111 śmiga solówka, ale teraz nie #607, tylko #745.
Czy hanys na pewno widziałeś komplet 102Na na 11 ?
Teraz ok. 13:15 przez Rondo do Zawodzia z 11 zjeżdżał bez oznakowań #313+314.
Rano był na 113 chyba.
Dodadkowo dopisuję solówkę na 4109. To co było na 361, 371.
Oraz inne drobnostki jak wspomniane podmiany.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jeśli nic się nie zmieni, to obsada Pociągów Specjalnych będzie wyglądać następująco:
S1 #257+258 z poc.98
S2 dopiero wyjedzie ze Stroszka
S3 #675+676 lub #767 z poc.602
S4 #548+488 z poc.92
S5 #583+584 z poc.2007
S6 #482+483 z poc.94
S7 #250+251 z poc.2004
S8 #680+679 z poc.2005
S9 #662+617 z poc.2006
S10 - S14 wyjadą później z Zawodzia, a S15 - S17 ze Stroszka
Może przedstawię jak wyglądała obsada między 10.20 a 13.40 na trasach:
Linia 41
4102 #699+700, 4104 #773+774, 4106 #647+648, 4108 #641+642, 4109 #719+720 podmieniony na #703
Linia 6:
603 #810, 604 #609+610, 606 #464+465, 607 #329
Linia 9:
91 #361, 92 #548+488, 93 ???, 94 #482+483, 95 #682, 96 #456+457, 97 #587, 98 #257+258
W rezerwie na Chebziu stał #678
Linia 11
111 #745, 112 #574+573, 113 #313+314 (zepsuł się), 117 #231 118 #783+784
O 10.20 na Brynowie stał poc.165 #674 z opuszczonym pantografem.
O 10.55 jechał #781 bez przedniego kwadratu i na wyświetlaczu Katowice Plac Wolności
S1 #257+258 z poc.98
S2 dopiero wyjedzie ze Stroszka
S3 #675+676 lub #767 z poc.602
S4 #548+488 z poc.92
S5 #583+584 z poc.2007
S6 #482+483 z poc.94
S7 #250+251 z poc.2004
S8 #680+679 z poc.2005
S9 #662+617 z poc.2006
S10 - S14 wyjadą później z Zawodzia, a S15 - S17 ze Stroszka
#695+593hanys76 pisze:Na 162 skład ardo
O 13.22 z Zajezdni wyjechał #607 na poc.165luki pisze:Na 111 śmiga solówka, ale teraz nie #607, tylko #745.
Może przedstawię jak wyglądała obsada między 10.20 a 13.40 na trasach:
Linia 41
4102 #699+700, 4104 #773+774, 4106 #647+648, 4108 #641+642, 4109 #719+720 podmieniony na #703
Linia 6:
603 #810, 604 #609+610, 606 #464+465, 607 #329
Linia 9:
91 #361, 92 #548+488, 93 ???, 94 #482+483, 95 #682, 96 #456+457, 97 #587, 98 #257+258
W rezerwie na Chebziu stał #678
Linia 11
111 #745, 112 #574+573, 113 #313+314 (zepsuł się), 117 #231 118 #783+784
O 10.20 na Brynowie stał poc.165 #674 z opuszczonym pantografem.
O 10.55 jechał #781 bez przedniego kwadratu i na wyświetlaczu Katowice Plac Wolności
1506 #530+540luki pisze:Na 15:
1502 - #757+758
1503 - #325
162 #695+593, 165 #674 podmieniony na #607, 166 #814, 167 #748luki' pisze:161 - #318
163 - #803
164 - #262+263
165 - #674
168 - #661
Dodam jeszcze: 1402 solo #691 i #590luki pisze:Na 14:
1401 - #504
1405 - #591
1408 - #205
1409 - #416
Prawdopodobnie jest tu #781luki pisze:233 - ?
Ostatnio zmieniony 13 cze 2007, 15:43 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
A #464+465 też odnowili?rzelfix pisze:A propos #644+344, wczoraj zauważyłem, że reklama Veki i malowanie na tym składzie zostało odnowione.
To ja dorzucę, że na kamerce na Rynku widziałem #576+575 na 1508 oraz na 1507 wagon z numerem wagonu po stronie bez drzwi, więc pewnie jest to #667.luki pisze:1506 #530+540Boguś pisze:Na 15:
1502 - #757+758
1503 - #325
No prosze, #119 z lorami... a 13N na urlopie ?as chorzów pisze:119 dzis dorabial jako tramwaj techniczny z dwoma chorzowskimi lorkami przyjechal na zajezdnie łagiewniki z ładnom tablicom w przodzie POCIAG SPECJALNY po rozjazd na alfred ,102dwuja oczywiscie sie posuła po reanimacji zaczela jezdzic. 115 rano był 168.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Wracałem linią "S" składem #257+258. Niezły ścisk był. Wlekł się przed nami na dodatek szary Karlik.
Co do info Bogusia zauważyłem, że 20-tki jeżdżą jedna za drugą i oczywiście puste. Między innymi widziałem #250+251, #685+686, #725+736, #734+735. :mruga:
Co do info Bogusia zauważyłem, że 20-tki jeżdżą jedna za drugą i oczywiście puste. Między innymi widziałem #250+251, #685+686, #725+736, #734+735. :mruga:
#675+676 pędził jakąś godzinę temu Warszawską oznaczony jako "11".Boguś pisze:(...) S3 #675+676 lub #767 z poc.602
*SDIP (U.N.O.)
Około 16 miały miejsce wstrzymania ruchu w dwóch miejscach a po 17 prawdopodobnie było trzecie:
- na odcinku Dańdówka - Mysłowice, ponieważ na trójkącie w Dańdówce zawrócił poc. 2601 i wykonał ponowny kurs do Milowic (w planu poc. 2609). Za nim jechały poc. 2608 i 2609 a poc. 2605, 2606 i 2607 nie dojechały do Milowic. Być może w drodze do Mysłowic zepsuł się poc. 2607 (#524), na którym dokonano podmiany.
- na odcinku D. G. Gołonóg - Huta Katowice, ponieważ poc. 215 i 216 jechały do Milowic 10 minut przed czasem i ponadto poc. 216 odjechał z Milowic 15 minut wcześniej.
- na odcinku Ostrogórka - Dańdówka lub Dańdówka - Mysłowice prawdopodobnie zepsuł się poc. 2602, ponieważ poc. 2602 i 2603 nie dojechały do Milowic. Poc. 2604 jechał 3 minuty przed czasem a poc. 2605 10 minut.
O 17:50 przez Centrum jechał skład, w którym drugi wagon miał podniesiony pantograf. Prawdopodobnie były to spięte poc. 2602 i 2603 zjeżdżające do zajezdni. Na poc. 2602 był #451 a na 2603 - #515.
O 18 motorniczy poc. 243 (#535) w okolicy Ronda Ludwik jadąc do Centrum majstrował coś przy autokomputerze. Na wyświetlaczach nie było żadnych napisów. Na przyst. Rondo Ludwik stał ponad 3 minut i pewnie dalej coś przy tym robił. Później poc. 243 zmieniono na 2607 bez zmiany motorniczego i skierowano do Milowic. W wagonie była tabliczka z nr-em poc. "07" a na wyświetlaczach były ciekawe rzeczy: przedni - "26?__________CO____", tylny - "26N". W kursie o 18:23 z Milowic tramwaj jechał powoli opóźniony 5 minut i miał z przodu tablicę zjazdową.
Po 18 nauka jazdy #2 wjechała w ul. Narutowicza i pojechał na Okrzei.
Poc. 275 nie wykonał kursu o 17:48 z Dworca PKP do Kaziemierza. Na poc. 2716 był skład #537+529, więc być może opóźniono jego wyjazd i nie wstawiono nic na poprzedni pociag.
Na poc. 2602 ostatni kurs wykonał wagon #754, na poc. 2603 jest #627 ze srebrno-szarym pantografem (podobnym do tego na #760) a na 2607 jest #552 (wcześniej był na 2605).
Na poc. 273 był skład #440+446 z kremowymi listwami (jeszcze w piątek miał czerwone). Trochę dziwnie wygląda, bo pomiędzy oknami jest pomalowany na biało (od zdjęcia Warki).
- na odcinku Dańdówka - Mysłowice, ponieważ na trójkącie w Dańdówce zawrócił poc. 2601 i wykonał ponowny kurs do Milowic (w planu poc. 2609). Za nim jechały poc. 2608 i 2609 a poc. 2605, 2606 i 2607 nie dojechały do Milowic. Być może w drodze do Mysłowic zepsuł się poc. 2607 (#524), na którym dokonano podmiany.
- na odcinku D. G. Gołonóg - Huta Katowice, ponieważ poc. 215 i 216 jechały do Milowic 10 minut przed czasem i ponadto poc. 216 odjechał z Milowic 15 minut wcześniej.
- na odcinku Ostrogórka - Dańdówka lub Dańdówka - Mysłowice prawdopodobnie zepsuł się poc. 2602, ponieważ poc. 2602 i 2603 nie dojechały do Milowic. Poc. 2604 jechał 3 minuty przed czasem a poc. 2605 10 minut.
O 17:50 przez Centrum jechał skład, w którym drugi wagon miał podniesiony pantograf. Prawdopodobnie były to spięte poc. 2602 i 2603 zjeżdżające do zajezdni. Na poc. 2602 był #451 a na 2603 - #515.
O 18 motorniczy poc. 243 (#535) w okolicy Ronda Ludwik jadąc do Centrum majstrował coś przy autokomputerze. Na wyświetlaczach nie było żadnych napisów. Na przyst. Rondo Ludwik stał ponad 3 minut i pewnie dalej coś przy tym robił. Później poc. 243 zmieniono na 2607 bez zmiany motorniczego i skierowano do Milowic. W wagonie była tabliczka z nr-em poc. "07" a na wyświetlaczach były ciekawe rzeczy: przedni - "26?__________CO____", tylny - "26N". W kursie o 18:23 z Milowic tramwaj jechał powoli opóźniony 5 minut i miał z przodu tablicę zjazdową.
Po 18 nauka jazdy #2 wjechała w ul. Narutowicza i pojechał na Okrzei.
Poc. 275 nie wykonał kursu o 17:48 z Dworca PKP do Kaziemierza. Na poc. 2716 był skład #537+529, więc być może opóźniono jego wyjazd i nie wstawiono nic na poprzedni pociag.
Na poc. 2602 ostatni kurs wykonał wagon #754, na poc. 2603 jest #627 ze srebrno-szarym pantografem (podobnym do tego na #760) a na 2607 jest #552 (wcześniej był na 2605).
Na poc. 273 był skład #440+446 z kremowymi listwami (jeszcze w piątek miał czerwone). Trochę dziwnie wygląda, bo pomiędzy oknami jest pomalowany na biało (od zdjęcia Warki).
W Katowicach na Placu Miarki i na Korfantego pomiędzy rynkiem a rondem problemy. Ktoś zadzwonił na policje że na placu miarki ,w hotelu cubus, oraz w kamienicy róg moniuszki i korfantego są podłożone bomby. Jadąc rowerem od parku kościuszki , widziałem skład 647+ 648 który został skierowany, na Brynów. Na skrzyżowaniu Korfantego z Moniuszki ruchem kieruje nadzór ruchu tś. Dojazd do placu miarki od katedry ,jest całkowicie wstrzymany.Przez pewien czas wogóle na plac miarki, nie wpuszczano tramwajów. Dlatego 4106 musiał zawitac na Brynów. Pod mostem kolejowym na Kościuszki trwają prace na torowisku. Skuwany jest asfalt przy szynach. Widac jakie zniszczone jest to torowisko. 8O4 na 6 ma na wyświetlaczach tylko numer 6, reszty brak.
Wystarczy, że jedna 20 postoi dłużej na światłach i mamy stadko.Peter pisze:Co do info Bogusia zauważyłem, że 20-tki jeżdżą jedna za drugą i oczywiście puste. Między innymi widziałem #250+251, #685+686, #725+736, #734+735. :mruga:
A propo dzisiejszego dnia. Linie 6/11/41 były nawalone pasażerami aż po sufit. Nawet 33 było nieźle napełnione, chyba dzisiaj padł rekord frekwencji na tej linii
luki pisze:No prosze, #119 z lorami... a 13N na urlopie ?
Od kilku dni nie widziałem #61R, #107R stoi jak zawsze na torze wyjazdowym z Zajezdnias chorzów pisze:13n niezdatne do jazdy przetwornica i ninne takie tam bo poco miec sprawny tramwaj techniczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości