2007.05.29
2007.05.29
Na poc. 112 skład 680+679 kursuje na drugim pantografie
Na poc. 608 jest zakarlik 691+689.
EDIT 12:24
Na rezerwie w Chebziu stoi solówka 722.
Ok. 6:25 do Lompów pod Skansenem Luiza jechał skład solówek 381+476. 381 to był trup z pociągu 11, 476 z poc. 511 pchał defekta i zabierał pasażerów.
O godzinie 8:50 wagon 381 przyjechał z zajezdni już naprawiony na Plac Wolności i włączył się na linię 5. Był już otablicowany, ale kwadrat był odwrócony i nie było numeru pociągu. Pierwszym przystankiem dla tego kursu był właśnie Plac Wolności.
O 8:54 na Plac Wolności przyjechał z zajezdni poc. 351 (460). Ten zabierał wcześniej pasażerów na trasie 1/4.
O 9:30 w okolicy przystanku Damrota widziałem wagon 786 (cały odmalowany), który zjeżdżał z linii 5 (brak numeru pociągu). Być może zastąpił go właśnie 381.
Około 10:08 na łuku nieużywanym liniowo pętli Lompy stał prawdopodobnie zdefektowany wagon 653. Nie miał żadnych tablic. Natomiast jako pierwsza na przystanku stała 111N 406, która z otablicowania miała tylko przedni kwadrat.
Jechałem też składem 401+402 na linii 4. Zwróciła moją uwagę czerwona podłoga. Poza tym miałem wrażenie, że działa zapowiadanie przystanków zapowiadane przez tą samą kobietę co w karlikach. Ale wagon trzaskał i huśtał na torowisku, baby obok trajkotały, a ewentualne zapowiedzi były bardzo ciche, więc nie jestem pewny obecności tego zapowiadania na 100%.
O 10:15 na pętli Chebzie stała stodwójka z poc. 111 168 oraz 680+679 ciagle na drugim pantografie. 680+679 podstawiał sie na przystanek, 168 zamierzała odjeżdżać, czyli wszystko w normie.
O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
Jednocześnie kolejne 11-tki, czyli poc. 114 i 115 (poc. 113 był przed defektami) jechały dosyć blisko siebie.
Obecnie na poc. 111 jest solówka 675, a na poc. 112 - 599+600. Na poc. 118 jest 734+735, ale może cały czas był...
Na Chebziu także o tej 10:15 przyjechała z Goduli solówka 464, a na wyjazd do Nowego Bytomia oczekiwał jeszcze skład 609+610.
O 10:20 na Polnej w Świętochłowicach z 870 widziałem skład 699+700 na 7. Jechał do Bytomia z napisem "7 Chorzów Batory Zaj".
Na nauce jazdy jeździ kanciok nr 8, stopiątka nr 2, skład 111+112.
Na poc. 204 jest chyba krakus.
Na poc. 4107 jest drugi zakarlik - 313+314.
Na poc. 608 jest zakarlik 691+689.
EDIT 12:24
Na rezerwie w Chebziu stoi solówka 722.
Ok. 6:25 do Lompów pod Skansenem Luiza jechał skład solówek 381+476. 381 to był trup z pociągu 11, 476 z poc. 511 pchał defekta i zabierał pasażerów.
O godzinie 8:50 wagon 381 przyjechał z zajezdni już naprawiony na Plac Wolności i włączył się na linię 5. Był już otablicowany, ale kwadrat był odwrócony i nie było numeru pociągu. Pierwszym przystankiem dla tego kursu był właśnie Plac Wolności.
O 8:54 na Plac Wolności przyjechał z zajezdni poc. 351 (460). Ten zabierał wcześniej pasażerów na trasie 1/4.
O 9:30 w okolicy przystanku Damrota widziałem wagon 786 (cały odmalowany), który zjeżdżał z linii 5 (brak numeru pociągu). Być może zastąpił go właśnie 381.
Około 10:08 na łuku nieużywanym liniowo pętli Lompy stał prawdopodobnie zdefektowany wagon 653. Nie miał żadnych tablic. Natomiast jako pierwsza na przystanku stała 111N 406, która z otablicowania miała tylko przedni kwadrat.
Jechałem też składem 401+402 na linii 4. Zwróciła moją uwagę czerwona podłoga. Poza tym miałem wrażenie, że działa zapowiadanie przystanków zapowiadane przez tą samą kobietę co w karlikach. Ale wagon trzaskał i huśtał na torowisku, baby obok trajkotały, a ewentualne zapowiedzi były bardzo ciche, więc nie jestem pewny obecności tego zapowiadania na 100%.
O 10:15 na pętli Chebzie stała stodwójka z poc. 111 168 oraz 680+679 ciagle na drugim pantografie. 680+679 podstawiał sie na przystanek, 168 zamierzała odjeżdżać, czyli wszystko w normie.
O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
Jednocześnie kolejne 11-tki, czyli poc. 114 i 115 (poc. 113 był przed defektami) jechały dosyć blisko siebie.
Obecnie na poc. 111 jest solówka 675, a na poc. 112 - 599+600. Na poc. 118 jest 734+735, ale może cały czas był...
Na Chebziu także o tej 10:15 przyjechała z Goduli solówka 464, a na wyjazd do Nowego Bytomia oczekiwał jeszcze skład 609+610.
O 10:20 na Polnej w Świętochłowicach z 870 widziałem skład 699+700 na 7. Jechał do Bytomia z napisem "7 Chorzów Batory Zaj".
Na nauce jazdy jeździ kanciok nr 8, stopiątka nr 2, skład 111+112.
Na poc. 204 jest chyba krakus.
Na poc. 4107 jest drugi zakarlik - 313+314.
Re: 2007.05.29
Tak, #250+251.ff pisze:Na poc. 204 jest chyba krakus.
Na 162 jest #574+573, na 164 widziałem chyba krakuska, czyli #262+263.
Po 14:10 do Rynku w kierunku Wolności, z Zajezdni jechał #328 by włączyć się na brakujący 131.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.05.29
Spotkałem je o 11.50 jak stały na światłach przy skrzyżowaniu Warszawskiej - Damrota.ff pisze: O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
Natomiast o 11.40 z Zawodzia na Rynek jechał pusty #702+701 z kwadratem z 11, włączał się na linię.
Na 2002 jest #659+660. Skład ten jak jechał na Zawodzie zatrzymał się przy dyspozytorni, motorowa z niego wyskoczyła, przy okazji zablokowała przejazd dla 6/16/41. Po dwóch minutach motorowa wróciła z kubkiem kawy i pojechała na Zawodzie.
Na 2007 #731+730 z OTK-2 . Wygląd składu troche mnie zawiódł. Co prawda ma kremowe listwy, ale całkowicie odmalowany jest tylko #731. #730 jest tylko częsciowo. Poza tym #731+730 odmalowane wózki i przetoczone wszystkie obręcze.
Na 4104, 604, 4106 i 4108 jest to samo co wczoraj, czyli:
4104 #713+714, 604 #587+577, 4106 #362, 4108 #717
Na 167 jest #674, w którym nie działa tylny wyświetlacz, ma wciśnięty kwadrat z 16
Na 20 jest #637+638, którego już drugi tydzień roboczy widze na 20
Ostatnio nie widze na trasie #416
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 16:24 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: 2007.05.29
ok 11:50 przekulali się przez Rynek i faktycznie pojechali do Zawodzia.ff pisze: O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
>> Galeria || [ 662+617 ]
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Ta podłoga się rzuca w oczy i tyle lat już służy zresztą.ff pisze:Jechałem też składem 401+402 na linii 4. Zwróciła moją uwagę czerwona podłoga.
Hehe, widziałem ten skład przy Żyrafie z 15 piętra "jedynki". Jechał zaraz za #726+727+168, tak jak pisałeś. Zdziwiło mnie że połówkowiec jest padnięty, ale upał robi swoje.ff pisze:Na poc. 112 skład 680+679 kursuje na drugim pantografie
EDIT 19:21
Garbata L-ka #3 "krząta" się właśnie na Pętli Zachodniej.
*SDIP (U.N.O.)
Około 14:20 w Milowicach zepsuł się wagon #759 (poc. 2603). Wagon został na pętli podpięty do poc. 215 (#622), który ściągnął go do Będzina. Wagony odjechały z pętli około 14:55.
Następny kurs z Milowic, który miał być wykonany przez ten pociąg, tj. o 16:13 również nie został wykonany. Dopiero po 17:30 zobaczyłem podmianę, którą okazał się wagon #513 z białymi listwami (napisałem już o tym w 'stanie stopiątek' ).
Około 18 w Milowicach zepsuł się wagon #737 (poc. 2604). Wagon około 18:40 ruszył z pętli i zjechał bez pasażerów do zajezdni.
Później na poc. 2604 jeździł wagon #627, który wcześniej jeździł na 2607. Wagon #627 został zaś zastąpiony przez #524.
Około 21:30 w Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 214). Wagon zjechał (obecnie zjeżdża) powoli do zajezdni nie zatrzymując się na przystankach.
Następny kurs z Milowic, który miał być wykonany przez ten pociąg, tj. o 16:13 również nie został wykonany. Dopiero po 17:30 zobaczyłem podmianę, którą okazał się wagon #513 z białymi listwami (napisałem już o tym w 'stanie stopiątek' ).
Około 18 w Milowicach zepsuł się wagon #737 (poc. 2604). Wagon około 18:40 ruszył z pętli i zjechał bez pasażerów do zajezdni.
Później na poc. 2604 jeździł wagon #627, który wcześniej jeździł na 2607. Wagon #627 został zaś zastąpiony przez #524.
Około 21:30 w Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 214). Wagon zjechał (obecnie zjeżdża) powoli do zajezdni nie zatrzymując się na przystankach.
Re: 2007.05.29
Tego 204 wziąłem z rozkładu, ale w terenie wyszło, że był to poc. 203.luki pisze:Tak, #250+251.ff pisze:Na poc. 204 jest chyba krakus.
Zgadza się.luki pisze: Na 162 jest #574+573, na 164 widziałem chyba krakuska, czyli #262+263.
W takim razie tu mógł być wcześniej skład 726+727, czyli na poc. 113.Boguś pisze: Natomiast o 11.40 z Zawodzia na Rynek jechał pusty #702+701 z kwadratem z 11, włączał się na linię.
Poc. 204.Boguś pisze: Na 20 jest #637+638, którego już drugi tydzień roboczy widze na 20
Na poc. 93 solo jest 252. Na poc. 713 solo jest 711.
Rezerwa z Chebzia, czyli 722 została zatrudniona na poc. 173. Nowej rezerwy o godzinie 15:30 jeszcze nie było.
O 15:00 z poc. 609 zjechał z Korfantego na Warszawską, czyli do zajezdni, karlik 814. Na wyświetlaczu był napis "ZAWODZIE" bez numeru linii.
Karlik 802 jeździł już dzisiaj liniowo na poc. 603.
W chorzowskiej zajezdni stał wieczorem (godz. 19:00) zepsuty skład 354+355 z linii 7. Motorowy czekał w kabinie na skład, który go odholuje. Numer pociągu zapomniałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości