2007.03.15

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

2007.03.15

#1 Post autor: hanys76 » 15 mar 2007, 08:24

Od rana dwa zakarliki na linii 41. Pociąg 4103# 662+617, 4107 # 680+679. Przed godziną 7 do zajezdni zjechał pociąg 609#802. Nie wyjechała za niego żadna rezerwa. 164 zamiast krakusa skład ardo. Na 234 skład 725+736, na 33 powinien byc skład bomi. Conajmniej dwie stodwójki dziś na 14 się kręcą od rana. DOPISANE Na pętle przy stadionie śląskim,o godzinie 10.35 wjechał wagon 492. Przyjechał od strony Bytomia,bez tablic liniowych i pusty. Dalej nie było przejazdu, bo stała solówka i skład na 234. Czasowo ta solówka pasuje pod 33, ale nie jestem pewny.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2007.03.15

#2 Post autor: ff » 15 mar 2007, 11:33

hanys76 pisze:Przed godziną 7 do zajezdni zjechał pociąg 609#802. Nie wyjechała za niego żadna rezerwa.
802 jest już na trasie i czasowo pasuje na poc. 4103, więc być może podmienił skład 662+617. Jednak mógłby to też być nadal poc. 609 - w odniesieniu do rozkładu byłby opóźniony 6 minut. Ale chyba 4103, bo ww. zakarlika nie widziałem.

Na trasie 111+112.

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#3 Post autor: hanys76 » 15 mar 2007, 11:44

662+617 jest nadal na 41,jak wracałem samochodem z Chorzowa to go widziałem. A teraz własnie jedzie na plac miarki, więc 802 wrócił na 609.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2007.03.15

#4 Post autor: ff » 15 mar 2007, 12:22

hanys76 pisze:4107 # 680+679.
Warto dodać, że nadal ma reklamę Getin Bank.
hanys76 pisze:Dalej nie było przejazdu, bo stała solówka i skład na 234. Czasowo ta solówka pasuje pod 33, ale nie jestem pewny.
Na 33 jest 747.

Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

#5 Post autor: dombia » 15 mar 2007, 13:02

1406 #205
1408 #2xx :oops:

1608 #673 o 12:10 na przystanku Powstańców zablokowały się drzwi :lol: ludzie jak muchy w słoiku się 'ciepali' ;D Motorowy wygonił wszystkich i zjechał do Zawodzia.

Na 1508 #576+575 - na stałe w zaj. Będzin?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#6 Post autor: ff » 15 mar 2007, 13:19

dombia pisze: Na 1508 #576+575 - na stałe w zaj. Będzin?
Na stałe jest już od czerwca, do Zawodzia wrócił tylko tymczasowo w zeszłym roku, a w Będzinie jest już cały czas od grudnia.

Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

#7 Post autor: dombia » 15 mar 2007, 13:29

ff pisze:
dombia pisze: Na 1508 #576+575 - na stałe w zaj. Będzin?
Na stałe jest już od czerwca, do Zawodzia wrócił tylko tymczasowo w zeszłym roku, a w Będzinie jest już cały czas od grudnia.
Ale ja opóźniony :lol: Podoba mi się w nim karteczka "WAGONY Poc. 1508" ale drzwi motorowego obklejone serduszkami WOŚPu (w takiej ilości) to drobna przesada :?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#8 Post autor: ff » 15 mar 2007, 13:39

dombia pisze: Ale ja opóźniony :lol: Podoba mi się w nim karteczka "WAGONY Poc. 1508"
Nie czytasz wszystkich tematów :]

EDIT

Świeży nius - skład 467+489 na poc. 4104 kursuje obecnie na drugim pantografie.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#9 Post autor: DW » 15 mar 2007, 14:47

Już od rana na drugim pantografie jeździ też będziński #755+756.

A zapomniałem jeszcze wcześniej napisać, że w składzie #571+618 odmalowano dół (poniżej listwy) po obu stronach wagonów wraz ze stopniami w drzwiach.

Wagon #440 (tymczasowo rozpięty) od piątku w dni robocze jeździ tylko na poc. 243. Czyżby stały przydział?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#10 Post autor: ff » 15 mar 2007, 15:04

Prawdopodobnie nie ma na linii poc. 166. Od dłuższego czasu (od 13:00) próbuję go złapać, ale w kamerce nie pojawia się nic w czasie kiedy powinien być na Rynku.

EDIT

Na poc. 166 widać już karlika. Jest to wagon 805.

Tymczasem na poc. 4103 pojawił się wagon 809 (zastąpił skład 662+617). Cały czas mu iskrzy się podczas jazdy na ślizgu pantografu (jakaś wilgoć, spięcie?). Inne wagony obecnie nie mają takich objawów.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2007, 17:04 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.

Gall
Posty: 230
Rejestracja: 07 mar 2007, 21:21
Lokalizacja: Bytom

#11 Post autor: Gall » 15 mar 2007, 16:49

Przynajmniej od dwóch dni na 38 jeździ #954. Czyżby z #1118 coś poważniejszego?
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: luki » 15 mar 2007, 17:12

Na 131 jest #685 solo. Cały czas jak się ruszało to pierwsze sekundy jazdy były powolne, a potem nagle przyspieszenie. Nawet pare razy wybiło mu się...
Na 363 pojawiła się popołudniu solówka (zakładowa, z kremowym paskiem, grzybek na przodzie, bez wyświetlaczy), na 364 pojawił się #262+263, nie pamiętam co było rano :oops:

#662+617 po zakarlikowani znalazł zatrudnienie na 13. Po 16:00 jechał oznakowany na 133 do Chorzowa Batorego by zawrócić w stronę Katowic włączając sie tym samym w plan.

Na 132 rano był #691+689, teraz nie wiem.

Na 371 #318.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#13 Post autor: Boguś » 15 mar 2007, 18:56

Gall pisze:Przynajmniej od dwóch dni na 38 jeździ #954. Czyżby z #1118 coś poważniejszego?
#1118 pełnił głównie rolę rezerwy za #954

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#14 Post autor: hanys76 » 15 mar 2007, 19:45

Na pociągu 4107 widzę 808, czyli w ciągu dnia była podmiana. Zatem dziś tylko 2 karliki się nie pojawiły: 806 jak zwykle i 810.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#15 Post autor: ff » 15 mar 2007, 20:20

hanys76 pisze:Na pociągu 4107 widzę 808, czyli w ciągu dnia była podmiana. Zatem dziś tylko 2 karliki się nie pojawiły: 806 jak zwykle i 810.
Ja widziałem 808 koło południa, 680+679 też. Nie wykluczam jednak takiej podmiany, bo jednak 680+679 później już jakoś nie widziałem.

Nie widziałem jednak dziś wagonu 807. Może 807 zastąpił 808, a w przypadku jeśli to był poc. 602, 608 ,610 to po zakończeniu kursowania 808 wjechał na 4107?

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#16 Post autor: rzelfix » 15 mar 2007, 20:29

Na 195 skład #257+258. Mmmmm...
Na 199 #699+700. Po południu też gdzieś jeździł - widziałem go podczas zjazdu.

Na "placu Siekierkowskiego" (cytuję pewnego młodzieńca w dresiku, który na Chebziu kiedyś czytał na głos to, co pisało na wyświetlaczu wagonu #677) dużo odłamków szkła przy trzecim torze. Kolejny wagon pozbawiony szyby?

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#17 Post autor: hanys76 » 15 mar 2007, 20:43

Wszystkie trzy wagony z reklamą play dziś kursowały. Były na pociągach: 163, 607 i 610. Przynajmniej rano tak było.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#18 Post autor: ff » 15 mar 2007, 21:04

hanys76 pisze:Wszystkie trzy wagony z reklamą play dziś kursowały. Były na pociągach: 163, 607 i 610. Przynajmniej rano tak było.
No więc jest możliwy ten wariant z pośrednim przejściem 808 na 4107 (poprzez poc. 610), bo 814 był na 163, a 800 jest na 607.


EDIT

A nie - to jest jednak niemożliwe. Pomyliłem się, 807 jest i pewnie cały czas był na poc. 607, a tylko nie małem okazji go widzieć. Bardzo często zresztą 807 tam jeździ. A i 800 na poc. 610 to również częsta sytuacja.

Co do nieobecności 810 to może zakładają mu reklamę? Obecnie jest na nim przecież reklama powiedzmy społeczna, fundowana przez agencję reklamową, i może kasiasty Play chciałby mieć czwartego karlika? ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#19 Post autor: ff » 16 mar 2007, 01:05

Właśnie od strony Katowic w stronę Chorzowa trasą 6/11/41 przemknęła pomarańczowa robocza czteryeNka (gliwicka?) z baaaaaardzo długą dwuwózkową lorką (albo to były dwie lorki połączone ze sobą jakimś podestem (?), bo odstępu między jednym wózkiem a drugim było co najmniej 5 metrów), na której były równie długie proste szyny. Miała włączone koguty z tyłu i przodu. Za tym roboczym składem jechała solówka na poc. 611 i miała już 5 minut spóźnienia. Przy takim tempie opóźnienie niewątpliwie będzie się zwiększać.

EDIT

Dodaję fotkę dzisiejszego składu na 2. pantografie.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości