2007.04.04
2007.04.04
Przed chwilą Sądową w Bytomiu jechał 107R z dwoma lorkami.
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Re: 2007.04.04
Rano po 7 jechał w kierunku ronda od zajezdni. Udało mi się go uchwycic w kamerce, jak stał na łuku koło teatru. Od rana kręci się też solówka w reklamie knora, musieli rozpiąc skład. Z moich wyliczen pasuje pod pociąg 706 ,ale mogę się mylic.Gall pisze:Przed chwilą Sądową w Bytomiu jechał 107R z dwoma lorkami.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 11:02 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2007.04.04
Na 33 jest skład 685+686.
Jest pierwszy w tym tygodniu zakarlik - 574+573 na poc. 608.
467+489 już na pierwszym pantografie i nadal na 41. Ale znowu pantograf jest za bardzo przechylony do tyłu. Także zapewne przejdzie później znowu na drugi patyk.
Było jakieś zatrzymanie w Bytomiu. Ok. 10:00 od Chorzowa jeździły tylko 11-tki, a potem o 10:30 w jednym ciągu 470 (41), 804, 718 (6), 812, 811, 779 (41) i 709 (6).
Na poc. 234 jest skład 599+600.
Jest pierwszy w tym tygodniu zakarlik - 574+573 na poc. 608.
467+489 już na pierwszym pantografie i nadal na 41. Ale znowu pantograf jest za bardzo przechylony do tyłu. Także zapewne przejdzie później znowu na drugi patyk.
Było jakieś zatrzymanie w Bytomiu. Ok. 10:00 od Chorzowa jeździły tylko 11-tki, a potem o 10:30 w jednym ciągu 470 (41), 804, 718 (6), 812, 811, 779 (41) i 709 (6).
Na poc. 234 jest skład 599+600.
804 właśnie wrócił z Katowic i wjechał na pętlę Stadion Śląski. Na wyświetlaczu jest napisane tylko "STADIOŃ ŚL." bez numeru linii. Tabliczka pociągu "03", więc będzie to poc. 603, bo piszesz, że 4103 to 812.hanys76 pisze:804 rano jechał bez planu, pojawił się na rynku o 7.15 i zaraz pojechał w kierunku ronda.
Właśnie jedzie do Katowic. Ma nadal dwie lorki, na nich są szyny.hanys76 pisze:Rano po 7 jechał w kierunku ronda od zajezdni. Udało mi się go uchwycic w kamerce, jak stał na łuku koło teatru.Gall pisze:Przed chwilą Sądową w Bytomiu jechał 107R z dwoma lorkami.
685+686 ma coś bardzo rzadkiego w ostatnich czasach jeśli chodzi o oznakowanie linii 33. Do Słonecznej jedzie z napisem na wyświetlaczu w dwóch wierszach "KATOWICE/SŁONECZNA PET". Z reguły napis jest w jednym wierszu i tylko "SŁONECZNA".
Uchwycony 107R z lorkami na Rynku:
Na linii 16 bez zmian - na karlikach są nadal 800 i 807, na 162 i 164 krakusy.
Nawalił karlik 810, bo tylko tego nie ma na trasie z tych ostanio sprawnych.
Oprócz 131+132, który jak pisze peter jest teraz na Stadionie, widziałem także nr 3. Też był niedawno w okolicach Stadionu, pojechał do Katowic, a następnie na Rynku skręcił w kierunku Placu Wolności.
EDIT
W drodze z Katowic zepsuł się skład linii 11 773+774 (poc. 113). Pchał go karlik 802 (poc. 4103, a więc nie jest na tym pociągu 812 jak wcześniej pisał hanys76). O 12:25 wjechali na Stadion Śląski. Truposz został odstawiony na łuk wyjazdowy pętli wschodniej na Katowice i obecnie tam stoi, czakając na odholowanie. Trwa odpinanie 802, zakładanie przedniej osłony itp. Zatrzymanie było niewielkie - jedynie poc. 114 - 456+457 i karlik 814 (poc. 607).
Z Katowic na Stadion przyjechała też nauka jazdy nr 2 i musiała trochę odczekać, aby był przejazd.
Uchwycony 107R z lorkami na Rynku:
Na linii 16 bez zmian - na karlikach są nadal 800 i 807, na 162 i 164 krakusy.
Nawalił karlik 810, bo tylko tego nie ma na trasie z tych ostanio sprawnych.
Oprócz 131+132, który jak pisze peter jest teraz na Stadionie, widziałem także nr 3. Też był niedawno w okolicach Stadionu, pojechał do Katowic, a następnie na Rynku skręcił w kierunku Placu Wolności.
EDIT
W drodze z Katowic zepsuł się skład linii 11 773+774 (poc. 113). Pchał go karlik 802 (poc. 4103, a więc nie jest na tym pociągu 812 jak wcześniej pisał hanys76). O 12:25 wjechali na Stadion Śląski. Truposz został odstawiony na łuk wyjazdowy pętli wschodniej na Katowice i obecnie tam stoi, czakając na odholowanie. Trwa odpinanie 802, zakładanie przedniej osłony itp. Zatrzymanie było niewielkie - jedynie poc. 114 - 456+457 i karlik 814 (poc. 607).
Z Katowic na Stadion przyjechała też nauka jazdy nr 2 i musiała trochę odczekać, aby był przejazd.
Re: 2007.04.04
Na pętli wschodniej zrobił sie straszny bajzel. Defekta 773+774 próbował zholować skład 467+489 zdjęty w tym celu specjalnie z poc. 4109, ale podczas wycofywania na żeberko po defekta się wykoleił. Tory główne zablokowane, nie ma ruchu do Katowic, z Katowic jadą tramwaje przez pętle Stadion Śląski.
Jest już nadzór ruchu. Od Chorzowa stoją zatrzymane po kolei 705 na 11, 782 na 23, 582+580 na 4104, 808 na 6. Następny który przjechał z Chorzowa (257+258 - poc. 116) na 11 zawrócił na Stadionie, ale kolejne wozy (karliki) dojechały jeszcze w miejsce zatrzymania - są to 809 (41) i 803 (6). Pasażerowie są wypuszczani z wagonów i dalej idą pieszo.
Na razie przez Stadion Śląski od Katowic przejechały tylko 813, 743 na 6, 728 na 23 oraz 482+483 na 11.
Na pętli zachodniej wkólko kręci się zawadzający 685+686 na 33. Pojawił się też kanciok, który w początkowej fazie zatrzymania wycofał trzecim torem do pętli wschodniej, pewnie aby zobaczyć co się stało.
EDIT 14:10
Od Katowic już nic nie jedzie. O 14:10 przjechał dźwig. Za chwilę będzie wstawianie wagonu. Do sznura przyblokowanych (kolejki) dołączył wagon 728 na 23.
Mamy więc po kolei 467+489, 773+774 (na żeberku), 705 (poc. 115), 782 (poc. 232), 582+580 (poc. 4104), 808 (poc. 610), 809 (poc. 4105), 803 (poc. 601?) i 728 (poc. 233).
EDIT 2 14:20
Coś wagonu nie podnoszą. Konsylium się radzi. Może zwrotnica się rozwaliła? Przyjechało pogotowie sieciowe, ale chyba jest zbędne. Przyjechał też wóz pogotowia technicznego.
EDIT 3 14:26
Wagon 467 został odczepiony i pojechał wgłąb pętli wschodniej. Wygląda że będzie się podczepiał pod 774 z tyłu. Teraz 489 jest sam i może go teraz podniosą.
Z Katowic przejechał chyba już ostatni wagon. Poc. 606 - 709.
EDIT 4 14:33
Do kolejki dołączył wagon 812 (poc. 4107). Po co Motorowemu nie chce się pracować? Wypuścił właśnie pasażerów.
EDIT 5 14:37
Wagon 467 wycofał przez żeberka tą samą drogą jak wyjechał do 489. Trwa łączenie wagonów, wagon 489 już chyba został wstawiony.
EDIT 6 14:43
Wstawiony i połączony już 467+489 wycofuje do 773+774, aby go zabrać.
Do rzędu zablokowanych wagonów dołączył 685+686 na 33.
EDIT 7 14:47
Skład 467+489+773+774 już został spięty, ale pociągnięto go tylko kilka metrów, po czym się zatrzymali i stoją. Widocznie jakiś problem na zwrotce.
EDIT 8 14:49
467+489+773+774 wycofał się w to samo miejsce skąd zaczynał holowanie.
EDIT 9 14:51
467+489 zostaje odpięty. 773+774 zostawili na żeberku. 467+489 samodzielnie wjeżdża na pętlę wschodnią. Z Katowic przyjechał 574+573 na poc. 608.
EDIT 10 14:53 - 14:54
467+489 stanął na pętli wschodniej. Wagony do Katowic nie zostały od razu puszczone. Robotnicy jeszcze coś robili. Puścili tylko pierwszą 11 - solówkę 705, a teraz znowu coś spawają.
Między pętlami idą pielgrzymki pasażerów.
Puścili 782, a teraz kolejne 582+580, 808 itd. Skład 467+489 pojechał samodzielnie na pętlę zachodnią. 773+774 zostawiony na żeberku.
EDIT 11 14:57
Torowcy puszczają wagony bardzo powoli i w dużych odstępach, cały czas coś robią. Na razie z kolejnych ze sznura do Katowic pojechały tylko 809 i 803.
EDIT 12 15:00
Wszystkie wagony z kolejki, czyli 728, 812 i 685+686 już zostały puszczone. Nowe nie nadjeżdzają.
EDIT 13 15:02
Pierwsze nowe wagony od Chorzowa - 804 na 6 i 482+483 na 11. Z Katowic jeszcze długo nic nie przyjedzie. A na pętli stan taki jak przed całym cyrkiem. 773+774 na żeberku, jedynie więcej wozów technicznych jest niż przedtem. Kara boska, zawsze byłem przeciwny celowemu opuszczaniu planu, aby odhololować trupa.
EDIT 14 15:08
Pierwszy tramwaj przyjechał z Katowic - karlik 816.
Jest już nadzór ruchu. Od Chorzowa stoją zatrzymane po kolei 705 na 11, 782 na 23, 582+580 na 4104, 808 na 6. Następny który przjechał z Chorzowa (257+258 - poc. 116) na 11 zawrócił na Stadionie, ale kolejne wozy (karliki) dojechały jeszcze w miejsce zatrzymania - są to 809 (41) i 803 (6). Pasażerowie są wypuszczani z wagonów i dalej idą pieszo.
Na razie przez Stadion Śląski od Katowic przejechały tylko 813, 743 na 6, 728 na 23 oraz 482+483 na 11.
Na pętli zachodniej wkólko kręci się zawadzający 685+686 na 33. Pojawił się też kanciok, który w początkowej fazie zatrzymania wycofał trzecim torem do pętli wschodniej, pewnie aby zobaczyć co się stało.
EDIT 14:10
Od Katowic już nic nie jedzie. O 14:10 przjechał dźwig. Za chwilę będzie wstawianie wagonu. Do sznura przyblokowanych (kolejki) dołączył wagon 728 na 23.
Mamy więc po kolei 467+489, 773+774 (na żeberku), 705 (poc. 115), 782 (poc. 232), 582+580 (poc. 4104), 808 (poc. 610), 809 (poc. 4105), 803 (poc. 601?) i 728 (poc. 233).
EDIT 2 14:20
Coś wagonu nie podnoszą. Konsylium się radzi. Może zwrotnica się rozwaliła? Przyjechało pogotowie sieciowe, ale chyba jest zbędne. Przyjechał też wóz pogotowia technicznego.
EDIT 3 14:26
Wagon 467 został odczepiony i pojechał wgłąb pętli wschodniej. Wygląda że będzie się podczepiał pod 774 z tyłu. Teraz 489 jest sam i może go teraz podniosą.
Z Katowic przejechał chyba już ostatni wagon. Poc. 606 - 709.
EDIT 4 14:33
Do kolejki dołączył wagon 812 (poc. 4107). Po co Motorowemu nie chce się pracować? Wypuścił właśnie pasażerów.
EDIT 5 14:37
Wagon 467 wycofał przez żeberka tą samą drogą jak wyjechał do 489. Trwa łączenie wagonów, wagon 489 już chyba został wstawiony.
EDIT 6 14:43
Wstawiony i połączony już 467+489 wycofuje do 773+774, aby go zabrać.
Do rzędu zablokowanych wagonów dołączył 685+686 na 33.
EDIT 7 14:47
Skład 467+489+773+774 już został spięty, ale pociągnięto go tylko kilka metrów, po czym się zatrzymali i stoją. Widocznie jakiś problem na zwrotce.
EDIT 8 14:49
467+489+773+774 wycofał się w to samo miejsce skąd zaczynał holowanie.
EDIT 9 14:51
467+489 zostaje odpięty. 773+774 zostawili na żeberku. 467+489 samodzielnie wjeżdża na pętlę wschodnią. Z Katowic przyjechał 574+573 na poc. 608.
EDIT 10 14:53 - 14:54
467+489 stanął na pętli wschodniej. Wagony do Katowic nie zostały od razu puszczone. Robotnicy jeszcze coś robili. Puścili tylko pierwszą 11 - solówkę 705, a teraz znowu coś spawają.
Między pętlami idą pielgrzymki pasażerów.
Puścili 782, a teraz kolejne 582+580, 808 itd. Skład 467+489 pojechał samodzielnie na pętlę zachodnią. 773+774 zostawiony na żeberku.
EDIT 11 14:57
Torowcy puszczają wagony bardzo powoli i w dużych odstępach, cały czas coś robią. Na razie z kolejnych ze sznura do Katowic pojechały tylko 809 i 803.
EDIT 12 15:00
Wszystkie wagony z kolejki, czyli 728, 812 i 685+686 już zostały puszczone. Nowe nie nadjeżdzają.
EDIT 13 15:02
Pierwsze nowe wagony od Chorzowa - 804 na 6 i 482+483 na 11. Z Katowic jeszcze długo nic nie przyjedzie. A na pętli stan taki jak przed całym cyrkiem. 773+774 na żeberku, jedynie więcej wozów technicznych jest niż przedtem. Kara boska, zawsze byłem przeciwny celowemu opuszczaniu planu, aby odhololować trupa.
EDIT 14 15:08
Pierwszy tramwaj przyjechał z Katowic - karlik 816.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 19:35 przez ff, łącznie zmieniany 15 razy.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Re: 2007.04.04
Wiedziałem !ff pisze:Na pętli wschodniej zrobił sie straszny bajzel. Defekta 773+774 próbował zholować skład 467+489 zdjęty w tym celu specjalnie z poc. 4109, ale podczas wycofywania na żeberko po defekta się wykoleił. Tory główne zablokowane, nie ma ruchu do Katowic, z Katowic jadą tramwaje przez pętle Stadion Śląski.
Jak widziałem defekta, a potem 4109 z tablicą zjazdową wiedziałem że będzie chciał po niego cofnąć i się wykolei, bo tamta zwrotnica zjazdowa ma osobno ustawione i zablokowane iglice, lewa jest na skręt, a prawa na wprost. Bosh...
A rano to był faktycznie bajzel, bo poszła sieć trakcyjna przy pętli Zachodniej.
Tramwaje 6, 11 i 41 obsadzone stopiątkami zawracały w Chorzowie Rynku, 116Nd nie widziałem, pewnie na metalowców manewrowały by nie robić większej blokady na torze 13,36,37, i tak tam się cyrki działy.
107R jadąc z lorkami do Bytomia zatrzymał się tuż przed sieciowcami którzy pracowali przy trakcji. Tramwaje z Katowic zawracały na Pętli Wschodniej.
Ok. 7:15 przez Chorzów Rynek do Bytomia jechał #574+573+#347+#778.
Ciekawe skąd się wzięli, pewnie z Katowic i potem trzecim torem przez pętle.
#574+573 potem był na 608, nie wiem jak wcześniej.
Ok. 9:00 ruch wznowiono, a Bytomskie solo zdechlaki stały na Sikoraku, za nimi nie oznakowany #609+610. Wszystko to na trzecim torze.
EDIT
Dziś się dużo działo na obu pętlach. A rano też (pozwolę zacytować ff) pasażerowie pielgrzymkami chodzili od Wschodniej w kierunku Chorzowa, dopiero po 8:00 pojawił się pierwszy zatramwaj, chyba jedyny.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 15:26 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
W powyższym poście jest dosyć dokładna aktualizowana relacja co się działo po południu na pętli wschodniej. Z nowości - na linii jest 548+488 na 11 w miejsce zdefektowanego 773+774 (poc. 113).
Jeśli zauważę co się będzie działo z 773+774 to napiszę już niżej.
Jeśli zauważę co się będzie działo z 773+774 to napiszę już niżej.
Nie rozumiem. A nie od Katowic?luki pisze: Ok. 7:15 przez Chorzów Rynek do Katowic jechał #574+573+#347+#778.
Ciekawe skąd się wzięli, pewnie z Katowic i potem trzecim torem przez pętle.
Tu też coś nie rozumiem. Nie od Wschodniej?luki pisze:A rano też (pozwolę zacytować ff) pasażerowie pielgrzymkami chodzili do Wschodniej w kierunku Chorzowa, dopiero po 8:00 pojawił się pierwszy zatramwaj, chyba jedyny.
Oczywiście ma być jak piszesz, od Katowic do Bytomia, i od Wschodniej w stronę Chorzowa Rynku... się mi literki pomieszałyff pisze:Nie rozumiem. A nie od Katowic?luki pisze: Ok. 7:15 przez Chorzów Rynek do Katowic jechał #574+573+#347+#778.
Ciekawe skąd się wzięli, pewnie z Katowic i potem trzecim torem przez pętle.Tu też coś nie rozumiem. Nie od Wschodniej?luki pisze:A rano też (pozwolę zacytować ff) pasażerowie pielgrzymkami chodzili do Wschodniej w kierunku Chorzowa, dopiero po 8:00 pojawił się pierwszy zatramwaj, chyba jedyny.
Poprawię
EDIT
Kilka fotek z rana:
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=104
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=105
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=106
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=107
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Przed chwilą specjalnie z zajezdni przyjechał 645+646 po 773+774. Ma tylko oznaczenie numeru pociągu - 06. Obecnie trwa rozmowa między motorowymi (645+646 stoi na głównym torze przed zwrotnicą). Zapewne motorowy z 773+774 odradza wycofywanie tak jak to robił 467+489. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.
EDIT 16:25
645+646 wjechał na Wschodnią. Będzie się podłączał od tyłu do wagonu 774.
EDIT 2 16:30
773+774 jest powolutku wyciągany z żeberka. Jednym z motorowych jest kobieta - od 773+774. 645+646 przyjechało dwóch facetów.
EDIT 3 16:33
Skład został przepchnięty na pętlę zachodnią. Jak potem będą dalej manerwować - tego już nie zobaczę.
EDIT 16:25
645+646 wjechał na Wschodnią. Będzie się podłączał od tyłu do wagonu 774.
EDIT 2 16:30
773+774 jest powolutku wyciągany z żeberka. Jednym z motorowych jest kobieta - od 773+774. 645+646 przyjechało dwóch facetów.
EDIT 3 16:33
Skład został przepchnięty na pętlę zachodnią. Jak potem będą dalej manerwować - tego już nie zobaczę.
Wypadł wieczorny kurs pociągu 4108 z Katowic. Chodzi o kurs z rynku 20.08 . Wagon albo się zdefektował po drodze, albo wogóle z Bytomia nie wyjechał. DOPISANE Kurs z Katowic o 22.28 odbył się normalnie, pojawiła się solówka.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 22:37 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
No to w sumie awarii dzisiaj pod dostatkiem.
Jak widać na załączonym obrazku na TWB #537+529 też zjechał awaryjnie i to pewnie nieużywanym zwykle liniowo łącznikiem sieleckiego trójkąta.
Jak widać na załączonym obrazku na TWB #537+529 też zjechał awaryjnie i to pewnie nieużywanym zwykle liniowo łącznikiem sieleckiego trójkąta.
*SDIP (U.N.O.)
Zjeżdżał chyba z poc. 1502 (chyba taki numer widać na zdjęciu). Po 17:00 na tym poc. widziałem #629+630. A #757+758 jeździ na 27 (274).Peter pisze:No to w sumie awarii dzisiaj pod dostatkiem.
Jak widać na załączonym obrazku na TWB #537+529 też zjechał awaryjnie i to pewnie nieużywanym zwykle liniowo łącznikiem sieleckiego trójkąta.
Re: 2007.04.04
Odpowiedź znalazłem na forum WPK. W Bytomiu przez 25 minut nie było prądu.ff pisze: Było jakieś zatrzymanie w Bytomiu. Ok. 10:00 od Chorzowa jeździły tylko 11-tki, a potem o 10:30 w jednym ciągu 470 (41), 804, 718 (6), 812, 811, 779 (41) i 709 (6).
Na tyle dały się we znaki te awarie, że nawet ukazała się krótka informacja w gazecie. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
A nie prawdę piszą, bo wcale nic nie stanęło, wszystko jeździło z pominięciem fragmentu Chorzów Rynek - Stadion Śl.
Chyba że chodzi im o tego 13N
A ta przechwalona komunikacja zastępcza pojawiła się dopiero po 8:00, jakąś niecałą godzinę przed wznowieniem ruchu :mruga:
O 9:25 nie mogło siąść napięcie bo wyjechałem z Bytomia właśnie o tej porze. Chyba że chwile po tym, bo jak dojechałem do Chorzowskiej to potem z pół godziny za moim tramwajem nic nie jechało. Dopiero w Chorzowie Rynku ok 10:30 widziałem #470 na 41.
Chyba że chodzi im o tego 13N
A ta przechwalona komunikacja zastępcza pojawiła się dopiero po 8:00, jakąś niecałą godzinę przed wznowieniem ruchu :mruga:
O 9:25 nie mogło siąść napięcie bo wyjechałem z Bytomia właśnie o tej porze. Chyba że chwile po tym, bo jak dojechałem do Chorzowskiej to potem z pół godziny za moim tramwajem nic nie jechało. Dopiero w Chorzowie Rynku ok 10:30 widziałem #470 na 41.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
I pewnie tak było. Pisałem, że właśnie pierwszym z bytomskich linii po dłuższej przerwie pojawił się 470 na 41, a potem za nim już całe stadoluki pisze: O 9:25 nie mogło siąść napięcie bo wyjechałem z Bytomia właśnie o tej porze. Chyba że chwile po tym, bo jak dojechałem do Chorzowskiej to potem z pół godziny za moim tramwajem nic nie jechało. Dopiero w Chorzowie Rynku ok 10:30 widziałem #470 na 41.
Jeszcze drobne uzupełnienia co do wczoraj.
Rano do Chorzowa pojechałem trzecią alternatywną dla mnie trasą, a mianowicie 12. Najpierw na Alfredzie spotkałem na 1407 solówkę #659. Na 1408 grzecznie #119.
Na 12 oczywiście same solówki, #416, #749 i jeszcze jakieś dwie w zakładowym.
Linia 7
Poc. 703 obsługiwany #702+701 ok. 9:00 jechał przez Świętochłowice do Zajezdni Zawodzie, za nim poc. 704, też ARDO, chyba #695+593, bo w pamięć zapadła mi czarna mordka. Potem jakoś nie widziałem 705, następnie wyglądało by na to że spóźniony 706 obsługiwany solo #495. Chwilę po nim składzik na 707, nie pamiętam co, a ja do Bytomia właśnie dojeżdżałem #578+577 na 708. Składzik miał problemy z hamowaniem, bo było bardzo słabe, nawet jak motorniczy wciskał ze ogranicznik hamulec, to tylko dzwonek słyszałem, a hamowanie prawie zerowe, jak gdyby szczęki tylko na pozycji pierwszej się załączały. Na pewno trzymały dobrze bo na pochylonym terenie stał jak trzeba. Szynowych też nie wyczułem, chyba że motorniczy nie skorzystał z ostatniej pozycji za ogranicznikiem.
A przypomniało mi się jadąc w nim, jak za Chorzowa Batorego, składem tym można było jechać z otwartymi drzwiami w drugim wagonie, spalając przy okazji okładziny hamulców
Rano do Chorzowa pojechałem trzecią alternatywną dla mnie trasą, a mianowicie 12. Najpierw na Alfredzie spotkałem na 1407 solówkę #659. Na 1408 grzecznie #119.
Na 12 oczywiście same solówki, #416, #749 i jeszcze jakieś dwie w zakładowym.
Linia 7
Poc. 703 obsługiwany #702+701 ok. 9:00 jechał przez Świętochłowice do Zajezdni Zawodzie, za nim poc. 704, też ARDO, chyba #695+593, bo w pamięć zapadła mi czarna mordka. Potem jakoś nie widziałem 705, następnie wyglądało by na to że spóźniony 706 obsługiwany solo #495. Chwilę po nim składzik na 707, nie pamiętam co, a ja do Bytomia właśnie dojeżdżałem #578+577 na 708. Składzik miał problemy z hamowaniem, bo było bardzo słabe, nawet jak motorniczy wciskał ze ogranicznik hamulec, to tylko dzwonek słyszałem, a hamowanie prawie zerowe, jak gdyby szczęki tylko na pozycji pierwszej się załączały. Na pewno trzymały dobrze bo na pochylonym terenie stał jak trzeba. Szynowych też nie wyczułem, chyba że motorniczy nie skorzystał z ostatniej pozycji za ogranicznikiem.
A przypomniało mi się jadąc w nim, jak za Chorzowa Batorego, składem tym można było jechać z otwartymi drzwiami w drugim wagonie, spalając przy okazji okładziny hamulców
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 38 gości