2007.05.16
2007.05.16
Na poc. 233 widzę stodwójkę.
Zakarlik na pociągu 602. To skład bomi.EDIT Jakiś bałagan na liniach 6 i 41. Po 8.30 przestały przyjezdzac tramwaje z Bytomia. Po 9 pojawił się 609# 808 ,za nim bytomski skład knorr, który zawrócił na placu miarki. Potem przerwa aż do 9.40 kiedy to przyjechały : 607# 804, 814 ,szarak na 610, skład w zakładowym oraz 601# 801. Po odjezdzie o 9.12 605# 812 do Bytomia nastąpiła długa przerwa aż do 9.55, kiedy to odjechał 814. Spóznienia sięgają 30 minut, 602 jechał w planie 604. Opózniony 30 minut pociąg 603# 809 zjechał do zajezdni. O 10.30 pojawił się 802 który szybko zawrócił na placu miarki i pojechał do Bytomia. 805 od rana na 4105 jezdzi w planie 4101. Bajzel nieziemski, na 603 nic nie jedzie. O 10.55 jakiś skład jechał od zajezdni do ronda, ale niewiem czy akurat wyjechał na 603. 809 już się nie pojawił.
Ledwo skończyło się jedno zamieszanie już mamy kolejne. Tramwaje na Brynów nie jadą. 16 skręcają na plac wolności ,a 6 do zawodzia. 41 jedzie normalnie na plac miarki. Pierwszy zmienil trasę krakus na 162 za nim 163# 811. Od Brynowa jadą normalnie . [/b] EDIT[/b] 12.42 pojechał pierwszy tramwaj w kierunku Brynowa, 166# 813, tuż za nim 163# 811. Czyli teraz pociągi są pokręcone. Blokada trwała godzinę. miejmy nadzieje że to już koniec atrakcji na dziś. Już wiadomo co było przyczyną blokady w kierunku brynowa. Została zerwana sięc trakcyjna, gdzieś na Brynowie. W czasie tego zamieszania przez rynek jechał star sieciowy, zapewne tam .
Sieć została zerwana na skrzyżowaniu Kościuszki - Poniatowskiego w kierunku Brynowa. Sprawcą mógł był #661 na 16, który stał na przystanku K-ce Poniatowskiego, miał włączone światła awaryjne. Z przeciwnej strony stały poc.1608 #672 i jakaś 6 #814. Na pętli stał poc.609 #808, być może został tam przytrzymanyhanys76 pisze:Czyli teraz pociągi są pokręcone. Blokada trwała godzinę. miejmy nadzieje że to już koniec atrakcji na dziś. Już wiadomo co było przyczyną blokady w kierunku brynowa. Została zerwana sięc trakcyjna, gdzieś na Brynowie. W czasie tego zamieszania przez rynek jechał star sieciowy, zapewne tam
Teraz jest #771ff pisze:Na poc. 233 widzę stodwójkę.
#783+784, który w związku z zerwaniem sieci o 12.25 jechał do Zajezdni Zawodzie, drugi Bomi jest na 20hanys76 pisze:Zakarlik na pociągu 602. To skład bomi
Poza tym na 20 m. in. #695+593, 702+701, #691+689, #662+617
Takluki pisze:Na 11 kręci się #782. Wydaje mi się że to 111 ale mam watpliwości jeszcze...
Na 1501 #749
Na trasie Kanciok i 102Na #7
Ostatnio zmieniony 16 maja 2007, 15:36 przez Boguś, łącznie zmieniany 6 razy.
Któryś tramnwaj na skrzyżowaniu Moniuszki i Jagiellońskiej w Bytomiu stuknął w zadek puszkę taksówkę.hanys76 pisze:Po 8.30 przestały przyjezdzac tramwaje z Bytomia. Po 9 pojawił się 609# 808 ,za nim bytomski skład knorr, który zawrócił na placu miarki. Potem przerwa aż do 9.40 kiedy to przyjechały
W Bytomiu był niezły bajzel, wszystko stało na Jagiellońskiej i Moniuszki jedno za drugim, zakorkowane.
Ok. 9:40 jak już tramwaje zaczynały jechać to na Sikoraku było wszystko zapchane, tor linii 9 i 30 stały #609+610 z 7, #492+493 z 41 oraz #733 z 5. Na rezerwie #254+255. Torem przy przystanku przjeżdżało to wszystko jedno za drugim, a kolejka na Jagiellońskiej z obu stron, oraz Moniuszki była dalej długa...
Na 193 był #467+489.
Na 36 dziś jedynym reprezentantm składu, była solówka #711
Przed chwilą widziałem jak #813 jechał od Słonecznej mijając się z 163 (#811). Najpierw myślałem że wczesniej był podmieniany z zakarlikiem #602, ale skoro pisałeś rano że był tam bomi (#783+784), to znaczy że albo ten #813 był na 162, albo była to jakas inna podmiana lub rezerwa z 6/41.
Na 11 kręci się #782. Wydaje mi się że to 111 ale mam watpliwości jeszcze...
Rano ok. 9:00 podobno też prąd wcieło na trasie Rynek - Zawodzie, składy na 20 daja ostro popalić
A na 23 i 33 składów nie widu, widać że w końcu mają się gdzie podziać
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Knorrem jest 471+478, który jeździ na poc. 4109.hanys76 pisze:Po 9 pojawił się 609# 808 ,za nim bytomski skład knorr, który zawrócił na placu miarki.
Szarakiem na 610 jest 800. Bardzo często można go spotkac na tym pociągu, zauważyłem to już kilka miesięcy temu, wczoraj i przedwczoraj też był na 610.hanys76 pisze: Potem przerwa aż do 9.40 kiedy to przyjechały : 607# 804, 814 ,szarak na 610, skład w zakładowym oraz 601# 801.
809 nadal jeździ na poc. 603.hanys76 pisze:Opózniony 30 minut pociąg 603# 809 zjechał do zajezdni. (...) Bajzel nieziemski, na 603 nic nie jedzie. O 10.55 jakiś skład jechał od zajezdni do ronda, ale niewiem czy akurat wyjechał na 603. 809 już się nie pojawił.
805 jest od samego rana na 4101, także teraz. Jeżdżę nim do roboty to wiem Na 4105 jest 802.hanys76 pisze: 805 od rana na 4105 jezdzi w planie 4101.
Poc. 608.Boguś pisze:Z przeciwnej strony stały poc.1608 #672 i jakaś 6 #814.
Na 602 znowu jest skład 783+784.Boguś pisze:#783+784, który w związku z zerwaniem sieci o 12.25 jechał do Zajezdni Zawodzie, drugi Bomi jest na 20hanys76 pisze:Zakarlik na pociągu 602. To skład bomi
Ja jeszcze widziałem 574+573.Boguś pisze: Poza tym na 20 m. in. #695+593, 702+701, #691+689, #662+617
Rano o 6:30 z Katowic przyjechały kolejno jeden za drugim 313+314 (chyba nieotablicowany, obecnie to poc. 112), 637+638 na poc. 114, 782 otalicowany na poc. 111 (zapisałem sobie jednak 118, ale pewnie się pomyliłem, zresztą już wcześniej się nad tym zapisem głowiłem), który jechał bez pasażerów i nie zatrzymywał się na przystankach oraz troszkę później jeszcze poc. 115 - 169. Planowe były 114 i 115.Boguś pisze:Takluki pisze:Na 11 kręci się #782. Wydaje mi się że to 111 ale mam watpliwości jeszcze...
O 16:00 w stronę Katowic za poc. 608 bardzo długo nic nie jechało. Nastepnym był dopiero poc. 609 - 808. Potem pojechał 23 771, a następnie poc. 4105. 4104 prawdopodobnie wypadł, a wypadnięte teoretycznie 11-tki 117 (119) i 118 (583+584) przyjechały opóźnione odpowiednio 30 i 15 minut.
Także poc. 111 i 112 jeżdżą w tej chwili razem.
Również eLka 131+132.Boguś pisze: Na trasie Kanciok i 102Na #7
luki pisze:tor linii 9 i 30 stały #609+610 z 7, #492+493 z 41 oraz #733 z 5. Na rezerwie #254+255.
A na jakim pociągu był ten 492+493? Obecnie nie ma go na trasie, na 4102 i 4109 są inne składy, 4109 na pewno od rana. Poc. 4104 wypadł przed 16:00 i obecnie jest nieobsadzony. 254+255 jeździ teraz na poc. 606. 492+493 widziałem przed 6:00 koło Stadionu w kursie do Katowic, ale taki kurs pasuje jedynie właśnie pod poc. 606
W pierwszym kursie poc. 4103 do Bytomia wagon 807 był opóźniony przy Stadionie 12 minut.
Ponieważ mamy stałe przydziały na poc. 1502, 1506 i 1508 chciałem przyuważyć czy nie ma czegoś na stałe na poc. 1504. A tam codziennie co innego Dziś z 27 zdezerterował 537+529.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2007, 17:11 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapomniałem jeszcze wspomnieć o kilku drobiazgach:
- po 10:30 z Zajezdni Batory wyjechał #647+648 z linii 7, na przodzie otablicowanie było nic nie mówiące (tzn. białe tablice, obrucone na nieopisaną stronę). Jechał bez ludu, drugi wóz chyba był odłączony, drzwi uchylone.
- po 13:00 na Pętli Zachodniej stał sobie #814.
Na Chebziu jako rezerwa rano był #717.
EDIT
Na 6 po tym zamieszaniu jechał #645+646, może to był 604, a 606 podmienili zaraz na krakusa z rezerwy.
- po 10:30 z Zajezdni Batory wyjechał #647+648 z linii 7, na przodzie otablicowanie było nic nie mówiące (tzn. białe tablice, obrucone na nieopisaną stronę). Jechał bez ludu, drugi wóz chyba był odłączony, drzwi uchylone.
- po 13:00 na Pętli Zachodniej stał sobie #814.
Na Chebziu jako rezerwa rano był #717.
EDIT
Rano wiem że chyba jeździł na 41. Na 4109 na pewno #471+478. Na 4102 i 4104 zakładowe malowania, obstawiał bym właśnie #492+493 oraz #641+642.ff pisze:luki pisze:tor linii 9 i 30 stały #609+610 z 7, #492+493 z 41 oraz #733 z 5. Na rezerwie #254+255.
A na jakim pociągu był ten 492+493? Obecnie nie ma go na trasie, na 4102 i 4109 sa inne składy, 4109 na pewno od rana. Poc. 4104 wypadł przed 16:00 i obecnie jest nieobsadzony. 254+255 jeździ teraz na poc. 606. 492+493 widziałem przed 6:00 koło Stadionu w kursie do Katowic, ale taki kurs pasuje jedynie właśnie pod poc. 606
W pierwszym kursie poc. 4103 do Bytomia wagon 807 był opóźniony przy Stadionie 12 minut.
Na 6 po tym zamieszaniu jechał #645+646, może to był 604, a 606 podmienili zaraz na krakusa z rezerwy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Prawdopodobnie został tam skierowany z powodu zatrzymania po 12 przy Stadionie AWF, bo zerwała się sieć i czekał na swój plan (odjazd o 13.22 w kierunku Katowic)luki pisze: po 13:00 na Pętli Zachodniej stał sobie #814.
Dziś na 1502 #757+758ff pisze:Ponieważ mamy stałe przydziały na poc. 1502, 1506 i 1508 chciałem przyuważyć czy nie ma czegoś na stałe na poc. 1504.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2007, 17:21 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Na 4102 jest najprawdopodobniej 456+457 (żółte poręcze, był na 41 wczoraj). Na 4104 już się raczej nie dowiemy co było.luki pisze: Rano wiem że chyba jeździł na 41. Na 4109 na pewno #471+478. Na 4102 i 4104 zakładowe malowania, obstawiał bym właśnie #492+493 oraz #641+642.
645+646 od rana jest na poc. 604. Jechał o 5:45 do Katowic. 492+493 jechał 10 minut później na pewno jako 41, bo odnalazłem notatkę z zapisem 492+493 (41) . Czyli co, opóźniony 4106, przyspieszony 4108? Tam mają być solówki...luki pisze: Na 6 po tym zamieszaniu jechał #645+646, może to był 604, a 606 podmienili zaraz na krakusa z rezerwy.
W tej chwili wszystko jest w porządku, tak jak było wcześniej. Krakus na 162, 811 na 163 i 813 na 166.luki pisze: Przed chwilą widziałem jak #813 jechał od Słonecznej mijając się z 163 (#811). Najpierw myślałem że wczesniej był podmieniany z zakarlikiem #602, ale skoro pisałeś rano że był tam bomi (#783+784), to znaczy że albo ten #813 był na 162, albo była to jakas inna podmiana lub rezerwa z 6/41.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2007, 17:23 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Potwierdzam, ze na poc. 4102 jest 456+457. Na poc. 4104 od kolegi wiem, że jeździł skład 579+592. Obecnie na ostatnie kółko wysłali skład 719+720.ff pisze: Na 4102 jest najprawdopodobniej 456+457 (żółte poręcze, był na 41 wczoraj). Na 4104 już się raczej nie dowiemy co było.
Od kolegi wiem także, że 770 był dziś na jazdach próbnych. Oczywiście odmalowany na chorzowski styl malowania zakładowego A więc coraz mniej czarnych listew. W ostatnich miesiącach na Zawodziu zniknęły one z 598, 672, 769, 770, 771 i 772. Pozostał tylko skład 694+693 - 694 od czasów chorzowskich i od niedawna 693. Przemalują też będzińskiego 753 i czarne listwy pozostaną jeszcze tylko w większej ilości w Gliwicach. Ale 338 po remoncie ma dostać podobno czarną listwę, bo tak było historycznie.
Zdezerterował czyli się zepsuł? Na jakim poc. on był? 273?ff pisze:Ponieważ mamy stałe przydziały na poc. 1502, 1506 i 1508 chciałem przyuważyć czy nie ma czegoś na stałe na poc. 1504. A tam codziennie co innego Dziś z 27 zdezerterował 537+529.
Jeśli nie był na poc. 273 to o 12:25 na ul. Żeromskiego w Sosnowcu skład #440+446 zmieniono na #537+529 właśnie na poc. 1504. O 12:30 przez Pogoń do zajezdni jechał pusty #440+446, a #537+529 widziałem po 17 na 1504.
Dzisiaj widziałem go z bliska z obu stron i po stronie drzwi, tak jak pisałem odmalowane są listwy i część wagonu poniżej nich oraz stopnie wejściowe w drzwiach a po stronie bez drzwi odmalowano listwy (na kremowo) oraz pierwszy wagon został odmalowany na czerwono powyżej listew.DW wczoraj pisze:Jednak #631+632 nie został cały odmalowanyDW przedwczoraj pisze:Rozpięty 2 tygodnie temu skład #631+632 powrócił do ruchu odmalowany (prawdopodobnie w całości). Oba wagony otrzymały kremowe listwy.
Po stronie drzwi ma kremowe listwy i odmalowany jest poniżej nich, prawdopodobnie wraz ze stopniami w drzwiach. Po stronie bez drzwi go jeszcze dokładnie nie widziałem.
Wagon 809 wyjechał z zajezdni na 603 ponownie o 13.23. Po 13.30 było kolejne zablokowanie tym razem na rynku i 10 minutowe. Skład na 4102 stał 10 minut na przystanku.Odjechał dopiero o 13.40 na plac miarki. W tym czasie pociąg 607# 804 pojechał do zawodzia. O 13.40 do zawodzia pojechał też 814. Pociąg 166 # 813 zawrócił na placu wolności żeby właczyc się w swój plan.
#782 był na pociągu za 118 obsadzonym przez #583+584, czyli 111.luki pisze:Na 11 kręci się #782. Wydaje mi się że to 111 ale mam watpliwości jeszcze...
Po południu pojawił się na 112.ff pisze:Na 602 znowu jest skład 783+784.
Od dłuższego czasu na drugim wagonie jest nie do końca złożony pantograf. Widocznie poluzowała się linka. Poza tym pantograf jest pochylony do przodu jakby był niesprawny. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Ale służbę 602 wyjeździł do końca.Peter pisze:Po południu pojawił się na 112.ff pisze:Na 602 znowu jest skład 783+784.
Pisałem już kiedyś o tym. Ma tak co najmniej od dwóch lat.Peter pisze: Od dłuższego czasu na drugim wagonie jest nie do końca złożony pantograf. Widocznie poluzowała się linka. Poza tym pantograf jest pochylony do przodu jakby był niesprawny. :mruga:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości