2009.12.15
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.12.15
Poc. 31 - #342+341
601# 809
603# 808
604# szarak
605# 802
606# 812
608# zakarlik 772+771 >>804
609# 815
610# 805
611# 801
612# 816
704#684
705#321
706#328
707#487
708#773
709#591
114# 270+271
118# 583+584
131#749
132#699 solo
133#672
134#338
137#692
Na linii 14 kursują 571 i 768.
15 ?#691+689( kurs 6.28 z Placu Wolności)
1504#782
162# 693+694/783+784 *
164#748+747
165# szarak 806
1911#705+706
201#629+630
202#702+701
203#574+573
207#680+679
208#662+617
209#505+504
7 z Katowic w kierunku Batorego, jezdzą załadowane po dach. Zaraz za 7 jadą puste 13 oraz 20. W kierunku Katowic jedzie stado 13,20,7 potem długo nic i kolejne stado.
Zatramwaje na 7 miał obsługiwac pkm Katowice, a na Batorym widziałem ikarusa#07 od Polaka jako T7.
*-edycja 8.30
EDYCJA 10.50
Na pociągu 608 nastapiła podmiana, skład 772+771 został podmieniony na rondzie przez wagon 804.
603# 808
604# szarak
605# 802
606# 812
608# zakarlik 772+771 >>804
609# 815
610# 805
611# 801
612# 816
704#684
705#321
706#328
707#487
708#773
709#591
114# 270+271
118# 583+584
131#749
132#699 solo
133#672
134#338
137#692
Na linii 14 kursują 571 i 768.
15 ?#691+689( kurs 6.28 z Placu Wolności)
1504#782
162# 693+694/783+784 *
164#748+747
165# szarak 806
1911#705+706
201#629+630
202#702+701
203#574+573
207#680+679
208#662+617
209#505+504
7 z Katowic w kierunku Batorego, jezdzą załadowane po dach. Zaraz za 7 jadą puste 13 oraz 20. W kierunku Katowic jedzie stado 13,20,7 potem długo nic i kolejne stado.
Zatramwaje na 7 miał obsługiwac pkm Katowice, a na Batorym widziałem ikarusa#07 od Polaka jako T7.
*-edycja 8.30
EDYCJA 10.50
Na pociągu 608 nastapiła podmiana, skład 772+771 został podmieniony na rondzie przez wagon 804.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Po 15 w Zabrzu w związku z zamknięciem ulicy Pawliczka pojawiły się potężne korki. Piszę o tym, gdyż przy POWENie, gdzie auta zjeżdżają na niby krótki odcinek (ponad 50m) utknęły w nim tramwaje. Z uwagi na straszliwie wolną przepustowość niektóre pociągi stały nawet po więcej niż 10 minut Trójki już po tym zdarzeniu tracą najwięcej i mają miejsce opóźnienia do 20minut. Piątki z uwagi na dłuższy postój na Zaborzu trochę niwelują straty czego nie można powiedzieć o 4 i 35.
Swoją drogą od dawna nie widziałem takich korków w niektórych miejscach. Autobusy mają nawet po godzinę opóźnienia (głównie 840 i 870).
Swoją drogą od dawna nie widziałem takich korków w niektórych miejscach. Autobusy mają nawet po godzinę opóźnienia (głównie 840 i 870).
Awarie itp.:
- o 8:35 z przyst. Sosnowiec Estakada w str. Centrum jechał wagon #532 (poc. 2610), który jechał włączyć się w planowe kursy tego poc. najprawdop. od Dańdówki.
Wcześniej, ok. 8:08 spod wiaduktu na Piłsudskiego w str. Mysłowic wyjeżdżał wagon #534, który najprawdop. był na poc. 2610. Możliwe nawet, że już wtedy zjeżdżał do zajezdni, lecz miał normalną tablicę liniową.
- przed południem było chyba jakieś zatrzymanie na trasie linii '21'. Chwilę po 12:10 ul. Mariacką do Centrum jechał skład w zakładowym (pewnie opóźniony poc. 273), a chwilę po nim wagon #737 (poc. 214, który planowo powinien tam być o 11:23). Ok. 12:20 w planie poc. 217 do Milowic jechał poc. 216 (#525).
- o 12:30 ul. Mariacką w S-cu w str. Będzina jechał wagon #534, który nie pasował na żaden z planowych liniowych poc.
Obsady:
1501 - #424 -> #782 (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1502 - #675+676
1503 - #501
1504 - #782 -> ? (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1507 - #566
1508 - #340
1509 - #666
211 - #754
212 - #535
213 - #553
214 - #737
216 - #525
217 - #751
241 - #529
242 - #635
243 - #602
244 - #636
245 - #740
246 - #790
2601 - #595
2603 - #760
2604 - #436
2605 - #552
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #448
2610 - #534 -> #532 (podmiana ok. 8:20)
2611 - #667
271 - #631+632
273 - #623+624 już w składzie
274 - #274+275
275 - ##530+540
276 - #755+756
- o 8:35 z przyst. Sosnowiec Estakada w str. Centrum jechał wagon #532 (poc. 2610), który jechał włączyć się w planowe kursy tego poc. najprawdop. od Dańdówki.
Wcześniej, ok. 8:08 spod wiaduktu na Piłsudskiego w str. Mysłowic wyjeżdżał wagon #534, który najprawdop. był na poc. 2610. Możliwe nawet, że już wtedy zjeżdżał do zajezdni, lecz miał normalną tablicę liniową.
- przed południem było chyba jakieś zatrzymanie na trasie linii '21'. Chwilę po 12:10 ul. Mariacką do Centrum jechał skład w zakładowym (pewnie opóźniony poc. 273), a chwilę po nim wagon #737 (poc. 214, który planowo powinien tam być o 11:23). Ok. 12:20 w planie poc. 217 do Milowic jechał poc. 216 (#525).
- o 12:30 ul. Mariacką w S-cu w str. Będzina jechał wagon #534, który nie pasował na żaden z planowych liniowych poc.
Obsady:
Z rozkładu (po mojej analizie, bo na TŚ nadal nie ma) wynika, że o 6:28 powinien odjeżdżać poc. 1506, więc to pewnie na nim jest/był #691+689.hanys76 pisze:15 ?#691+689( kurs 6.28 z Placu Wolności)
1504#782
1501 - #424 -> #782 (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1502 - #675+676
1503 - #501
1504 - #782 -> ? (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1507 - #566
1508 - #340
1509 - #666
211 - #754
212 - #535
213 - #553
214 - #737
216 - #525
217 - #751
241 - #529
242 - #635
243 - #602
244 - #636
245 - #740
246 - #790
2601 - #595
2603 - #760
2604 - #436
2605 - #552
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #448
2610 - #534 -> #532 (podmiana ok. 8:20)
2611 - #667
271 - #631+632
273 - #623+624 już w składzie
274 - #274+275
275 - ##530+540
276 - #755+756
poc. 602 - 810hanys76 pisze:601# 809
603# 808
604# szarak
605# 802
606# 812
608# zakarlik 772+771 >>804
609# 815
610# 805
611# 801
612# 816
poc. 604 - to jest 800
poc. 607 - 803
poc. 111 - 250+251hanys76 pisze:114# 270+271
118# 583+584
poc. 112 - 313+314 (czarny boczny wyświetlacz)
poc. 113 - 731+730
poc. 115 - 734+735
poc. 116 - 726+727 (po 17:00 z Katowic opóźniony 15 minut - jechał w planie poc. 117)
poc. 117 - 370+371 BRAK OBSADY (obecnie)
Skład 583+584 kursował na drugim pantografie
poc. 1114 - 284 solo
W planie poc. 111 do Katowic przed 18:00 jechał czteroskład 250+251+370+371. Wszystkie wagony otablicowane na linię 11. Drugi skład był ciemnym defektem, krakus był oświetlony, jednak nie miał na pokładzie pasażerów. Podejrzewam, że to pociągi 111 i 116, na którym brakuje teraz obsady. Dopisane: Jak się okazało poc. 111 ściągał poc. 117.
poc. 191 - 272+273hanys76 pisze:1911#705+706
poc. 192 - 647+648
poc. 193 - 703+704
poc. 194 - 492+493
poc. 195 - 683+642
poc. 196 - 713+714
poc. 197 - 276+278
poc. 199 - 681+682 (obecnie) *
poc. 1912 - 354+355
Ostatnio zmieniony 15 gru 2009, 19:07 przez ff, łącznie zmieniany 12 razy.
poc. 1909 #495+496 (widziany rano)ff pisze:poc. 191 - 272+273hanys76 pisze:1911#705+706
poc. 192 - 647+648
poc. 193 - 703+704
poc. 194 - 492+493
poc. 195 - 683+642
poc. 196 - 713+714
poc. 197 - 276+278
poc. 1912 - 354+355
poc. 1910 #257+258
poc. 204 #264+265hanys76 pisze:201#629+630
202#702+701
203#574+573
207#680+679
208#662+617
209#505+504
poc. 205 #599+600
*SDIP (U.N.O.)
Do Ronda dojechali ok. 18:10, oba składy były ciemne. Zatrzymali się przed rozjazdem Słoneczna / Rondo. Słychać było nieustannie dzwonek. Nie wiem ile stali, bo byłem tam przez chwilę.ff pisze:W planie poc. 111 do Katowic przed 18:00 jechał czteroskład 250+251+370+371. Wszystkie wagony otablicowane na linię 11. Drugi skład był ciemnym defektem, krakus był oświetlony, jednak nie miał na pokładzie pasażerów. Podejrzewam, że to pociągi 111 i 116, na którym brakuje teraz obsady.
1407 - #277.luki pisze:1404 - #571hanys76 pisze:Na linii 14 kursują 571 i 768.
- ok. 17:40 od Słonecznej Pętli jechał skład #725+736. Nie wiem któy poc. bo nie ma jeszcze rozkładów.hanys76 pisze:162# 693+694/783+784 *
164#748+747
165# szarak 806
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 3:
Poc. 31 #342+341 rafalurbino18
Poc. 32 #558+559
Poc. 33 #651+652
Linia 18:
Poc. 181 #608
Poc. 182 #408
Poc. 183 #654
Poc. 184 #267
Poc. 185 #425
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
Poc. 31 #342+341 rafalurbino18
Poc. 32 #558+559
Poc. 33 #651+652
Linia 18:
Poc. 181 #608
Poc. 182 #408
Poc. 183 #654
Poc. 184 #267
Poc. 185 #425
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Skład 250+251 musiał zostawić tego defekta (na łuku 33 lub na Słonecznej), ponieważ jedzie teraz do Chebzia w swoim planie. Tuż przed nim jedzie skład 659+660, który pewnie na Metalowców włączy się na brakujący poc. 117.luki pisze:Do Ronda dojechali ok. 18:10, oba składy były ciemne. Zatrzymali się przed rozjazdem Słoneczna / Rondo. Słychać było nieustannie dzwonek. Nie wiem ile stali, bo byłem tam przez chwilę.ff pisze:W planie poc. 111 do Katowic przed 18:00 jechał czteroskład 250+251+370+371. Wszystkie wagony otablicowane na linię 11. Drugi skład był ciemnym defektem, krakus był oświetlony, jednak nie miał na pokładzie pasażerów. Podejrzewam, że to pociągi 111 i 116, na którym brakuje teraz obsady.
Około 18 z Placu Wolności do Zagórza jechał #424, nie wiem na którym pociągu. [może 1504]DW, HANYS76, 37 pisze:1501 - #424 -> #782 (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1502 - #675+676
1503 - #501
1504 - #782 -> ? (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1506 - #691+689
1507 - #566
1508 - #340
1509 - #666
2602 - #621DW pisze:2601 - #595
2603 - #760
2604 - #436
2605 - #552
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #448
2610 - #534 -> #532 (podmiana ok. 8:20)
2611 - #667
272 - #279+280DW pisze:271 - #631+632
273 - #623+624 już w składzie
274 - #274+275
275 - ##530+540
276 - #755+756
Na Sikoraku stały nieobsadzone wagony #717 oraz #482+483
Ostatnio zmieniony 15 gru 2009, 19:35 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 402/403 - 316+472ff rano pisze:poc. 401 - 379+415
poc. 404 - 260+261
Poc. 401 był po 16:00 opóźniony 20 minut, czyli jechał jak poc. 402. Skład 316+472 jeżeli miał takie samo opóźnienie, to był na poc. 402, ale czasowo był jeździł na poc. 403. Skłaniałbym się ku poc. 402.
poc. 504 - 503ff rano pisze:poc. 501 - 460
poc. 508 - 476
poc. 509 - 360
poc. 511 - 477
poc. 512 - 658
poc. 506 - 506
poc. 353 - 461ff rano pisze:poc. 351 - 406
Ok. 16:30 przed poc. 401 jechał do zajezdni wagon 420 z linii 35 bez numeru pociągu (ale czasowo pasowałoby na poc. 352).
Z moich wyliczeń wynika akurat, że koło 18-stej to bardziej powinien stamtąd odjeżdżać poc. 1501 (o 18:13).R_G pisze:Około 18 z Placu Wolności do Zagórza jechał #424, nie wiem na którym pociągu. [może 1504]DW, HANYS76, 37 pisze:1501 - #424 -> #782 (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1502 - #675+676
1503 - #501
1504 - #782 -> ? (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1506 - #691+689
1507 - #566
1508 - #340
1509 - #666
Z rozkładu, który ułożyłem na podstawie dzisiejszych obserwacji wynika, że poc. 1501 odjeżdża z Zagórza o:
6:34* 8:34 10:49 13:04 15:19 17:19 19:24 21:24 23:34
A z Placu Wolności o:
5:28* 7:22 9:28 11:43 13:58 16:13 18:13 20:18 22:18 0:23
* - chociaż te kursy wykonuje chyba poc. 1502
To ile na tej 7-mce jest poc.?!? Bo z rozkładu KZK GOP wynika, że jest 4-5 wozów ze Stroszka i 2-3 z Zawodzia...Peter pisze:Na 7 widziałem też dzisiaj #661, ale nie mam pojęcia jaki to jest pociąg. :/hanys76 pisze:704#684
705#321
706#328
707#487
708#773
709#591
Z moich dzisiejszych obserwacji wychodzi mi że:Penny pisze:W dni robocze ze Stroszka jest 5 pociągów, a z Zawodzia 4 - wszystko solo.DW pisze:To ile na tej 7-mce jest poc.?!? Bo z rozkładu KZK GOP wynika, że jest 4-5 wozów ze Stroszka i 2-3 z Zawodzia...
701, 704, 705, 707 oraz 708 to obsada ze Stroszka.
702, 703, 706 oraz 709 obsługuje Zawodzie.
Zepsuł się wagon 805 kursujący na poc. 610 (w kursie zjazdowym). O 20:40 koło Stadionu pchał go z Chorzowa w kierunku skład 731+730 z poc. 113 (również wtedy w kursie zjazdowym). 805 był ciemny w śroku, ale świeciły wyświetlacze, natomiast 731+730 świecił. W obu nie było pasażerów. Trójskład minął Stadion Śląski i w takiej konfiguracji jechali dalej do centrum Katowic. Patrząc po rozkładzie miały około 30 minut opóźnienia.
Z trójskładem jechały następnie w stadku poc. 611 (801 - opóźniony 20 minut), poc. 114 (270+271 - opóźniony 10 minut) i poc. 1923 (721 - opóźniony 5 minut).
Między zdefektowanym poc. 610 a poc. 113 musiała być jeszcze solówka 1922, która musiała uczestniczyć w początkowym przepchaniu poc. 610, by później mógł go pchać skład na poc. 113. Do Katowic już ta solówka nie jechała, zawróciła w kurs do Bytomia gdzieś po drodze.
Na linii 19 wszystkie kursy są obecnie wykonywane przez solówki. W poprzednim rozkładzie (tym chorzowskim oraz tym przez remontem Warszawskiej) solówkowe były tylko ostatnie dwa pociągi. Teraz solówki są już ponad dwie godziny wcześniej.
poc. 1923 (za poc. 195) - 721
poc. 1924 (za poc. 197) - 776
poc. 1925 (za poc. 199) - 743
poc. 1926 (za poc. 1911) - 777
poc. 1921 (za poc. 191) - 791
poc. 1922 (za poc. 193) - 710*
* - ten pociąg wykonuje dwa kółka i wcześniej robi kurs za dotychczasowy skład 193
Dopisane: Dopisałem prawidłową numerację podmian na linii 19.
poc. 1111 - 728
poc. 1112 - 591
poc. 1113 - 590
poc. 1114 - jw.
Z trójskładem jechały następnie w stadku poc. 611 (801 - opóźniony 20 minut), poc. 114 (270+271 - opóźniony 10 minut) i poc. 1923 (721 - opóźniony 5 minut).
Między zdefektowanym poc. 610 a poc. 113 musiała być jeszcze solówka 1922, która musiała uczestniczyć w początkowym przepchaniu poc. 610, by później mógł go pchać skład na poc. 113. Do Katowic już ta solówka nie jechała, zawróciła w kurs do Bytomia gdzieś po drodze.
Na linii 19 wszystkie kursy są obecnie wykonywane przez solówki. W poprzednim rozkładzie (tym chorzowskim oraz tym przez remontem Warszawskiej) solówkowe były tylko ostatnie dwa pociągi. Teraz solówki są już ponad dwie godziny wcześniej.
poc. 1923 (za poc. 195) - 721
poc. 1924 (za poc. 197) - 776
poc. 1925 (za poc. 199) - 743
poc. 1926 (za poc. 1911) - 777
poc. 1921 (za poc. 191) - 791
poc. 1922 (za poc. 193) - 710*
* - ten pociąg wykonuje dwa kółka i wcześniej robi kurs za dotychczasowy skład 193
Dopisane: Dopisałem prawidłową numerację podmian na linii 19.
poc. 1111 - 728
poc. 1112 - 591
poc. 1113 - 590
poc. 1114 - jw.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 22:09 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.
Krótko po opanowaniu sytuacji związanej z defektem wagonu 805 (opisane wyżej) znowu się zrobiło porządne zamieszanie w kursowaniu z Chorzowa do Katowic. Zepsuł się skład 726+727 kursujący na poc. 116. Prawdopodobnie nastąpiło to w kursie z Chebzia na ul. 3 Maja w Chorzowie (jeszcze grubo przed 21:00). Skład 726+727 musiał zostać przepchany do Metalowców przez solówkę z poc. 1114 (wagon 284) - stąd opóźnienie i poc. 1924 przejechał do Katowic jeszcze bez przeszkód - a potem przejął go poc. 603 (wagon 808) i pchał go następnie do pętli zachodniej. Na pętli zachodniej byli dopiero po 22:30, więc musiały być po drodze jakieś przeboje.
Kiedy na pętlę zachodnią od Chorzowa wjechał 726+727+808, to potem prosto na Katowice jechały pociągi 1114 (opóźniony 60 minut), 1925 (opóźniony 55 minut) i 605 (opóźniony 40 minut). Pierwsze dwa zawróciły od razu do Katowic na pętli wschodniej, karlik pojechał do Katowic. Po chwili jechało kolejne stadko - poc. 1111 (opóźniony 35 minut), 1926 (opóźniony 30 minut), 607 (opóźniony 20 minut), 1112 (opóźniony 10 minut) i 1921 (opóźniony 5 minut). Wszystko to już kierowało się na Katowice. Poc. 607 miał na wyświetlaczu informację, że jedzie tylko do pl. Miarki, by tam zawrócić. Także opóźnienia spore i dotyczyło to wielu pociągów. Gdy już to wszystko powyższe przejechało, to w kierunku Katowic o 22:45 wyjechał z pętli zachodniej trójskład 808+726+727, który poprzepinał się w łatwiejsze ustawienie na pętli zachodniej. Zatem poc. 603 nie wykonał kursu do Katowic, nic też nie jechało na nim planowo do Bytomia, a pociąg ten ma jeszcze sporo do jeżdżenia, bo zjeżdża grubo po 1:00. Skład 726+727 podczas holowania był cały wygaszony.
Dopisane: Z opóźnieniem 40-minutowym jechał do Bytomia nowy poc. 603 - wagon 813.
Kiedy na pętlę zachodnią od Chorzowa wjechał 726+727+808, to potem prosto na Katowice jechały pociągi 1114 (opóźniony 60 minut), 1925 (opóźniony 55 minut) i 605 (opóźniony 40 minut). Pierwsze dwa zawróciły od razu do Katowic na pętli wschodniej, karlik pojechał do Katowic. Po chwili jechało kolejne stadko - poc. 1111 (opóźniony 35 minut), 1926 (opóźniony 30 minut), 607 (opóźniony 20 minut), 1112 (opóźniony 10 minut) i 1921 (opóźniony 5 minut). Wszystko to już kierowało się na Katowice. Poc. 607 miał na wyświetlaczu informację, że jedzie tylko do pl. Miarki, by tam zawrócić. Także opóźnienia spore i dotyczyło to wielu pociągów. Gdy już to wszystko powyższe przejechało, to w kierunku Katowic o 22:45 wyjechał z pętli zachodniej trójskład 808+726+727, który poprzepinał się w łatwiejsze ustawienie na pętli zachodniej. Zatem poc. 603 nie wykonał kursu do Katowic, nic też nie jechało na nim planowo do Bytomia, a pociąg ten ma jeszcze sporo do jeżdżenia, bo zjeżdża grubo po 1:00. Skład 726+727 podczas holowania był cały wygaszony.
Dopisane: Z opóźnieniem 40-minutowym jechał do Bytomia nowy poc. 603 - wagon 813.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 22:10 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 11 - #786 (więc na poc. 13 raczej #742)ff pisze:poc. 13 - 742 lub 786 (chyba 742)
poc. 15 - 266
poc. 16 - 765
Poc. 14 - #639
rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #342+341
Poc. 34 - #384+345KZKGaPowicz pisze:Poc. 32 #558+559
Poc. 33 #651+652
Poc. 35 - #561+382
Z uwagi na te wczorajsze korki bardziej uzasadnionym pociągiem jest poc. 402.ff pisze:poc. 402/403 - 316+472ff rano pisze:poc. 401 - 379+415
poc. 404 - 260+261
Poc. 401 był po 16:00 opóźniony 20 minut, czyli jechał jak poc. 402. Skład 316+472 jeżeli miał takie samo opóźnienie, to był na poc. 402, ale czasowo był jeździł na poc. 403. Skłaniałbym się ku poc. 402.
Poc. 510 - #620ff pisze:poc. 504 - 503ff rano pisze:poc. 501 - 460
poc. 508 - 476
poc. 509 - 360
poc. 511 - 477
poc. 512 - 658
poc. 506 - 506
Poc. 512 - kurs do/z Zaborza po 15 wypadł
O 7.30 z Zawodzia na Rynek, tuż po poc.201 #629+630 przyjechał pusty #659+660 z tablicami 20.
O 7.40 na Zawodzie przyjechały razem poc.1501 #424 i 1502 #675+676.
Co najmniej do godziny 7.45 z zajezdni Zawodzie nie wyjechał poc.163.
O 7.50 na Zawodzie przyjechał opóźniony około 10 minut poc.204 #604+603.
162 #783+784
163 #725+736
702 #598
703 #661
206 #578+577
1403 #688
1405 #768
1408 solo #284 - na szafie bezpiecznikowej jest numer 281
1409 #781
W wagonach #571 i #768 znajdowały się stare boczne tablice, według których linia 14 kursuje do Placu Wolności
Na trasie skład Nauki Jazdy #111+112, który o 7.35 jechał z Zawodzia do Katowic.
O 7.40 na Zawodzie przyjechały razem poc.1501 #424 i 1502 #675+676.
Co najmniej do godziny 7.45 z zajezdni Zawodzie nie wyjechał poc.163.
O 7.50 na Zawodzie przyjechał opóźniony około 10 minut poc.204 #604+603.
161 #746+745hanys76 pisze:162# 693+694/783+784 *
164#748+747
165# szarak 806
162 #783+784
163 #725+736
701 #716hanys76 pisze:704#684
705#321
706#328
707#487
708#773
709#591
702 #598
703 #661
1505 #450DW pisze:1501 - #424 -> #782 (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1502 - #675+676
1503 - #501
1504 - #782 -> ? (podmiana pomiędzy 9-tą a 14-stą)
1507 - #566
1508 - #340
1509 - #666
204 #604+603 - ranoPeter pisze:poc. 204 #264+265hanys76 pisze:201#629+630
202#702+701
203#574+573
207#680+679
208#662+617
209#505+504
poc. 205 #599+600
206 #578+577
1401 700luki pisze:1407 - #277.luki pisze:1404 - #571
1403 #688
1405 #768
1408 solo #284 - na szafie bezpiecznikowej jest numer 281
1409 #781
W wagonach #571 i #768 znajdowały się stare boczne tablice, według których linia 14 kursuje do Placu Wolności
Na trasie skład Nauki Jazdy #111+112, który o 7.35 jechał z Zawodzia do Katowic.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ten pierwszy to raczej #364+392, więc jeśli pojawił się w tamtych rejonach, to on na pewno kursował na linii nr 17. Poza tym skład #272+273 jak przypuszczam jest na Stroszku, więc nie mógł kursować na linii nr 17; jeśli środkowy był otablicowany na linię nr 17, to był to chyba skład #252+253, który został wypożyczony do Gliwic. Jeśli ostatnia opcja jest prawdziwa, to wtedy na linii nr 17 były dwa pierwsze składy. I jeszcze jedno, co składy z linii nr 17 robiły w Bytomiu? Może była jakaś blokada w Świętochłowicach (na odcinku Chorzów Ratusz - Św-ce Mijanka) i zdecydowano, że zjadą przez Godulę lub Rudę.hanys76 pisze:Na forum wpkłukasz pisze:około 18:40 uwidziany na Arki Bożka w Bytomiu sześcioskład złożony z :362+392+272+273+703+704.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości