2010.01.14
: 14 sty 2010, 06:28
Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #342+341
Poc. 34 - #316+472
Poc. 32 - #342+341
Poc. 34 - #316+472
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/viewtopic.php?f=22&t=2045
606# 800peter pisze:poc. 602 #808
poc. 603 #803
poc. 604 #812
162# 693+694Peter pisze: poc. 164 #599+600
1902# 495+496Peter pisze: poc. 1909 #705+706
poc. 1910 #719+720
poc. 1912 #276+278
Peter pisze:poc. 602 #808
poc. 603 #803
poc. 604 #812
poc. 601 - 801hanys76 pisze:606# 800
610# 816
Linia 1:ff pisze:poc. 11 - 765
poc. 13 - 259
poc. 15 - 732
poc. 16 - 608
Linia 3:rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #342+341
Poc. 34 - #316+472
Linia 4:ff pisze:poc. 401 - 558+559
poc. 402 - 564+565
poc. 404 - 649+650
Linia 35:ff pisze: poc. 351 - 476
poc. 352 - BRAK OBSADY
Poc. 352 nie jechał z Zabrza do Zaborza ok. 8:00.
Przecież ze względów bezpieczeństwa zabrania się holowania z pasażerami. I nie każdy tramwaj co jedzie do zajezdni musi zabierać pasażerów bo i tak tam jedzie.Skład 649+650 w kursie przed 8:00 z Zaborza miał na holu wagon 620 z linii 5. Motornicza czwórki postanowiła nie zabierać pasażerów, choć i tak jechała do zajezdni.
Nie wolno stadem bo to jest sygnalizacja wzbudzana a na tej sygnalizacji jest zakaz prowadzenia pociągów następnych ( chyba nie muszę tłumaczyć z jakiego powodu , radzę przeczytać instrukcję dla służb ruchu tam jest wszystko opisane )ff pisze:Na wjazd na jednotor od strony elektrociepłowni czekają po cztery pociągi. Wjeżdżają po jednym. Nie mogą stadem?
Owszem, ale zabieranie ich jest uprzejmością motorowego i często ma to miejsce. A w tym przypadku trzeba się było tłoczyć w solówce na linii 1, nie jechały planowo piątki i 35. Poza tym zabrania się przewożenia w kabinach, a ta sama sytuacja na to nie wskazywała. Lepiej jechać z koleżanką niż ze zmarzniętymi pasażerami.Basia pisze:Przecież ze względów bezpieczeństwa zabrania się holowania z pasażerami. I nie każdy tramwaj co jedzie do zajezdni musi zabierać pasażerów bo i tak tam jedzie.Skład 649+650 w kursie przed 8:00 z Zaborza miał na holu wagon 620 z linii 5. Motornicza czwórki postanowiła nie zabierać pasażerów, choć i tak jechała do zajezdni.
Lepiej może nie narażać pasażerów jak dodatkowa masa jest na haku ? Zwłaszcza w takiej porze roku. A motorowego z defektu chyba się nie zostawia na przystanku tylko zabiera razem z defektem ?ff pisze:Lepiej jechać z koleżanką niż ze zmarzniętymi pasażerami.
A co Ty już faktury przeglądasz ? Jak wczoraj czy tam kiedy, skład na 16 pchał citadisa do Rynku, to miał zabierać też pasażerów wg. Ciebie ? - bo tam jedzie to niech sobie jadą. A jakby się co komu stało, przywalił w coś itd... wtedy było by źle, bo brał pasażerów, a tak jest źle bo nie brał.ff pisze:Nie wiem jak będzie na fakturze, ale jeśli zgodnie z prawdą wykażą, że kurs nie był zrealizowany, to do spółki wpłynie mniej pieniędzy. I powinno to martwić. Odbiór takich praktyk przez pasażerów też raczej nie jest pozytywny.
133 - #746 solo (z tego co widzę od wczoraj, a skład kilka dni stał)hanys76 pisze:134# 338
1405 - #284hanys76 pisze:1403# 687/699
162 - #783+784 - widziany ok. 13:30 - info 100% numerek i czas się zgadza.hanys76 pisze:162# 693+694Peter pisze:poc. 164 #599+600
165# 809
Nie, wysłać specjalny wagon, motorowa by poczekała na nowy wóz na Zaborzu. Lepiej zdejmować liniowe wozy do zaciągania trupów. Motorowy powinien siedzieć w przedziale pasażerskim. Z uwagi na dodatkową masę tymbardziej rozmowy i śmiechy w kabinie nie są wskazane i wpływają na niebezpieczeństwo w ruchu.luki pisze:Lepiej może nie narażać pasażerów jak dodatkowa masa jest na haku ? Zwłaszcza w takiej porze roku. A motorowego z defektu chyba się nie zostawia na przystanku tylko zabiera razem z defektem ?
Jak pcha to zupełnie inna sytuacja, ale oczywiście nie miałbym nic przeciwko, gdyby w sytuacji, gdy jest to jedyny wagon jadący w danym kierunku w dłuższym odstępie czasu, tych pasażerów jednak zabierał. Oczywiście jak pisałem jest to gest motorowego, bo on ryzykuje ewentualną karą za uchybienie.ff pisze:Jak wczoraj czy tam kiedy, skład na 16 pchał citadisa do Rynku, to miał zabierać też pasażerów wg. Ciebie ? - bo tam jedzie to niech sobie jadą. A jakby się co komu stało, przywalił w coś itd... wtedy było by źle, bo brał pasażerów, a tak jest źle bo nie brał.
- O godzinie 7.38 nie było mijanki poc. 34 z 35. Pociąg 35 oczekiwał na mijankę na ulicy Lutra. Był tam skład #395+386, który z przodu miał tablicę 'zjazd do zajezdni'. Jednak w środku byli pasażerowie, więc wracając z Makoszów również mógł zabierać ludzi.KZKGaPowicz pisze:Linia 3:rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #342+341
Poc. 34 - #316+472
Poc. 33 #260+261
Poc. 35 #384+345
No i właśnie taka sygnalizacja powinna tam być. Jeżdżę tam co prawda dopiero od dwóch dni, więc nie wiem czy to normalne (pewnie z reguły jest luźniej, bo dziś trwało wtedy "rozładowywanie" zatrzymania), ale widziałem, że sami motorowi się denerwowali. Jedna motorowa (z końca kolejki) tak kręciła głową i machała rękami, że odczytałem to błędnie jako "czemu oni k**** nie jadą" A przecież na tym odcinku ruch jest duży, każde najmniejsze zatrzymanie generuje stado, więc będzie się to powtarzaćBasia pisze:Nie wolno stadem bo to jest sygnalizacja wzbudzana a na tej sygnalizacji jest zakaz prowadzenia pociągów następnych ( chyba nie muszę tłumaczyć z jakiego powodu , radzę przeczytać instrukcję dla służb ruchu tam jest wszystko opisane )ff pisze:Na wjazd na jednotor od strony elektrociepłowni czekają po cztery pociągi. Wjeżdżają po jednym. Nie mogą stadem?
Jak by to była sygnalizacja ślizgowa to co innego , wtedy za następnego można jechać.
poc. 504 - 458ff rano pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 654 (stara boczna tablica)
poc. 503 - 406
poc. 508 - 373
poc. 509 - 420 (z rozkładu)
poc. 510 - 360
poc. 511 - 503
poc. 512 - 256
Również rano 620 (defekt).
Potwierdzam, to 806.hanys76 pisze:609# szarak, wygląda na to że wyjechał 806
poc. 111 - 313+314Peter pisze:poc. 116 #574+573
poc. 117 #270+271
poc. 118 #637+638
Peter pisze:poc. 1909 #705+706
poc. 1910 #719+720
poc. 1912 #276+278
poc. 193 - 681+682hanys76 pisze:1902# 495+496
1904# 645+646
1905# 713+714
poc. 1403 #687luki pisze:1405 - #284hanys76 pisze:1403# 687/699
1406 - #661
poc. 1901 #471+478ff pisze:Peter pisze:poc. 1909 #705+706
poc. 1910 #719+720
poc. 1912 #276+278poc. 193 - 681+682hanys76 pisze:1902# 495+496
1904# 645+646
1905# 713+714
poc. 196 - 257+258
poc. 197 - 644+344
poc. 1911 - 456+457
poc. 1912 - 490+491 (obecnie)
1501 - #688Peter pisze:poc. 1502 #629+630
poc. 1503 #334
poc. 1504 #751 solo
Poc. 352 - #266 po południuff pisze:poc. 352 - BRAK OBSADY
Poc. 352 nie jechał z Zabrza do Zaborza ok. 8:00.
177 - #364+392luki pisze:175 - #561+382
poc. 371 - 579+610Peter pisze:poc. 375 #717+721
Wczesnym wieczorem było tak:ff pisze:poc. 504 - 458ff rano pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 654 (stara boczna tablica)
poc. 503 - 406
poc. 508 - 373
poc. 509 - 420 (z rozkładu)
poc. 510 - 360
poc. 511 - 503
poc. 512 - 256
Również rano 620 (defekt).
Koło 17 dzisiaj nie było tak strasznie. Pociągów jeździło tamtędy mniej więcej tyle samo co w szczycie, więc o późnej porze nie ma co mówić. Poza tym na tym przystanku dużo osób wysiada i wsiada, do tego dochodzi ten długi cykl na światłach, więc takie "korki" mogą się tworzyć. Nie sądzę jednak, żeby to miało jakiś większy wpływ, bo dalej przy Elektrociepłowni i hali Pogoń często tramwaje nie zatrzymują się, bo nikt nie wsiada i można nadrobić spóźnienie.ff pisze:No i właśnie taka sygnalizacja powinna tam być. Jeżdżę tam co prawda dopiero od dwóch dni, więc nie wiem czy to normalne (pewnie z reguły jest luźniej, bo dziś trwało wtedy "rozładowywanie" zatrzymania), ale widziałem, że sami motorowi się denerwowali. Jedna motorowa (z końca kolejki) tak kręciła głową i machała rękami, że odczytałem to błędnie jako "czemu oni k**** nie jadą" A przecież na tym odcinku ruch jest duży, każde najmniejsze zatrzymanie generuje stado, więc będzie się to powtarzać
1507 - #672 -> #699 (podmiana pomiędzy 15-stą a 19-stą)Peter, DW pisze:1501 - #688
poc. 1502 #629+630
poc. 1503 #334
poc. 1504 #751 solo
1507 - #672
1508 - #524
212 - #535DW pisze:211 - #669
213 - #553
214 - #737
215 - prawdop. #762
216 - #525
217 - #625
218 - #753
2602 - #521DW pisze:2601 - #508
2603 - #760
2605 - #527
2608 - #759
2609 - #511
2611 - #667
274 - #274+275 -> #623+624 (podmiana ok. 14-stej, 15-stej)DW pisze:271 - #631+632
272 - #440+446
273 - #633+634
274 - #274+275 -> ?
275 - #757+758
276 - #755+756
137 #607luki pisze:133 - #746 solo (z tego co widzę od wczoraj, a skład kilka dni stał)hanys76 pisze:134# 338
135 - #281
136 - #277
209 #734+735Peter pisze:poc. 203 #695+593
poc. 204 #370+371
poc. 206 #772+771
373 #464+465ff pisze:poc. 371 - 579+610Peter pisze:poc. 375 #717+721
poc. 372 - 272+273
poc. 374 - 548+488
poc. 376 - 252+253
Skład ten jechał od Słonecznej.Peter pisze:Około 16:30 ul. 1 Maja do Zawodzia jechał pusty skład #505+504. W drugim wagonie były niedomknięte trzecie drzwi.
702 #768Peter pisze:poc. 701 #684
poc. 708 #743
201 #662+617Penny pisze:209 #734+735Peter pisze:poc. 203 #695+593
poc. 204 #370+371
poc. 206 #772+771
1408 #700Peter pisze:poc. 1403 #687luki pisze:1405 - #284hanys76 pisze:1403# 687/699
1406 - #661
poc. 1404 #340
poc. 1407 #674
luki i hanys76, skąd macie te obsady?luki pisze:163 - #783+784 - widziany ok. 13:30 - info 100% numerek i czas się zgadza.hanys76 pisze:162# 693+694Peter pisze:poc. 164 #599+600
165# 809
Nie wiem skąd, hanys, ale ja miałem napisać 162 i nie wiem czemu tak wyszło jak jest :/ Zresztą pisałem godzinę obserwacji bo powtarzałem obsadę wypisaną wcześniej, musiałem źle wstukaćBoguś pisze:luki i hanys76, skąd macie te obsady?