2010.02.09
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2010.02.09
Poc. 31 - #316+472
Poc. 32 - #395+386
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382
Edycja 15.00 - Dopisałem obsadę na poc. 35 i poprawiłem obsadę na poc. 34.
Edycja 13 luty - Dopisałem obsady na poc. 32 i 33.
Poc. 32 - #395+386
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382
Edycja 15.00 - Dopisałem obsadę na poc. 35 i poprawiłem obsadę na poc. 34.
Edycja 13 luty - Dopisałem obsady na poc. 32 i 33.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, 12:24 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
601# 801
602# 808
603# 816
604# 802
605# 809/815
606# 810
607# 814
608# szarak
609# 809/815
610# szarak
611# 805
612# szarak
703# 728
705# 715
112# 505+504
131# 700/782
133# 340
136# 284
1401# 768
1408# 687/699
1409# 782
1506# 370+371( za szybą żołta tablica zmiana trasy)
161# 578+577
162# skład w zakładowym na drugim biglu, wygląda na 734+735
163# 693+694/783+784
164# 693+694/783+784
165# 812
205# 264+265
206# 746+745
209# 772+771
372# 495+496
374# 579+610
obsada linii 6,14 oraz 16 w obserwacji kamerkowej.
602# 808
603# 816
604# 802
605# 809/815
606# 810
607# 814
608# szarak
609# 809/815
610# szarak
611# 805
612# szarak
703# 728
705# 715
112# 505+504
131# 700/782
133# 340
136# 284
1401# 768
1408# 687/699
1409# 782
1506# 370+371( za szybą żołta tablica zmiana trasy)
161# 578+577
162# skład w zakładowym na drugim biglu, wygląda na 734+735
163# 693+694/783+784
164# 693+694/783+784
165# 812
205# 264+265
206# 746+745
209# 772+771
372# 495+496
374# 579+610
obsada linii 6,14 oraz 16 w obserwacji kamerkowej.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 6 razy.
701 #254hanys76 pisze:703# 728
705# 715
702 #692
704 #347 *
706 #674
707 #773
708 #708 *
709 #598
113 #675+676hanys76 pisze:112# 505+504
114 #313+314
115 #691+689
131 #700hanys76 pisze:131# 700/782
133# 340
136# 284
132 #673
134 #749 > #416 *
135 #329
137 #781
1905 #719+720
1906 #644+344
1907 #482+483
1908 #711+712
201 #583+584hanys76 pisze:205# 264+265
206# 746+745
209# 772+771
202 #270+271 > #702+701 *
203 #685+686
204 #268+269
205 #571+618 podmiana
207 #695+593
208 #662+617
371 #587+612 *hanys76 pisze:372# 495+496
374# 579+610
373 #717+721
375 #681+682 *
376 #354+355 *
Brak przejazdu w Lipinach i/lub Chebziu
Na razie nie znam przyczyn, ale jest porządny bałagan na liniach 17 i 37. Być może też na innych kursujących do i przez Chebzie. W tej chwili 175 jedzie z Ratusza do Batorego. Tramwaje linii 37 są zawracane w Batorym. Szczegóły w moim następnym poście.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 13:15 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Zamieszanie w Chebziu. Prawdopodobnie stłuczka na wylocie z DTŚ. Jest Star z TŚ, spinali skład z solówką właśnie na wysokości wylotu z DTŚ. O 7:56 skład #354+355 otablicowany na 37 pojechał w kierunku Nowego Bytomia.Penny pisze: Brak przejazdu w Lipinach i/lub Chebziu
Na razie nie znam przyczyn, ale jest porządny bałagan na liniach 17 i 37. Być może też na innych kursujących do i przez Chebzie. W tej chwili 175 jedzie z Ratusza do Batorego. Tramwaje linii 37 są zawracane w Batorym. Około południa podam więcej szczegółów.
111# 262+282? ( skład kursuje obecnie w tym planie)112# 505+504
113 #675+676
114 #313+314
115 #691+689
118# 270+271?( skład kursuje w planie tego pociągu)
Na 11 bałagan, o godzinie 9.35 do ronda przyjechał pociąg 112# 505+504.
O tej porze powinien przyjechac pociąg 117 z Chebzia, zapewne w związku z wypadkiem 11 mają albo zmienioną trasę albo zawracają przy stadionie.
Edycja 10.15
Skład 505+504 zawrócił na Słonecznej i wstawił się w swój plan. Czyli sytuacja się unormowała.
Zdarzenie wyglądało następująco: tuż przed pętlą Chebzie od strony Pawła zepsuł się skład 98 #464+465. Do pętli pchnięty był przez 117 #637+638, ale okazało się, że składów nie da się rozpiąć. Mieli przyjechać kowale, ale ponieważ ich przyjazd się przeciągał postanowiono, że jadący od Tlenowni skład linii 9 zostanie przypięty do powstałego wcześniej "dwuskładu" #464+465+637+638 i razem pojadą do Stroszka jako "trójskład"misza pisze:Zamieszanie w Chebziu. Prawdopodobnie stłuczka na wylocie z DTŚ. Jest Star z TŚ, spinali skład z solówką właśnie na wysokości wylotu z DTŚ. O 7:56 skład #354+355 otablicowany na 37 pojechał w kierunku Nowego Bytomia.Penny pisze:Brak przejazdu w Lipinach i/lub Chebziu
Na razie nie znam przyczyn, ale jest porządny bałagan na liniach 17 i 37. Być może też na innych kursujących do i przez Chebzie. W tej chwili 175 jedzie z Ratusza do Batorego. Tramwaje linii 37 są zawracane w Batorym. Około południa podam więcej szczegółów.
Wszystko było by pięknie, ale na przelotowym torze wykoleił się poważnie drugim wozem środkowy skład (#464+465). Urwały się sprzęgi, rozerwane zostało poszycie. Wóz #464 przypięty do składu #272+273 linii 9 odjechał do Stroszka, natomiast po przyjeździe kowali udało się odpiąć #465 od 117 #637+638 i pozostawiono go na "setce".
Zablokowane w tym czasie na Chebziu składy 175 #364+392 oraz 376 #354+355 przyjechały do Chorzowa trasą linii 9. Pociąg 175 pojechał od Gazowni do Ratusza, natomiast 376 prosto do Batorego. Na zajezdni Batory #354+355 zakopał się na nieprzetartym torze 13. Odkopywanie wozu zajęło prawie 40 minut, ale skład zdążył się wstawić planowo do Chebzia, tj. o 8:57 w kier. Chebzia. Pociąg 175 pojechał do Ratusza na planowy odjazd o 9:41. Na Ratuszu stał bez numeru pociągu #776 otablicowany na linię 9 oraz 97 #743.
To tyle
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 19:00 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.
91 #776 *
92 #548+488
93 #716
94 #272+273 *
95 #321 *
96 #252+253 (dzięki luksus) *
97 #743
98 #464+465 >
116 #731+730
117 #637+638
118 ? > #270+271 potwierdzam
1404 #767
1504 #508
171 #401+402
173 #379+415
175 #364+392
177 #564+565
183 #425
1911 #492+493
1922 #487
92 #548+488
93 #716
94 #272+273 *
95 #321 *
96 #252+253 (dzięki luksus) *
97 #743
98 #464+465 >
111 #262+282 potwierdzamhanys76 pisze:111# 262+282? ( skład kursuje obecnie w tym planie)112# 505+504
113 #675+676
114 #313+314
115 #691+689
118# 270+271?( skład kursuje w planie tego pociągu)
116 #731+730
117 #637+638
118 ? > #270+271 potwierdzam
1403 #747hanys76 pisze:1401# 768
1408# 687/699
1409# 782
1404 #767
1503 #524Marcin pisze:poc.1505-#523hanys76 pisze:1506# 370+371 (za szybą żołta tablica zmiana trasy)
poc.1506-#370+371 -> #599+600
poc.1507-#591
1504 #508
162 #734+735 potwierdzam > #370+371hanys76 pisze:161# 578+577
162# skład w zakładowym na drugim biglu, wygląda na 734+735
163# 693+694/783+784
164# 693+694/783+784
165# 812
171 #401+402
173 #379+415
175 #364+392
177 #564+565
183 #425
1910 #456+457hanys76 pisze:1901# 713+714Penny pisze:1905 #719+720
1906 #644+344
1907 #482+483
1908 #711+712
1902# 257+258
1904# 709+710
1911 #492+493
1922 #487
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 19:02 przez Penny, łącznie zmieniany 3 razy.
Ruletka wagonów na 15stce ciąg dalszy.Penny pisze:1503 #524Marcin pisze:poc.1505-#523hanys76 pisze:1506# 370+371 (za szybą żołta tablica zmiana trasy)
poc.1506-#370+371 -> #599+600
poc.1507-#591
1504 #508
poc.1506-#370+371 -> #599+600 -> #283+285
poc.1507-#591 -> #328
poc.1508-#450
Możemy być już raczej w 100% pewni że Junkers na 15stce się dziś nie pojawi.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Niestety, postał trochę na pętli na Zagórzu, zjechał i tyle go było, a się chciałem przejechaćMarcin pisze:Jak donosi adam86 na forum WPK:Czyli teraz 100% pewności, Junkersa na 15 nie będzie .Bo helmut z rana paść raczył i był burdel.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 16:29 przez Fevon, łącznie zmieniany 1 raz.
hanys76 pisze:161# 578+577
162# skład w zakładowym na drugim biglu, wygląda na 734+735
163# 693+694/783+784
164# 693+694/783+784
165# 812
163 - #693+694 (R)Penny pisze:162 #734+735 potwierdzam > #370+371
164 - #783+784 - drogą eliminacji
1904 - #471+478Penny pisze:1910 #456+457hanys76 pisze:1901# 713+714Penny pisze:1905 #719+720
1906 #644+344
1907 #482+483
1908 #711+712
1902# 257+258
1904# 709+710
1911 #492+493
1922 #487
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Awarie itp.:
Ponadto ok. 7:40 przez Centrum do Zagórza jechał poc. 1507, który był opóźniony 15 min.
Jednak Duewag zepsuł się zapewne w poprzednim kursie, tj. koło 5:00, gdyż w przeciwnym wypadku podmiana dla niego pojawiłaby się później.
Obsady:
1502 - #757+758
1506 - Duewag Pt #691* -> #370+371 -> #599+600 -> #283+285
1508 - #334 -> #450 (#334 był tam o 8:00; drugiej obsady osobiście nie widziałem)
1509 - #537 -> #501 (podmiana pomiędzy 7:50 a 8:30)
* - najprawdop.
211 - #669
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #532
216 - #525
217 - #424
218 - #753
241 - #436
242 - #635
243 - #526
244 - #513
245 - #740
246 - #790
2601 - #670
2602 - #511
2603 - #760
2604 - #498
2605 - #621
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #539
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #509
274 - #664+663
276 - #755+756
DOPISANE (21:50):
Do galerii GTŚ dodałem fotki Duewaga Pt w Sosnowcu w czasie kursu zjazdowego:
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/di ... p?pos=-673
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/di ... p?pos=-672
Na pokładzie, poza motorowym, byli też dwaj pracownicy techniczni. Natomiast na przystanku autobusowym przy Dworca, w czasie przejazdu wagonu przez Centrum, stał nadzór ruchu.Marcin pisze:Info SMS od DWO 8:10 przez Sosnowiec Dw. PKP w stronę Katowic przejechał Duewag Pt jako pociąg specjalny.Na 1506 jest jak na razie 370+371.
Ponadto ok. 7:40 przez Centrum do Zagórza jechał poc. 1507, który był opóźniony 15 min.
Jednak Duewag zepsuł się zapewne w poprzednim kursie, tj. koło 5:00, gdyż w przeciwnym wypadku podmiana dla niego pojawiłaby się później.
Obsady:
1501 - #699Marcin, Penny, hanys76 pisze:1503 #524
1504 #508
poc.1505-#523
poc.1506-#370+371 -> #599+600 -> #283+285
poc.1507-#591 -> #328
poc.1508-#450
1502 - #757+758
1506 - Duewag Pt #691* -> #370+371 -> #599+600 -> #283+285
1508 - #334 -> #450 (#334 był tam o 8:00; drugiej obsady osobiście nie widziałem)
1509 - #537 -> #501 (podmiana pomiędzy 7:50 a 8:30)
* - najprawdop.
211 - #669
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #532
216 - #525
217 - #424
218 - #753
241 - #436
242 - #635
243 - #526
244 - #513
245 - #740
246 - #790
2601 - #670
2602 - #511
2603 - #760
2604 - #498
2605 - #621
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #539
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #509
273 - #623+624Kamil pisze:271-#631+632
272-#530+540
275-#440+446
274 - #664+663
276 - #755+756
To ja dopowiem tylko, że było to w kursie wyjazdowym po 7:00 (bo chyba mówimy o tym samym kursie ).Kamil pisze:271-#631+632(rano opóźniony o ok. 10 minut)
DOPISANE (21:50):
Do galerii GTŚ dodałem fotki Duewaga Pt w Sosnowcu w czasie kursu zjazdowego:
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/di ... p?pos=-673
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/di ... p?pos=-672
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 21:48 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Zapewne, a zepsuc się musiał w okolicy dworca, bo podobno wszystko jechało przez rondo Gierka.DW pisze: Ponadto ok. 7:40 przez Centrum do Zagórza jechał poc. 1507, który był opóźniony 15 min.
Jednak Duewag zepsuł się zapewne w poprzednim kursie, tj. koło 5:00, gdyż w przeciwnym wypadku podmiana dla niego pojawiłaby się później.
KZKGOP 1779
Na forum wpk użytkownik acolyte napisał
ok. 16:45 przez pl. Sikorskiego przejeżdżał skład #487+#465 spięty tyłami. #487 jechał bez numeru linii ale za to miał tablice: Uwaga, Zmiana trasy i próbna jazda hamowania. #465 z tyłu miał jeszcze oznaczenie linii 9 - prawdopodobnie był właśnie ściągany na Stroszek.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Ja również, zdjęcie z godziny 11:23.Penny pisze:162 #734+735 potwierdzam > #370+371hanys76 pisze:161# 578+577
162# skład w zakładowym na drugim biglu, wygląda na 734+735
163# 693+694/783+784
164# 693+694/783+784
165# 812
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Obserwacje z kamerki na Rondzie w Katowicach (stąd numery poc., a czasem również linii są wzięte z rozkładu):
1407 - #277 lub #281
1909 - #645+646
1405 - #607Penny, hanys76, luki pisze:1401# 768
1403 #747
1404 #767
1406 - #672
1408# 687/699
1409# 782
1407 - #277 lub #281
Po 16-stej na poc. 161 był skład w zakładowym z pant. OTK-1 i kasetkami. Zatem jeśli wcześniej był tam #578+577, to musiał zostać podmieniony.luki, hanys76, Penny pisze:161# 578+577
162 #734+735 > #370+371
163 - #693+694
164 - #783+784
165# 812
Na poc. 1904 są wypisane dwie różne obsady... Ponadto o 18:00 dokładnie w jego planie do i z Placu Miarki jechała solówka (OTK-1, kasetki).luki pisze:1904 - #471+478Penny pisze:1910 #456+457hanys76 pisze:1901# 713+714Penny pisze:1905 #719+720
1906 #644+344
1907 #482+483
1908 #711+712
1902# 257+258
1904# 709+710
1911 #492+493
1922 #487
1909 - #645+646
I tak będzie często, ponieważ jak już wspominałem parę dni wcześniej, w "środku" dnia zamiast 1904 i 1912 wyjeżdżają solówki na jedno kółko (1924 i 1922), a w tym czasie składy z 1904 i 1912 stoją na zajezdni. Bywają one wysyłane na inne linie, więc na 1904 i 1912 jeździ potem coś innegoDW pisze:Na poc. 1904 są wypisane dwie różne obsady... Ponadto o 18:00 dokładnie w jego planie do i z Placu Miarki jechała solówka (OTK-1, kasetki).
Ja widziałem #471+478 koło 15:00. Jechał w planie 1904 ale mógł być to spóźniony 1903.Penny pisze:I tak będzie często, ponieważ jak już wspominałem parę dni wcześniej, w "środku" dnia zamiast 1904 i 1912 wyjeżdżają solówki na jedno kółko (1924 i 1922), a w tym czasie składy z 1904 i 1912 stoją na zajezdni. Bywają one wysyłane na inne linie, więc na 1904 i 1912 jeździ potem coś innegoDW pisze:Na poc. 1904 są wypisane dwie różne obsady... Ponadto o 18:00 dokładnie w jego planie do i z Placu Miarki jechała solówka (OTK-1, kasetki).
Penny, a 1924 i 1922 kursują też popołudniu ? bo z tego co wcześniej pisałeś, są one po za szczytem 10-13.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Pociąg 1922 wyjeżdża o 9:50, a zjeżdża o 12:20, natomiast 1924 wyjeżdża o 10:35 i zjeżdża o 13:05. Później wyjeżdżają dopiero z innymi wieczornymi pociągami 1921 - 1926. Popołudniu ich nie ma.luki pisze:Penny, a 1924 i 1922 kursują też popołudniu ? bo z tego co wcześniej pisałeś, są one po za szczytem 10-13.
Jeszcze parę wieczornych obserwacji z kamerki na Rondzie w Katowicach (stąd numery poc., a czasem również linii są wzięte z rozkładu):
1114 - #749
167 - szarak
1924 - #766 lub #775
1114 - #749
166 - #808DW pisze:Po 16-stej na poc. 161 był skład w zakładowym z pant. OTK-1 i kasetkami. Zatem jeśli wcześniej był tam #578+577, to musiał zostać podmieniony.luki, hanys76, Penny pisze:161# 578+577
162 #734+735 > #370+371
163 - #693+694
164 - #783+784
165# 812
167 - szarak
1923 - #716hanys76 pisze:Wieczorne podmiany na 19:
1922# 495 solo
1923# 716/791
1924 - #766 lub #775
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 12:24 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
O 7.07 na Brynów przyjechał opóźniony poc.162 #734+735, który od rana kursował na 2 pantografie.
O 7.30 z Placu Wolności na Zagórze, poc.1501 #699 jechał razem z poc.1502 #757+758.
O 7.40 z Zawodzia, prawdopodobnie na Stroszek, jechał pusty #775.
- o 7.30 na Plac Wolności poc.116 #731+730, przyjechał w planie poc.117
- o 7.35 z Zawodzia jechał poc.374 #579+610 z kwadratem "Zjazd do zajezdni Stroszek"
- na Zawodzie nie przyjechał poc.375. Co ciekawe, również o 16.35 na tym pociągu nie było obsady.
608 #806
O 7.30 z Placu Wolności na Zagórze, poc.1501 #699 jechał razem z poc.1502 #757+758.
O 7.40 z Zawodzia, prawdopodobnie na Stroszek, jechał pusty #775.
Czy Wy naprawdę nie macie co robić?DW pisze:Jeszcze parę wieczornych obserwacji z kamerki na Rondzie w Katowicach (stąd numery poc., a czasem również linii są wzięte z rozkładu):
Hanys się pomylił, bo od rana na poc.161 był #250+251DW pisze:Po 16-stej na poc. 161 był skład w zakładowym z pant. OTK-1 i kasetkami. Zatem jeśli wcześniej był tam #578+577, to musiał zostać podmieniony.hanys76 pisze:161# 578+577
1912 #709+710 - po południuDW pisze:Na poc. 1904 są wypisane dwie różne obsady... Ponadto o 18:00 dokładnie w jego planie do i z Placu Miarki jechała solówka (OTK-1, kasetki).luki pisze:1904 - #471+478Penny pisze:1910 #456+457hanys76 pisze:1901# 713+714Penny pisze:1905 #719+720
1906 #644+344
1907 #482+483
1908 #711+712
1902# 257+258
1904# 709+710
1911 #492+493
1922 #487
1909 - #645+646
Rano tu był #509Penny pisze:1504 #508
Prawdopodobnie z powodu tego zdarzenia:Penny pisze:Zdarzenie wyglądało następująco: tuż przed pętlą Chebzie od strony Pawła zepsuł się skład 98 #464+465. Do pętli pchnięty był przez 117 #637+638, ale okazało się, że składów nie da się rozpiąć. Mieli przyjechać kowale, ale ponieważ ich przyjazd się przeciągał postanowiono, że jadący od Tlenowni skład linii 9 zostanie przypięty do powstałego wcześniej "dwuskładu" #464+465+637+638 i razem pojadą do Stroszka jako "trójskład"misza pisze:Zamieszanie w Chebziu. Prawdopodobnie stłuczka na wylocie z DTŚ. Jest Star z TŚ, spinali skład z solówką właśnie na wysokości wylotu z DTŚ. O 7:56 skład #354+355 otablicowany na 37 pojechał w kierunku Nowego Bytomia.Penny pisze:Brak przejazdu w Lipinach i/lub Chebziu
Na razie nie znam przyczyn, ale jest porządny bałagan na liniach 17 i 37. Być może też na innych kursujących do i przez Chebzie. W tej chwili 175 jedzie z Ratusza do Batorego. Tramwaje linii 37 są zawracane w Batorym. Około południa podam więcej szczegółów.
Wszystko było by pięknie, ale na przelotowym torze wykoleił się poważnie drugim wozem środkowy skład (#464+465). Urwały się sprzęgi, rozerwane zostało poszycie. Wóz #464 przypięty do składu #272+273 linii 9 odjechał do Stroszka, natomiast po przyjeździe kowali udało się odpiąć #465 od 117 #637+638 i pozostawiono go na "setce".
Zablokowane w tym czasie na Chebziu składy 175 #364+392 oraz 376 #354+355 przyjechały do Chorzowa trasą linii 9. Pociąg 175 pojechał od Gazowni do Ratusza, natomiast 376 prosto do Batorego. Na zajezdni Batory #354+355 zakopał się na nieprzetartym torze 13. Odkopywanie wozu zajęło prawie 40 minut, ale skład zdążył się wstawić planowo do Chebzia, tj. o 8:57 w kier. Chebzia. Pociąg 175 pojechał do Ratusza na planowy odjazd o 9:41. Na Ratuszu stał bez numeru pociągu #776 otablicowany na linię 9 oraz 97 #743.
- o 7.30 na Plac Wolności poc.116 #731+730, przyjechał w planie poc.117
- o 7.35 z Zawodzia jechał poc.374 #579+610 z kwadratem "Zjazd do zajezdni Stroszek"
- na Zawodzie nie przyjechał poc.375. Co ciekawe, również o 16.35 na tym pociągu nie było obsady.
To był #687hanys76 pisze:1408# 687/699
605 #809hanys76 pisze:605# 809/815
608# szarak
608 #806
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 37 gości