2007.05.21
2007.05.21
Dziś na 193 #711+712, przynajmniej przed 7:00
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Rano (około 7:30) na trasie 26 kilkunastominutowe zatrzymanie na ul. Małachowskiego albo spowodowane awarią poc. 2603.
Od 11:00 na Będzińską pojechały jadące z Mysłowic poc. (prawdopodobnie): 2605, 2606 i 2607. Co ciekawe poc. 2606 jechał kilkanaście minut owcześniony. O 11:20 zmierzał już w kierunku Centrum.
Na ul. Ostrogórską pokierowano poc. 212 oraz prawdopodobnie 213.
Wstrzymanie ruchu dotyczyło chyba tylko linii 21 i 26, bo gdyby zablokowana była też 15-stka to chyba parę poc. pojechałoby również na Będzińska.
Na poc. 1508 - #530+540.
Na 1501 widziałem stodwójkę, ale wyleciało mi zgłowy co to było - albo #168 albo #169.
Na 244 - #509. Może powrócił na swój stały przydział?
Od 11:00 na Będzińską pojechały jadące z Mysłowic poc. (prawdopodobnie): 2605, 2606 i 2607. Co ciekawe poc. 2606 jechał kilkanaście minut owcześniony. O 11:20 zmierzał już w kierunku Centrum.
Na ul. Ostrogórską pokierowano poc. 212 oraz prawdopodobnie 213.
Wstrzymanie ruchu dotyczyło chyba tylko linii 21 i 26, bo gdyby zablokowana była też 15-stka to chyba parę poc. pojechałoby również na Będzińska.
Na poc. 1508 - #530+540.
Na 1501 widziałem stodwójkę, ale wyleciało mi zgłowy co to było - albo #168 albo #169.
Na 244 - #509. Może powrócił na swój stały przydział?
#169DW pisze:Na 1501 widziałem stodwójkę, ale wyleciało mi zgłowy co to było - albo #168 albo #169.
Troszkę wieści z tras
Na 33 #119
Na 162 i 164 krakusy
Na 166 zakarlik #574+573
Na 1403 pojawił się długo oczekiwany #772
Na 371 #672
Na 14 #771 z pomazaną lewą, tylną, trójkątną szybą
#802 jechał bez przednej osłony sprzęgu
Na 13 jest #769, w którym pantograf jest mocno pochylony do tyłu i chyba miałem wrażenie, że ślizgi są lekko wygięte
O 11.30 na torze wjazdowym od Chorzowa Pętli Zachodniej stał #713+714 z 41 z opuszczonym pantografem, motorowy coś grzebał w szafce bezpiecznikowej w #714. O 13 ten skład stał na łączniku w kierunku Chorzowa z rozłożonymi sprzęgami. O 13.08 z Bytomia przyjechał widmo #647+648, który pojechał do Katowic. Okazało się, że #647+648 po zawróceniu w Katowicach pojechał do Chorzowa też pusty. Być może jechał po #713+714, tylko po co jechał aż do Katowic
O 12.05 z Zawodzia na Rynek przyjechał poc.112 #702+701. Na wyświetlaczu było Chorzów Metalowców, prawdopodobnie tam zawrócił, ale do Katowic jechał za 113 #691+689
O 12.26 z Zajezdni wyjechał poc.2007 #329. Na placu rezerw pusto, stały tylko dwie robocze 13N
O 12.50 Chorzowską jechał zjazdowy poc. 233 #747
O 13.20 widziałem solo #694, który holował #231. W #694 został wyrwany lewy, tylny fartuch, uszkodzone były tylne gniazda i chyba nie miał tylnego zderzaka. Jednym słowem - masakra
Na trasie Nauki Jazdy #3, #7, #111+112
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 20:15 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Na pewno? Wydawało mi się, że widziałem go na 163, ale fakt faktem, że jechał za poc. 164...Boguś pisze: Na 166 zakarlik #574+573
Poza tym 802 jechał nieplanowo. Widziałem go przed 12:00 na Chorzowskiej w stronę Bytomia. Jechał za 4101 i 605, ale przed 4103 i 606 (4102 nie było). 802 jechał na linii 6, ale nie dostrzegłem numerka.Boguś pisze: #802 jechał bez przednej osłony sprzęgu
Ja go widziałem tam o 11:45 i nie miał już żadnych tablic z 41. Domyślam się, że był to 4102, ponieważ jadąc dalej do Katowic minąłem 4101 i 4103, ale poc. 4102 nie było. Obecnie na poc. 4102 jest skład 495+496.Boguś pisze: O 11.30 na torze wjazdowym od Chorzowa Pętli Zachodniej stał #713+714 z 41 z opuszczonym pantografem, motorowy coś grzebał w szfce bezpiecznikowej w #714.
No właśnie, obok 4102 brakowało też poc. 112. To już teraz wiem, że być nie mogło Ale to nic. Praktycznie cała linia 11 dziś koło południa padła. O 11:25 przejeżdżałem obok Chebzia i zastałem taki oto widok. Na przystanku do wysiadania stała zepsuta stodwójka 231 z poc. 115, która była pchana przez poc. 116 (725+736). Za nimi, tuż za wiaduktem, ale jeszcze przed DTŚ stała solówka z 17 (nie pamiętam już jaka, chyba 7xx). Tymczasem za przystankiem do wsiadania stał skład 694+693, który również wyglądał na zepsuty. Skład miał opuszcony pantograf i wyglądał jakby się rozjechał na zwrotnicy dla skrętu w lewo przez 1/18. Oczywiście 1 i 18 oraz 9 też nie jechały, były uwięzione w środku pętli. Na Pawle stała uwięziona solo 9-tka. Jadąc dalej wzdłuż trasy 11 przy kościele w Lipinach stał uwięziony wagon 728 na poc. 117 (zamiast stodwójki), a w Piaśnikach na skrzyżowaniu widziałęm jak podążał do niej jeszcze skład 313+314 na poc. 118. Stodwójka na poc. 111 (168) była już zawrócona na Metalowców. Poc. 112 jak mówimy nie było z jakiegoś innego powodu, a 113 był ostatnim, który jeszcze planowo błąkał się po trasie. Wyobraźcie sobie jaki tłok był w 840 (bo 11 nie jechały od ok 30 minut).Boguś pisze: O 12.05 z Zawodzia na Rynek przyjechał poc.112 #702+701. Na wyświetlaczu było Chorzów Metalowców, prawdopodobnie tam zawrócił, ale do Katowic jechał za 113 #691+689
Po południu na poc. 114 widziałem solówkę 328 (zamiast składu 694+693). Natomiast o 15:00 Warszawską jechał poc. 115 - 583+584 (zamiast stodwójki 231). Skład pojechał do Stadionu Śląskiego, po czym od razu zawrócił.
Na poc. 147 jest solówka 687 i jakiś nerwowy młody motorowy w długich włosach, który agresywnie ryczał na Rynku na pasażerów. Nie wiem kto i czym go tak zdenerwował.
Oho, dopiero teraz to przeczytałem. No to wystarczy odnieść do tego co napisałem powyżej. Skład 694+693 się rozjechał na rozjeździe 9/11/17-1/18, a 231 się zepsuła pchana przez 116 (725+736).Boguś pisze: O 13.20 widziałem solo #694, który holował #231. W #694 został wyrwany lewy, tylny fartuch, uszkodzone były tylne gniazda i chyba nie miał tylnego zderzaka. Jednym słowem - masakra
Nr 3 widziałem kręcącą się przed 11:00 po Zabrzu, do Lompów i z powrotem (do zajezdni lub nawet do Gliwic).Boguś pisze: Na trasie Nauki Jazdy #3, #7, #111+112
Przed 11:00 także skład 364+392 zjeżdżał z linii 3.
328 jest na 114, 115 to 583+584, szczegóły powyżejas chorzów pisze:231 z 168rano sie mijał naflocie 115 z 111 teraz chyba za 115 jezdzi 328 bez numerka,5.
Na poc. 1504 jest 571+618.
Nadal jest na 233.Boguś pisze: O 12.50 Chorzowską jechał zjazdowy poc. 233 #747
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 16:40 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, na 100%ff pisze:Na pewno? Wydawało mi się, że widziałem go na 163, ale fakt faktem, że jechał za poc. 164...Boguś pisze:Na 166 zakarlik #574+573
Też mi coś nie pasowało, bo #802 i poc.606 #641+642 jechały w stronę Bytomia jeden za drugim i właśnie widziałem je o tej samej porze co tyff pisze:Poza tym 802 jechał nieplanowo. Widziałem go przed 12:00 na Chorzowskiej w stronę Bytomia. Jechał za 4101 i 605, ale przed 4103 i 606 (4102 nie było). 802 jeździł na linii 6, ale nie dostrzegłem numerka.Boguś pisze: #802 jechał bez przednej osłony sprzęgu
Miał tylko przedni kwadratff pisze:Ja go widziałem tam o 11:45 i nie miał już żadnych tablic z 41.Boguś pisze: O 11.30 na torze wjazdowym od Chorzowa Pętli Zachodniej stał #713+714 z 41 z opuszczonym pantografem, motorowy coś grzebał w szfce bezpiecznikowej w #714.
W tej chwili jest tak, że 802 jeździ tuż przez 813 na poc. 605, ale za poc. 4103, na którym jest 804. Być może nie jest to wagon liniowy, a szkoleniowy. Słyszałem, że kilku motorowych w najbliszych dniach miało się przeszkolić na citka. A przecież w końcu 802 to dorywcza citadisowa "eLka". Więc zapewne dziś tak jest i nie jest to żadna "szóstka" jak napisałem wcześniej tylko "szkolenie techniczne"Boguś pisze:Też mi coś nie pasowało, bo #802 i poc.606 #641+642 jechały w stronę Bytomia jeden za drugim i właśnie widziałem je o tej samej porze co tyff pisze:Poza tym 802 jechał nieplanowo. Widziałem go przed 12:00 na Chorzowskiej w stronę Bytomia. Jechał za 4101 i 605, ale przed 4103 i 606 (4102 nie było). 802 jeździł na linii 6, ale nie dostrzegłem numerka.Boguś pisze: #802 jechał bez przednej osłony sprzęgu
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Na poc. 607 jest teraz zakarlik 662+617. I mam tu trochę wątpliwości. Skład ten widziałem o 12:00 na Warszawskiej, więc wynika, że był na 20. Teraz jedzie do Katowic pusty, być może włączył się dopiero teraz od Stadionu, bo wcześniej nawet miałem wrażenie, że pociąg ten był nieobsadzony. A co jeździło wcześniej - nie wiem.
Inny wariant jest taki, że o 12:00 widziałęm go gdy jechał się właczyć na 6, a teraz zjeżdza, ale myślę, że raczej to pierwsze.
Rano widziałem na ciągu 6/11/41 skład 734+735. Potem już go nie widziałem. Może właśnie on był wcześniej na poc. 607...? A może na poc. 112, na którego wyjechał później 702+701?
Wagon 802 ma na wyświetlaczu "L NAUKA JAZDY", jedzie nadal za poc. 4103 do Katowic, czyli kursanci jechali cały czas za nim aż na Wrocławską.
Inny wariant jest taki, że o 12:00 widziałęm go gdy jechał się właczyć na 6, a teraz zjeżdza, ale myślę, że raczej to pierwsze.
Rano widziałem na ciągu 6/11/41 skład 734+735. Potem już go nie widziałem. Może właśnie on był wcześniej na poc. 607...? A może na poc. 112, na którego wyjechał później 702+701?
Wagon 802 ma na wyświetlaczu "L NAUKA JAZDY", jedzie nadal za poc. 4103 do Katowic, czyli kursanci jechali cały czas za nim aż na Wrocławską.
Już spiesze z pomocąff pisze:Na poc. 607 jest teraz zakarlik 662+617. I mam tu trochę wątpliwości. Skład ten widziałem o 12:00 na Warszawskiej, więc wynika, że był na 20.
#662+617 był na 20 a na 607 był prawdopodobnie #805
#119 na 33, #231 padł na 11, #169 na 1505. Dwie 102Na stały na tyłach Zawodzia: jedna pod halą napraw a druga za schowanym #815, tylko, że tyłem do bramy. Nie wiem, dzie reszta się podziała.as chorzów pisze:Gdzie sie 102na ukrywajom, mało cus ich jezdzi.
Poza tym zniknął #136R, który cały czas stał obok hali przewiewnej tyłem
Ostatnio zmieniony 22 maja 2007, 15:08 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
1501Boguś pisze:#169 na 1505
Na 1505 obecnie solówka #590
Spodziewałem się stodwójki, więc gdy zobaczyłem solówkę chwyciłem szybko za aparat i zrobiłem zdjęcie (stąd rozmazane tło)
Na poc. 2716 i 2717 składy, odpowiednio #670+669 i #755+756.
Na poc. 275 o 17:27 z zajezdni wyjechał skład #633+634, który wcześniej jeździł na 276. Przy podmianie zapomniano zmienić tabliczki z nr poc. i 275 miał tabliczkę "06" a 2716 - "05".
Na 2711 - #754.
O 18:00 był już #440+446.ff pisze:Na poc. 1504 jest 571+618.
Na 1507 w ciągu dnia wagon #498 zmieniono na #539.
165 był na poc. 124 (info od kolegi), no i na poc. 111 o dziwo była stodwójka (z reguły nie ma) - była to 168, o czym już pisałem, bo zawracała podczas blokady na Metalowców.Boguś pisze:#119 na 33, #231 padł na 11, #169 na 1505. Dwie 102Na stały na tyłach Zawodzia: jedna pod halą napraw a druga za schowanym #815, tylko, że tyłem do bramy. Nie wiem, dzie reszta się podziała.as chorzow pisze:Gdzie sie 102na ukrywajom, mało cus ich jezdzi.
Ooo, to jeszcze coś się zachowało jednak z wagonu #315 po tylu latach. :o:luki pisze:Kasetka tylna jest z #315. Pewnie odkopali gdzieś na zajezdni.
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości