2007.04.20
2007.04.20
Jedyny jak narazie zakarlik na pociągu 605, to skład 725+736.Do odstawionych 805 i 810 dziś dołączył wagon 813. Linia 23 obsadzona, prawie w całości składami oprócz 231. 232 skład w zakładowym, 233 skład actimel (drugi na 2002). 234# 680+679. Według tego co rano wyjeżdzało z zajezdni, to na 33 powinien byc skład, w zakładowym malowaniu.
Re: 2007.04.20
Coś ostatnio ciągle nie ma karlika najczęściej na 605. Tak gdzieś od dwóch tygodni. Przy okazji zauważyłem błąd na tram-silesia. Zamiast poc. 605 przy wyjazdach dwa razy jest wpisany poc. 610.hanys76 pisze:Jedyny jak narazie zakarlik na pociągu 605, to skład 725+736.
675+676hanys76 pisze:232 skład w zakładowym
Na 233 jest 726+727.hanys76 pisze:233 skład actimel (drugi na 2002).
Obecnie brak obsady.hanys76 pisze:Według tego co rano wyjeżdzało z zajezdni, to na 33 powinien byc skład, w zakładowym malowaniu.
Kurs o 10:37 ze Stadionu prawdopodobnie nie został wykonany (a przynajmniej ja nie zauważyłem), więc nawet jeżeli pasuje, to myślę, że przeczekał ten czas na Słonecznej...hanys76 pisze:Przed paroma minutami od ronda w stronę zajezdni, jechał skład w zakładowym malowaniu. Ten sam który o 6.15 wyjechał na trasę i pasuje na 33.
Na pętli wschodniej Stadionu Śląskiego od dłuższego czasu na łuku wyjazdowym do Katowic stoi wagon 811. Obok niego początkowo stała kontrola ruchu. Patyk jest podniesiony do sieci, więc defekt mechaniczny raczej nie nastąpił. Wagon jeździł na linii 6/41. Teraz ma wyświetlacze całe zielone. Podejrzewam, że karlik się zawiesił.
Na poc. 201 jest stodwójka 119, a na poc. 203 jest skład 313+314.
Na poc. 707 jest skład 467+489 z nowym pantografem. Jest on koloru bordowego i pięknie prosto przylega do sieci. Poprzedni przechylony prosiło się wymienić już od dawna.
Wagon 769 jest dziś na poc. 133. Jakoś nie widzę wagonu 770, może też przechodzi takie kosmetyczne zmiany w Chorzowie.
Wagon 708 nie ma już z tyłu kremowego zderzaka. Jest teraz czarny.
Na poc. 202 jest 637+638, co zresztą już można było wywnioskować. Obecnie trwa druga tura kursów na linii 20. Z tyłu pozostał kwadrat linii 36.
Skład 644+344 jest dziś na poc. 4104. Drugie drzwi wagonu 644 są w barwie kremowej.
Widziane nauki jazdy: 131+132, 3, 7.
EDIT 14:45
811 cały czas stoi na wschodniej. Ponownie jest samochód kontroli ruchu. Miałem wrażenie, że już go będą holować. Najpierw 726+727 po przyjeździe z Katowic przystanął i długo motorowi rozmawiali, potem to samo poczyliła eLka 111+112. W drodze do Katowic eLka przystanęła ponownie, nawet potem podjechała tuż za/przed zwrotnice jakby miała cofać lub wjeżdżać, ale w ostateczności pojechała sama do Katowic.
Na poc. 234 jest teraz stodwójka 231 (był 680+679).
Na 33 jeździ wagon 692.
809 ponownie na trasie. Wygląda na to, że to poc. 607. Może tu jeździł wcześniej 811?
Na poc. 201 jest stodwójka 119, a na poc. 203 jest skład 313+314.
Na poc. 707 jest skład 467+489 z nowym pantografem. Jest on koloru bordowego i pięknie prosto przylega do sieci. Poprzedni przechylony prosiło się wymienić już od dawna.
Wagon 769 jest dziś na poc. 133. Jakoś nie widzę wagonu 770, może też przechodzi takie kosmetyczne zmiany w Chorzowie.
Wagon 708 nie ma już z tyłu kremowego zderzaka. Jest teraz czarny.
Na poc. 202 jest 637+638, co zresztą już można było wywnioskować. Obecnie trwa druga tura kursów na linii 20. Z tyłu pozostał kwadrat linii 36.
Skład 644+344 jest dziś na poc. 4104. Drugie drzwi wagonu 644 są w barwie kremowej.
Widziane nauki jazdy: 131+132, 3, 7.
EDIT 14:45
811 cały czas stoi na wschodniej. Ponownie jest samochód kontroli ruchu. Miałem wrażenie, że już go będą holować. Najpierw 726+727 po przyjeździe z Katowic przystanął i długo motorowi rozmawiali, potem to samo poczyliła eLka 111+112. W drodze do Katowic eLka przystanęła ponownie, nawet potem podjechała tuż za/przed zwrotnice jakby miała cofać lub wjeżdżać, ale w ostateczności pojechała sama do Katowic.
Na poc. 234 jest teraz stodwójka 231 (był 680+679).
Na 33 jeździ wagon 692.
809 ponownie na trasie. Wygląda na to, że to poc. 607. Może tu jeździł wcześniej 811?
Z pętli wschodniej zniknął już 811. Jadłem obiad, więc nie wiem w jaki sposób się ulotnił, pewnie samodzielnie, bo jeszcze o 15:10 stał, a już o 15:25 nie widziałem. Być może odwieszenie wymagało jakiegoś wyrafinowanego sprzętu i stąd była ta druga wizyta kontroli ruchu. Jednak przyjechało w to miejsce pogotowie torowe, a chłopy chodziły w okolicy żeberka, gdzie stał ten karlik.
Nie jesten na 100% pewny tego 809 na 607. Widziałem go przy Stadionie jakoś około 14:30-14:40 w kierunku Bytomia. 4105 też by nawet mógł ewentualnie pasować.hanys76 pisze:811 był rano na 4105, a na 607 był 806. 809 był na 166, ale potem zjechał. Skoro 809 jest na 607 to co z 806?. Ciekawe czemu go nie dali spowrotem, na 16. Ale mieszają z tymi wagonami.
Nic nie było pomiędzy. Po odizolowaniu 811 zrobił jeszcze pół kółka (Stadion - Sikorski - Plac Miarki - Rondo), po czym został sholowany do zajezdni przez 111-112.ff pisze:Jednak na poc. 4105 między 811 a 803 jeszcze musiało coś być, bo 811 na Stadionie widziałem już przed 13:00 (może wjechał tam o 12:37 wg planu z Katowic), a poc. 602 jeździ do 17:00.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 41 gości