2007.05.14

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

2007.05.14

#1 Post autor: hanys76 » 14 maja 2007, 11:54

Od rana trzy zakarliki: 603# 685+686, 163 skład bomi (drugi na 116). Trzeci zakarlik w zakladowym malowaniu jest na 609 lub 4103. Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 2007.05.14

#2 Post autor: luki » 14 maja 2007, 12:17

hanys76 pisze:Trzeci zakarlik w zakladowym malowaniu jest na 609 lub 4103. Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.
Na tylnym wyświetlaczu było 41, więc będzie to 4103. Z początku wziąłem drugi wóz za #689, ale pierwszy miał OTK-1 więc #691+689 odpada.
Ewentualnie rozważam nad #694+693, ale nie jestem pewny, nie zdążyłem się przyjrzeć dość dobrze na identyfikacje składu :|

Na 7 (zapewne 707) jeździ solówka #703.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#3 Post autor: rzelfix » 14 maja 2007, 13:33

Na 19stce z rana były składy: Selgros i jakiś w zakładowym.

Teraz na 19stce skład #492+493, który jeździ na poc. 193, natomiast oznaczony jest jako poc. 194. Na poc. 194 jeździ #361.

Na poc. 3110 wagon #766.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#4 Post autor: Sebastian22 » 14 maja 2007, 13:37

Dziś ok. 12:30 idę sobie z praktyk patrzę a koło Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie jedzie sobie L-ka 102N "kanciok" - niestety ledwo co zdażyłem foto zrobić ale niewiem jaki to numerek - bo pewno jest z RK1. Czekam na wypowiedzi specjalisty.
Obrazek

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#5 Post autor: Boguś » 14 maja 2007, 14:50

Około 12.15 bajzel na trasie 6/11/41 do Chorzowa/Bytomia. Przyczyną była awaria #802, który został zepchęty na Pętle Zachodnią i ustawiony na łaczniku na Chorzów przez poc.113 #659+660. Poc.113 został na Pętli, w międzyczasie wjechał na łącznik od strony Chorzowa by przepuścić #749 na 23. W zatrzymaniu brały udział poc. 4102 #456+457, 114 #637+638, 607 #812, 115? 102Na, 4104 #317+321 i 116Nd #809.

O godz. 11.35 na żeberku brynowskim stał poc.606 #252+253 a przy nim obchód robili: motorniczy z 606 i pan z Nadzoru Ruchu.
hanys76 pisze:Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808
#808 chyba dziś widziałem przy Wesołym Miasteczku o ok. godz. 12.05

O 12.50 pod SCC w kierunku Chorzowa jechał pusty #778 z przednimi tablicami z 11!
hanys76 pisze: 603# 685+686
O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmiana

O 13.13 wyjechał także #318 na 11.
O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
O 13.23 zjechał do zajezdni #745 z 16.

W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119. #772 zmienił miejsce postoju, teraz stoi pod halą napraw. Natomiast na torze, gdzie stoi #815 stała jakaś 102Na, tylko, że tyłem.

Na trasie widziałem L#2.
Sebastian22 pisze:Dziś ok. 12:30 idę sobie z praktyk patrzę a koło Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie jedzie sobie L-ka 102N "kanciok" - niestety ledwo co zdażyłem foto zrobić ale niewiem jaki to numerek - bo pewno jest z RK1. Czekam na wypowiedzi specjalisty.
#8 :wink:



DOPISANE
Aha, na 33 grzecznie #673
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 15:37 przez Boguś, łącznie zmieniany 3 razy.

as chorzów
Posty: 274
Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22

#6 Post autor: as chorzów » 14 maja 2007, 15:22

Z tymi patykamito sie zaczyna ,694+693zciagał szaraka 802,na 11 znowu bajzel teraz na sloskim 5 pociągów przez 25 minut było i tylko 2 102na -228 241 KAJS W CHEBZIU 11 lubiom stadnie jezdzic , bytom se dawal rade a vahofcy z zawodzia NIE -gdzie rezta 102na ,na 23 590,673 ,607i!!!

lkalus19

#7 Post autor: lkalus19 » 14 maja 2007, 15:24

wagon 318 wjechał na pociag 118 za #313+314 a potem 505 na 112 za #695+593

później 102 wyjechał na pociąg 167

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: DW » 14 maja 2007, 15:58

Sebastian22 pisze:Dziś ok. 12:30 idę sobie z praktyk patrzę a koło Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie jedzie sobie L-ka 102N "kanciok" - niestety ledwo co zdażyłem foto zrobić ale niewiem jaki to numerek - bo pewno jest z RK1. Czekam na wypowiedzi specjalisty.
Nauki jazdy stacjonują tylko w Zawodziu. O 11:15 jechała przez Pogoń w stronę Będzina jakaś stodwójka, więc to pewnie był on.

Rozpięty 2 tygodnie temu skład #631+632 powrócił do ruchu odmalowany (prawdopodobnie w całości). Oba wagony otrzymały kremowe listwy :D Do około 13 jeździł na 271, później zmieniono go na #530+540.

O 9:30 przez Pogoń do zajezdni zjeżdżał skład #629+630 z 15-stki lub poc. 275. Już o 10:25 wyjechał jako poc. 275.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#9 Post autor: ff » 14 maja 2007, 16:57

Boguś pisze:
hanys76 pisze: 603# 685+686
O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmiana
599+600 jeździ na poc. 602.
Boguś pisze: O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
lkalus19 pisze:wagon 318 wjechał na pociag 118 za #313+314 a potem 505 na 112 za #695+593
313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.

Przed chwilą widziałem Telegrosika na drugim pantografie, prawdopodobnie 467+489, ale nie pasuje mi pod żadną obsadę. O 16:25 na Stadionie Śląskim w kierunku Chorzowa.

O 15:45 było zatrzymanie na Sokolskiej w kierunku katowic przed światałami. Stał wagon 371 na linii 23 (poc. 232), a za nim skład (chyba bytomski 456+457), potem 673, stodwójka. Nie podobała mi się ta kolejka. Kiedy przyjechałem od Ronda pociągiem 4101 i przejechaliśmy potem Sokolską 371 nadal stał z z pasażerami. A resztę juz słyszałem w radiotelefonie. Motorowy nie przejechał kilka minut temu na pierwszej poziomej belce, bo drzwi mu wypadły z prowadnic i je wstawiał. Następnie czekał na pionową bleką, która się już nie pojawiała i tak stał, mimo, że z przeciwka wagony jechały. Motorowy trochę d***, z głosu osoba starsza. Do kolejki jeszcze dojechały dwa karliki, myślę, że mu dyspozytor kazał jechać razem z jakimś przeciwnym, bo inaczej by się to nie rozładowało nigdy, a sam motorniczy by na to nie wpadł.

O godzinie 15:40 na Rynek przyjechał poc. 166 - karlik 805. Tymczasem od Ronda przyjechał krakus na poc. 164....
Boguś pisze:W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119.
... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy :) Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...
hanys76 pisze:Oprócz 806 i 810 niema dziś też 803, 808, 814 i 816.
Wagon 816 jeździ chyba na poc. 605. 814 też jest na trasie. Chyba na 601. Chyba, bo prawie wszystko jeździ teraz głownie z Bytomia stadami i nieplanowo, ale z Katowic też są zaburzenia.

EDIT
ff pisze: 313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.
Nie włączył się na poc. 113, bo tam jeździ 659+660. Na poc. 111 jeździ solówka 329. Poc. 117 jedzie za poc. 118 (stodwójka 228 i solo 318) jeden za drugim.
rzelfix pisze: Na 19stce z rana były składy: Selgros i jakiś w zakładowym.
Selgrosik jest teraz na poc. 606.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 18:06 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#10 Post autor: Boguś » 14 maja 2007, 16:57

ff pisze:
Boguś pisze: O 13.10 z Zajezdni wyjechał poc. 603 #599+600, więc będzie podmiana
599+600 jeździ na poc. 602.
A byłem na 100% pewien, że był 603. Czyżbym miał już tak zesputy wzrok, skoro z odległości 10-ciu metrów nie odróżniam 2 od 3 :shock:
ff pisze:
Boguś pisze: O 13.20 do Zajezdni zjechał #313+314+#695+593 z 11. Składy spięte były tyłami, a #695+593 połamał pantograf.
lkalus19 pisze:wagon 318 wjechał na pociag 118 za #313+314 a potem 505 na 112 za #695+593
313+314 właczał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.
Widocznie w Zajezdni szybko rozłaczyli #313+314+#695+593 i #313+314 pognał w rezerwie
ff pisze:
rzelfix pisze: Na 19stce z rana były składy: Selgros i jakiś w zakładowym.
Selgrosik jest teraz na poc. 606.
Widze, że się z nim uporali na Brynowie, bo już myślałem, że to defekt
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 17:09 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#11 Post autor: ff » 14 maja 2007, 17:09

Boguś pisze:
ff pisze: 599+600 jeździ na poc. 602.
A byłem na 100% pewien, że był 603. Czyżbym miał już tak zesputy wzrok, skoro z odległości 10-ciu metrów nie odróżniam 2 od 3 :shock:
A ja go widziałem z 5 metrów i wyglada na to, że mi się coś pomyliło, bo jedzie teraz do Katowic (kilkanaście minut opóźniony) razem z poc. 604 i nie jedzie na zajezdnię tylko do Brynowa, więc to nie jest raczej 602. Wniosek - to ja jestem ślepy. Sorry. Ale jak to możliwe... :roll:

EDIT

Jeszcze kilka wyjaśnień i informacji.
ff pisze: Przed chwilą widziałem Telegrosika na drugim pantografie, prawdopodobnie 467+489, ale nie pasuje mi pod żadną obsadę. O 16:25 na Stadionie Śląskim w kierunku Chorzowa.
ff pisze:
ff pisze: 313+314 włączał się bez oznaczeń na wyświetlaczu z Warszawskiej na Rondo. jedyne co miał to nr pociągu 03. Chwilę wcześniej planowo jechał 505 na poc. 112, więc 313+314 włączał sie na linię.
Nie włączył się na poc. 113, bo tam jeździ 659+660.
Skład 313+314 włączył się na poc. 4103 zastępując skład w zakładowym. Kiedy się właczał na Rynku, jechał jeszcze normalnie z pantografami, pojechał zapewne na Słoneczną, na Miarki i wtedy do Bytomia już na drugim pantografie.

Istotnie skład 467+489 też jest na 41, ale na poc. 4109 i jeździ prawidłowo.

Zanim 252+253 trafił na lnię 6 z 19-tki, to na poc. 606 jeździł rano skład 579+592.

Rano na poc. 113 musiała też jechać solówka zamiast składu.

O 17:19 od strony Stadionu (możliwe, że ze Stadionu) jechała jakaś solówka z przyciemnianymi szybami bez pasażerów w malowaniu zakładowym a la ZUR. Nie była to na pewno linia 23 czy 33. Być może jakaś jazda próbna.
ff pisze: Wagon 816 jeździ chyba na poc. 605. 814 też jest na trasie. Chyba na 601. Chyba, bo prawie wszystko jeździ teraz głownie z Bytomia stadami i nieplanowo, ale z Katowic też są zaburzenia.
Tu się zgadza. 816 - 605 i 814 - 601, ciągle jeszcze w reklamie Play.

EDIT 2
ff pisze:... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...
Ostatecznie stwierdzić należy, że stodwójka 119 jest na poc. 167. Ale na poc. 168 też jest stodwójka - w malowaniu zakładowym.
hanys76 pisze:163 skład bomi (drugi na 116)
Na poc. 116 jest 783+784, wiec na 163 jest 734+735.
as chorzów pisze:na 11 znowu bajzel teraz na sloskim 5 pociągów przez 25 minut było i tylko 2 102na -228 241 KAJS W CHEBZIU 11 lubiom stadnie jezdzic , bytom se dawal rade a vahofcy z zawodzia NIE -gdzie rezta 102na
Ostatecznie zamiast 5 składów, i trzech 102Na jest od południa tylko jedna stodwójka, trzy solówki i trzy składy i jeden brak (na poc. 115). Reszta 102Na na 16 :P
as chorzów pisze: na 23 590,673 ,607i!!!
Ja na 23 widziałem po południu 598, 371 i 328. 673 był na 33, Boguś jeszcze pisał o 749 na 23. 590 i 607 nie widziałem.

Boguś pisał o 317+321 na 4104. Teraz jest 641+642.

Na 16 obydwa krakusy na swoich pociągach.

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#12 Post autor: bumbus » 14 maja 2007, 18:18

Dziś na poc na 163 jeździ zamiast karlika stodwójka z reklamą Kreisel więc to zapewne 119

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#13 Post autor: ff » 14 maja 2007, 18:26

bumbus pisze:Dziś na poc na 163 jeździ zamiast karlika stodwójka z reklamą Kreisel więc to zapewne 119
Ja ją widzę w kamerce na planie 167... I wcześniej, tzn. o 15:00 tez ja tam widziałęm. Wszystko mi już się pomieszało :P Ale poc. 163 jakoś już nie ma.

Skład 685+686 jest na poc. 205 (rano pisaliście, ze zakarlik).

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#14 Post autor: bumbus » 14 maja 2007, 18:29

Możliwe że mogło mi się coś pomieszać :D

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#15 Post autor: ff » 14 maja 2007, 18:32

bumbus pisze:Możliwe że mogło mi się coś pomieszać :D
A może nie :P Mi już sie tyle rzeczy dzisiaj pomieszało, ze wszystko możliwe. ;) Ale jednak moim zdaniem to był poc. 167.

Aha, na poc. 1401 tak jakby była stodwójka, bo o 15:36 skręcał ten typ wagonu z pasażerami z Warszawskiej do Ronda.

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#16 Post autor: bumbus » 14 maja 2007, 18:35

A na 16 jeszcze jedna jeździ stodwójka cała czerwona ale nie pamiętam na jakim pociągu

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#17 Post autor: DW » 14 maja 2007, 18:36

ff pisze:
Boguś pisze:W zajezdni w rezerwie stały dwie stodwójki, w tym #119.
... a chwilę wcześniej od Ronda jechał wagon 119, podejrzewam, że na 16, więc wyjechał z tej rezerwy :) Ale ciężko powiedzieć który to pociąg - wyglądałoby na 163, ale tam jest skład Bomi...
A rano #119 był na poc. 1501.

Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.

Wagon #501 jeździ z tablicą kierunkową zasłaniającą wyświetlacz za trzecimi drzwiami. Czyżby po naprawie przedniego zepsuł się boczny? :|

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#18 Post autor: ff » 14 maja 2007, 18:40

bumbus pisze:A na 16 jeszcze jedna jeździ stodwójka cała czerwona ale nie pamiętam na jakim pociągu
To też już pisałem :) To poc. 168.
DW pisze: Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.
Ja dziś widziałem tylko 633+634 na poc. 1504. I chyba pierwszy raz widziałem to odnowione zakładowe na 634.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#19 Post autor: Boguś » 14 maja 2007, 18:44

ff pisze: 590 i 607 nie widziałem.
#590 był na 23, a #607 na 1405
DW pisze:Oprócz tego dzisiaj na 15-stce składy na innych pociągach niż zwykle, m. in.: #576+575 na 1506, a #757+758 na 1508.
ff pisze:Ja dziś widziałem tylko 633+634 na poc. 1504. I chyba pierwszy raz widziałem to odnowione zakładowe na 634.
Własnie #634 wydawał mi się coś za ładny :) . Dodam tylko, że na 1505 #247 :wink:
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 18:48 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#20 Post autor: bumbus » 14 maja 2007, 19:15

A dziś na 11 na poc:1104 śmiga 637+638 :wink:

genz
Posty: 56
Rejestracja: 26 lis 2006, 23:10
Lokalizacja: Katowice

#21 Post autor: genz » 14 maja 2007, 19:21

Popołudniu poc.3110 obsługiwał skład 482-483
genz

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#22 Post autor: Filip_777 » 14 maja 2007, 19:30

Na 5 : #316, #381, #458, #461, #588, #613, #677
Na 18 : #477, #506, #658, #744.
Na 30 : #459K i chyba #470K

Linii 9 nie zaobserwowałem ale za to z okna widziałem jakiegoś Gorącego Kubka, który jechał od Goduli pusty.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#23 Post autor: ff » 14 maja 2007, 19:34

Boguś pisze:
ff pisze: 590 i 607 nie widziałem.
#590 był na 23, a #607 na 1405
No to była jedna podmiana, bo 5 wagonów na raz być nie mogło. ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#24 Post autor: Boguś » 14 maja 2007, 19:37

Filip_777 pisze:Linii 9 nie zaobserwowałem ale za to z okna widziałem jakiegoś Gorącego Kubka, który jechał od Goduli pusty.
Możliwe, że widziałeś #471+478, bo #495+496 widziałem na 7.
A skoro mowa o Stroszku, to osoba, która wykonała przednie kwadraty dla 36 powinna zostać uduszona.
Przykład:
http://www.phototrans.eu/2-158053.html

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#25 Post autor: Sebastian22 » 14 maja 2007, 20:55

Boguś pisze:
Filip_777 pisze:Linii 9 nie zaobserwowałem ale za to z okna widziałem jakiegoś Gorącego Kubka, który jechał od Goduli pusty.
Możliwe, że widziałeś #471+478, bo #495+496 widziałem na 7.
A skoro mowa o Stroszku, to osoba, która wykonała przednie kwadraty dla 36 powinna zostać uduszona.
Przykład:
http://www.phototrans.eu/2-158053.html
Wogole kwadraty to u nas kolejny powód do narzekania - sa tak amatorskie ze szkoda gadac....w Krakowie jak zwykle są super...ale u nas sie nieda.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#26 Post autor: rzelfix » 14 maja 2007, 21:02

Zgadza się. Wszystko powinno być jednolitą czcionką we wszystkich zakładach. A przednie tablice kierunkowe - jak np. w Gdańsku - powinny mieć każdy kierunek na osobnej stronie. Na pętli motorniczy zmieniali by je odpowiednio. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Że nie wspomnę już o informacjach nt. tymczasowej zmiany przebiegu trasy danej linii.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#27 Post autor: hanys76 » 14 maja 2007, 21:19

Rano gdy wszystko jezdziło normalnie wyglądało to tak. 601# 813, 602 nie widziałem ale jeśli potem był 808 , to możliwe że rano też kursował. 603# zakarlik, 605# 802, 607# 812, 608# 809, 609# 804, 610 szarak. Na 4101 szarak, 4103 zakarlik, 4105# 811, 4107# 801. Na 16 tylko jeden 116nd 805 na 166. Telegrosik na 4109 był od samego rana. Rano na 1102 widziałem skład ardo, 1105 była stodwójka, a 1106 bomi. Na 1103 był rano skład w zakładowym. Więcej 11 nie widziałem . Nie było napewno, przed południem stodwójek na 16.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#28 Post autor: ff » 14 maja 2007, 21:29

hanys76 pisze:Rano gdy wszystko jezdziło normalnie wyglądało to tak. 601# 813, 602 nie widziałem ale jeśli potem był 808 , to możliwe że rano też kursował. 603# zakarlik, 605# 802, 607# 812, 608# 809, 609# 804, 610 szarak. Na 4101 szarak, 4103 zakarlik, 4105# 811, 4107# 801. Na 16 tylko jeden 116nd 805 na 166. Rano na 1102 widziałem skład ardo, 1105 była stodwójka, a 1106 bomi. Na 1103 był rano skład w zakładowym.
Po południu 601 - bez zmian, 602 - 814 (możliwe, że wcześniej 808 - nie widziałem), 603 - podmieniony zakarlik, 605 - 816, bo 802 się zepsuł, 607-610 bez zmian (szarak na 610 to 800). 4101 - bez mian (to 807), 4103 - podmieniony zakarlik, 4105 i 4107 bez zmian.

112 to 695+593, który się zepsuł i wyjechała solówka, 116 to 783+784. 113 to 659+660.

as chorzów
Posty: 274
Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22

#29 Post autor: as chorzów » 14 maja 2007, 21:51

no kto sie ma zajoc malowaniem tablic i poco potem flamastrem mozna jak na zawodziu tram wyjezdza z 3 tablicami z innych lini 20 36 37nie pasujom albo wogjule nic sie nie zaklado bo cozałozyc jak nic nima lub nic niewidac -KAJ te czasy kiedy to na lakierni malowano od szablonu biało z czerowno czarnom trzcionkom i tablic bylo zatrzesienie iładnie pomalowane .228 i 318 to od 14 razem jedzom tak razniej i katowicka 318 sie nie boi tak ze sie zgubi w nieznanych rejonach sieci gopu

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#30 Post autor: Sebastian22 » 14 maja 2007, 22:03

Wogole kto zajmuje sie tablicami na zajezdni? Widzialem taki stojak na placu ale niewiem kto je poddaje "renowacjom". Wogole to KZKGOP jest organizatorem i to on powinien zadbac o ładne tablice....w autobusach sie da jakoś...oczywiscie powinny byc klasyczne - czarne napisy na białym tle....

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#31 Post autor: Karol » 15 maja 2007, 01:30

ff pisze:Motorowy nie przejechał kilka minut temu na pierwszej poziomej belce, bo drzwi mu wypadły z prowadnic i je wstawiał. Następnie czekał na pionową bleką, która się już nie pojawiała i tak stał, mimo, że z przeciwka wagony jechały. Motorowy trochę d***, z głosu osoba starsza. Do kolejki jeszcze dojechały dwa karliki, myślę, że mu dyspozytor kazał jechać razem z jakimś przeciwnym, bo inaczej by się to nie rozładowało nigdy, a sam motorniczy by na to nie wpadł.
A wiesz o tym, że jeżeli kierujący tramwajem (oczywiście w TS SA, bo firma oszczędza) wjedzie na skrzyżowaniu za poziomą szczelinę i w następstwie tego dojdzie do jakiegoś zdarzenia drogowego, to spłaca on wszelkie koszty tego zdarzenia? Takie fajne jest ubezpieczenie, na które każdy motorniczy Tramwajów Śląskich płaci co miesiąc składkę.

Ponadto w normalnym mieście motorniczy nie staje przed koniecznością przejeżdżania za poziomą szczelinę. Tylko w Katowicach jest inaczej - a dokładniej na Sokolskiej.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#32 Post autor: ff » 15 maja 2007, 03:58

Zgoda, ale też trzeba myśleć i szybciej podejmować decyzje. Można było wcześniej uzgodnić z motorowym z naprzeciwka, że się będzie przejeżdżać i żeby jechał wolno, a nie stać przez co najmniej 3 kolejki bez reakcji twierdząc, że coś się zepsuło. Motorowy nie wie, że ta sygnalizacja jest wzbudzana? A skoro przeciwny kierunek ma zielone to na pewno też jest takie dla jego kierunku, tylko że się nie wyświetla. W dodatku, że jest zatrzymanie wywnioskował regulator czy dyspozytor, który się spytał czemu nic nie jedzie. Inaczej facet pewnie stałby dalej (zgodnie z przepisami), uświadamiając pasażerom, że lepiej było jechać autobusem. :| Moim zdaniem 9 na 10 motorowych dawno byłoby już za Rynkiem.


Aha, jak się jedzie do Ronda to za łącznikiem z Warszawskiej jest uskok w torowisku na obu szynach, który jest bardzo wyczuwalny podczas jazdy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#33 Post autor: Boguś » 15 maja 2007, 09:47

ff pisze:
Boguś pisze:
ff pisze: 590 i 607 nie widziałem.
#590 był na 23, a #607 na 1405
No to była jedna podmiana, bo 5 wagonów na raz być nie mogło. ;)
Tak zgadza się. Wczoraj w nocy mnie olśniło :sunny: , #590 był przecież na 373 :wink:
ff pisze:112 to 695+593, który się zepsuł
#695+593 uszkodził pantograł (nie miał ślizgów) prawdopodobnie na jednotorze 11 a potem być może się zepsuł

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#34 Post autor: Karol » 15 maja 2007, 17:15

ff pisze:Zgoda, ale też trzeba myśleć i szybciej podejmować decyzje. Można było wcześniej uzgodnić z motorowym z naprzeciwka, że się będzie przejeżdżać i żeby jechał wolno, a nie stać przez co najmniej 3 kolejki bez reakcji twierdząc, że coś się zepsuło. Motorowy nie wie, że ta sygnalizacja jest wzbudzana? A skoro przeciwny kierunek ma zielone to na pewno też jest takie dla jego kierunku, tylko że się nie wyświetla.
Jasne. Moim zdaniem wręcz przeciwnie - trzeba tam zrobić jeszcze dłuższe zatrzymanie. Aż przyjedzie kontroler, kierownik i główny specjalista ds. ruchu. I zobaczą na własne oczy. Obecnie reakcja nadzoru ruchu kończy się na telefonie dyspozytora do Synchrogopu, który stwierdza, że przecież wszystko jest cacy.
A po godzinach szczytu - pozostaje czekanie 10 minut na tramwaj z przeciwka, który zabezpieczy przejazd przez skrzyżowanie. To ma być rozwiązanie???
Tak w ogóle to można tak jeździć za pierwszym, piątym i dziesiątym razem, ale nie może to być rozwiązanie "na stałe", a problem tego typu na tym skrzyżowaniu występuje od dłuższego czasu (od otwarcia wszystkich jezdni i zmiany cyklu sygnalizacji).

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#35 Post autor: Filip_777 » 15 maja 2007, 17:18

rzelfix pisze:Zgadza się. Wszystko powinno być jednolitą czcionką we wszystkich zakładach. A przednie tablice kierunkowe - jak np. w Gdańsku - powinny mieć każdy kierunek na osobnej stronie. Na pętli motorniczy zmieniali by je odpowiednio. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Że nie wspomnę już o informacjach nt. tymczasowej zmiany przebiegu trasy danej linii.
Na "30" w tamtym roku (zaraz po wypuszczeniu w trasy #459K i #470K) widziałem osobne kierunki na przednich dyktach o następującej treści - "BYTOM PL. SIKORSKIEGO" oraz "BISKUPICE PĘTLA" ale "motorowi" z lenistwa wrócili do "BISKUPICE - BYTOM"

Pimpek
Posty: 4217
Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
Lokalizacja: Chorzów

#36 Post autor: Pimpek » 10 sie 2011, 14:37

ff pisze:
as chorzów pisze:Na 11 znowu bajzel. Teraz na Śląskim 5 pociągów przez 25 minut było i tylko dwie 102Na - #228 i #241
Ostatecznie zamiast 5 składów i trzech 102Na, jest od południa tylko jedna stodwójka, trzy solówki i trzy składy oraz jeden brak (na poc. 115).
bumbus pisze:114 #637+638
115 #241

Obsady na podstawie moich zdjęć.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości