2010.03.26
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2010.03.26
Poc. 31 - #364+392
Poc. 32 - #342+341
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #561+382
Edycja 11.20 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 i 35.
Poc. 32 - #342+341
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #561+382
Edycja 11.20 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 i 35.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 11:20 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
601 #806
602 #zakarlik- 370+371
603 #812
604 #816
605 #810
606 #815
607 #808
608 #zakarlik 659+660
609 #804
610 #801
611 #800
612 #803
111 #313+314
112 #746+745
113 #270+271
114 #772+771
115 #662+617
116 #748+747>> 262+282
162 #578+577
163 #783+784
164 #731+730
165 #805
1905 #456+457
1906 #647+648
1907 #713+714
1908 #495+496
1909 #587+612
Za pociagiem 115 z Chebzia do zajezdni, zjezdzal zdefektowany i smierdzący spalenizną sklad 748+747 z 116. O 6.50 na Stadion Śląski ,od Katowic przyjechal sklad 262+282. O 7.00 ruszył do Katowic ,w planie pociagu 116
602 #zakarlik- 370+371
603 #812
604 #816
605 #810
606 #815
607 #808
608 #zakarlik 659+660
609 #804
610 #801
611 #800
612 #803
111 #313+314
112 #746+745
113 #270+271
114 #772+771
115 #662+617
116 #748+747>> 262+282
162 #578+577
163 #783+784
164 #731+730
165 #805
1905 #456+457
1906 #647+648
1907 #713+714
1908 #495+496
1909 #587+612
Za pociagiem 115 z Chebzia do zajezdni, zjezdzal zdefektowany i smierdzący spalenizną sklad 748+747 z 116. O 6.50 na Stadion Śląski ,od Katowic przyjechal sklad 262+282. O 7.00 ruszył do Katowic ,w planie pociagu 116
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 5 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #259
Poc. 182 #425
Poc. 183 #654
Poc. 184 #266 --> #458
Poc. 185 #374
Edycja, godz. 7:59: Dopisałem podmianę na poc. 184.
Poc. 181 #259
Poc. 182 #425
Poc. 183 #654
Poc. 184 #266 --> #458
Poc. 185 #374
Edycja, godz. 7:59: Dopisałem podmianę na poc. 184.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 07:59 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Linie: 7, 13, 20, 37
701 #362
702 #709
703 #716
704 #773
705 #778
706 #722
707 #774
708 #329 > #781
131 #728
132 #607
133 #416
134 #692
135 #699 podmiana o 7:00 na Rynku (Katowice) w kier. Chorzowa
136 #277
137 #672
201 #268+269
202 #574+573
203 #571+618
204 #264+265
205 #604+603
206 #734+735
207 #250+251
208 #685+686
209 #583+584
371 #681+682
372 #705+706
373 #492+493
374 #548+488
375 #717+721
376 #579+610
702 #709
703 #716
704 #773
705 #778
706 #722
707 #774
708 #329 > #781
131 #728
132 #607
133 #416
134 #692
135 #699 podmiana o 7:00 na Rynku (Katowice) w kier. Chorzowa
136 #277
137 #672
201 #268+269
202 #574+573
203 #571+618
204 #264+265
205 #604+603
206 #734+735
207 #250+251
208 #685+686
209 #583+584
371 #681+682
372 #705+706
373 #492+493
374 #548+488
375 #717+721
376 #579+610
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 08:49 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
-Skład #558+559 dojechał do defekta stojącego przed przystankiem Zabrze Filharmonia o 8.50 (przyjechał prosto z zajezdni). Od razu rozpoczęto spinanie go do drugiego wagonu defekta. Niestety, wiem tylko tyle, że defektem był skład w zakładowym. Być może czteroskład wycofał przed zwrotnicę przy ul. Brysza i weźmie go coś do zajezdni przez Makoszowy. W razie czego będę obserwował czy tak zdecydowano. Dalej jest do jednotoru na Zaborzu, ale po drodze jest torowisko wydzielone, więc z spychaniem składu problemów być nie powinno.hanys76 pisze:Info od Rafalurbino: Zdefektowany skład ,blokuje trasę do Zaborza. Przed chwila dojechał do niego 558+559 aby go zepchnac. Niektóre pociągi , jadą do Makoszów.
Oto lista pociągów, które pojechały do Makoszów wraz z godzinami przejazdu przez Makoszowy:
1) Poc. 11, 33, 12 - 8.50-9.00
2) Poc. 35x, 34 - 9.10-9.15
3) Poc. 35 - 9.30 (czyli sama trójka)
Tak więc albo trasa na Zaborze jest już odblokowana, albo nie było pociągu, który mógłby pojechać do Makoszów wraz z trójką.
Edycja 9:57
Jednak ruchu nie odblokowano, bo przed chwilką przez osiedle Janek w stronę centrum za planowym poc. 31 pojechał poc. 402.
Edycja 10:21
Z poc. 32 nic nie jechało, ale poc. 33 wogóle nie jechał. W zamian w jego planie jechała solówka #620 na linii 5.
Edycja 11:19
Trasa do Zaborza musi być już odblokowana, bo pociągi 34 i 35 do/z Makoszów jechały same.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Około godz. 9:20 miedzy elektrociepłownią a skansenem na tory wstawiano wagon #419, który kursował na linii nr 1 lub 5. Powodem było jego wykolejenie, gdy jechał w stronę centrum Zabrza. Gdy go widziałem, to tył był na torach, a przód wagonu był podniesiony. Za nim stało bardzo dużo tramwajów.rafalurbino18 pisze:-Skład #558+559 dojechał do defekta stojącego przed przystankiem Zabrze Filharmonia o 8.50 (przyjechał prosto z zajezdni). Od razu rozpoczęto spinanie go do drugiego wagonu defekta. Niestety, wiem tylko tyle, że defektem był skład w zakładowym. Być może czteroskład wycofał przed zwrotnicę przy ul. Brysza i weźmie go coś do zajezdni przez Makoszowy. W razie czego będę obserwował czy tak zdecydowano. Dalej jest do jednotoru na Zaborzu, ale po drodze jest torowisko wydzielone, więc z spychaniem składu problemów być nie powinno.hanys76 pisze:Info od Rafalurbino: Zdefektowany skład ,blokuje trasę do Zaborza. Przed chwila dojechał do niego 558+559 aby go zepchnac. Niektóre pociągi , jadą do Makoszów.
Oto lista pociągów, które pojechały do Makoszów wraz z godzinami przejazdu przez Makoszowy:
1) Poc. 11, 33, 12 - 8.50-9.00
2) Poc. 35x, 34 - 9.10-9.15
3) Poc. 35 - 9.30 (czyli sama trójka)
Tak więc albo trasa na Zaborze jest już odblokowana, albo nie było pociągu, który mógłby pojechać do Makoszów wraz z trójką.
Edycja 9:57
Jednak ruchu nie odblokowano, bo przed chwilką przez osiedle Janek w stronę centrum za planowym poc. 31 pojechał poc. 402.
Edycja 10:21
Z poc. 32 nic nie jechało, ale poc. 33 wogóle nie jechał. W zamian w jego planie jechała solówka #620 na linii 5.
Edycja 11:19
Trasa do Zaborza musi być już odblokowana, bo pociągi 34 i 35 do/z Makoszów jechały same.
Na pętli na Zaborzu na torze wyjazdowym w kierunku Chebzia stał poc. 14 #477, jakaś "5" i bodajże "35". Na pętlę przyjechał skład #558+559, a na niej był jakiś zdefektowany skład z opuszczonymi dwoma pantografami. Podejrzewam, że "5" i "35", które uniknęły zatrzymania mogły pojechać na Chebzie i stamtąd trasą linii nr 9 lub 18 pojechać do Bytomia.
Linia 1:
Poc. 13 #786
Poc. 14 #477 --> #461
Poc. 15 #732
Linia 4:
Poc. 401 #655+393
Poc. 404 #651+652
Linia 5:hanys76 pisze:505 #733
Poc. 501 #503
Poc. 502 #266
Poc. 503 #620
Poc. 512 #614
Linia 35:
Poc. 351 #460
Poc. 353 #406
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Wydarzenia:
- o 15:18 ul. Mariacką w Sosnowcu do Milowic jechał wagon #539 (poc. 2603), który wyjeżdżał włączyć się w planowy kurs o 15:24 z Dworca PKP.
Jeszcze o 14:20 ul. Andersa w str. Mysłowic na poc. 2603 był wagon #760. Musiał on zawrócić na Dańdówce i stamtąd pojechać do zajezdni.
Obsady:
212 - #535 *
213 - #553
214 - #737 *
215 - #762
216 - #525
241 -#529 *
242 - #635
243 - #424
244 - #636
246 - #754
2602 - #621
2603 - #760 -> #539 (podmiana ok. 15:00)
2604 - #334
2605 - #448
2606 - #627
2609 - #511
271 - #631+632
272 - #664+663 *
273 - #623+624
274 - #629+630 (już spięty)
275 - #440+446
276 - #755+756
-------------------------------------
EDYCJA (19:50):
Dopisałem obsady na poc. 212, 214, 241 i 272 (oznaczone znakiem "*").
- o 15:18 ul. Mariacką w Sosnowcu do Milowic jechał wagon #539 (poc. 2603), który wyjeżdżał włączyć się w planowy kurs o 15:24 z Dworca PKP.
Jeszcze o 14:20 ul. Andersa w str. Mysłowic na poc. 2603 był wagon #760. Musiał on zawrócić na Dańdówce i stamtąd pojechać do zajezdni.
Obsady:
1507 - #767Marcin pisze:poc.1501-#700
poc.1502-#757+758
poc.1503-#521
poc.1504-#759
poc.1506-#505+504
212 - #535 *
213 - #553
214 - #737 *
215 - #762
216 - #525
241 -#529 *
242 - #635
243 - #424
244 - #636
246 - #754
2602 - #621
2603 - #760 -> #539 (podmiana ok. 15:00)
2604 - #334
2605 - #448
2606 - #627
2609 - #511
271 - #631+632
272 - #664+663 *
273 - #623+624
274 - #629+630 (już spięty)
275 - #440+446
276 - #755+756
-------------------------------------
O, #276 już naprawiony?rzelfix pisze:1908 - obecnie #276+278 (kurs 14:35 ze Stroszka)
EDYCJA (19:50):
Dopisałem obsady na poc. 212, 214, 241 i 272 (oznaczone znakiem "*").
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 19:50 przez DW, łącznie zmieniany 3 razy.
poc. 118 #599+600hanys76 pisze:111 #313+314
112 #746+745
113 #270+271
114 #772+771
115 #662+617
116 #748+747>> 262+282
poc. 1905 #464+465 (podmiana)rzelfix pisze:1908 - obecnie #276+278 (kurs 14:35 ze Stroszka)N pisze:1910 - 257+258hanys76 pisze:1905 #456+457
1906 #647+648
1907 #713+714
1908 #495+496
1909 #587+612
1911 - 482+483
poc. 1912 #490+491
Na pętli zachodniej około 16:00 widziałem odstawiony wagon #470.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 19:45 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Przypomniałem sobie jeszcze o dwóch awariach tramwajów rano:KZKGaPowicz pisze:Na pętli na Zaborzu na torze wyjazdowym w kierunku Chebzia stał poc. 14 #477, jakaś "5" i bodajże "35". Na pętlę przyjechał skład #558+559, a na niej był jakiś zdefektowany skład z opuszczonymi dwoma pantografami. Podejrzewam, że "5" i "35", które uniknęły zatrzymania mogły pojechać na Chebzie i stamtąd trasą linii nr 9 lub 18 pojechać do Bytomia.
- O godzinie 7.40 z centrum Zabrza do zajezdni Gliwice jechał skład #477+256 Pierwszy wagon bez jakichkolwiek tablic ściągał defekta z linii 5.
- O godzinie 8.20 na plac Wolności wjechał z Biskupic skład #267+408 Krakus kursujący na linii 5 ściągał defekta kursującego wcześniej również na piątce.
94 - #354+355luksus pisze:91 - #321
92 - #471+478
95 - #715
96 - #645+646
- przynajmniej od 15:45 tramwaje linii 9 przyjeżdżały do Chorzowa Rynku od strony Metalowców. Możliwe, że cały kurs z Bytomia robiły trasą 6/19. Podobno był jakiś problem z siecią. Odjazdy były w odpowiednim kierunku.
177 - #384+345luksus pisze:171 - #649+650
Informacje szczegółowe od N:N pisze:381 - 954
14:46 - na pełnej jeździe zaciął się nastawnik na 18 kontakcie.
18:23 - do holowania przyjechał #1118, jednak #954 okazał się oporny i ujechali jedynie 10 metrów. Akcja trwa.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Widocznie #408 wrócił i znów nawalił, bo ok. 15:20 na Szombierkach wdziałem jadący w kierunku Zabrza skład #503+408. #503 miał kwadrat zjazd do zajezdni (w kasecie 5) - nie zabierał ludzi.rafalurbino18 pisze: O godzinie 8.20 na plac Wolności wjechał z Biskupic skład #267+408 Krakus kursujący na linii 5 ściągał defekta kursującego wcześniej również na piątce.
Zaciął się przy rozłączaniu jazdy, 18 kontakt to nie pełna.luki pisze:Informacje szczegółowe od N:
14:46 - na pełnej jeździe zaciął się nastawnik na 18 kontakcie.
18:23 - do holowania przyjechał #1118, jednak #954 okazał się oporny i ujechali jedynie 10 metrów. Akcja trwa.
954 okazał się oporny, bo przy takim położeniu nastawnika przy holowaniu do tyłu blokowały się osie, zdecydowano o przyjeździe na miejsce elektryka i (na wszelki wypadek) dźwigu, zaś oba wozy zjechały na przystanek Stacja Ruchu.
19:00 - zjazd na przyst. Stacja Ruchu;
19:20 - przyjazd dźwigu i elektryka, który nastawnik z pomostu "A" odblokował i zabezpieczył na pozycji "0";
19:35 - rozpięcie zestawu, zjazd samodzielny obu wozów do placu Kościuszki;
19:45 - 954 po wycofaniu (sterowany z pom. "B" pomostem "A" naprzód) pod Urząd Miasta obrócił się na trójkącie pomostem "B" w kierunku Stroszka i zjechał samodzielnie, za nim 1118;
20:05 - zjazd obu eNów do zajezdni.
W związku z powyższym jutro na poc. 381 można się spodziewać 1118, który dziś przeszedł rejestrację i od razu mógł się wykazać.
Po północy w Zabrzu (skrzyżowanie Wolności x Al. Korfantego kierunek Gliwice) miało miejsce zatrzymanie:
stały w kolejności: 36 (#654) 175(#260-261) oraz 15
Powodem był defekt autobusu linii 155 - boczny 399
Widziane koło 1:00 - po drodze do Gliwic widziałem samochód NR jadący w stronę Zabrza.
(swoją drogą zastanawiająca kolejność)
stały w kolejności: 36 (#654) 175(#260-261) oraz 15
Powodem był defekt autobusu linii 155 - boczny 399
Widziane koło 1:00 - po drodze do Gliwic widziałem samochód NR jadący w stronę Zabrza.
(swoją drogą zastanawiająca kolejność)
Spadło drzewo na sieć w okolicy mostu pomiędzy Rudą Śląską, a Bytomiem. Sieć nie została zerwana, drzewo opierało się na kablu. Przed miejscem zdarzenia stał zablokowany #471+478 w kierunku Bytomia, a na mijance przy Inkubatorze jeszcze dwa następne wozy.Przemek pisze:Awaria zasilania od 15:15 do 16:25.luki pisze:przynajmniej od 15:45 tramwaje linii 9 przyjeżdżały do Chorzowa Rynku od strony Metalowców. Możliwe, że cały kurs z Bytomia robiły trasą 6/19. Podobno był jakiś problem z siecią. Odjazdy były w odpowiednim kierunku.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Autobus dzisiaj po 9 dalej tam stał, jednak był na chodniku. Ogólnie zdziwiło mnie to co ten autobus tu robił.666 pisze:Po północy w Zabrzu (skrzyżowanie Wolności x Al. Korfantego kierunek Gliwice) miało miejsce zatrzymanie:
stały w kolejności: 36 (#654) 175(#260-261) oraz 15
Powodem był defekt autobusu linii 155 - boczny 399
Widziane koło 1:00 - po drodze do Gliwic widziałem samochód NR jadący w stronę Zabrza.
(swoją drogą zastanawiająca kolejność)
Co do "zastanawiającej kolejności" to co w niej dziwnego?
Noo i fotka:N pisze:Zaciął się przy rozłączaniu jazdy, 18 kontakt to nie pełna.luki pisze:Informacje szczegółowe od N:
14:46 - na pełnej jeździe zaciął się nastawnik na 18 kontakcie.
18:23 - do holowania przyjechał #1118, jednak #954 okazał się oporny i ujechali jedynie 10 metrów. Akcja trwa.
954 okazał się oporny, bo przy takim położeniu nastawnika przy holowaniu do tyłu blokowały się osie, zdecydowano o przyjeździe na miejsce elektryka i (na wszelki wypadek) dźwigu, zaś oba wozy zjechały na przystanek Stacja Ruchu.
19:00 - zjazd na przyst. Stacja Ruchu;
19:20 - przyjazd dźwigu i elektryka, który nastawnik z pomostu "A" odblokował i zabezpieczył na pozycji "0";
19:35 - rozpięcie zestawu, zjazd samodzielny obu wozów do placu Kościuszki;
19:45 - 954 po wycofaniu (sterowany z pom. "B" pomostem "A" naprzód) pod Urząd Miasta obrócił się na trójkącie pomostem "B" w kierunku Stroszka i zjechał samodzielnie, za nim 1118;
20:05 - zjazd obu eNów do zajezdni.
W związku z powyższym jutro na poc. 381 można się spodziewać 1118, który dziś przeszedł rejestrację i od razu mógł się wykazać.
http://phototrans.eu/14,398475,0.html
Pozdrawiam R1 :santa:
Obserwacje z kamerki na Rondzie w Katowicach:
Wydarzenia:
- o 13:00 przez Rondo w str. Chorzowa jechał skład #599+600, który wyjeżdżał na poc. 118.
- najpóźniej od 15:45 skład #599+600 (poc. 118) kursował na drugim pantografie
Po Katowicach krążył #802 (zapewne jako "nauka jazdy"):
- o 11:36 jechał przez Rondo w str. Rynku.
- o 15:54 jechał przez Rondo w str. Chorzowa/Słonecznej.
Obsady:
116 - najprawdop. #675+676 (był tam o 13:30)
118 - najprawdop. #691+689 -> #599+600 (podmiana ok. 13-stej)
117 - #637+638
1402 - #340
1405 - #590
1406 - #674
1407 - #673 -> najprawdop. #284 (podmiana pomiędzy 14:00 a 16:00)
1408 - #782
1409 - #687
1902 - #707+708
1903 - #711+712
Na poc. 1908 podmiana nastąpiła najprawdop. koło 12:00 - 14:00, gdyż o 13:00 poc. ten nie dojechał do Centrum Katowic.
"Solówkowy" kurs linii '19' koło południa:
1924 - #361
Wydarzenia:
- o 13:00 przez Rondo w str. Chorzowa jechał skład #599+600, który wyjeżdżał na poc. 118.
- najpóźniej od 15:45 skład #599+600 (poc. 118) kursował na drugim pantografie
Po Katowicach krążył #802 (zapewne jako "nauka jazdy"):
- o 11:36 jechał przez Rondo w str. Rynku.
- o 15:54 jechał przez Rondo w str. Chorzowa/Słonecznej.
Obsady:
111 - #726+727 (był tam najpóźniej od 12:00 i co najmniej do 16:15)Peter pisze:poc. 118 #599+600hanys76 pisze:111 #313+314
112 #746+745
113 #270+271
114 #772+771
115 #662+617
116 #748+747>> 262+282
116 - najprawdop. #675+676 (był tam o 13:30)
118 - najprawdop. #691+689 -> #599+600 (podmiana ok. 13-stej)
117 - #637+638
Z własnych obserwacji wiem, że #699 był tam później, czyli zapewne chodzi Ci o to, że wcześniej był inny wóz. Zastanawia mnie tylko czemu nie napisałeś jaki, skoro wiesz nawet gdzie miała miejsce podmianaPenny pisze:135 #699 podmiana o 7:00 na Rynku (Katowice) w kier. Chorzowa
1401 - #598Boguś pisze:1403 solo #693
1404 #688
1402 - #340
1405 - #590
1406 - #674
1407 - #673 -> najprawdop. #284 (podmiana pomiędzy 14:00 a 16:00)
1408 - #782
1409 - #687
161 - #283+285 (potwierdzam)Boguś, hanys76 pisze:161 #283+285 ?
162 #578+577
163 #783+784
164 #731+730
165 #805
hanys76, N, Peter pisze:1905 #456+457 -> #464+465
1906 #647+648
1907 #713+714
1908 #495+496
1909 #587+612
1910 - 257+258
1911 - 482+483
poc. 1912 #490+491
1901 - najprawdop. #492+493rzelfix pisze:1908 - obecnie #276+278 (kurs 14:35 ze Stroszka)
1902 - #707+708
1903 - #711+712
Na poc. 1908 podmiana nastąpiła najprawdop. koło 12:00 - 14:00, gdyż o 13:00 poc. ten nie dojechał do Centrum Katowic.
"Solówkowy" kurs linii '19' koło południa:
1924 - #361
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 12:40 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Oba składy są obecnie mniej, więcej podobne, stąd myślałem, że się pomyliłeś.hanys76 pisze:Rano po 6.15 na Chorzowskiej widziałem jadącego do Chebzia 313+314, zatem pózniej była widac podmiana. Moje obserwacje pochodzą z okolic stadionu Śląskiego, pomiędzy 6.00 a 7.00 rano.DW pisze:111 - #726+727 (był tam najpóźniej od 12:00 i co najmniej do 16:15)
Po południu był tam skład z wyświetlaczem bocznym również w II wozie oraz nie miał też charakterystycznych dla #313+314 "owiewek" (dokładając do tego również inne szczegóły, musiał to być #726+727).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości