2010.06.08
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2010.06.08
Poc. 35 - #342+341
114 #583+584Peter pisze:poc. 112 #283+285
poc. 113 #571+618
poc. 116 #772+771
1401 #598
1409 #277
1907 #683+642Peter pisze:poc. 1905 #482+483
poc. 1906 #644+344
poc. 1909 #495+496
1908 #709+710
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 08:47 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
601 #810peter pisze:poc. 611 #816
602 #809
603 #812
604 #800
605 #806
606 #813
607 #804
608 #814
609 #805
610 #815
612 #803
115 #731+730Penny pisze:114 #583+584Peter pisze:poc. 112 #283+285
poc. 113 #571+618
poc. 116 #772+771
162 #783+784
165 #802
201 #748+747
O 6.45 koło zoo do Katowic, jechały razem pociągi 1907 i 1908. Pociąg 1907 mial 15 minut opoznienia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
701 #773
702 #766
703 #487
704 #777
705 #722
706 #779
707 #778
708 #672
131 #767
132 #329
133 #328
134 #699
135 #700
136 #281
137 #338
203 #659+660 > #270+271 *
204 #505+504
205 #675+676
206 #370+371
207 #702+701
208 #262+282
209 #604+603
371 #492+493
372 #711+712
373 #713+714
374 #471+478
375 #456+457
376 #464+465
702 #766
703 #487
704 #777
705 #722
706 #779
707 #778
708 #672
131 #767
132 #329
133 #328
134 #699
135 #700
136 #281
137 #338
202 #599+600hanys76 pisze:201 #748+747
203 #659+660 > #270+271 *
204 #505+504
205 #675+676
206 #370+371
207 #702+701
208 #262+282
209 #604+603
371 #492+493
372 #711+712
373 #713+714
374 #471+478
375 #456+457
376 #464+465
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 16:31 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wydarzenia:
- ok. godz. 12:00 zdefektował wagon kursujący na poc. 214. Prawdop. chwilę po 13-stej zjechał on do zajezdni.
- ok. 13:30 z zaj. Będzin wyjechał wagon #537 (poc. 214), który bez pasażerów pojechał do Dąbrowy Górniczej. Tam zawrócił na pętli przy Urzędzie Pracy i włączył się w planowy kurs do Milowic o 13:42.
- ok. 13:30 na al. Kołłątaja w Będzinie zdefektował wagon #518 (poc. 2202). Po dojeździe do pętli przy Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górn. motorniczy wysadził pasażerów, zawrócił na pętli i zjechał do zajezdni (dotarł tam ok. 13:49).
- ok. 13:10 w Dąbrowie Górniczej prawdop. na odcinku Huta Katowice -> Gołonóg Podstacja zdefektował wagon #517 (poc. 2204). Po kilkunastu minutach podpięto do niego wagon #575 (poc. 2205) i skład #517+#575 ruszył bez pasażerów do Będzina.
O 14:02 dotarł na rondo w Będzinie, gdzie, o 14:04, na torze w kierunku zajezdni ostawiono zepsuty #517 (poc. 2205, po wycofaniu, pojechał, nieco opóźniony, do Czeladzi).
- ok. 13:59 z zaj. Będzin wyjechał wagon #552, który pojechał do Ronda podmienić zepsuty wagon #517 na poc. 2204. Po podmianie poc. 2204 od przyst. Będzin Zamek włączył się w planowy kurs do Huty Katowice.
- ok. 14:10 do zdefektowanego wozu #517 rozpoczęto podpinanie wagonu #636 (poc. 244) zmierzającego planowo do zajezdni. O 14:19 skład #517+#636 przybył do zajezdni.
- o 14:43 ul. Małobądzką w Będzinie do zajezdni Będzin, bez pasażerów, zjeżdżał wagon #513 (poc. 1509).
Obsady:
Linia 15:
1501 - #539
1502 - #757+758
1503 - #515
1505 - #436
1508 - #524
1509 - #513 -> BRAK OBSADY (po 14:30 #513 zjeżdżał do zajezdni)
Linia 21:
211 - żelazko
212 - #761
213 - #553
214 - ? -> #537 (#537 był tam od 13:45)
215 - #762
216 - #525
217 - #666
218 - #753
Linia 22:
2201 - #532
2202 - #518 -> BRAK OBSADY (ok. 13:35 #518 rozpoczął zjazd do zajezdni, co najmniej do 14:25 rezerwa nie wyjechała)
2203 - #521
2204 - #517 -> #552 (podmiana o 14:04)
2205 - #575
2206 - #621
Linia 24:
241 - #529
242 - #635
243 - #602
244 - #636
245 - #740
246 - #790
Linia 26:
2601 - #566
2602 - #526
2603 - #760
2604 - #508
2605 - #511
2606 - #627
2607 - #670
2608 - #450
2609 - #448
2610 - #534
2611 - #622
Linia 27:
271 - #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #629+630
275 - #530+540
276 - #755+756
Linia 28:
281 - #756K
282 - #625
283 - #601
284 - #754
285 - #501
EDYCJA (21:50):
Dopisałem informacje o awariach.
- ok. godz. 12:00 zdefektował wagon kursujący na poc. 214. Prawdop. chwilę po 13-stej zjechał on do zajezdni.
- ok. 13:30 z zaj. Będzin wyjechał wagon #537 (poc. 214), który bez pasażerów pojechał do Dąbrowy Górniczej. Tam zawrócił na pętli przy Urzędzie Pracy i włączył się w planowy kurs do Milowic o 13:42.
- ok. 13:30 na al. Kołłątaja w Będzinie zdefektował wagon #518 (poc. 2202). Po dojeździe do pętli przy Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górn. motorniczy wysadził pasażerów, zawrócił na pętli i zjechał do zajezdni (dotarł tam ok. 13:49).
- ok. 13:10 w Dąbrowie Górniczej prawdop. na odcinku Huta Katowice -> Gołonóg Podstacja zdefektował wagon #517 (poc. 2204). Po kilkunastu minutach podpięto do niego wagon #575 (poc. 2205) i skład #517+#575 ruszył bez pasażerów do Będzina.
O 14:02 dotarł na rondo w Będzinie, gdzie, o 14:04, na torze w kierunku zajezdni ostawiono zepsuty #517 (poc. 2205, po wycofaniu, pojechał, nieco opóźniony, do Czeladzi).
- ok. 13:59 z zaj. Będzin wyjechał wagon #552, który pojechał do Ronda podmienić zepsuty wagon #517 na poc. 2204. Po podmianie poc. 2204 od przyst. Będzin Zamek włączył się w planowy kurs do Huty Katowice.
- ok. 14:10 do zdefektowanego wozu #517 rozpoczęto podpinanie wagonu #636 (poc. 244) zmierzającego planowo do zajezdni. O 14:19 skład #517+#636 przybył do zajezdni.
- o 14:43 ul. Małobądzką w Będzinie do zajezdni Będzin, bez pasażerów, zjeżdżał wagon #513 (poc. 1509).
Obsady:
Linia 15:
1501 - #539
1502 - #757+758
1503 - #515
1505 - #436
1508 - #524
1509 - #513 -> BRAK OBSADY (po 14:30 #513 zjeżdżał do zajezdni)
Linia 21:
211 - żelazko
212 - #761
213 - #553
214 - ? -> #537 (#537 był tam od 13:45)
215 - #762
216 - #525
217 - #666
218 - #753
Linia 22:
2201 - #532
2202 - #518 -> BRAK OBSADY (ok. 13:35 #518 rozpoczął zjazd do zajezdni, co najmniej do 14:25 rezerwa nie wyjechała)
2203 - #521
2204 - #517 -> #552 (podmiana o 14:04)
2205 - #575
2206 - #621
Linia 24:
241 - #529
242 - #635
243 - #602
244 - #636
245 - #740
246 - #790
Linia 26:
2601 - #566
2602 - #526
2603 - #760
2604 - #508
2605 - #511
2606 - #627
2607 - #670
2608 - #450
2609 - #448
2610 - #534
2611 - #622
Linia 27:
271 - #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #629+630
275 - #530+540
276 - #755+756
Linia 28:
281 - #756K
282 - #625
283 - #601
284 - #754
285 - #501
EDYCJA (21:50):
Dopisałem informacje o awariach.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 21:51 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 117 #702+701hanys76 pisze:115 #731+730Penny pisze:114 #583+584Peter pisze:poc. 112 #283+285
poc. 113 #571+618
poc. 116 #772+771
poc. 1901 #703+704Penny pisze:1907 #683+642Peter pisze:poc. 1905 #482+483
poc. 1906 #644+344
poc. 1909 #495+496
1908 #709+710
poc. 1903 #645+646
poc. 1904 #492+493
poc. 1911 #252+253
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 19:09 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #649+650Poc. 35 - #342+341
Poc. 32 - #655+393
Poc. 33 - #260+261
Poc. 34 - #?+? -> #342+341
#342+341 na poc. 34 widziałem opóźnionego 5 minut przed chwilką (19.05), więc mógł jeździć aż do zjazdu na poc. 35, czyli do 18.21.
Poc. 351 - #561 solo
Edycja 19.07 - Dopisałem obsadę na poc. 34 oraz krótkie info.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 19:09 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
poc.1506-#751+752DW pisze:1501 - #539
1502 - #757+758
1503 - #515
1505 - #436
1508 - #524
1509 - #513 -> BRAK OBSADY (po 14:30 #513 zjeżdżał do zajezdni)
poc.1507-#509
poc.1509-#513 -> #518
W #513 z prowadnicy wypadło pierwsze skrzydło ostatnich drzwi, pani motorowa wysadziła pasażerów na podstacji i pojechała do zajezdni.DW pisze:1509 - #513 -> BRAK OBSADY (po 14:30 #513 zjeżdżał do zajezdni)
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 11 #733
Poc. 12 #788
Poc. 13 #653
Poc. 14 #732
Poc. 15 #374
Poc. 16 #461
Linia 4:
Poc. 401 #651+652
Poc. 402 #558+559
Poc. 403 #360+406
Poc. 404 #379+415
Linia 5:
Poc. 505 #420
Poc. 506 #785
Poc. 507 #267
Poc. 508 #639
Poc. 509 #419
Przed godz. 16:00 w stronę Makoszowego jechał skład #260+261, a za chwilę w tą samą stronę jakiś skład w tradycyjnym malowaniu. Na przystanku "Zabrze Lutra" w kierunku Mikulczyc czekała dość spora grupa pasażerów.
Coś musiało się stać w okolicach Zabrza, gdyż wagon #785 jechał przed godz. 16:00 z tablicą ZMIANA TRASY u dołu przedniej szyby, a wyświetlacz miał napis: 35 BISKUPICE PĘTLA. Ponadto w przeciągu 10 minut w stronę Gliwic jechały aż trzy "4".
Ponadto po godz. 16:00 przed przystankiem "Ruda Klary" w stronę Chebzia stał poc. 16 i później dojechał jeszcze poc. 15
Poc. 11 #733
Poc. 12 #788
Poc. 13 #653
Poc. 14 #732
Poc. 15 #374
Poc. 16 #461
Linia 4:
Poc. 401 #651+652
Poc. 402 #558+559
Poc. 403 #360+406
Poc. 404 #379+415
Linia 5:
Poc. 505 #420
Poc. 506 #785
Poc. 507 #267
Poc. 508 #639
Poc. 509 #419
Skład ten jechał z Zaborza w stronę centrum Zabrza ok. godz. 11:10, a w przedniej kasetce kierunkowej miał napis ZABRZE MIKULCZYCE.rafalurbino18 pisze:Poc. 32 - #655+393
Przed godz. 16:00 w stronę Makoszowego jechał skład #260+261, a za chwilę w tą samą stronę jakiś skład w tradycyjnym malowaniu. Na przystanku "Zabrze Lutra" w kierunku Mikulczyc czekała dość spora grupa pasażerów.
Coś musiało się stać w okolicach Zabrza, gdyż wagon #785 jechał przed godz. 16:00 z tablicą ZMIANA TRASY u dołu przedniej szyby, a wyświetlacz miał napis: 35 BISKUPICE PĘTLA. Ponadto w przeciągu 10 minut w stronę Gliwic jechały aż trzy "4".
Ponadto po godz. 16:00 przed przystankiem "Ruda Klary" w stronę Chebzia stał poc. 16 i później dojechał jeszcze poc. 15
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 22:01 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
113 - #313+314 - widziany po 16:00Peter pisze:poc. 117 #702+701hanys76 pisze:115 #731+730Penny pisze:114 #583+584Peter pisze:poc. 112 #283+285
poc. 113 #571+618
poc. 116 #772+771
114 - #725+736 - widziany o 13:00
1402 - #674Penny pisze:1401 #598
1409 #277
1404 - #673
1407 - #768
171 - #401+402
1910 - #272+273Peter pisze:poc. 1901 #703+704Penny pisze:1907 #683+642Peter pisze:poc. 1905 #482+483
poc. 1906 #644+344
poc. 1909 #495+496
1908 #709+710
poc. 1903 #645+646
poc. 1904 #492+493
poc. 1911 #252+253
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Linia 15:
Linia 21:
Linia 22:
Linia 24:
Wieczorne poc. linii 27:
2711 - #754 (wcześniej kursował na poc. 284)
2715 - #513 (do 14:30 kursował na poc. 1509)
2716 - #790 (wcześniej kursował na poc. 246, z którego został zdjęty)
Mini-wieści z zaj. Będzin:
O 13:00 na placu postojowym w rezerwie stały:
- #440+446
- #537 (do 13:30)
Po 14-stej w rezerwie był już tylko 1 skład i 0 solówek
Wagony wyjeżdżały na nieobsadzone poc. z wozowni, po naprawie po wcześniejszej awarii.
1504 - #759Marcin, DW pisze:1501 - #539
1502 - #757+758
1503 - #515
1505 - #436
1506 - #751+752
1507 - #509
1508 - #524
1509 - #513 -> BRAK OBSADY -> #518
Linia 21:
213 - #553 -> #525 (podmiana pomiędzy 15:00 a 19:15)DW pisze:211 - żelazko
212 - #761
213 - #553
214 - ? -> #537 (#537 był tam od 13:45)
215 - #762
216 - #525
217 - #666
218 - #753
Linia 22:
2202 - #518 -> BRAK OBSADY -> #740 (poc. 2202 nie było na trasie od 13:35 do co najmniej 14:40)DW pisze:2201 - #532
2202 - #518 -> BRAK OBSADY (ok. 13:35 #518 rozpoczął zjazd do zajezdni, co najmniej do 14:25 rezerwa nie wyjechała)
2203 - #521
2204 - #517 -> #552 (podmiana o 14:04)
2205 - #575
2206 - #621
Linia 24:
246 -#790 -> #529 (podmiana pomiędzy 15:00 a 18:40)DW pisze:241 - #529
242 - #635
243 - #602
244 - #636
245 - #740
246 - #790
Wieczorne poc. linii 27:
2711 - #754 (wcześniej kursował na poc. 284)
2715 - #513 (do 14:30 kursował na poc. 1509)
2716 - #790 (wcześniej kursował na poc. 246, z którego został zdjęty)
Mini-wieści z zaj. Będzin:
O 13:00 na placu postojowym w rezerwie stały:
- #440+446
- #537 (do 13:30)
Po 14-stej w rezerwie był już tylko 1 skład i 0 solówek
Wagony wyjeżdżały na nieobsadzone poc. z wozowni, po naprawie po wcześniejszej awarii.
To trochę dziwne zjeżdżać z taką awarią do zajezdni przy braku rezerwy...Marcin pisze:W #513 z prowadnicy wypadło pierwsze skrzydło ostatnich drzwi, pani motorowa wysadziła pasażerów na podstacji i pojechała do zajezdni.DW pisze:1509 - #513 -> BRAK OBSADY (po 14:30 #513 zjeżdżał do zajezdni)
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Czyli na 214 był wcześniej #451, który połamał pantograf na ul. 3 Maja w Sosnowcu. Do zdarzenia musiało zatem dojść ok. 12:20, a tuż za #451 zablokowany został poc. 1501 (#539).Fevon pisze:http://img683.imageshack.us/img683/3307/dsc02002k.jpg214 - ? -> #537 (#537 był tam od 13:45)
Do zajezdni pewnie został przyholowany przez poc. 241 (albo zepchnięty przez widoczną 15-stkę lub poc. 215, który jechał do D.G. opóźniony 10 min.).
Swoją drogą coś #451 ma pecha z tymi patykami. Dopiero co stracił OTK-2 i już połamał kolejny...
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Od 14:45 do 15:50 zatrzymanie na Stalmacha. Poszedł odciąg. Nie kursowały tramwaje w całym Zabrzu.rafalurbino18 pisze:Kursy o 15.10, 15.30 i 15.50 z Makoszów nie zostały wykonane. Ok. 16.10 jechała co najmniej jedna trójka. Być może jechały też opóźnione pociągi, ale nie jestem pewny. Ciężko mi będzie sprawdzić jak wygląda teraz sytuacja. Spróbuje jednak dopisać później brakujące obsady.
O 17:20 poc. 34 (364+392) zjechał do zajezdni z powodu uszkodzenia pantografu.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
1403 #781luki pisze:1402 - #674Penny pisze:1401 #598
1409 #277
1404 - #673
1407 - #768
1404 #693 - rano
1408 #673 - rano
Rano #637+638Peter pisze:poc. 117 #702+701
Pociąg ten nie przyjechał do Katowic i o 7.40 nie wykonał kursu do ZagórzaDW pisze:1503 - #515
161 #268+269hanys76 pisze:162 #783+784
165 #802
163 #691+689
164 #578+577
O 7.35 jechał pusty od Ronda, a następnie do zajezdni Zawodzie.Penny pisze:114 #583+584
Na trasie Nauka Jazdy #2, która o 7.20 jechała z Rynku do Brynowa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości