2007.05.28
2007.05.28
Na poc. 113 od samego wyjazdu jest krakus 250+251 Linia 11 się spodobała
Na poc. 164 motorowy sobie wziął skład Ardo, chyba 695+593, bo jakbym widział w kamerze czarną linię świateł na całej długości. Poc. 162 jeszcze nie wyjechał.
Na poc. 164 motorowy sobie wziął skład Ardo, chyba 695+593, bo jakbym widział w kamerze czarną linię świateł na całej długości. Poc. 162 jeszcze nie wyjechał.
Zgadza się, na 19stce nawet dwie rozpięte solówy: właśnie #252 i #467. Pociągi podam później.Peter pisze:Ktoś coś pisał o rozpięciu #252+253, więc to pewnie właśnie 105Na #252.
EDIT
No więc sprawdziłem #252 jako poc. 193, a #467 jako poc. 198.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 20:45 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj od około 4 było jakieś zablokowanie w Będzinie, bo więkoszość pociągów wyjechała dopiero po 7 albo tuż przed.DW pisze:Nie jeździ 26 do Milowic (co najmniej od poc. 2605 o 6:33 z pętli). Poc. 212 wykonał kurs o 6:37 z pętli, ale poc. 213 już nie dojechał.
Dopisane:7:06 - do Milowic jedzie 26 - #450.
Poc. 212, 216 i 2610 (oraz być może 217) jeździły chyba już od rana, więc z tego wnioskuję, że wyjechały też 1503, 276 i 283 (oraz być może 2711 i 241) a wstrzymanie ruchu miało miejsce prawdopodobnie na odcinku Zajezdnia - Rondo.
Z zajezdni (prawdopodobnie) tramwaje do Sosnowca wyjeżdżały w następującej kolejności (od około 7:05; w nawasie kierunek): 1507 (K-ce), (217 - Milowice)?, (2609 - Mysł.)?, 2607(Dańdówka), 2601 (Milowice), 2603 (Mil.), 272 (Kazimierz), 1508 (K-ce), 2606 (?), 1504 (S-c Ostrogórska), 244 (Okrzei), 2605 (Mil.), 214 (Milowice), 2604 (Mil.), 273 (Kaz.), 2608 (?), 2602 (Mysł.), 245 (Okrzei), 1506 (Ostrogórska?), 274 (Kaz.).
O 8:05 przez Rondo w Będzinie do Sosnowca jechał poc. 211.
Poc. 217 po wykoniu kursu do Milowic (wg planu 215) po 7 pojechał do Dąbrowy Górn. KWK Paryż, gdzie zawrócił i bez pasażerów pojechał włączyć się w planowy kurs do Huty Katowice prawdopodobnie zawracając na pętli na ul. Będzińskiej.
Na poc. 214 i 216 oraz 2606 i 2608 zamieniono wagony. Wagon #424 przeszedł na poc. 216 a #536 na 214. Wagon #451 przeszedł na poc. 2608 a #448 na 2606.
Na poc. 2802 i 2803 kursują składy, odpowiednio #530+540 i #636+635.
O 8:00 na Rondzie w Będzinie zepsuł się wagon #567 (poc. 2206) jadący do Gołonoga. Wagon zjechał do zajezdni. Podmiana wyjechała około 8:30. Był to wagon #751, który włączył się do ruchu około 9:00 od przyst. Dąbrowa Górn. Urząd Pracy.
Około 11:05 z zaj. Będzin wyjechał wagon #552, który pojechał właczyć się do ruchu najpr. jako poc. 1503 (w wagonie była tabliczka z numerem poc. "03").
Nadal nie jeździ #740. Na 2210 jest #436.
O 11:15 przez Pogoń do Będzina jechał opóźniony poc. 245. Chwilę po nim jechał skład na poc. 272. Prawdopodobnie było wcześniej jakieś zatrzymanie.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 18:46 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś jakoś nic się nie działo
Stan między 10.30 a 13.00
Linia 6:
601 zakarlik #691+689, 602 #813, 603 zakarlik #685+686, 604 #578+577, 605 #805, 606 #719+720, 607 #809, 608 #811, 609 szarak #800???, 610 #803
Między godziną 10.33 a 10.37 poc. 603 i 604 jechały na Brynów, 603 był opóźniony.
Linia 11:
111 #169, 112 #659+660, 113 #250+251, 114 #574+573, 117 #119, 118 #783+784
Linia 15:
1501 #205, 1506, #537+529, 1507 #602, #1508 #757+758
Linia 16:
161 #371, 162 #726+727, 163 #810, 164 #695+593, 165 #672, 166 #816, 167 #771, 168 #728
Linia 20:
2001 #702+701, 2002 #583+584, 2003 #637+638, 2004 #734+735, 2005 #262+263, 2006 #680+679, 2007 #313+314
Linia 23:
231 #749, 232 #768, 233 #747, 234 #772
#370
Linia 37:
371 #165, #373 #694
Linia 41:
4101 #804, 4102 #644+344, 4103 #812, 4104 #713+714, 4106 #362, 4107 #801, 4108 #717,
O 10.50 z Zawodzia na Rynek przyjechał #806, który pojechał do Stadionu Śląskiego, skąd zawrócił i pojechał na Zawodzie. Na wyświetlaczu "Jazda Próbna"
O 12.50 na żeberku brynowskim stał wagon #810 (poc.163). Przy nim stał: Nadzór Ruchu, Policja i dostawczy Ford. Być może miało miała miejsce jakaś stłuczka.
Stan między 10.30 a 13.00
Linia 6:
601 zakarlik #691+689, 602 #813, 603 zakarlik #685+686, 604 #578+577, 605 #805, 606 #719+720, 607 #809, 608 #811, 609 szarak #800???, 610 #803
Między godziną 10.33 a 10.37 poc. 603 i 604 jechały na Brynów, 603 był opóźniony.
Linia 11:
111 #169, 112 #659+660, 113 #250+251, 114 #574+573, 117 #119, 118 #783+784
Linia 15:
1501 #205, 1506, #537+529, 1507 #602, #1508 #757+758
Linia 16:
161 #371, 162 #726+727, 163 #810, 164 #695+593, 165 #672, 166 #816, 167 #771, 168 #728
Linia 20:
2001 #702+701, 2002 #583+584, 2003 #637+638, 2004 #734+735, 2005 #262+263, 2006 #680+679, 2007 #313+314
Linia 23:
231 #749, 232 #768, 233 #747, 234 #772
Linia 33:hanys76 pisze:Na 33 solówka która za przednią szybą ma wsadzoną, duzą prostokątną tablice. Widocznie wyświetlacze padły.
#370
Linia 37:
371 #165, #373 #694
Linia 41:
4101 #804, 4102 #644+344, 4103 #812, 4104 #713+714, 4106 #362, 4107 #801, 4108 #717,
O 10.50 z Zawodzia na Rynek przyjechał #806, który pojechał do Stadionu Śląskiego, skąd zawrócił i pojechał na Zawodzie. Na wyświetlaczu "Jazda Próbna"
O 12.50 na żeberku brynowskim stał wagon #810 (poc.163). Przy nim stał: Nadzór Ruchu, Policja i dostawczy Ford. Być może miało miała miejsce jakaś stłuczka.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 14:34 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
806 jeździ teraz na poc. 605, czyli zastąpił wagon 805. Warto nadmienić, że 806 nie jeździł prawie cztery tygodnie.Boguś pisze: O 10.50 z Zawodzia na Rynek przyjechał #806, który pojechał do Stadionu Śląskiego, skąd zawrócił i pojechał na Zawodzie. Na wyświetlaczu "Jazda Próbna"
Jechałem teraz z Katowic do domu i mijałem na Chorzowskiej pociągi linii 16 - od poc. 165 do poc. 168, czyli odpowiednio wagony 672, 816, 771 i 728. Poc. 161 (wagon 371) jechał przed nami (przed poc. 4108), skręcił na Stadion i właśnie (godz. 15:46) wyruszył do Katowic. Nie wiem czy kolejne 16-tki też przyjechały, wśród skierowanych tu wagonów nie ma 13 i 14. Na pewno więc zablokowana jest Słoneczna, może 14 zawracają na Placu Wolności, a 13 wszystkie poblokowane na trasie.
EDIT 16:09
Blokada trasy na Słonecznej trwa nadal. Przyjechały i właśnie odjechały poc. 162 i 164 (726+727 i 695+593). Czyli karlik 810 wynika, że jest na Słonecznej w zatrzymaniu, bo tylko ten nie odwiedził teraz Stadionu.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 16:09 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Powodem kursów szesnastek do St. Śląskiego było wykolejenie Karlika #810 (poc. 1603) zaraz za łukiem za Pętlą Słoneczną w kierunku Ronda. Musiało to być jakoś przed 15:00, zresztą możecie sobie sprawdzić według rozkładu. EDIT OK, wychodzi na odjazd o godzinie 14:33. :alien:
Skład #695+593 zjechał do Ronda tyłem przejeżdżając skrzyżowanie (i mijając tyłem przystanek Misjonarzy Oblatów ), bo wózek środkowy Karlika wyskoczył w kierunku międzytorza i zablokowany został przejazd.
Szkoda, że nie mam aparatu w komórce, bo zrobiłbym Wam zdjęcie. Wracałem właśnie z firmy i musiałem sobie zejść na dół do Ronda piechotką.
Oczywiście na Rondzie stał tłum zdezorientowanych ludzi.
Wypadła jedenastka przy okazji. #250+251 sobie pojechał do Zawodzia po 15:00. Na zastępstwo nic nie przyjechało, no bo po co. Bardzo się pomyliłem co do katowickiej zajezdni. Mają pasażerów totalnie w nosie. :x
Skład #695+593 zjechał do Ronda tyłem przejeżdżając skrzyżowanie (i mijając tyłem przystanek Misjonarzy Oblatów ), bo wózek środkowy Karlika wyskoczył w kierunku międzytorza i zablokowany został przejazd.
Szkoda, że nie mam aparatu w komórce, bo zrobiłbym Wam zdjęcie. Wracałem właśnie z firmy i musiałem sobie zejść na dół do Ronda piechotką.
Oczywiście na Rondzie stał tłum zdezorientowanych ludzi.
Wypadła jedenastka przy okazji. #250+251 sobie pojechał do Zawodzia po 15:00. Na zastępstwo nic nie przyjechało, no bo po co. Bardzo się pomyliłem co do katowickiej zajezdni. Mają pasażerów totalnie w nosie. :x
*SDIP (U.N.O.)
Na poc. 605 jest teraz 806 wyżej pisałem już, ale tak dla porządku , a na 609 jest 800.Boguś pisze: Linia 6:
605 #805, 609 szarak #800???
Rano na poc. 118 był skład 599+600.Boguś pisze: Linia 11:
118 #783+784
Na rezerwie na Chebziu rano był 683.
Mijałem z 840 trzy gliwickie wagony z wyświetlaczami na 1/5/18. Tylko przy 677 pamiętałem, żeby "zajrzeć" do środka. Był na poc. 511 i wyświetlacz wewnętrzny działał. 785 nie ma tylnego wyświetlacza (nie wiem czy ktoś już o tym pisał, coś mi dzwoni, że tak).
Ps. Trwa druga runda nawrotów szesnastek. Własnie odjechał ze Stadionu poc. 165.
A propo wyświetlaczy. W #686 nadal nie działa tylny wyświetlacz, przy okazji #314 ma brązowy grzybek z przodu.ff pisze: Mijałem z 840 trzy gliwickie wagony z wyświetlaczami na 1/5/18. Tylko przy 677 pamiętałem, żeby "zajrzeć" do środka. Był na poc. 511 i wyświetlacz wewnętrzny działał. 785 nie ma tylnego wyświetlacza (nie wiem czy ktoś już o tym pisał, coś mi dzwoni, że tak).
Teraz na poc. 113 jest skład 599+600. To jego powrót na linię, bo rano już na 11 jeździł. Myślę, że się włączył dopiero od Stadionu Śląskiego w kurs do Katowic.Peter pisze: Wypadła jedenastka przy okazji. #250+251 sobie pojechał do Zawodzia po 15:00. Na zastępstwo nic nie przyjechało, no bo po co. Bardzo się pomyliłem co do katowickiej zajezdni. Mają pasażerów totalnie w nosie. :x
EDIT
Widzę też, że nie ma już stodwójki 169 na poc. 111. Jest solówka w zakładowym. Jaka, podam później. Włączyć musiała się od 16:40.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Zapomniałem jeszcze wcześniej wspomnieć, że w zajezdni Będzin wśród wagonów roboczych stoi pięknie odmalowana eNka (wagony robocze z Będzina zwykle wyglądają okropnie) na żółto-brązowo. Myśle, że jest to chyba #36R, bo w kwietniu przechodził prace w hali napraw.
W Milowicach po 18:30 była nauka jazdy #2.
W Milowicach po 18:30 była nauka jazdy #2.
Tak wyglądał w 2003 roku:DW pisze:Zapomniałem jeszcze wcześniej wspomnieć, że w zajezdni Będzin wśród wagonów roboczych stoi pięknie odmalowana eNka (wagony robocze z Będzina zwykle wyglądają okropnie) na żółto-brązowo. Myśle, że jest to chyba #36R, bo w kwietniu przechodził prace w hali napraw.
http://www.phototrans.eu/2-33832.html
Podobnie wyglądał w kwietniu:
http://www.phototrans.eu/2-128987.html
Na forum WPK 'Martinek' napisał, że około 4:30 na skręcie z Mariackiej w Żeromskiego złamało się drzewo, które zerwało sieć trakcyjną. Po Sosnowcu jeździły tylko poc. 212, 276 i 153. Poc. 2707 (czyli planowy 2711), 2610 i 241 zostały zatrzymane. Pozostałe tramwaje linii 15, 21, 24, 26 i 27 jeździły na trasie Pogoń Będzińska - Zajezdnia, później linie wydłużono do Gołonoga a pod koniec objazdu do Huty Katowice. Po 6:15 jeździł już 30 poc. Do tego dochodzi jeszcze 10 poc. na linii 22 i 4 na 28. Czyli 44 na 50 wyjeżdżających w dni robocze poc. można było rano spotkać na trasie Będzin Rondo - Dąbrowa Górnicza Gołonóg http://www.tram-silesia.pl/forum/viewto ... 8650#48650
Ten żółty jest teraz o wiele bardziej jaskrawszy, taki jak na lorce ze Stroszka: http://www.phototrans.eu/2-133983.htmlBoguś pisze:Tak wyglądał w 2003 roku:DW pisze:Zapomniałem jeszcze wcześniej wspomnieć, że w zajezdni Będzin wśród wagonów roboczych stoi pięknie odmalowana eNka (wagony robocze z Będzina zwykle wyglądają okropnie) na żółto-brązowo. Myśle, że jest to chyba #36R, bo w kwietniu przechodził prace w hali napraw.
http://www.phototrans.eu/2-33832.html
Podobnie wyglądał w kwietniu:
http://www.phototrans.eu/2-128987.html
Ostatnio zmieniony 03 cze 2007, 08:43 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza się. o 14.32 jechałem sobie w tramiku z rynku do Zawodzia i na wysokości Damrota słyszałem przez radio jak dyspozytor delikatnie mówiąc był zdenerwowany i raz po raz wykrzykiwał coś do motorowych. Oczywiście wszystko odnośnie tego że było wykolejenie na słonecznej. Było to około 14:35Peter pisze:Powodem kursów szesnastek do St. Śląskiego było wykolejenie Karlika #810 (poc. 1603) zaraz za łukiem za Pętlą Słoneczną w kierunku Ronda. Musiało to być jakoś przed 15:00, zresztą możecie sobie sprawdzić według rozkładu. EDIT OK, wychodzi na odjazd o godzinie 14:33. :alien:
Ostatnio codziennie przejeżdżam koło Zajezdni Zawodzie i jakoś się nie dziwie, że nic nie przyjechało. Przeważnie na placu rezerw jest pusto, czasem się trafi jakiś skład, który praktycznie od razu gdzieś wyjeżdża. Należy dodać, że były dwa zakarliki. Tymczasowo nie jeżdżą #662+617, #675+676, #694+693, #731+730 (do poniedziałku) i dodajmy do tego jakieś defekty. Więc skąd Zawodzie ma wziąść dodatkowy skład. Niestety skończyły się czasy kiedy w rezerwie stało po 5, 6 składówPeter pisze:Na zastępstwo nic nie przyjechało, no bo po co. Bardzo się pomyliłem co do katowickiej zajezdni. Mają pasażerów totalnie w nosie. :x
Powiedz to pasażerowi czekającemu na 11-tkę 28 minut + ewentualne spóźnienia. Wystarczy, że np. jedzie na Szarlociniec...Boguś pisze:Więc skąd Zawodzie ma wziąść dodatkowy skład. Niestety skończyły się czasy kiedy w rezerwie stało po 5, 6 składów
Co mnie to obchodzi że nie mają składów. Trzeba było nie kasować wagonów które dało się uratować, likwidować gniazd, produkować solówek. Szanująca się firma dba o pasażerów a u nas nikt z nadzoru ruchu nawet tyłka nie ruszy żeby powiedzieć, że np. 16-tki nie jeżdżą. Jedynie motorniczowie coś krzyczą z kabin.
Oczywiście czekając na Rondzie można wykorzystać te pół godziny i wykąpać się w fontannie...
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 18:57 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 27 gości