2011.11.04
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2011.11.04
35 #260+261
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
601 #815
602 #257+258
603 #807
604 #816
605 #806
606 #802
607 #813
609 #803
610 #252+253
611 #800
612 #804
701 #347
703 #777
704 #766
111 #270+271
112 #637+638
113 #746+745
114 #262+282
115 #726+727
116 #599+600
117 #691+689
118 #604+603
1922 #722 (poranny)
1902 #492+493
1903 #272+273
1904 #456+457
1905 #467+489
1906 #495+496
1907 #464+465
1908 #579+610
1909 #490+491
208 #680+679
231 #340
232 #905
233 #767
Pociąg 1902 w pierwszym kursie, do Katowic miał 12 minut opóznienia. Zaraz za nim jechały, 610 oraz 1903.
602 #257+258
603 #807
604 #816
605 #806
606 #802
607 #813
609 #803
610 #252+253
611 #800
612 #804
701 #347
703 #777
704 #766
111 #270+271
112 #637+638
113 #746+745
114 #262+282
115 #726+727
116 #599+600
117 #691+689
118 #604+603
1922 #722 (poranny)
1902 #492+493
1903 #272+273
1904 #456+457
1905 #467+489
1906 #495+496
1907 #464+465
1908 #579+610
1909 #490+491
208 #680+679
231 #340
232 #905
233 #767
Pociąg 1902 w pierwszym kursie, do Katowic miał 12 minut opóznienia. Zaraz za nim jechały, 610 oraz 1903.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
702 #551hanys76 pisze:701 #347
703 #777
704 #766
705 #693
706 #778
707 #775
708 #791 opóźniony 7 minut w kursie o 7:54 z Łagiewnik
709 #678
711 #774 *
712 #782
1401 #591
1402 #699
1403 #669
1404 #687
1405 #281
1407 #781 opóźniony 21 minut w kursie o 7:57 z Mysłowic
1408 #673 opóźniony 9 minut w kursie o 8:12 z Mysłowic
1409 #329
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.
91 #715
92 #717
93 #773 -> #776 Podmiana, z Chorzowa 17:43*
94 #705
95 #684
96 #361
97 #362
98 #612
171 #460
172 #420
173 #716
174 #788
175 #506
176 #476
177 #458
178 #503
*Edycja
92 #717
93 #773 -> #776 Podmiana, z Chorzowa 17:43*
94 #705
95 #684
96 #361
97 #362
98 #612
171 #460
172 #420
173 #716
174 #788
175 #506
176 #476
177 #458
178 #503
*Edycja
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
O godzinie 12:50 w planie 2603 lub 2604 bo sam już nie wiem jak to z tym zatrzymaniem jechał skład #629+630 na linii 27 z tabliczkami "zmiana trasy" i "mysłowice dworzec pkp" w środku miał przygotowaną jakąś tabliczkę a więc tramwaje jeżdżą na trasie Kazimierz-Mysłowice lub do Ostrogórskiej i jest to po po prostu wzmocnienie
Pozdrawiam
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: 2011.11.04
Linia 1:
Poc. 11 #733
Poc. 12 #419
Poc. 13 #477
Poc. 14 #785 -> #418
Poc. 15 #742
Poc. 16 #620
Poc. 17 #425 -> #788*
Poc. 31 #558+559 -> #564+565
Poc. 32 #651+652
Poc. 33 #373+613 -> #341+342
Poc. 34 #395+386
Linia 4:
Poc. 401 #614
Poc. 402 BRAK OBSADY
Poc. 403 #743
Poc. 404 #417
Poc. 405 #744
Poc. 501 #713+714
Poc. 502 #561+382
Poc. 504 #364+392
Poc. 505 #655+393
Poc. 507 #649+650
Poc. 508 #683+642
* - Edycja, dnia 5.11.2011 o godz. 9:02.
Poc. 11 #733
Poc. 12 #419
Poc. 13 #477
Poc. 14 #785 -> #418
Poc. 15 #742
Poc. 16 #620
Poc. 17 #425 -> #788*
Linia 3:rafalurbino18 pisze:35 #260+261
Poc. 31 #558+559 -> #564+565
Poc. 32 #651+652
Poc. 33 #373+613 -> #341+342
Poc. 34 #395+386
Linia 4:
Poc. 401 #614
Poc. 402 BRAK OBSADY
Poc. 403 #743
Poc. 404 #417
Poc. 405 #744
Linia 5:rafalurbino18 pisze:506 #401+402
Poc. 501 #713+714
Poc. 502 #561+382
Poc. 504 #364+392
Poc. 505 #655+393
Poc. 507 #649+650
Poc. 508 #683+642
* - Edycja, dnia 5.11.2011 o godz. 9:02.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 09:02 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
2601 żelazkoSzociu pisze:2603 #920
2608 #921
2602 #513
2604 #508
2605 #279+280
2606 #760
2607 #534
2609 #666
2610 #755+756
E1 wyleciał pierwszym wózkiem, pozostałe stały na torach w kierunku Ostrogórskiej.DW pisze:Info od linia26:
Na rozjazdach za Dworcem PKP w Sosnowcu w str. Milowic E1 #922 wyleciał z szyn środkowym wózkiem i blokuje oba tory
Ponoć ładnie wyleciał, więc można się spodziewać zatrzymania na kilka godzin.
Wyglądało tak, jakby się pod nim przełożyła zwrotnica. Stało się to ok. 12:30, #922 podpięto z tyłu do trzech stopiątek (24+skład 27) i wciągnięto (o dziwo) zpowrotem na tory. Ruch wznowiono o 13:25. Linia 26 pojechała na Milowice. O godz. 14:25 dopiero jechał pierwszy 26 #920 w kierunku Mysłowic. Linia 24 i 27 kursowały już od ok. 13:45 ale duża część z 27 zawracała jeszcze na Ostrogórskiej. Wagon #922 pojechał na Milowice po czym z napisem "AWARIA" jechał do zajezdni. Na miejscu zjawiła się też na krótko policja. Na miejsce przybył także dźwig ale nie był potrzebny. Na krótko pojawiły się zatramwaje ale chyba tylko dla linii 21.
Ponoć po tym wykolejeniu tramwaje linii 26 ruszyły dopiero po 11, a po 12 już zpowrotem stały przez #922.Flash pisze:9:05 E1 na linii 26 wykolejony przodem w Sosnowcu Milowicach - jechał w kierunku pętli.
Info otrzymałem telefonicznie stąd nie wiem który to numer E1.
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Linia26, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Kamil
602 #471+478 (obecnie)hanys67 pisze:601 #815
602 #257+258
603 #807
604 #816
605 #806
606 #802
607 #813
609 #803
610 #252+253
611 #800
612 #804
608 #814
1905 #647+648 (obecnie)hanys76 pisze:1922 #722 (poranny)
1902 #492+493
1903 #272+273
1904 #456+457
1905 #467+489
1906 #495+496
1907 #464+465
1908 #579+610
1909 #490+491
1908 #257+258
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2011.11.04
34 #341+342 -> #395+386 111N widziany tam po 7:00KZKGaPowicz pisze:Poc. 31 #558+559 -> #564+565rafalurbino18 pisze:35 #260+261
Poc. 32 #651+652
Poc. 33 #373+613 -> #341+342
Poc. 34 #395+386
Słyszałem, że rano (nie wiem dokładnie kiedy) tramwaje nie kursowały na Makoszowy. Natomiast po 15:00 z Makoszów jechały razem poc. 31 i 32.
Ehh, znów #922, co najciekawsze, dzisiaj nie kursował liniowo (liniowo dziś kursują #920 i #921), tylko jeździł próbnie prawdopodobnie po powrocie z ZUR. Kursował też po Sosnowcu wagon #928 (szkolenia).
Jeszcze gratis stan zapełnienia solówki na linii 15 po południu (od Szopienic nie dało się zamknąć drzwi, ludzie wsiadający zostawali na przystankach):
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jeszcze gratis stan zapełnienia solówki na linii 15 po południu (od Szopienic nie dało się zamknąć drzwi, ludzie wsiadający zostawali na przystankach):
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Szociu, łącznie zmieniany 7 razy.
115 #726+727 -> #264+265hanys76 pisze:111 #270+271
112 #637+638
113 #746+745
114 #262+282
115 #726+727
116 #599+600
117 #691+689
118 #604+603
133 #416Penny pisze:136 #284
137 #598 włączał się w plan o 7:33 na "Katowice Dworzec PKP", kier. Batory
137 #598 -> #590
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Patryk105, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
131 #695Patryk105 pisze:133 #416Penny pisze:136 #284
137 #598
137 #598 -> #590
132 #338
135 #661
Zatrzymanie na Alfredzie
Około godziny 18:00 na linii 13 jakieś kłopoty (więcej informacji poda później Łukasz). Spychano na Alfredzie defekta i pętla była przez jakiś czas zablokowana. Linia 13 nie kursowała, a tramwaje linii 14 odwiedzały Plac Skargi. Na pewno do Siemianowic pojechały 1402, 1403 i 1404.
Zatrzymanie przy Placu Wolności
Zatrzymanie od 16:40 z winy kierowcy samochodu osobowego, który koniecznie chciał się zmieścić w łuku z 202 #578+577 na wyjeździe z Placu Wolności w ul. Gliwicką. Spotkanie skończyło się jedynie na drobnych uszkodzeniach blacharki (głębokie rysy), ale kierowca początkowo nie chciał podpisać oświadczenia i zatrzymanie wydłużyło się do 20 minut. O 17:00 ruch wznowiono. Na ogonie wspomnianego 202 siedziały: 712, 13x, 203 i dojeżdżający 701. Tym samym przez około 5 minut dodatkowo zablokowany był przejazd linii 11 i 15 przez Plac Wolności.
710 #732Penny pisze:702 #551hanys76 pisze:701 #347
703 #777
704 #766
705 #693
706 #778
707 #775
708 #791
709 #678
712 #782
1509 #527Penny, Pimpek pisze:1501 #694
1502 #909
1503 #450
1504 #523
1505 #595
1506 #903
1507 #501
211 #762
212 #753
219 #759
241 #602
242 #790
243 #636
245 #501
246 #575
273 #274+275Big0s93 pisze:271 #761
272 #751+752?
275 #719+720
276 #629+630
----------------------------------
A o której to było godzinie? Bo w zeszłym roku w szczycie w 15 rzeczywiście bywało tłoczono, ale tego jeszcze nie widziałem... Może wcześniej coś wypadło albo ta 15-stka jechała opóźniona?Szociu pisze:Jeszcze gratis stan zapełnienia solówki na linii 15 po południu (od Szopienic nie dało się zamknąć drzwi, ludzie wsiadający zostawali na przystankach):
http://sosnowiec.naszemiasto.pl/artykul ... ml#galerialinia26 pisze:Ponoć po tym wykolejeniu tramwaje linii 26 ruszyły dopiero po 11, a po 12 już zpowrotem stały przez #922.Flash pisze:9:05 E1 na linii 26 wykolejony przodem w Sosnowcu Milowicach - jechał w kierunku pętli.
Info otrzymałem telefonicznie stąd nie wiem który to numer E1.
Pozdrawiam, Kamil
No cóż z informacji jakoś więcej nie będzie. Jedynie to iz wracając poc 205 pewien pasażer na przystanku Załęże Szkoła (18:30) zapytał motorowego czy wie dlaczego 13 nie jada. (wyszło że od co najmniej 45 min nie było13-tek. Można teoretyzować iż ostatnia 13-tka pojechała 17:42 więc zatrzymanie musiało być dużo wcześniej niż przed 18-tą ale to tylko moje przemyślenia.) Stąd wiem o całym zamieszaniu. Generalnie ludzie po drodze wsiadający nie byli zbyt szczęśliwi. Natomiast w okolicach Kościoła Mariackiego (K-ce) jechała 14-tka z kierunkiem Pl. Alfreda i nie zauważyłem aby była zmiana trasy (czyli wydłużenie a po drodze przez Załęże nie było 13-tki jadącej do Batorego do godziny 18:45). Jak się dalej wydarzenia toczyły nie wiem.Penny pisze:Zatrzymanie na Alfredzie
Około godziny 18:00 na linii 13 jakieś kłopoty (więcej informacji poda później Łukasz). Spychano na Alfredzie defekta i pętla była przez jakiś czas zablokowana. Linia 13 nie kursowała, a tramwaje linii 14 odwiedzały Plac Skargi. Na pewno do Siemianowic pojechały 1402, 1403 i 1404.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Przed godz. 21:35 na odcinku "Ruda Urząd Skarbowy" - "Ruda Południowa /tech./" doszło do zjechania się poc. 15 i 17. Poc. 15 wycofał torem w kierunku Chebzia za zwrotnicę, po czym ruszył w dalszą drogę do Gliwic. Podczas cofania poc. 15 nie było w środku tego wagonu włączonego wewnętrznego oświetlenia.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości