2009.12.16

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

2009.12.16

#1 Post autor: rafalurbino18 » 16 gru 2009, 06:06

Poc. 33 - #342+341
Poc. 34 - #558+559

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#2 Post autor: KZKGaPowicz » 16 gru 2009, 07:11

Linia 18:
Poc. 181 #408
Poc. 182 #267
Poc. 183 #608
Poc. 184 #654
Poc. 185 #425

! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: Peter » 16 gru 2009, 07:22

poc. 611 #809

poc. 112 #583+584
poc. 113 #637+638
poc. 115 #662+617

poc. 136 #688

poc. 1401 #749

poc. 165 #814

poc. 1905 #492+493
poc. 1906 #713+714
poc. 1907 #703+704
poc. 1908 #683+642
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#4 Post autor: ff » 16 gru 2009, 08:42

poc. 13 - 742
poc. 15 - 639
poc. 16 - 788

poc. 401 - 254+255 :!:
poc. 402 - 649+650
poc. 403 - 260+261

poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedn reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658

poc. 351 - 613
poc. 352 - 461

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#5 Post autor: hanys76 » 16 gru 2009, 08:55

Peter pisze:poc. 611 #809
601# szarak
602# 812
603# ?>>810
604# 816
605# 806
606# 805
607# 808
608# 802
609# 801
610# szarak
612# 815
Peter pisze: poc. 112 #583+584
poc. 113 #637+638
poc. 115 #662+617
111# 262+282
Peter pisze:poc. 136 #688
134# 338
Peter pisze: poc. 165 #814
163# 270+271

edycja 10.40

Wagon 810 jechał o 10.10 na Słoneczną by zawrócić, obecnie kursuje na pociągu 603. Zapewne wcześniej było tu coś innego.

Poprawione. Boguś
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 20:45 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.

luksus
Posty: 474
Rejestracja: 11 gru 2007, 16:40
Lokalizacja: Chorzów

#6 Post autor: luksus » 16 gru 2009, 13:11

91- #347
92 - #644+344
96 - #464+465

171 - #401+402
173 - #564+565
174 - #395+386
175 - #379+415
176 - #649+650
177 - #579+610

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7 Post autor: luki » 16 gru 2009, 13:44

hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 136 #688
134# 338
131 - #781
hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 165 #814
163# 270+271
164 - #746+745
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#8 Post autor: rafalurbino18 » 16 gru 2009, 14:07

luksus pisze:174 - #395+386
Już go tam nie ma. Jest teraz na poc. 33.
Poc. 33 - #342+341
Poc. 34 - #558+559
Poc. 31 - #561+382
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #j.w. -> #395+386
Poc. 35 - #651+652

Edycja 06.52 (17 gru.) - Dopisałem obsadę na poc. 31.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 06:53 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#9 Post autor: ff » 16 gru 2009, 17:38

hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 611 #809
601# szarak
602# 812
603# ?>>810
604# 816
605# 806
606# 805
607# 808
608# 802
609# 801
610# szarak
612# 815
poc. 601 - 813 (obecnie)
poc. 605 - 803 (obecnie)
poc. 610 - 806 (obecnie)

Trochę dziwne te zamiany. Nie pomyliłeś się?
hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 112 #583+584
poc. 113 #637+638
poc. 115 #662+617
111# 262+282
poc. 112 - BRAK OBSADY :!: *
poc. 114 - 695+593
poc. 115 - 772+771 (obecnie)
poc. 116 - 659+660
poc. 117 - 250+251
poc. 118 - 629+630 (stare obie boczne tablice)

Skład 637+638 ma obie stare boczne tablice.

* - możliwe, że jednak obsada była i skład ten zawrócono na Stadionie Śląskim do Chebzia z powodu zatrzymania w Katowicach, jednak następna 11-tka (poc. 113) jechała normalnie do Katowic, tak jak cały czas pociągi linii 6 i 19 Dopisane: Jednak na poc. 112 był brak obsady :!: Na ten pociąg z Katowic po 17:00 jechał włączyć się skład 691+689 (pewnie miał zawrócić na Stadionie i pojechać do Katowic), lecz utknął w dłuższym zatrzymaniu, a potem już pojechał prosto na Chebzie.
Peter pisze:poc. 1905 #492+493
poc. 1906 #713+714
poc. 1907 #703+704
poc. 1908 #683+642
poc. 192 - 471+478
poc. 193 - 711+712
poc. 194 - 354+355
poc. 195 - 257+258 (obecnie)
poc. 199 - 276+278
poc. 1911 - 272+273
poc. 1912 - 681+682

Po 17:00 z Chorzowa jechały jeden za drugim pociągi 192 (opóźniony 25 minut), 116 (planowo), 610 (opóźniony 15 minut), 193 (opóźniony 10 minut), poc. 117 (opóźniony 5 minut), 611 (opóźniony ok. 5 minut) i poc. 194 (planowo). Musiało coś zdefektować - prawdopodobnie poc. 191, który nie jechał w ogóle po 17:00 z Katowic. Dopisane: Zdefektował jednak inny wagon - karlik 801 z poc. 609. O 17:45 wyjechał ze Stadionu Śląskiego do Katowic bez pasażerów z zielonymi wyświetlaczami.

Brak poc. 191 w kursie z Katowic prawdopodobnie należy tłumaczyć tym, że się zepsuł lub coś go zablokowało podczas jazdy z Katowic do Bytomia. To pierwszy pociąg, który nie dojechał, a wszystko kolejne wg rozkładu za nim też nie jechało (zatrzymanie trwa już 25 minut - w tym czasie powinny już jechać 606, 116, 192, 607 i 117).

EDIT 18:10

Zatrzymanie w Katowicach trwa już 40 minut.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:14 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#10 Post autor: hanys76 » 16 gru 2009, 18:11

W planie pociągu 601 z ronda, w kierunku rynku jedzie pociąg 603#810 .

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#11 Post autor: ff » 16 gru 2009, 18:14

hanys76 pisze:W planie pociągu 601 z ronda, w kierunku rynku jedzie pociąg 603#810 .
Z Bytomia przed 18:00 jechał na poc. 601 wagon 813.

Poc. 602 (wagon 812) jedzie do Katowic opóźniony 10 minut (jedzie za poc. 197, a powinien przed nim).

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#12 Post autor: hanys76 » 16 gru 2009, 18:18

Wagon 801 jezdzi dalej, o 18.15 przyjechał od rynku na rondo. Zaraz za nim jedzie skład 262+282 z 111.

EDIT 18.25

Szarak na pociągu 610, jedzie planowo w kierunku Chorzowa.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#13 Post autor: ff » 16 gru 2009, 18:29

Po prawie godzinie sytuacja się wyjaśniła i już "normalnie" odbywa się ruch do Chorzowa. Tak jak podejrzewałem zepsuł sie skład na poc. 191 (był to 548+488). Ciemny pchany był w towarzystwie nadzoru ruchu przez karlika 805 na poc. 606. Trójskład 548+488+805 wjechał na Stadion Śląski i stoi na pętli zachodniej.

Za trójskładem prostą trasą do Chorzowa pojechały jeden za drugim pociągi 607, 116 (był opóźniony, powinen być za poc. 606), 112 (włączenie), 192, 193, 117, 608, 1114, 194, 609 i 111.

Skład 471+478 na poc. 192 kursuje z pasażerami bez włączonych przednich świateł, bez wszystkich świateł pozycyjnych z każdej strony wagonu, bez tylnych czerwonych i bez zapalonych przednich kasetek :!:

Wagon 802 na poc. 608 podczas przejazdu zatrzymał się na wysokości pętli wschodniej i stał tak na światłach awaryjnych przez ok. 3 minuty.

Po odholowaniu na pętlę zachodnią skład 548+488, wagon 805 wycofywał trzecim torem na pętlę wschodnią, przejechał całą pętlę i stanął na jej wlocie. Stał tam ok. 10 minut. Kilka minut temu pojechał do przodu za zwrotnicę dojazdową od strony Chorzowa, ale nie wycofuje. Przez cały ten czas świecą mu się światła awaryjne.

Po kolejnych 10 minutach postoju wagon 805 ostatecznie ponownie jedzie na pętlę zachodnią. Możliwe, że zwrotnice są zasypane i motorniczy wolał nie ryzykować manewrami na pętli wschodniej.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:09 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#14 Post autor: hanys76 » 16 gru 2009, 18:40

Musi nie byc przejazdu na Brynów, pociąg 165# 814 w kursie o 18.10 ze Słonecznej zawrócił na Placu Wolności i o 18.25 pojechał na Słoneczną. O godzinie 18.38 ponownie pojawił się na rondzie, jedzie w kierunku rynku.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#15 Post autor: rafalurbino18 » 16 gru 2009, 18:41

ff pisze:poc. 401 - 254+255 :!:
poc. 402 - 649+650
poc. 403 - 260+261
Poc. 402 - #j.w. -> #364+392
Poc. 403 - #j.w. -> #587+612 :!:
Poc. 404 - #316+472
----
Poc. 33 - #j.w. -> #395+386
Oznakowanie tego składu pozostawia wiele do życzenia. Mianowicie w pierwszym wagonie z tyłu była tablica linii 4 (choć kursował wcześniej na 17). W drugim wagonie tablica boczna była wsadzona odwrotnie (tzn. strona z listą przystanków do zewnątrz), zaś tablica tylna była do góry nogami.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#16 Post autor: ff » 16 gru 2009, 18:50

Wagon 810 cały czas jeździ na poc. 603. Do Katowic ma jednak teraz 25 minut opóźnienia. Zaraz za nim jedzie poc. 604, który opóźniony jest 10 minut, a potem już planowo poc. 605.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#17 Post autor: Peter » 16 gru 2009, 18:51

Peter pisze:poc. 1401 #749
Na 14 widziałem jeszcze #687 solo.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:39 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#18 Post autor: rafalurbino18 » 16 gru 2009, 18:54

ff pisze:poc. 13 - 742
poc. 15 - 639
poc. 16 - 788
Poc. 11 - #786
Poc. 12 - #765
Poc. 14 - #733

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#19 Post autor: Marcin » 16 gru 2009, 18:57

poc.1507-#505+504
poc.1508-#674
poc.1509-#450

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#20 Post autor: ff » 16 gru 2009, 19:08

Tuż po 19:00 ze Stadionu w kurs poc. 606 do Katowic włączył się oczekujący na pętli zachodniej wagon 805. Chwilę wcześniej jechał skład 659+660 na poc. 116, który też musiał gdzies zawrócić do planu - zapewne na Metalowców.

Przed 20:00 do Katowic jadą 3 szóstki z rzędu - odpowiednio 608, 607 i planowo 609. Czyli w kursie do Bytomia 608 musiał skrócić trasę (pewnie do pl. Sikorskiego), że znalazł się przed poc. 607, a i tak jeszcze był 10 minut opóźniony. Poc. 607 jest opóźniony 25-30 minut.

Nową obsadą na poc. 191 za zepsutego 548+488 jest teraz skład 719+720.

***

poc. 1114 - 768

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#21 Post autor: Boguś » 16 gru 2009, 20:07

O 7.15 do Brynowa, poc.604 #816 jechał tuż za poc.164 #746+745.

O 7.25 z Rynku do zajezdni Zawodzie jechał pusty #662+617 z poc.115.

Między 7.27 a 7.30 z Rynku do Zawodzia jechały poc.1509 #450 i 1501 #501.

O 7.35 z Zawodzia do Katowic jechał pusty #772+771 jako rezerwa na poc.115.
Peter pisze:poc. 1401 #749
1403 #782
1404 #277 - na szafie bezpiecznikowej jest numer 727 :!:
1408 #281 -> #590
1409 #607
luki pisze:
hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 136 #688
134# 338
131 - #781
Kursuje również #692
luki pisze:
hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 165 #814
163# 270+271
164 - #746+745
162 #599+600 -> #583+584
163 #731+730 - od rana
ff pisze:
hanys76 pisze:605# 806

poc. 605 - 803 (obecnie)
Od rana poc.605 jest #803
Marcin pisze:poc.1507-#505+504
poc.1508-#674
poc.1509-#450
1501 #501
1502 #702+701
1503 #598
1504 #566
hanys76 pisze:Wagon 810 jechał o 10.10 na Słoneczną by zawrócić, obecnie kursuje na pociągu 603. Zapewne wcześniej było tu coś innego.
Dziwne, bo ja go widziałem na tym pociągu już o 7.05.

702 #328
703 solo #699
707 #791
708 #362
709 #661

201 #574+573
202 #313+314
203 #268+269
204 #264+265
205 #734+735
206 #604+603
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 20:46 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#22 Post autor: ff » 16 gru 2009, 20:21

Jadący w ostatnim kursie z Katowic pociągu 197, skład 703+704 nie dojechał do zajezdni. Na pl. Sikorskiego musiał zawrócić do Katowic i wykonuje teraz kurs poc. 1922. Moźliwe, że pierwotny wagon (bo tam ma być chyba solówka) zdefektował i nastąpiła zamiana - defekt zjechał do zajezdni lub jako poc. 197, a 703+704 robi teraz za niego kurs do Katowic.

EDIT 21:15

Dziwne rzeczy się dzieją. Pół godziny później jechał do Katowic skład 276+278, który wcześniej był na poc. 199. Czyli wygląda to tak, że składy nie mogą zjechać do Stroszka, a w zamian wykonują kurs do Katowic. Jednak podmiany są realizowane, bo zaraz za składem 276+278 jechała podmiana za poc. 195 (1923). Czyli wygląda na to, że blokada jest do Stroszka, ze Stroszka jest OK.

Na linii 6 także dziwne rzeczy. Do godziny 21:00 pociągi linii 6 jeździły do Katowic 15-20 minut przed czasem. Sugerowało to blokadę między urzędem miejskim a Jagiellońską, i wszystko zawracało właśnie na Jagiellońskiej.

Pozostaje linia 11, na której też ciekawostki. Jadący w pierwszym kursie z Katowic poc. 1111 wjechał z pasażerami na Stadion, by przepuścić skład 262+282 jadący za nim do Chebzia. Skład ten kursował na poc. 111 i chwilę wczesniej powinien wykonywać kurs zjazdowy do Zawodzia. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że zdefektował poc. 1114 i zastępuje go kursujący wtedy za nim poc. 111, który specjalnie nie jechał do zajezdni. Dopisane: Potwierdzam, skład 262+282 kursuje teraz na poc. 1114.

poc. 1111 - 571 solo (cały tylny sprzęg)
poc. 1112 - 281
poc. 1113 - 687
poc. 1114 - jw. :arrow: skład 262+282 :!: z poc. 111

poc. 1923 (za 195) - 321
poc. 1924 (za 197) - BRAK OBSADY :!:
poc. 1925 (za 199) - skład 276+278 :!: (z poc. 199)
poc. 1926 (za 1911) - 709 solo
poc. 1921 (za 191) - 716
poc. 1922 (za 193) - 776

EDIT 21:30

No i zaś coś było. Przez około 7 minut wagon 810 (poc. 603) stał na wysokości wejścia głównego do parku w kierunku Katowic. Niestety nie wiem czy cokolwiek jeszcze stało przed nim.

Skład 276+278 wracający z Katowic z nadprogramowego kółka poc. 199 wjechał na Stadion Śląski. Jadący za nim poc. 1923 (za poc. 195) pojechał prosto. Dopisane: Skład 276+278 nadal był na poc. 199 (to znaczy na kursach odpowiadających jego podmianie, której nie ma). Skład ten włączył się o 21:40 z pętli zachodniej w kurs do Katowic.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 21:19 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#23 Post autor: R_G » 16 gru 2009, 22:09

2601 - #552
2606 - #627

2611 - #436

Na '27' kursowały #530+540 oraz #755+756
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#24 Post autor: ff » 16 gru 2009, 22:59

ff rano pisze:poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 503 - 503 (przepalony lewy przedni reflektor)
poc. 504 - 506
poc. 506 - 653 (stara boczna tablica)

W zajezdni Gliwice chyba się skończył zapas żarówek, bo chociaż za dużo wagonów nie widziałem i nie wszystkie od przodu, to jak widać mimo tego aż trzy spośród tych zauważonych jeździły tylko na jednym światle.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#25 Post autor: Penny » 17 gru 2009, 03:18

Boguś pisze:
luki pisze:
hanys76 pisze:
Peter pisze:poc. 136 #688
134# 338
131 - #781
Kursuje również #692
132 #673
133 #692
134 #329 (widziany po 19:00 na Zawodziu)
137 #591
Boguś pisze:702 #328
703 solo #699
707 #791
708 #362
709 #661
701 #710
704 #773
Boguś pisze:201 #574+573
202 #313+314
203 #268+269
204 #264+265
205 #734+735
206 #604+603
207 #680+679
209 #675+676

2013 #416
2015* #728 w kursie o 19:14 z zajezdni Zawodzie

* * *

LINIA 7
DNI ROBOCZE (tylko i wyłącznie wagony 1x105N)
701 B (4:37 - 3:35); od Chorzów Ratusz jako 911 (3:40 - 4:58)
702 K (4:34 - 19:53)
703 K (4:39 - 0:03)
704 B (3:28 - 20:59)
705 B (3:43 - 4:42)
706 K (6:02 - 19:30)
707 B (3:58 - 23:49)
708 B (4:11 - 21:59)
709 K (4:35 - 20:04)

DNI WOLNE (tylko i wyłącznie wagony 1x105N)
701 B (4:15 - 3:35); od Chorzów Ratusz jako 911 (3:40 - 4:58)
703 K (4:39 - 0:03)
705 B (5:08 - 4:42)
707 B (3:50 - 23:47)
LINIA 17
CODZIENNIE (w dni robocze 2x105N, w dni wolne 1x105N)
171 G (3:43 - 0:03)
172 G (5:09 - 20:39)
173 G (4:04 - 0:28)
174 G (5:29 - 21:00)
175 G (4:05 - 0:30)
176 G (4:13 - 19:40)
177 G (4:32 - 23:35)
178 G (4:40 - 20:00)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2009, 02:15 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#26 Post autor: rzelfix » 17 gru 2009, 11:29

ff pisze:poc. 194 - 354+355
Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#27 Post autor: ff » 17 gru 2009, 12:36

rzelfix pisze:
ff pisze:poc. 194 - 354+355
Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.
A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#28 Post autor: DW » 17 gru 2009, 16:56

Marcin pisze:poc.1507-#505+504
poc.1508-#674
poc.1509-#450
Według rozkładu na 15-stce składy są tylko na poc. 1502 i 1506, więc albo się pomyliłeś, albo na poc. 1507 był nieplanowy składzik.
Przy okazji przypomnę, że poc. 1508 zjeżdża do zajezdni z Zagórza już przed 17-stą (to tak na wszelki wypadek jakby Ci się przy wpisywaniu zamieniły poc. 1506 i 1507 z 1507 i 1508 ;) ).

211 - #754
212 - #535
214 - #737

217 - #751

241 - #529
242 - wagon po RK w ZUR
243 - #602
244 - #636
246 - #790

R_G pisze:2601 - #552
2606 - #627

2611 - #436
2604 - #667
2605 - #532
2606 - #627

271 - #631+632
272 - #530+540
274 - #274+275
275 - #623+624
276 - #755+756

ff pisze:
rzelfix pisze:
ff pisze:poc. 194 - 354+355
Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.
A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.
rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#29 Post autor: rafalurbino18 » 17 gru 2009, 20:03

ff pisze:
ff rano pisze:poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 503 - 503 (przepalony lewy przedni reflektor)
poc. 504 - 506
poc. 506 - 653 (stara boczna tablica)
Poc. 501 - #j.w. -> #256
Poc. 505 - #259
Poc. 508 - #460

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#30 Post autor: ff » 17 gru 2009, 21:21

DW pisze:
ff pisze:
rzelfix pisze:
ff pisze:poc. 194 - 354+355
Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.
A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.
rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.
Rozumiem. Jednak poc. 194 teoretyczne nie jest podmieniany - podmieniane są pociągi nieparzyste. Natomiast wagon 321 kursował wg opublikowanego rozkładu w planie poc. 1923, czyli 30 minut wcześniej. Kursy poc. 1924 nie były obsadzone.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#31 Post autor: rzelfix » 17 gru 2009, 23:20

ff pisze:
DW pisze:
ff pisze:
rzelfix pisze:
ff pisze:poc. 194 - 354+355
Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.
A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.
rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.
Rozumiem. Jednak poc. 194 teoretyczne nie jest podmieniany - podmieniane są pociągi nieparzyste. Natomiast wagon 321 kursował wg opublikowanego rozkładu w planie poc. 1923, czyli 30 minut wcześniej. Kursy poc. 1924 nie były obsadzone.
Już tłumaczę. Podmiana miała miejsce na Stroszku i mowa tu o godzinach południowych. A konkretniej to przed godziną 13. #321 (oznakowany jako poc. 1924) zjechał do zajezdni, a w zamian wyjechał skład #354+355.

A więc mowa o podmianie 1924 -> 1904. #321 zjeżdża do zajezdni, po czym o 13:03 planowo wyjeżdża skład #354+355 ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości