2012.04.26
2012.04.26
601 #800
603 #815
605 #806
607 #816
609 #807
701 #551
707 #699
711 #687
111 #250+251
112 #270+271
113 #607+617
114 #725+736 -> BRAK OBSADY 11:05-13:05 -> #283+285 (uszkodził pantograf) -> #691+689
115 #659+660
116 #637+638
117 #728+573 -> #578+577 od 14:05
118 #262+282
161 #805
162 #783+784
163 #702+701
164 #814
165 #734+735
166 #691+689
167 #812
168 #599+600
169 #604+603
201 #583+584
202 #680+679
203 #726+727
204 #685+686
205 #268+269
206 #746+745
207 #675+676
208 #781+747
Rezerwa w zajezdni Batory (rano): #370+371, #283+285, #578+577
Naprawy: #772+771, #809
Przegląd: #731+730
603 #815
605 #806
607 #816
609 #807
701 #551
707 #699
711 #687
111 #250+251
112 #270+271
113 #607+617
114 #725+736 -> BRAK OBSADY 11:05-13:05 -> #283+285 (uszkodził pantograf) -> #691+689
115 #659+660
116 #637+638
117 #728+573 -> #578+577 od 14:05
118 #262+282
161 #805
162 #783+784
163 #702+701
164 #814
165 #734+735
166 #691+689
167 #812
168 #599+600
169 #604+603
201 #583+584
202 #680+679
203 #726+727
204 #685+686
205 #268+269
206 #746+745
207 #675+676
208 #781+747
Rezerwa w zajezdni Batory (rano): #370+371, #283+285, #578+577
Naprawy: #772+771, #809
Przegląd: #731+730
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 16:46 przez Przemek, łącznie zmieniany 5 razy.
604 #495+496Przemek pisze:601 #800
603 #815
605 #806
607 #816
609 #807
606 #264+265
610 #719+720
332 #766
333 #722
Rezerwa na Placu Sikorskiego: #362, #321.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.
1901 #464+465
1902 #492+493
1903 #279+280
1905 #579+610
1906 #711+712
1907 #707+708
1908 #717+721
1909 #548+488
1910 #647+648
1911 #471+478
1912 #644+344
1924 #470
1902 #492+493
1903 #279+280
1905 #579+610
1906 #711+712
1907 #707+708
1908 #717+721
1909 #548+488
1910 #647+648
1911 #471+478
1912 #644+344
1924 #470
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 16:48 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Do wykolejenia doszło również na zwrotnicy spod UM Bytom w ul. Chrzanowskiego. Patrząc na ślady, wygląda na to, że wyskoczył tylny wózek i że wagon wstawił się sam, gdyż ślad biegnie aż do zwrotnicy zjazdowej w ul. Chrzanowskiego, po czym znikaFlash pisze:Wykolejenie T26 w pobliżu przystanku Niwka Pawiak w Sosnowcu.
246 #667
2602 #929
2603 #937
2605 #633+634
2606 #509
2607 #936
2608 #931
2609 #922
2610 #664+663
Zrobiło się ciepło "szyny zaczynają tańczyć" to wykolejeń znów będzie sporo, chociaż mi to wygląda na nadmierną prędkość przy wjeździe na zwrotnicę, szyny w tym miejscu są dobre, w dodatku rowkowe więc to raczej nie ich wina.
16:50 edycja: Zaobserwowałem również że są ślady na całej długości mijanki co świadczy że TŚ próbowali wkoleić E1 bez użycie dźwigu ani podnośników, wskoczył przy końcu mijanki o własnych siłach. Z informacji kolegi wynika że był to na pewno E1 prawdopodobnie poc. 2608 bo stało się to dokładnie o 7:45.
Edycja: 14:21, 16:50 - dodano obsady linii 26, 24.
2602 #929
2603 #937
2605 #633+634
2606 #509
2607 #936
2608 #931
2609 #922
2610 #664+663
O godzinie 9:45 tramwaje kursują już normalnie. Do wykolejenia doszło przy wjeździe na mijankę od strony Dańdówki. Po śladach widać że wyleciał cały wózek. Bardzo możliwe że to #664+663 który stał na mijance z zaoranym pługiem, ubrudzonym świeżą ziemią.Adams pisze:Znasz jakieś szczegóły co się wykoleiło, tzn. 105N czy E1?Flash pisze:Wykolejenie T26 w pobliżu przystanku Niwka Pawiak w Sosnowcu.
Jeśli stało się to ok. 7:45 to wtedy jadą same E1, więc to raczej E1.KZK GOP: ...od godziny 7:45 mamy wykolejenie tramwaju nr 26 w okolicy przystanku Niwka Pawiak. W związku z powyższym linia T26 nie dojeżdża do Mysłowic. Awaria powinna zostać usunięta do godziny 9:00. Za utrudnienia w ruchu przepraszamy.
Zrobiło się ciepło "szyny zaczynają tańczyć" to wykolejeń znów będzie sporo, chociaż mi to wygląda na nadmierną prędkość przy wjeździe na zwrotnicę, szyny w tym miejscu są dobre, w dodatku rowkowe więc to raczej nie ich wina.
16:50 edycja: Zaobserwowałem również że są ślady na całej długości mijanki co świadczy że TŚ próbowali wkoleić E1 bez użycie dźwigu ani podnośników, wskoczył przy końcu mijanki o własnych siłach. Z informacji kolegi wynika że był to na pewno E1 prawdopodobnie poc. 2608 bo stało się to dokładnie o 7:45.
Edycja: 14:21, 16:50 - dodano obsady linii 26, 24.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Linia26, łącznie zmieniany 5 razy.
Pozdrawiam, Kamil
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:Pimpek pisze:181 #266
182 #785
183 #677
186 #773
Poc. 184 #256
Poc. 185 #709 -> #620*
Penny dzięki za SMSy, ale nie było u mnie dostępu do sieci.
* - Edycja, dnia 27.04.2012 o godz. 9:00.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
91 #684Pimpek pisze:93 #743
96 #490
97 #706
92 #361
94 #715
95 #710
98 #776 -> #321 Podmiana z Chorzowa o 16:43
171 #477
172 #458
173 #254 -> #658 Podmiana z Chorzowa o 11:10
174 #425
175 #255
176 #506
177 #476
178 #503
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2012.04.26
704 #678Przemek pisze:701 #551
707 #699
711 #687
708 #765
709 #732
710 #779
Musiało być w Katowicach jakieś zatrzymanie. 708 i 208 w kursach po 14:00 były opóźnione około 20 minut.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 16:50 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
331 #774Penny pisze:332 #766
333 #722
Pewnie po wczorajszej awarii, aż mu się zakopciło z pod dachu na rondzie w Katowicach.Przemek pisze:Przegląd: #731+730
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Patryk105, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Do zdarzenia doszło niedaleko przystanku Niwka Pawiak w Sosnowcu. Na pewno powodem wykolejenia się tramwaju nie była prędkość - bo wagony tramwaju jechały ok 10 km/h. Ekipy remontowe zajęły się już usuwaniem z torowiska tramwaju. Nikomu na szczęście w wyniku zdarzenia nic się nie stało.linia26 pisze:O godzinie 9:45 tramwaje kursują już normalnie. Do wykolejenia doszło przy wjeździe na mijankę od strony Dańdówki. Po śladach widać że wyleciał cały wózek. Bardzo możliwe że to #664+663 który stał na mijance z zaoranym pługiem, ubrudzonym świeżą ziemią.Adams pisze:Znasz jakieś szczegóły co się wykoleiło, tzn. 105N czy E1?Flash pisze:Wykolejenie T26 w pobliżu przystanku Niwka Pawiak w Sosnowcu.
Jeśli stało się to ok. 7:45 to wtedy jadą same E1, więc to raczej E1.KZK GOP: ...od godziny 7:45 mamy wykolejenie tramwaju nr 26 w okolicy przystanku Niwka Pawiak. W związku z powyższym linia T26 nie dojeżdża do Mysłowic. Awaria powinna zostać usunięta do godziny 9:00. Za utrudnienia w ruchu przepraszamy.
Zrobiło się ciepło "szyny zaczynają tańczyć" to wykolejeń znów będzie sporo, chociaż mi to wygląda na nadmierną prędkość przy wjeździe na zwrotnicę, szyny w tym miejscu są dobre, w dodatku rowkowe więc to raczej nie ich wina.
16:50 edycja: Zaobserwowałem również że są ślady na całej długości mijanki co świadczy że TŚ próbowali wkoleić E1 bez użycie dźwigu ani podnośników, wskoczył przy końcu mijanki o własnych siłach. Z informacji kolegi wynika że był to na pewno E1 prawdopodobnie poc. 2608 bo stało się to dokładnie o 7:45.
Edycja: 14:21, 16:50 - dodano obsady linii 26, 24.
Zrodlo
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez martin, łącznie zmieniany 1 raz.
Na rynku padł 4001. Od 10 min motorowy próbuje odpalić maszynę. Obecnie kumulacja stoi 4002 4003. Około setki ludzi na przystanku
18:45 pojawił się 4004
18:52 bez zmian jadę autobusem z pod mariackiego
Około 19:00 Wszystko ruszyło. Do kolejki dołączyły 4005 i 4006.
Jak widać nikt nie wpadł aby zrobić rezerwę przy rynku na dwa wagony. Można by zepchnąć trupa a inne wagony by zawracały bez problemu.
18:45 pojawił się 4004
18:52 bez zmian jadę autobusem z pod mariackiego
Około 19:00 Wszystko ruszyło. Do kolejki dołączyły 4005 i 4006.
Jak widać nikt nie wpadł aby zrobić rezerwę przy rynku na dwa wagony. Można by zepchnąć trupa a inne wagony by zawracały bez problemu.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz, łącznie zmieniany 3 razy.
to był E1 więc skąd wagony ?martin2601 pisze:...bo wagony tramwaju...
To bardzo spokojny Motorowy musiał jechać, na ogół w ten rozjazd wjeżdżają 15-20 km/h. Z relacji mojego kolegi który widział wykolejenie wynika że E1 za szybko wszedł w rozjazd i go wyrzuciło na krzyżownicy. Dziś też byłem świadkiem "popisu" Motorniczego który rozpędził E1 do 45 km/h w miejscu gdzie szyny są tak powyginane że szok. Tak zarzuciło na boki że aż wszyscy prawie poupadali, oczywiście ostre hamowanie było bo się wystraszył że wyskoczy.martin2601 pisze:...jechały ok 10 km/h...
Bardzo ciekawe ;D Musiał tak ucierpieć że go zdjęli całkiem z torów ;Dmartin2601 pisze:...usuwaniem z torowiska tramwaju...
Ten artykuł z TVS mija się z prawdą i w dodatku napisane tak żeby tylko podsycić sytuację.
Pozdrawiam, Kamil
Jak to często niestety bywa w mediach, też mi się wydawało dziwne z tą prędkością, bo niby na jakiej podstawie jest napisane, że´´ na pewno powodem wykolejenia się tramwaju nie była prędkość - bo wagony tramwaju jechały ok 10 km/h?? Poza tym publikują zdjęcie solówki 105 tki z linii 24 a piszą ´´wagony´´:) Myślę, że gdyby wiedzieli ze to E1 sie wywalił pojechali by znowu po TS jakie to gruchoty kupili...linia26 pisze:to był E1 więc skąd wagony ?martin2601 pisze:...bo wagony tramwaju...
To bardzo spokojny Motorowy musiał jechać, na ogół w ten rozjazd wjeżdżają 15-20 km/h. Z relacji mojego kolegi który widział wykolejenie wynika że E1 za szybko wszedł w rozjazd i go wyrzuciło na krzyżownicy. Dziś też byłem świadkiem "popisu" Motorniczego który rozpędził E1 do 45 km/h w miejscu gdzie szyny są tak powyginane że szok. Tak zarzuciło na boki że aż wszyscy prawie poupadali, oczywiście ostre hamowanie było bo się wystraszył że wyskoczy.martin2601 pisze:...jechały ok 10 km/h...
Bardzo ciekawe ;D Musiał tak ucierpieć że go zdjęli całkiem z torów ;Dmartin2601 pisze:...usuwaniem z torowiska tramwaju...
Ten artykuł z TVS mija się z prawdą i w dodatku napisane tak żeby tylko podsycić sytuację.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 16:54 przez martin, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 15
1501 #761
1502 #274
1503 #534
1505 #523
1507 #511
Linia 21
211 #525
Linia 24
Linia 27
273 #629+630
275 #757+758
1501 #761
1502 #274
1503 #534
1505 #523
1507 #511
Linia 21
211 #525
Linia 24
243 #530linia26 pisze:246 #667
Linia 27
273 #629+630
275 #757+758
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Daro 1577, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
1504 #621Daro 1577 pisze:1501 #761
1502 #274
1503 #534
1505 #523
1507 #511
1506 #529
212 #535Daro 1577 pisze:211 #525
218 #521
2604 #927 (gliwicki E1 w Będzinie)linia26 pisze:2602 #929
2603 #937
2605 #633+634
2606 #509
2607 #936
2608 #931
2609 #922
2610 #664+663
271 #566 (brak żelazka)Daro 1577 pisze:273 #629+630
275 #757+758
272 #751+752
O 15:50 był na poc. 2604Szociu pisze:Wieczorem na Linii 26 w Sosnowcu widziany gliwicki wagon E1 #927.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Linia 21:
216 #518
Linia 24:
245 #534
Linia 26:
Linia 27:
Nauka Jazdy:
Skład #141L+142L o godz. 17:15 przejeżdżał przez Dworzec PKP w Sosnowcu w kier. Będzina.
Dodałem brakujący cytat i usunąłem podane wcześniej obsady linii 24.
// Boguś
214 #627DW; Daro 1577 pisze:211 #525
212 #535
218 #521
216 #518
Linia 24:
244 #636Daro 1577 pisze:243 #530linia26 pisze:246 #667
245 #534
Linia 26:
2601 #498linia26; DW pisze:2602 #929
2603 #937
2604 #927 (gliwicki E1 w Będzinie)
2605 #633+634
2606 #509
2607 #936
2608 #931
2609 #922
2610 #664+663
Linia 27:
276 #755+756Daro 1577; DW pisze:271 #566(brak żelazka)
272 #751+752
273 #629+630
275 #757+758
Nauka Jazdy:
Skład #141L+142L o godz. 17:15 przejeżdżał przez Dworzec PKP w Sosnowcu w kier. Będzina.
Dodałem brakujący cytat i usunąłem podane wcześniej obsady linii 24.
// Boguś
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 17:03 przez Damian_1947, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
608 #645+646Peter pisze:602 #354+355Penny pisze:604 #495+496Przemek pisze:601 #800
603 #815
605 #806
607 #816
609 #807
606 #264+265
610 #719+720
Nie wiem, czy "nakładka" ma też zwrotnicę na torze z Zawodzia, aby móc zrobić taką rezerwę?Łukasz pisze:Jak widać nikt nie wpadł aby zrobić rezerwę przy rynku na dwa wagony. Można by zepchnąć trupa, a inne wagony by zawracały bez problemu.
Na torze z Zawodzia nie ma zwrotnicy.Penny pisze:Nie wiem, czy "nakładka" ma też zwrotnicę na torze z Zawodzia, aby móc zrobić taką rezerwę?Łukasz pisze:Jak widać nikt nie wpadł aby zrobić rezerwę przy rynku na dwa wagony. Można by zepchnąć trupa, a inne wagony by zawracały bez problemu.
*SDIP (U.N.O.)
Chodziło mi o to aby tor na którym odbywa się zawracanie był na 2 wagony a nie na jeden. Teraz nawet nie ma jak podpiąć defekta. Jak by mieli ściągać to albo rozbierają zaporę albo jadą pod prąd.Peter pisze:Na torze z Zawodzia nie ma zwrotnicy.Penny pisze:Nie wiem, czy "nakładka" ma też zwrotnicę na torze z Zawodzia, aby móc zrobić taką rezerwę?Łukasz pisze:Jak widać nikt nie wpadł aby zrobić rezerwę przy rynku na dwa wagony. Można by zepchnąć trupa, a inne wagony by zawracały bez problemu.
Ten sam skład o 11:45 jechał przez Burowiec do Zawodzia.Damian_1947 pisze:Skład #141L+142L o godz. 17:15 przejeżdżał przez Dworzec PKP w Sosnowcu w kier. Będzina.
1401 #688
1402 #591
1404 #590
1405 #672
1505 #501 - przed południemDW pisze:1504 #621Daro 1577 pisze:1501 #761
1502 #274
1503 #534
1505 #523
1507 #511
1506 #529
166 #772+771 - przed południemPrzemek pisze:161 #805
162 #783+784
163 #702+701
164 #814
165 #734+735
166 #691+689
167 #812
168 #599+600
169 #604+603
371 #281
372 #416
374 #749
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 54 gości