2007.04.17
2007.04.17
Na 33 skład 680+679. 231#607. Na 11 widziałem między innymi: 579+592, 495+496, 252+253, 254+255. Skład 495+496 ma połamany pierwszy pantograf, kursuje na drugim. W składzie 579+592 z tyłu, brak numeru linii. Z boku są tablice powtykane, a z tyłu ciemny wyświetlacz.
Re: 2007.04.17
Cały czas tak kursuje. Drugi pantoraf trochę przechylony do tyłu.hanys76 pisze:Skład 495+496 ma połamany pierwszy pantograf, kursuje na drugim.
Na poc. 375 jest skład 599+600.
Na 13 jest 328. Boczny wyświetlacz - kasza. Bardzo podobny wzór co z przodu w 501 Pozostałe działają.
Re: 2007.04.17
Teraz dołączył #252+253, też jeździ na drugim.ff pisze:Cały czas tak kursuje. Drugi pantoraf trochę przechylony do tyłu.hanys76 pisze:Skład 495+496 ma połamany pierwszy pantograf, kursuje na drugim.
A ok. 13:00 skład #467+489 bez tablic, na drugim patyku jechał trasą 7 do ZUR, a doczepionego miał #776 bez patyka i wygladającego dość nieciekawie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.04.17
Przed chwilą widziałem, poc. 113. Jedzie do Katowic z 10-minutowym opóźnieniem, więc myślałem, że to całkiem świeża sprawa.luki pisze: Teraz dołączył #252+253, też jeździ na drugim.
hanys76 pisze:Skład 495+496 ma połamany pierwszy pantograf, kursuje na drugim.
rzelfix pisze:Z godzinę temu do zajki zjechał #467+489 na drugim biglu, natomiast pół godziny temu, także na drugim biglu #579+592.
To jakaś epidemia jest dzisiaj z tymi drugimi biglamiluki pisze:Teraz dołączył #252+253, też jeździ na drugim.
Na poc. 112 jest skład 699+700. W drugim wagonie po lewej stronie miał dotychczas wyraźną dziurę w reklamie po zbitych dwóch sąsiadujących ze sobą dużych szybach. Szyby zostały już zaklejone pomarańczową folią.
Jeden zakarlik. 574+573 jest na poc. 601.
EDIT
Wygląda na to, że na poc. 166 również jest zakarlik - skład w zakładowym z kremowymi listwami. Ponieważ 574+573 jest teraz na 6, 599+600 w południe widziałem na 37 zamiast stodwójki (może jest nadal, może nie), to zostaje 675+676 albo 691+689. Może dojrzę w kamerce w kursie powrotnym wygląd pantografu.
EDIT 2
Pantograf wygląda na połówkowy, czyli na poc. 166 jest 691+689.
Jeden zakarlik. 574+573 jest na poc. 601.
EDIT
Wygląda na to, że na poc. 166 również jest zakarlik - skład w zakładowym z kremowymi listwami. Ponieważ 574+573 jest teraz na 6, 599+600 w południe widziałem na 37 zamiast stodwójki (może jest nadal, może nie), to zostaje 675+676 albo 691+689. Może dojrzę w kamerce w kursie powrotnym wygląd pantografu.
EDIT 2
Pantograf wygląda na połówkowy, czyli na poc. 166 jest 691+689.
I zjechał już też #495+496 (drugi bigiel oczywiście) bez oznaczenia liniowego...
EDIT
Przy okazji patrząc na pantografy spostrzegłem, że #707 ma ładne, nowe, srebrzyste ślizgacze
EDIT
Przy okazji patrząc na pantografy spostrzegłem, że #707 ma ładne, nowe, srebrzyste ślizgacze
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2007, 18:35 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jednego składu na 11 ciągle brakowało. Podejrzewam, że zamiast 579+592 nic nie wyjechało (albo była solówka). Za 495+496 też nic teraz nowego nie widzę.
W każdym razie jeden nowy skład jest, w planie poc. 113, czyli za 252+253. To 354+355, który w drugim wagonie nie ma żadnej tablicy.
EDIT
Na poc. 116 jest jakaś solówka w zakładowym i chyba jest tam już dosyć długo. Na poc. 117 pojawiła się nowośc - 578+577 (wcześniej tu był 495+496).
W każdym razie jeden nowy skład jest, w planie poc. 113, czyli za 252+253. To 354+355, który w drugim wagonie nie ma żadnej tablicy.
EDIT
Na poc. 116 jest jakaś solówka w zakładowym i chyba jest tam już dosyć długo. Na poc. 117 pojawiła się nowośc - 578+577 (wcześniej tu był 495+496).
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
#687 rozumiem że zamiast składu, heh, a te jak piszesz to sobie gdzie indziej. #662+617 rozumiem że na 373, bo #599+600 widziałem na pewno na 375.as chorzów pisze:687 szlaja sie po lini 7 .....599+600 i 662+617 som na 37
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dzisiaj na 4-ce jechałem #561+382 i #420+419 (wybrakowane są uszczelki w drzwiach wagonu #419 przez co sprawiają one wrażenie jakby miały zaraz wypaść). Na 3-ce skład #364+392 został w Zabrzu podmieniony koło 14:00 na #417+418.
Z kolei koło południa jechał sobie #561+382+658. #658 został odczepiony przy zajezdni (przetoczyła go eNka) a składzik dalej pojechał liniowo. Często robią takie podrzutki w Gliwicach.
Z kolei koło południa jechał sobie #561+382+658. #658 został odczepiony przy zajezdni (przetoczyła go eNka) a składzik dalej pojechał liniowo. Często robią takie podrzutki w Gliwicach.
*SDIP (U.N.O.)
Około 11:00 zepsuł się skład na 27 (najpr. 277) i po 11:00 na linii 27 jeździło 6 składów na 7 pociągach. Podmian dokonywano w zajezdni (np. poc. 272 w zajezdni był przemianowywany na 271, 273 na 272 itd.) co najmniej do 15:00.
Około 12:30 na trasie do Milowic miało miejsce zablokowanie ruchu. Poc. 2605, 2606 i 2607 jadące z Mysłowic pojechały na Będzińską, a poc. 211 na Ostrogórską. Być może zablokowane były też poc. linii 15, bo po wznowieniu ruchu od 13:45 przez Pogoń jechały w odstępach kilku-kilkunastominutowym poc. 1503, 1504 i 1505 lub 1507, 1508 i 1501 (wagony #667, #751+752 i 102-ka w zakładowym). Zaraz po przejechaniu pierwszej 15-stki w stronę Będzina jechały poc. 217 i zjeżdżający do zajezdni wagon #552 z czarnymi wyświetlaczami (zjeżdżał z poc. 1503/1507 lub z linii 26 - poc. 2601/2604).
Na odcinku S-c Os. Piastów -> S-c Wysoka, tuż za skrzyżowaniem jest dość znaczna przerwa w torze. Tramwaje w tamtym miejscu jadą bardzo wolno, a wagon trochę podskakuje.
Około 12:30 na trasie do Milowic miało miejsce zablokowanie ruchu. Poc. 2605, 2606 i 2607 jadące z Mysłowic pojechały na Będzińską, a poc. 211 na Ostrogórską. Być może zablokowane były też poc. linii 15, bo po wznowieniu ruchu od 13:45 przez Pogoń jechały w odstępach kilku-kilkunastominutowym poc. 1503, 1504 i 1505 lub 1507, 1508 i 1501 (wagony #667, #751+752 i 102-ka w zakładowym). Zaraz po przejechaniu pierwszej 15-stki w stronę Będzina jechały poc. 217 i zjeżdżający do zajezdni wagon #552 z czarnymi wyświetlaczami (zjeżdżał z poc. 1503/1507 lub z linii 26 - poc. 2601/2604).
Na odcinku S-c Os. Piastów -> S-c Wysoka, tuż za skrzyżowaniem jest dość znaczna przerwa w torze. Tramwaje w tamtym miejscu jadą bardzo wolno, a wagon trochę podskakuje.
Wo, ale kombinowali, no ale chociaż kursy były obsadzone wszystkie, a motorowi musieli się przesiadać, no to uciążliwe mieli te przerwy...DW pisze:Około 11:00 zepsuł się skład na 27 (najpr. 277) i po 11:00 na linii 27 jeździło 6 składów na 7 pociągach. Podmian dokonywano w zajezdni (np. poc. 272 w zajezdni był przemianowywany na 271, 273 na 272 itd.) co najmniej do 15:00.
No ale co się dziwić, sami widzieliśmy wczoraj jak cienko z rezerwą.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości