2007.05.14
2007.05.14
Od rana trzy zakarliki: 603# 685+686, 163 skład bomi (drugi na 116). Trzeci zakarlik w zakladowym malowaniu jest na 609 lub 4103. Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.
Re: 2007.05.14
Na tylnym wyświetlaczu było 41, więc będzie to 4103. Z początku wziąłem drugi wóz za #689, ale pierwszy miał OTK-1 więc #691+689 odpada.hanys76 pisze:Trzeci zakarlik w zakladowym malowaniu jest na 609 lub 4103. Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.
Ewentualnie rozważam nad #694+693, ale nie jestem pewny, nie zdążyłem się przyjrzeć dość dobrze na identyfikacje składu
Na 7 (zapewne 707) jeździ solówka #703.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Około 12.15 bajzel na trasie 6/11/41 do Chorzowa/Bytomia. Przyczyną była awaria #802, który został zepchęty na Pętle Zachodnią i ustawiony na łaczniku na Chorzów przez poc.113 #659+660. Poc.113 został na Pętli, w międzyczasie wjechał na łącznik od strony Chorzowa by przepuścić #749 na 23. W zatrzymaniu brały udział poc. 4102 #456+457, 114 #637+638, 607 #812, 115? 102Na, 4104 #317+321 i 116Nd #809.
O godz. 11.35 na żeberku brynowskim stał poc.606 #252+253 a przy nim obchód robili: motorniczy z 606 i pan z Nadzoru Ruchu.
O 12.50 pod SCC w kierunku Chorzowa jechał pusty #778 z przednimi tablicami z 11!
O 13.13 wyjechał także #318 na 11.
O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
O 13.23 zjechał do zajezdni #745 z 16.
W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119. #772 zmienił miejsce postoju, teraz stoi pod halą napraw. Natomiast na torze, gdzie stoi #815 stała jakaś 102Na, tylko, że tyłem.
Na trasie widziałem L#2.
DOPISANE
Aha, na 33 grzecznie #673
O godz. 11.35 na żeberku brynowskim stał poc.606 #252+253 a przy nim obchód robili: motorniczy z 606 i pan z Nadzoru Ruchu.
#808 chyba dziś widziałem przy Wesołym Miasteczku o ok. godz. 12.05hanys76 pisze:Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808
O 12.50 pod SCC w kierunku Chorzowa jechał pusty #778 z przednimi tablicami z 11!
O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmianahanys76 pisze: 603# 685+686
O 13.13 wyjechał także #318 na 11.
O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
O 13.23 zjechał do zajezdni #745 z 16.
W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119. #772 zmienił miejsce postoju, teraz stoi pod halą napraw. Natomiast na torze, gdzie stoi #815 stała jakaś 102Na, tylko, że tyłem.
Na trasie widziałem L#2.
#8Sebastian22 pisze:Dziś ok. 12:30 idę sobie z praktyk patrzę a koło Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie jedzie sobie L-ka 102N "kanciok" - niestety ledwo co zdażyłem foto zrobić ale niewiem jaki to numerek - bo pewno jest z RK1. Czekam na wypowiedzi specjalisty.
DOPISANE
Aha, na 33 grzecznie #673
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 15:37 przez Boguś, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Nauki jazdy stacjonują tylko w Zawodziu. O 11:15 jechała przez Pogoń w stronę Będzina jakaś stodwójka, więc to pewnie był on.Sebastian22 pisze:Dziś ok. 12:30 idę sobie z praktyk patrzę a koło Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie jedzie sobie L-ka 102N "kanciok" - niestety ledwo co zdażyłem foto zrobić ale niewiem jaki to numerek - bo pewno jest z RK1. Czekam na wypowiedzi specjalisty.
Rozpięty 2 tygodnie temu skład #631+632 powrócił do ruchu odmalowany (prawdopodobnie w całości). Oba wagony otrzymały kremowe listwy Do około 13 jeździł na 271, później zmieniono go na #530+540.
O 9:30 przez Pogoń do zajezdni zjeżdżał skład #629+630 z 15-stki lub poc. 275. Już o 10:25 wyjechał jako poc. 275.
599+600 jeździ na poc. 602.Boguś pisze:O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmianahanys76 pisze: 603# 685+686
Boguś pisze: O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.lkalus19 pisze:wagon 318 wjechał na pociag 118 za #313+314 a potem 505 na 112 za #695+593
Przed chwilą widziałem Telegrosika na drugim pantografie, prawdopodobnie 467+489, ale nie pasuje mi pod żadną obsadę. O 16:25 na Stadionie Śląskim w kierunku Chorzowa.
O 15:45 było zatrzymanie na Sokolskiej w kierunku katowic przed światałami. Stał wagon 371 na linii 23 (poc. 232), a za nim skład (chyba bytomski 456+457), potem 673, stodwójka. Nie podobała mi się ta kolejka. Kiedy przyjechałem od Ronda pociągiem 4101 i przejechaliśmy potem Sokolską 371 nadal stał z z pasażerami. A resztę juz słyszałem w radiotelefonie. Motorowy nie przejechał kilka minut temu na pierwszej poziomej belce, bo drzwi mu wypadły z prowadnic i je wstawiał. Następnie czekał na pionową bleką, która się już nie pojawiała i tak stał, mimo, że z przeciwka wagony jechały. Motorowy trochę d***, z głosu osoba starsza. Do kolejki jeszcze dojechały dwa karliki, myślę, że mu dyspozytor kazał jechać razem z jakimś przeciwnym, bo inaczej by się to nie rozładowało nigdy, a sam motorniczy by na to nie wpadł.
O godzinie 15:40 na Rynek przyjechał poc. 166 - karlik 805. Tymczasem od Ronda przyjechał krakus na poc. 164....
... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...Boguś pisze:W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119.
Wagon 816 jeździ chyba na poc. 605. 814 też jest na trasie. Chyba na 601. Chyba, bo prawie wszystko jeździ teraz głownie z Bytomia stadami i nieplanowo, ale z Katowic też są zaburzenia.hanys76 pisze:Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.
EDIT
Nie włączył się na poc. 113, bo tam jeździ 659+660. Na poc. 111 jeździ solówka 329. Poc. 117 jedzie za poc. 118 (stodwójka 228 i solo 318) jeden za drugim.ff pisze: 313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.
Selgrosik jest teraz na poc. 606.rzelfix pisze: Na 19stce z rana były składy: Selgros i jakiś w zakładowym.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 18:06 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
A byłem na 100% pewien, że był 603. Czyżbym miał już tak zesputy wzrok, skoro z odległości 10-ciu metrów nie odróżniam 2 od 3ff pisze:599+600 jeździ na poc. 602.Boguś pisze: O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmiana
Widocznie w Zajezdni szybko rozłaczyli #313+314+#695+593 i #313+314 pognał w rezerwieff pisze:Boguś pisze: O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.313+314 właczał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.lkalus19 pisze:wagon 318 wjechał na pociag 118 za #313+314 a potem 505 na 112 za #695+593
Widze, że się z nim uporali na Brynowie, bo już myślałem, że to defektff pisze:Selgrosik jest teraz na poc. 606.rzelfix pisze: Na 19stce z rana były składy: Selgros i jakiś w zakładowym.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 17:09 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja go widziałem z 5 metrów i wyglada na to, że mi się coś pomyliło, bo jedzie teraz do Katowic (kilkanaście minut opóźniony) razem z poc. 604 i nie jedzie na zajezdnię tylko do Brynowa, więc to nie jest raczej 602. Wniosek - to ja jestem ślepy. Sorry. Ale jak to możliwe...Boguś pisze:A byłem na 100% pewien, że był 603. Czyżbym miał już tak zesputy wzrok, skoro z odległości 10-ciu metrów nie odróżniam 2 od 3ff pisze: 599+600 jeździ na poc. 602.
EDIT
Jeszcze kilka wyjaśnień i informacji.
ff pisze: Przed chwilą widziałem Telegrosika na drugim pantografie, prawdopodobnie 467+489, ale nie pasuje mi pod żadną obsadę. O 16:25 na Stadionie Śląskim w kierunku Chorzowa.
Skład 313+314 włączył się na poc. 4103 zastępując skład w zakładowym. Kiedy się właczał na Rynku, jechał jeszcze normalnie z pantografami, pojechał zapewne na Słoneczną, na Miarki i wtedy do Bytomia już na drugim pantografie.ff pisze:Nie włączył się na poc. 113, bo tam jeździ 659+660.ff pisze: 313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.
Istotnie skład 467+489 też jest na 41, ale na poc. 4109 i jeździ prawidłowo.
Zanim 252+253 trafił na lnię 6 z 19-tki, to na poc. 606 jeździł rano skład 579+592.
Rano na poc. 113 musiała też jechać solówka zamiast składu.
O 17:19 od strony Stadionu (możliwe, że ze Stadionu) jechała jakaś solówka z przyciemnianymi szybami bez pasażerów w malowaniu zakładowym a la ZUR. Nie była to na pewno linia 23 czy 33. Być może jakaś jazda próbna.
Tu się zgadza. 816 - 605 i 814 - 601, ciągle jeszcze w reklamie Play.ff pisze: Wagon 816 jeździ chyba na poc. 605. 814 też jest na trasie. Chyba na 601. Chyba, bo prawie wszystko jeździ teraz głownie z Bytomia stadami i nieplanowo, ale z Katowic też są zaburzenia.
EDIT 2
Ostatecznie stwierdzić należy, że stodwójka 119 jest na poc. 167. Ale na poc. 168 też jest stodwójka - w malowaniu zakładowym.ff pisze:... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...
Na poc. 116 jest 783+784, wiec na 163 jest 734+735.hanys76 pisze:163 skład bomi (drugi na 116)
Ostatecznie zamiast 5 składów, i trzech 102Na jest od południa tylko jedna stodwójka, trzy solówki i trzy składy i jeden brak (na poc. 115). Reszta 102Na na 16as chorzów pisze:na 11 znowu bajzel teraz na sloskim 5 pociągów przez 25 minut było i tylko 2 102na -228 241 KAJS W CHEBZIU 11 lubiom stadnie jezdzic , bytom se dawal rade a vahofcy z zawodzia NIE -gdzie rezta 102na
Ja na 23 widziałem po południu 598, 371 i 328. 673 był na 33, Boguś jeszcze pisał o 749 na 23. 590 i 607 nie widziałem.as chorzów pisze: na 23 590,673 ,607i!!!
Boguś pisał o 317+321 na 4104. Teraz jest 641+642.
Na 16 obydwa krakusy na swoich pociągach.
Ja ją widzę w kamerce na planie 167... I wcześniej, tzn. o 15:00 tez ja tam widziałęm. Wszystko mi już się pomieszało Ale poc. 163 jakoś już nie ma.bumbus pisze:Dziś na poc na 163 jeździ zamiast karlika stodwójka z reklamą Kreisel więc to zapewne 119
Skład 685+686 jest na poc. 205 (rano pisaliście, ze zakarlik).
A rano #119 był na poc. 1501.ff pisze:... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...Boguś pisze:W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119.
Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.
Wagon #501 jeździ z tablicą kierunkową zasłaniającą wyświetlacz za trzecimi drzwiami. Czyżby po naprawie przedniego zepsuł się boczny?
To też już pisałem To poc. 168.bumbus pisze:A na 16 jeszcze jedna jeździ stodwójka cała czerwona ale nie pamiętam na jakim pociągu
Ja dziś widziałem tylko 633+634 na poc. 1504. I chyba pierwszy raz widziałem to odnowione zakładowe na 634.DW pisze: Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.
#590 był na 23, a #607 na 1405ff pisze: 590 i 607 nie widziałem.
DW pisze:Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.
Własnie #634 wydawał mi się coś za ładny . Dodam tylko, że na 1505 #247ff pisze:Ja dziś widziałem tylko 633+634 na poc. 1504. I chyba pierwszy raz widziałem to odnowione zakładowe na 634.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 18:48 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Możliwe, że widziałeś #471+478, bo #495+496 widziałem na 7.Filip_777 pisze:Linii 9 nie zaobserwowałem ale za to z okna widziałem jakiegoś Gorącego Kubka, który jechał od Goduli pusty.
A skoro mowa o Stroszku, to osoba, która wykonała przednie kwadraty dla 36 powinna zostać uduszona.
Przykład:
http://www.phototrans.eu/2-158053.html
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wogole kwadraty to u nas kolejny powód do narzekania - sa tak amatorskie ze szkoda gadac....w Krakowie jak zwykle są super...ale u nas sie nieda.Boguś pisze:Możliwe, że widziałeś #471+478, bo #495+496 widziałem na 7.Filip_777 pisze:Linii 9 nie zaobserwowałem ale za to z okna widziałem jakiegoś Gorącego Kubka, który jechał od Goduli pusty.
A skoro mowa o Stroszku, to osoba, która wykonała przednie kwadraty dla 36 powinna zostać uduszona.
Przykład:
http://www.phototrans.eu/2-158053.html
Zgadza się. Wszystko powinno być jednolitą czcionką we wszystkich zakładach. A przednie tablice kierunkowe - jak np. w Gdańsku - powinny mieć każdy kierunek na osobnej stronie. Na pętli motorniczy zmieniali by je odpowiednio. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Że nie wspomnę już o informacjach nt. tymczasowej zmiany przebiegu trasy danej linii.
Rano gdy wszystko jezdziło normalnie wyglądało to tak. 601# 813, 602 nie widziałem ale jeśli potem był 808 , to możliwe że rano też kursował. 603# zakarlik, 605# 802, 607# 812, 608# 809, 609# 804, 610 szarak. Na 4101 szarak, 4103 zakarlik, 4105# 811, 4107# 801. Na 16 tylko jeden 116nd 805 na 166. Telegrosik na 4109 był od samego rana. Rano na 1102 widziałem skład ardo, 1105 była stodwójka, a 1106 bomi. Na 1103 był rano skład w zakładowym. Więcej 11 nie widziałem . Nie było napewno, przed południem stodwójek na 16.
Po południu 601 - bez zmian, 602 - 814 (możliwe, że wcześniej 808 - nie widziałem), 603 - podmieniony zakarlik, 605 - 816, bo 802 się zepsuł, 607-610 bez zmian (szarak na 610 to 800). 4101 - bez mian (to 807), 4103 - podmieniony zakarlik, 4105 i 4107 bez zmian.hanys76 pisze:Rano gdy wszystko jezdziło normalnie wyglądało to tak. 601# 813, 602 nie widziałem ale jeśli potem był 808 , to możliwe że rano też kursował. 603# zakarlik, 605# 802, 607# 812, 608# 809, 609# 804, 610 szarak. Na 4101 szarak, 4103 zakarlik, 4105# 811, 4107# 801. Na 16 tylko jeden 116nd 805 na 166. Rano na 1102 widziałem skład ardo, 1105 była stodwójka, a 1106 bomi. Na 1103 był rano skład w zakładowym.
112 to 695+593, który się zepsuł i wyjechała solówka, 116 to 783+784. 113 to 659+660.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
no kto sie ma zajoc malowaniem tablic i poco potem flamastrem mozna jak na zawodziu tram wyjezdza z 3 tablicami z innych lini 20 36 37nie pasujom albo wogjule nic sie nie zaklado bo cozałozyc jak nic nima lub nic niewidac -KAJ te czasy kiedy to na lakierni malowano od szablonu biało z czerowno czarnom trzcionkom i tablic bylo zatrzesienie iładnie pomalowane .228 i 318 to od 14 razem jedzom tak razniej i katowicka 318 sie nie boi tak ze sie zgubi w nieznanych rejonach sieci gopu
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A wiesz o tym, że jeżeli kierujący tramwajem (oczywiście w TS SA, bo firma oszczędza) wjedzie na skrzyżowaniu za poziomą szczelinę i w następstwie tego dojdzie do jakiegoś zdarzenia drogowego, to spłaca on wszelkie koszty tego zdarzenia? Takie fajne jest ubezpieczenie, na które każdy motorniczy Tramwajów Śląskich płaci co miesiąc składkę.ff pisze:Motorowy nie przejechał kilka minut temu na pierwszej poziomej belce, bo drzwi mu wypadły z prowadnic i je wstawiał. Następnie czekał na pionową bleką, która się już nie pojawiała i tak stał, mimo, że z przeciwka wagony jechały. Motorowy trochę d***, z głosu osoba starsza. Do kolejki jeszcze dojechały dwa karliki, myślę, że mu dyspozytor kazał jechać razem z jakimś przeciwnym, bo inaczej by się to nie rozładowało nigdy, a sam motorniczy by na to nie wpadł.
Ponadto w normalnym mieście motorniczy nie staje przed koniecznością przejeżdżania za poziomą szczelinę. Tylko w Katowicach jest inaczej - a dokładniej na Sokolskiej.
Zgoda, ale też trzeba myśleć i szybciej podejmować decyzje. Można było wcześniej uzgodnić z motorowym z naprzeciwka, że się będzie przejeżdżać i żeby jechał wolno, a nie stać przez co najmniej 3 kolejki bez reakcji twierdząc, że coś się zepsuło. Motorowy nie wie, że ta sygnalizacja jest wzbudzana? A skoro przeciwny kierunek ma zielone to na pewno też jest takie dla jego kierunku, tylko że się nie wyświetla. W dodatku, że jest zatrzymanie wywnioskował regulator czy dyspozytor, który się spytał czemu nic nie jedzie. Inaczej facet pewnie stałby dalej (zgodnie z przepisami), uświadamiając pasażerom, że lepiej było jechać autobusem. Moim zdaniem 9 na 10 motorowych dawno byłoby już za Rynkiem.
Aha, jak się jedzie do Ronda to za łącznikiem z Warszawskiej jest uskok w torowisku na obu szynach, który jest bardzo wyczuwalny podczas jazdy.
Aha, jak się jedzie do Ronda to za łącznikiem z Warszawskiej jest uskok w torowisku na obu szynach, który jest bardzo wyczuwalny podczas jazdy.
Tak zgadza się. Wczoraj w nocy mnie olśniło , #590 był przecież na 373ff pisze:No to była jedna podmiana, bo 5 wagonów na raz być nie mogło.Boguś pisze:#590 był na 23, a #607 na 1405ff pisze: 590 i 607 nie widziałem.
#695+593 uszkodził pantograł (nie miał ślizgów) prawdopodobnie na jednotorze 11 a potem być może się zepsułff pisze:112 to 695+593, który się zepsuł
Jasne. Moim zdaniem wręcz przeciwnie - trzeba tam zrobić jeszcze dłuższe zatrzymanie. Aż przyjedzie kontroler, kierownik i główny specjalista ds. ruchu. I zobaczą na własne oczy. Obecnie reakcja nadzoru ruchu kończy się na telefonie dyspozytora do Synchrogopu, który stwierdza, że przecież wszystko jest cacy.ff pisze:Zgoda, ale też trzeba myśleć i szybciej podejmować decyzje. Można było wcześniej uzgodnić z motorowym z naprzeciwka, że się będzie przejeżdżać i żeby jechał wolno, a nie stać przez co najmniej 3 kolejki bez reakcji twierdząc, że coś się zepsuło. Motorowy nie wie, że ta sygnalizacja jest wzbudzana? A skoro przeciwny kierunek ma zielone to na pewno też jest takie dla jego kierunku, tylko że się nie wyświetla.
A po godzinach szczytu - pozostaje czekanie 10 minut na tramwaj z przeciwka, który zabezpieczy przejazd przez skrzyżowanie. To ma być rozwiązanie???
Tak w ogóle to można tak jeździć za pierwszym, piątym i dziesiątym razem, ale nie może to być rozwiązanie "na stałe", a problem tego typu na tym skrzyżowaniu występuje od dłuższego czasu (od otwarcia wszystkich jezdni i zmiany cyklu sygnalizacji).
Na "30" w tamtym roku (zaraz po wypuszczeniu w trasy #459K i #470K) widziałem osobne kierunki na przednich dyktach o następującej treści - "BYTOM PL. SIKORSKIEGO" oraz "BISKUPICE PĘTLA" ale "motorowi" z lenistwa wrócili do "BISKUPICE - BYTOM"rzelfix pisze:Zgadza się. Wszystko powinno być jednolitą czcionką we wszystkich zakładach. A przednie tablice kierunkowe - jak np. w Gdańsku - powinny mieć każdy kierunek na osobnej stronie. Na pętli motorniczy zmieniali by je odpowiednio. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Że nie wspomnę już o informacjach nt. tymczasowej zmiany przebiegu trasy danej linii.
ff pisze:Ostatecznie zamiast 5 składów i trzech 102Na, jest od południa tylko jedna stodwójka, trzy solówki i trzy składy oraz jeden brak (na poc. 115).as chorzów pisze:Na 11 znowu bajzel. Teraz na Śląskim 5 pociągów przez 25 minut było i tylko dwie 102Na - #228 i #241
115 #241bumbus pisze:114 #637+638
Obsady na podstawie moich zdjęć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości