2007.05.31
2007.05.31
Dziś od rana dużo się dzieje. O 7.22 I 7.52 do zajezdni były sciągane zdefektowane stodwójki. Od godziny 8 niema przejazdu w kierunku Brynowa. 6 są kierowane do zawodzia,a 16 na plac wolności. 41 kursuje normalnie. Na 162 jest skład ardo, krakus z tego pociągu jest na 116. Jest jeden zakarlik na 610. Pomiędzy 6.50 a 7.10 brak było przejazdu, w kierunku zawodzia. 20 zawracały na słonecznej. Na linii 11 wszystko z rana planowo. EDIT 9.00 Wznowiono ruch w kierunku Brynowa. Pierwszy pojechał skład na 162. Pociąg 166# 804 pojechał w kierunku zajezdni.
przed ósmą przejazd już był.luk23 pisze:Dziś stałem ok. 6:45 na przystanku na dworcu PKP w Katowicach usłyszałem komunikat ,że tramwaje w kierunku Zawodzia nie kursują z powodu wykolejenia się tramwaju.Po tym komunikacie na przystanek przyjechał tramwaj linii 20 z napisem na wyświetlaczu "Słoneczna"
Zjeżdżała też od strony Ronda stodówjka (nr zapomniałem, malowanie zakładowe tablice wskazywały na poc. 371) ciągnąc #590 z linii 23 (widać to na jednym ze screenów powyżej)
to Ardo z 16-tki to #695.
>> Galeria || [ 662+617 ]
O 11.10 z zajezdni na słoneczną jechał skład 599+600 otablicowany jako linia 16. Bytomskie składy to dziś: 604 #354+355, 606# 578+577, 4102# 317+321, 4104# 719+720, 4109# 579+592. Jako zakarlik na 610 jest 726+727. Krakus na 1106 to 262+263. Poza tym na 11 widziałem też; 111# 165, 112# 574+573, 113# 734+735, 114# 685+686, 115# 119, 117 stodwójka w zakładowym, 118# 583+584. Na Warszawskiej zaraz za rynkiem trwają prace. Ekipa drogowców zrywa kostkę z torowiska, co powoduje zatrzymania tramwajów.EDIT 14.45 Skład 599+600 zastąpił 804 na pociągu 166.
Między przystankiem Bytom Urząd Miasta a Bytom Batorego zatrzymanie.
#579 połamał pantograf, widziany po 15:30 przed wjazdem na most - jechał w kierunku Katowic.
http://images22.fotosik.pl/119/4602cf94a3c415b7med.jpg
http://images22.fotosik.pl/119/963ae2245b58e1a6med.jpg
#579 połamał pantograf, widziany po 15:30 przed wjazdem na most - jechał w kierunku Katowic.
http://images22.fotosik.pl/119/4602cf94a3c415b7med.jpg
http://images22.fotosik.pl/119/963ae2245b58e1a6med.jpg
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Jeździ nadal na linii, oczywiście teraz na drugim pantografie. Jest to poc. 4109 i właśnie pojechał do Katowic. Pierwszy pantograf poskładali w miarę do kupy, ale widać, że jest połamany.Gall pisze:Między przystankiem Bytom Urząd Miasta a Bytom Batorego zatrzymanie.
#579 połamał pantograf, widziany po 15:30 przed wjazdem na most - jechał w kierunku Katowic.
Rano przed 9:00 z gliwickiej zajezdni wyjechał wagon 658. Otablicowany na linię 5 i poc. 05 jechał do Zabrza bez pasażerów. Na Placu Słowiańskim był punktualnie o 9:00.
556 już ma doczepę. Skład 556+557 jeździ na poc. 406.
Przy Skansenie Luiza będą wymieniane tory. Wszystko jest już odkopane i odkryte, obok leżą nowe szyny.
EDIT
Obecnie jeździ tu skład 662+617 w pięknym malowaniu zakładowym (czyli z kremową listwą ).hanys76 pisze:113# 734+735,
Chyba najlepsza stodwójka - 169. Codziennie się stawia na 11 i jeździ do nocy, często jako jedyna, bo reszta się zdąży zepsućhanys76 pisze:117 stodwójka w zakładowym
To mniejsze zapotrzebowanie to tylko na papierze jest chyba. Bo często widzę tramwaje przejeżdżające Sądową w Bytomiu i bynajmniej puste one nie są, a raczej wyglądają prawie jak z gumy - aż się człowiek dziwi, że do solówki tyle luda wchodzi Ale cóż, KZK GOP odbija piłeczkę: miasta dają za mało pieniędzy. Ale na bezsensownie jeżdżące autobusy to pieniądze są. Za to na kontrolerów zawodowych też nie ma, a przydałoby się, oj przydało, ale takich z powołania, żeby się przykładali do pracy. Po połączeniu likwidacji zbędnych autobusów (takie, które się dublują z tramwajami/jeżdżą taką samą trasą kilka minut po autobusach innej linii) oraz odpowiednio częstych kontroli komfort podróży komunikacją miejską mocno by się poprawił.Boguś pisze:Mniejsze zapotrzebowanie na składy, a to że rozpieli dwa krakusy jest zwykłym przypadkiemGall pisze:Dziś #254 nadal solo na linii 19. Czy ktoś wie, po kiego grzyba porozpinali przynajmniej dwa krakowskie składy?
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Przed 10 w Milowicach zepsuł się wagon #622 (poc. 215). Na pętli podpięto go, co ciekawe do poc. 2606 (wagon #552) a nie do poc. linii 21. Tramwaje pojechały do zajezdni lub zepsuty wagon został pozostawiony gdzieś na trasie.
Poc. 2608 jechał, po podmianie z #751 na #667 (który wcześniej jeździł na 2609) do Milowic opóźniony ponad 15 minut.
Około 20 zepsuł się wagon #513 (poc. 2607). Wagon był spychany przez #536 (poc. 2604) w stronę Centrum. Ciekawe, że w tym składzie pierwszy był wagon, który miał odjeżdżać z pętli później. Być może na pętli zamieniono wagony na poc. 2604 i 2607 a na trasie #513 zepsuł się już po podmianie. Wagony jechały bez pasażerów.
Pomiędzy 19:40 a 20:50 na poc. 2603 wagon #538 zmieniono na #754, który wczoraj popołudniu miał niegroźny wypadek z samochodem w Centrum.
Poc. 2608 jechał, po podmianie z #751 na #667 (który wcześniej jeździł na 2609) do Milowic opóźniony ponad 15 minut.
Około 20 zepsuł się wagon #513 (poc. 2607). Wagon był spychany przez #536 (poc. 2604) w stronę Centrum. Ciekawe, że w tym składzie pierwszy był wagon, który miał odjeżdżać z pętli później. Być może na pętli zamieniono wagony na poc. 2604 i 2607 a na trasie #513 zepsuł się już po podmianie. Wagony jechały bez pasażerów.
Pomiędzy 19:40 a 20:50 na poc. 2603 wagon #538 zmieniono na #754, który wczoraj popołudniu miał niegroźny wypadek z samochodem w Centrum.
Policjanci ze Świętochłowic wyjaśniają okoliczności wypadku, do którego doszło kilkanaście minut po 10:00 na ul. Śląskiej. Jak wynika ze wstępnych ustaleń, 70-letni rowerzysta wjechał nagle na torowisko tuż przed nadjeżdżającym ,tramwajem linii 9. Potrącony mężczyzna, w wyniku odniesionych obrażeń, poniósł śmierć. Z relacji motorniczego wynika że rowerzysta nie dał znaku że skręca, tramwaj niemiał szans się zatrzymac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 40 gości