2007.05.26
2007.05.26
Filip poinformował mnie o składzie #659+660 na poc. 602.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.05.26
zgadza się.luki pisze:Filip poinformował mnie o składzie #659+660 na poc. 602.
Na którymś z następnych pociągów śmiga #691+689
>> Galeria || [ 662+617 ]
Re: 2007.05.26
Dzisiaj byłem w m. in. w Katowicach i widziałem pare Citadisów i innych wagonów na liniach 6, 16 i 41:
603 - #691+689
604 - #599+600
605 - #685+686
Czyli na wszystkich 6 są składy. Pewnie jest to związane z imprezą w WPKiW.
1602 - #809
1604 - #813 (nie działał mu tylni wyświetlacz)
4101 - #811
4102 - #812
Chyba na 2002 jest #205, bo widziałem go na Rynku o 11:20 w stronę Placu Wolności.
Na 1102 (najprawdopodobniej) zamiast stodwójki jest solówka w zakładowym z kremowymi listwami i z normalnym pantografem (OTK-1).
Około 12:10-12:15 w Centrum Sosnowca na zwrotnicy za mostem na ul. Piłsudskiego (kierunki: <3 Maja, Sienkiewicza>) wykoleiła się stodwójka #169 (poc. 1505). 2 pierwsze wózki pojechały w lewo a trzeci w prawo). Przed mostem (po drugiej stronie) zostały zatrzymane poc. 1506, 2605 i 215 oraz tuż przez wznowiniem ruchu dojechał 2601. Na miejsce przyjechało pogotowie techniczne (#134A) i sieciowe (#130A), dźwig (#120A) i kontrola ruchu (#136A). Jeszcze o 12:48 ostatni wózek stodwójki był na niewłaściwym torze a już 3 minuty później tramwaj ruszył i pojechał prawdopodobnie do zajezdni (nie zabierał pasażerów w kursie do Zagórza i miał tabicę zjazdową). Pozostałe poc. ruszył o 12:55.
Podczas zatrzymania poc. 2602 pojechał na Będzińską lub zawrócił w Centrum, 216 i 217 pojechały na Ostrogórską, a 1507 i 1508 zawróciły w Szopienicach.
Co ciekawe wagon #169 miał u góry tablicę "Pociąg specjalny", ale z tyłu już normalną z 15-stki.
Dzisiaj byłem też "nad" zajezdnią w Będzinie i widziałem wozownię.
O 10:40 stały w niej wagony (od lewej patrząc od strony gdzie wyjeżdżają):
tor 1 - #538, #790, ?, ?
tor 3 - #509
tor 4 - #751 i być może inne wagony
O 10:42 z wozowni wyjechał #509. 2 minuty później #538, który wykonał 2 kółka wokół zajezdni i o 10:58 wjechał na tor 3 do wozowni.
Na poc. 282 lub 283 jeździ skład #530+540. Na 284 - #622.
Na poc. 1501 - solówka #747.
Wyjechał wagon #424, który nie jeździł przez 1,5 tygodnia. Odmalowano w nim stopnie wejściowe w drzwiach oraz część poniżej listew gdzie nie ma reklamy (na pomarańczowo). Wagon został również umyty. Jeździ na 214.
Już prawie 2 tygodnie nie widziałem wagonu #625, który jeździł na poc. 2609. Być może uległ większej awarii lub przechodzi prace naprawcze.
Nie jeździ też chyba wagon #740. Dzisiaj na poc. 2205 jest #566, wczoraj na 2210 był #552 a na zdjęciu na TWB z 3 maja na 2205 jest #498. Osobiście #740 ostatni raz widziałem 25 kwietnia. Mam nadzieję, że znikł w celu odnowienia malowanie, które od 2000 roku trochę się zużyło.
603 - #691+689
604 - #599+600
605 - #685+686
Czyli na wszystkich 6 są składy. Pewnie jest to związane z imprezą w WPKiW.
1602 - #809
1604 - #813 (nie działał mu tylni wyświetlacz)
4101 - #811
4102 - #812
Chyba na 2002 jest #205, bo widziałem go na Rynku o 11:20 w stronę Placu Wolności.
Na 1102 (najprawdopodobniej) zamiast stodwójki jest solówka w zakładowym z kremowymi listwami i z normalnym pantografem (OTK-1).
Około 12:10-12:15 w Centrum Sosnowca na zwrotnicy za mostem na ul. Piłsudskiego (kierunki: <3 Maja, Sienkiewicza>) wykoleiła się stodwójka #169 (poc. 1505). 2 pierwsze wózki pojechały w lewo a trzeci w prawo). Przed mostem (po drugiej stronie) zostały zatrzymane poc. 1506, 2605 i 215 oraz tuż przez wznowiniem ruchu dojechał 2601. Na miejsce przyjechało pogotowie techniczne (#134A) i sieciowe (#130A), dźwig (#120A) i kontrola ruchu (#136A). Jeszcze o 12:48 ostatni wózek stodwójki był na niewłaściwym torze a już 3 minuty później tramwaj ruszył i pojechał prawdopodobnie do zajezdni (nie zabierał pasażerów w kursie do Zagórza i miał tabicę zjazdową). Pozostałe poc. ruszył o 12:55.
Podczas zatrzymania poc. 2602 pojechał na Będzińską lub zawrócił w Centrum, 216 i 217 pojechały na Ostrogórską, a 1507 i 1508 zawróciły w Szopienicach.
Co ciekawe wagon #169 miał u góry tablicę "Pociąg specjalny", ale z tyłu już normalną z 15-stki.
Dzisiaj byłem też "nad" zajezdnią w Będzinie i widziałem wozownię.
O 10:40 stały w niej wagony (od lewej patrząc od strony gdzie wyjeżdżają):
tor 1 - #538, #790, ?, ?
tor 3 - #509
tor 4 - #751 i być może inne wagony
O 10:42 z wozowni wyjechał #509. 2 minuty później #538, który wykonał 2 kółka wokół zajezdni i o 10:58 wjechał na tor 3 do wozowni.
Na poc. 282 lub 283 jeździ skład #530+540. Na 284 - #622.
Na poc. 1501 - solówka #747.
Wyjechał wagon #424, który nie jeździł przez 1,5 tygodnia. Odmalowano w nim stopnie wejściowe w drzwiach oraz część poniżej listew gdzie nie ma reklamy (na pomarańczowo). Wagon został również umyty. Jeździ na 214.
Już prawie 2 tygodnie nie widziałem wagonu #625, który jeździł na poc. 2609. Być może uległ większej awarii lub przechodzi prace naprawcze.
Nie jeździ też chyba wagon #740. Dzisiaj na poc. 2205 jest #566, wczoraj na 2210 był #552 a na zdjęciu na TWB z 3 maja na 2205 jest #498. Osobiście #740 ostatni raz widziałem 25 kwietnia. Mam nadzieję, że znikł w celu odnowienia malowanie, które od 2000 roku trochę się zużyło.
Skłąd 456+457+778+718 zjeżdzał o 14:30 do zajezdni Stroszek ( o tej godzinie był w zajezdni. Żaden wagon nie był otablicowany, jedynie wiadomo, że 778 jeździł na jakimś pociągu nr 1.luki pisze:#718, #456+457 i #778 stoja na torze 9/30.
5 minut wcześniej do zajezdni zjechała enka 39R z dwiema lorkami 71+70 wypełnionymi porąbanymi betonowymi płytami.
Rano widziałem 205 na 11. Myslę, że był to poc. 114, ale ewentualnie może to było wcześniej, czyli wtedy poc. 112. DOPISANE: Stodwójka 205 jest cały czas na poc. 114.DW pisze: Chyba na 2002 jest #205, bo widziałem go na Rynku o 11:20 w stronę Placu Wolności.
Obecnie jeździ solówka od składu - 694, która ma czarne listwy. Lewe gniazdo jest wymienione na nowe i jest koloru szarego.DW pisze: Na 1102 (najprawdopodobniej) zamiast stodwójki jest solówka w zakładowym z kremowymi listwami i z normalnym pantografem (OTK-1).
Obecnie między 725+736 a 262+263, czyli jak pisałem na poc. 112 jest solówka 694.Peter pisze:Na poc. 111 jeździ #725+736, potem jakaś stodwójka i w roli 113 #262+263. Dalej nie wiem.
Na wysokości przystanku Świętochłowice Mijanka w stronę centrum Świetochłowic torowcy spawają szynę (też w kierunku centrum).
A na zajezdni Stroszek na placu postojowym pełno rezerwowych solówek. Na pierwszym planie (jako pierwsze na dwóch torach przeznaczonych dla solówek) stoją reprezentacyjne 717 i 362. Wśród tych rezerwowych solówek nadal jest 252 pojedynczo.
Na torach postojowych dla składów jako pierwsze są 645+646, 579+592 i 495+496. 495+496 ma jako jedyny opuszcony pantograf i tabliczkę "wagon uszkodzony". Za nim są wydaje się sprawne składy. Np. 317+321. Skład ten ma na wyświetlaczach "L Jazda Egzaminacyjna", w drugim wagonie tablica linii 9. Dalej na zewnętrznym torze był jeszcze 578+577 i 713+714.
Przed halą stał skład 257+258. Z tyłu za nim w rogu zajezdni (od frontu zaraz na prawo wzdłuz ulicy na końcu w rogu pod płotem) stała samotna zakładowa solówka z czerwonymi listwami pozbawiona pantografu. Całkiem z tyłu stoją nadal cztery wagony, zapewne 780, 791, 763 i 764.
Na poc. 117 jest drugi zawodziański krakus - 250+251.
Wtedy kiedy ją widziałem jechała z Zawodzia. Ewentualnie mógł to być #119, ale wydaję mi się, że jednak był to #205.ff pisze:Rano widziałem 205 na 11. Myslę, że był to poc. 114, ale ewentualnie może to było wcześniej, czyli wtedy poc. 112. DOPISANE: Stodwójka 205 jest cały czas na poc. 114.DW pisze: Chyba na 2002 jest #205, bo widziałem go na Rynku o 11:20 w stronę Placu Wolności.
Pewnie masz rację. Ja na pewno go widziałem rano na 11, ale teraz patrzę, że nie mógł być to 114. Poc. 114 odjeżdża ze Stadionu do Chebzia o 10:14, a wtedy już mnie w domu nie było, natomiast poprzedni kurs poc. 114 odjeżdża o 8:23, a wtedy na pewno jeszcze spałem . Wcześniej po prostu spojrzałem na przeciwny kierunek, bo ok. 9:30 poc. 114 odjeżdża do Katowic. Ja tak myślę, że tego 205 widziałem w kursie koło 9:30. 205 zjechał, potem może był na tej 20, ale po południu znowu już był na 11 (i tu bez wątpliwości poc. 114).DW pisze:#119, ale wydaję mi się, że jednak był to #205.
Przed chwilą do Milowic podążały 2 tramwaje - #566 i #737. Pierwszy miał na bocznym wyświetlaczu tylko kierunek "Milowice pętla" bez numeru linii, a drugi jechał bez pasażerów (ale zatrzymywał się na przystankach) i miał tablice kierunkowe. Obydwa to najprawdopodobniej 26, bo linii 21 jeździ normalnie. Nie wiem czy wcześniejsze poc. na 26 jechały, bo mnie nie było, ale 2604 nie wykonał kursu do Mysłowic o 22:08. Wnioskuje, więc, że były to poc. 2604 i 2601.
DOPISANE: #737 w drugą stronę jechał bez pasażerów ze zgaszinym światłem wewnątrz wagonu.
DOPISANE: #737 w drugą stronę jechał bez pasażerów ze zgaszinym światłem wewnątrz wagonu.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2007, 08:38 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Haha, wczoraj (tzn. 25.05) akurat jechałem #778 i przez klapy dachowe oglądałem sobie jak pantograf sunie po przewodzie jezdnym. Dostrzegłem także na nim trochę rdzy i przyglądałem się śrubom łączącym, po czym zastanowiłem się za jak długo może się połamać.Filip_777 pisze:Dodam tylko, że #778 mial połamany bigiel 10 minut później 2 razy do obkoła placu Sikorskiego jeździł 653 na 1801.luki pisze:Kolejne wieści od Filipa:
#699+700 włączył się na 701, #548 solo na 31, #718, #456+457 i #778 stoja na torze 9/30.
Na 6 będzie trzeci zakarlik - #726+727.
Dziś jestem naprawdę pod wrazeniem kursów/pociągów specjalnych. Wszystko jeździło planowo, nic nie wypadło, nic nie było opóźnione i w ogóle wszystko mi się zgadza No, prawie.
0:32 - planowy poc. 612, solówka 328
0:46 - dodatkowy, skład 685+686 z poc. 605, jako linia S, również taka tablica w 2. wagonie, pewnie w którymś momencie zjechał z 6-tki na Stadion
0:49 - dodatkowy, skład 726+727 z poc. 601, jako linia S, również taka tablica w 2. wagonie, pewnie w którymś momencie zjechał z 6-tki na Stadion
0:52 - dodatkowy, skład 262+263 z poc. 113, jako linia 23, komplet tablic na tę linię, pewnie w którymś momencie zjechał z 11-tki na Stadion
0:55 - dodatkowy, skład 702+701, zapewne wcześniej przyjechał od Katowic podstawić się na Stadion, jako linia 23, również taka tablica w 2. wagonie
1:04 - dodatkowy 680+679, podstawił się na Stadion o 0:25 od Katowic, jako linia 23, brak tablicy w 2. wagonie
ciąg dalszy na końcu
0:52 - dodatkowy, skład 691+689 z poc. 603
0:54 - planowy poc. 611, solówka 745
0:59 - dodatkowy, skład 599+600 (być może się pojawił wieczorem ponownie na poc. 604, podmieniając 783+784...)
0:49 - dodatkowy, skład 250+251 z poc. 117
0:56 - dodatkowy, skład 574+573 z poc. 115
1:09 - dodatkowy, solówka, prawdopodobnie 505
I pozostały ich zjazdy do Katowic:
1:17 - dodatkowy, skład 725+736 jako 11
1:37 - dodatkowy, skład 659+660 jako 6
1:42 - dodatkowy, skład 691+689 jako 6
1:47 - dodatkowy, skład 599+600 jako 6*
1:49 - dodatkowy, skład 250+251 jako 11*
1:52 - planowy poc. 611, 745
Był jeszcze jeden dodatkowy kurs o 2:01 (skład 574+573), czyli w KZK GOP zapomnieli podać jeszcze jednej godziny zjazdu linii 11.
* - skład 599+600 jechał do Bytomia za solówką z poc. 612, a powrócił jadąc przed nią
* - skład o 1:49 jest jakby kontynuacją do Katowic planowego kursu Chebzie - Stadion poc. 111, który normalnie zakończyłby jazdę i zawrócił na Stadionie. Wynika z tego, że solówka, która pojechała o 1:09 wykonywała jeszcze później jakiś dodatkowy kurs z Chebzia do Stadionu i potem od 2:29 wchodziła w plan poc. 111.
0:21 - planowy poc. 115, skład 574+573, czyli bez zmianDodatkowe kursy wykonywane będą w następujących godzinach (odjazdy z przystanku WPKiW Wejście Główne):
linie 6 i 11 w kierunku Katowic: 0:21, 0:32, 0:46, 0:49, 0:52, 0:55, 1:04, 1:17, 1:37, 1:42, 1:47, 1:49, 1:52
0:32 - planowy poc. 612, solówka 328
0:46 - dodatkowy, skład 685+686 z poc. 605, jako linia S, również taka tablica w 2. wagonie, pewnie w którymś momencie zjechał z 6-tki na Stadion
0:49 - dodatkowy, skład 726+727 z poc. 601, jako linia S, również taka tablica w 2. wagonie, pewnie w którymś momencie zjechał z 6-tki na Stadion
0:52 - dodatkowy, skład 262+263 z poc. 113, jako linia 23, komplet tablic na tę linię, pewnie w którymś momencie zjechał z 11-tki na Stadion
0:55 - dodatkowy, skład 702+701, zapewne wcześniej przyjechał od Katowic podstawić się na Stadion, jako linia 23, również taka tablica w 2. wagonie
1:04 - dodatkowy 680+679, podstawił się na Stadion o 0:25 od Katowic, jako linia 23, brak tablicy w 2. wagonie
ciąg dalszy na końcu
0:46 - dodatkowy, skład 659+660 z poc. 602linia 6 w kierunku Bytomia: 0:46, 0:52, 0:54, 0:59
0:52 - dodatkowy, skład 691+689 z poc. 603
0:54 - planowy poc. 611, solówka 745
0:59 - dodatkowy, skład 599+600 (być może się pojawił wieczorem ponownie na poc. 604, podmieniając 783+784...)
0:24 - planowy poc. 111, skład 725+736, czyli bez zmianlinia 11 w kierunku Chebzia: 0:24, 0:49, 0:56, 1:09
0:49 - dodatkowy, skład 250+251 z poc. 117
0:56 - dodatkowy, skład 574+573 z poc. 115
1:09 - dodatkowy, solówka, prawdopodobnie 505
I pozostały ich zjazdy do Katowic:
1:17 - dodatkowy, skład 725+736 jako 11
1:37 - dodatkowy, skład 659+660 jako 6
1:42 - dodatkowy, skład 691+689 jako 6
1:47 - dodatkowy, skład 599+600 jako 6*
1:49 - dodatkowy, skład 250+251 jako 11*
1:52 - planowy poc. 611, 745
Był jeszcze jeden dodatkowy kurs o 2:01 (skład 574+573), czyli w KZK GOP zapomnieli podać jeszcze jednej godziny zjazdu linii 11.
* - skład 599+600 jechał do Bytomia za solówką z poc. 612, a powrócił jadąc przed nią
* - skład o 1:49 jest jakby kontynuacją do Katowic planowego kursu Chebzie - Stadion poc. 111, który normalnie zakończyłby jazdę i zawrócił na Stadionie. Wynika z tego, że solówka, która pojechała o 1:09 wykonywała jeszcze później jakiś dodatkowy kurs z Chebzia do Stadionu i potem od 2:29 wchodziła w plan poc. 111.
Czyli by pasowało tak jak z piątku na sobotę, to wczoraj widziałem podobnie, było po 1:30, skład z Chebzia przyjechał (zapewne #574+573 z 115 co koło stadiony był o 2:00) i z nim solówka się minęła na Lipinach, pojechała na Chebzie, zawróciła i udała się do Stadionu. Kurs za nockę z Chebzia wykonał już zatem 117 #250+251 zapewne w planie (niestety przegapiłem), tyle że pojechał do Katowic, a ponadto były te dodatkowe kursy 115 i solówki przeznaczonej na 111. Na Śląskim sobie zawróciła i planowo już odjechała jako nocka.ff pisze:* - skład o 1:49 jest jakby kontynuacją do Katowic planowego kursu Chebzie - Stadion poc. 111, który normalnie zakończyłby jazdę i zawrócił na Stadionie. Wynika z tego, że solówka, która pojechała o 1:09 wykonywała jeszcze później jakiś dodatkowy kurs z Chebzia do Stadionu i potem od 2:29 wchodziła w plan poc. 111.
Tym razem ok. 23:00 na Chebziu pojawił się skład w zakładowym, pasuje pod #725+736 na 111, czyli chyba wszystko było ok.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości