2007.05.29

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

2007.05.29

#1 Post autor: ff » 29 maja 2007, 05:34

Na poc. 112 skład 680+679 kursuje na drugim pantografie :!:

Na poc. 608 jest zakarlik 691+689.

EDIT 12:24

Na rezerwie w Chebziu stoi solówka 722.

Ok. 6:25 do Lompów pod Skansenem Luiza jechał skład solówek 381+476. 381 to był trup z pociągu 11, 476 z poc. 511 pchał defekta i zabierał pasażerów.

O godzinie 8:50 wagon 381 przyjechał z zajezdni już naprawiony na Plac Wolności i włączył się na linię 5. Był już otablicowany, ale kwadrat był odwrócony i nie było numeru pociągu. Pierwszym przystankiem dla tego kursu był właśnie Plac Wolności.

O 8:54 na Plac Wolności przyjechał z zajezdni poc. 351 (460). Ten zabierał wcześniej pasażerów na trasie 1/4.

O 9:30 w okolicy przystanku Damrota widziałem wagon 786 (cały odmalowany), który zjeżdżał z linii 5 (brak numeru pociągu). Być może zastąpił go właśnie 381.

Około 10:08 na łuku nieużywanym liniowo pętli Lompy stał prawdopodobnie zdefektowany wagon 653. Nie miał żadnych tablic. Natomiast jako pierwsza na przystanku stała 111N 406, która z otablicowania miała tylko przedni kwadrat.

Jechałem też składem 401+402 na linii 4. Zwróciła moją uwagę czerwona podłoga. Poza tym miałem wrażenie, że działa zapowiadanie przystanków zapowiadane przez tą samą kobietę co w karlikach. Ale wagon trzaskał i huśtał na torowisku, baby obok trajkotały, a ewentualne zapowiedzi były bardzo ciche, więc nie jestem pewny obecności tego zapowiadania na 100%.

O 10:15 na pętli Chebzie stała stodwójka z poc. 111 168 oraz 680+679 ciagle na drugim pantografie. 680+679 podstawiał sie na przystanek, 168 zamierzała odjeżdżać, czyli wszystko w normie.

O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.

Jednocześnie kolejne 11-tki, czyli poc. 114 i 115 (poc. 113 był przed defektami) jechały dosyć blisko siebie.

Obecnie na poc. 111 jest solówka 675, a na poc. 112 - 599+600. Na poc. 118 jest 734+735, ale może cały czas był...

Na Chebziu także o tej 10:15 przyjechała z Goduli solówka 464, a na wyjazd do Nowego Bytomia oczekiwał jeszcze skład 609+610.

O 10:20 na Polnej w Świętochłowicach z 870 widziałem skład 699+700 na 7. Jechał do Bytomia z napisem "7 Chorzów Batory Zaj".

Na nauce jazdy jeździ kanciok nr 8, stopiątka nr 2, skład 111+112.

Na poc. 204 jest chyba krakus.

Na poc. 4107 jest drugi zakarlik - 313+314.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 2007.05.29

#2 Post autor: luki » 29 maja 2007, 14:37

ff pisze:Na poc. 204 jest chyba krakus.
Tak, #250+251.
Na 162 jest #574+573, na 164 widziałem chyba krakuska, czyli #262+263.

Po 14:10 do Rynku w kierunku Wolności, z Zajezdni jechał #328 by włączyć się na brakujący 131.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#3 Post autor: rzelfix » 29 maja 2007, 14:43

Na 19stce wszystko dzisiaj planowo.

Dodam tylko, że z rana (na krótko przed 8.) do zajezdni zajechał skład #579+592+#490. Składzik jechał na podniesionym drugim biglu, był oznaczony jako linia 7, a numeru pociągu brak. #490 był całkiem nieoznaczony.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

Re: 2007.05.29

#4 Post autor: Boguś » 29 maja 2007, 15:49

ff pisze: O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
Spotkałem je o 11.50 jak stały na światłach przy skrzyżowaniu Warszawskiej - Damrota.
Natomiast o 11.40 z Zawodzia na Rynek jechał pusty #702+701 z kwadratem z 11, włączał się na linię.

Na 2002 jest #659+660. Skład ten jak jechał na Zawodzie zatrzymał się przy dyspozytorni, motorowa z niego wyskoczyła, przy okazji zablokowała przejazd dla 6/16/41. Po dwóch minutach motorowa wróciła z kubkiem kawy :P i pojechała na Zawodzie.

Na 2007 #731+730 z OTK-2 :D . Wygląd składu troche mnie zawiódł. Co prawda ma kremowe listwy, ale całkowicie odmalowany jest tylko #731. #730 jest tylko częsciowo. Poza tym #731+730 odmalowane wózki i przetoczone wszystkie obręcze.

Na 4104, 604, 4106 i 4108 jest to samo co wczoraj, czyli:
4104 #713+714, 604 #587+577, 4106 #362, 4108 #717

Na 167 jest #674, w którym nie działa tylny wyświetlacz, ma wciśnięty kwadrat z 16

Na 20 jest #637+638, którego już drugi tydzień roboczy widze na 20

Ostatnio nie widze na trasie #416
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 16:24 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 75
Rejestracja: 22 maja 2007, 20:10
Lokalizacja: Brynów

Re: 2007.05.29

#5 Post autor: Sadorg » 29 maja 2007, 16:05

ff pisze: O 11:40 spotkałem te wagony w okolicy Huty Baildon. 168 był holowany przez skład 726+727 z linii 11 (brak numeru pociągu, ale myślę, że to poc. 118, ale nie wiem na 100%). Zjeżdzali do zajezdni - tak było napisane na wyświetlaczu i kwadrat był odwrócony (pasażerowie w środku składu). Natomiast za nimi przyjechał pusty 680+679, nadal na drugim patyku, ale na wyświetlaczu było "jazda próbna". Czyli cała trójka zjechała do zajezdni.
ok 11:50 przekulali się przez Rynek i faktycznie pojechali do Zawodzia.
>> Galeria || [ 662+617 ]

as chorzów
Posty: 274
Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22

#6 Post autor: as chorzów » 29 maja 2007, 16:14

165 na 115 -168 był rano na 111 teraz 675 -231 na 117.Na 11 4 połówkowe patyki 599+600 ,675 i 685+686,702+701,no i mało zostało 102na nie zwiedzajocych linie 11 pod zaj zawodzie

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7 Post autor: Peter » 29 maja 2007, 18:51

ff pisze:Jechałem też składem 401+402 na linii 4. Zwróciła moją uwagę czerwona podłoga.
Ta podłoga się rzuca w oczy i tyle lat już służy zresztą. :)
ff pisze:Na poc. 112 skład 680+679 kursuje na drugim pantografie
Hehe, widziałem ten skład przy Żyrafie z 15 piętra "jedynki". Jechał zaraz za #726+727+168, tak jak pisałeś. Zdziwiło mnie że połówkowiec jest padnięty, ale upał robi swoje. :P

EDIT 19:21

Garbata L-ka #3 "krząta" się właśnie na Pętli Zachodniej. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: DW » 29 maja 2007, 21:54

Około 14:20 w Milowicach zepsuł się wagon #759 (poc. 2603). Wagon został na pętli podpięty do poc. 215 (#622), który ściągnął go do Będzina. Wagony odjechały z pętli około 14:55.
Następny kurs z Milowic, który miał być wykonany przez ten pociąg, tj. o 16:13 również nie został wykonany. Dopiero po 17:30 zobaczyłem podmianę, którą okazał się wagon #513 z białymi listwami (napisałem już o tym w 'stanie stopiątek' ).

Około 18 w Milowicach zepsuł się wagon #737 (poc. 2604). Wagon około 18:40 ruszył z pętli i zjechał bez pasażerów do zajezdni.
Później na poc. 2604 jeździł wagon #627, który wcześniej jeździł na 2607. Wagon #627 został zaś zastąpiony przez #524.

Około 21:30 w Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 214). Wagon zjechał (obecnie zjeżdża) powoli do zajezdni nie zatrzymując się na przystankach.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2007.05.29

#9 Post autor: ff » 29 maja 2007, 22:36

luki pisze:
ff pisze:Na poc. 204 jest chyba krakus.
Tak, #250+251.
Tego 204 wziąłem z rozkładu, ale w terenie wyszło, że był to poc. 203.
luki pisze: Na 162 jest #574+573, na 164 widziałem chyba krakuska, czyli #262+263.
Zgadza się.
Boguś pisze: Natomiast o 11.40 z Zawodzia na Rynek jechał pusty #702+701 z kwadratem z 11, włączał się na linię.
W takim razie tu mógł być wcześniej skład 726+727, czyli na poc. 113.
Boguś pisze: Na 20 jest #637+638, którego już drugi tydzień roboczy widze na 20
Poc. 204.

Na poc. 93 solo jest 252. Na poc. 713 solo jest 711.

Rezerwa z Chebzia, czyli 722 została zatrudniona na poc. 173. Nowej rezerwy o godzinie 15:30 jeszcze nie było.

O 15:00 z poc. 609 zjechał z Korfantego na Warszawską, czyli do zajezdni, karlik 814. Na wyświetlaczu był napis "ZAWODZIE" bez numeru linii.

Karlik 802 jeździł już dzisiaj liniowo na poc. 603.

W chorzowskiej zajezdni stał wieczorem (godz. 19:00) zepsuty skład 354+355 z linii 7. Motorowy czekał w kabinie na skład, który go odholuje. Numer pociągu zapomniałem.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#10 Post autor: Filip_777 » 30 maja 2007, 19:54

ff : #381 po awarii kursował na 503 :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości